Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Rasisme!
NAive dritt folk som er rasister 32 64,00%
de har nien gode poeng... 5 10,00%
HVIT MAKT! 13 26,00%
Stemmegivere: 50. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  42 2787
Jrg har lest litt på Vigrid.net og jeg liker det ikke. Har selv dårlige erfaringer med innvandrere, for det meste negre, men jeg er ikke imot rasen... noen av landene/gjengene osv. har dårlige regler og lover og oppfører seg dårlig i norske øye. MEN DET ER DA FAEN IKKE HUDFARGEN!

Har fått seriøse drapstrusker fra negre i nærheten og nære folk av meg har blitt svindlet og ranet av innvandrere.

Bå vil også vigrid starte parti så hvis det får litt oppslutning så blir norge hvitt igjen... Snakk om å tråkke mange åt tilbake i tid!

Det er forskjell på raser, religion, kultur og samfunn, men forhåndsdæmming av snille invandrere er ikke til vårt beste!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Heh, bare det at du kaller mørkhudede en egen rase sier jo litt om din egen holdning.
Tja, dens slags rase inndeling er vel generelt godtatt, selv om jeg også mener det blir feil
altså, jeg hater rasister.. ikke fordi de har et annet syn på verden, bevares... men fordi de straffer kollektivt og det er fremmedfrykt basert på forhåndsdømming og egoisme.

Bare fordi 80 av 100 gjør noe galt, betyr ikke det at resten av de 100 skal måtte lide for det i alle fremtid...
Vigrid er jo føkka i hue da, nesten ingen som tar dem seriøst, med mindre de lider av noe.
De sier jo at MTV er en nigger-kanal, og at Hvite Busser er noe som jødene satte opp for å brife med leiren dems, og tjene masse penger på det, fordi de er penge-griske.
Selvfølgelig var det ingen som døde i disse leirene da, når dette var et jøde-påfunn for å trekke tilskuere. Ingenting kan bevises!
Opprinnelig postet av SuppaDude
altså, jeg hater rasister.. ikke fordi de har et annet syn på verden, bevares... men fordi de straffer kollektivt og det er fremmedfrykt basert på forhåndsdømming og egoisme.

Bare fordi 80 av 100 gjør noe galt, betyr ikke det at resten av de 100 skal måtte lide for det i alle fremtid...
Vis hele sitatet...
Så du mener at 80 av 100 innvandrere gjør noe galt?
mener det ikke slik med raser men det kan deles på mange måter: opphav, farge, fysisk oppbygning, gener, land og de tre store hovedrasene:ariske, mongoloiske og negoiske eller noe sånn... mener ikke å sette mørkhudede i bås...alle er vel genetisk like
Det er det statistikk på da.
At 3 av 4 ran blir gjort av utlendinger..
Men dette blir nok en tråd igjen om rasisme, så:
SharQ eller andre i crew: Pass på!
JEG HÅPTE DET KOM MEST OM VIGRIDS POLITISKE PARTI!
Partiet til Vigrid blir vel tatt omtrent like seriøst av vanlige folk som Johan Golden & co's Det Politiske Parti.
Tviler på at noen i det hele tatt utenom medlemmene i Vigrid kommer til å stemme på dem.
BTW: er ikke nazistiske partier forbudt i norge? Riktignok "tilber" de ikke Hitler, men de er nazister så det holder, og burde vært skutt hele gjengen (ville vært gjort for lenge siden, hadde det vært opp til meg).
Var du drita når du skrev dette innlegget? Seriøst elendige skrivefeil. Ellers er det ikke stort å si som ikke er sagt før. Drittmennesker, drittparti og drittorganisasjon.
"There will always gonna be\ fanatical minoritys\ Ku Klux Klan and fucked up autoritys" - Clawfinger- Nigger

Du gjør det feil. Og nå snakker jeg ikke bare om alle skrivefeilene (noe som gjør at jeg mistenker deg for å være veldig hvit i huden).

Du skal ikke HATE noen for at de har en annen sannhet enn deg. Det du derimot skal gjøre, og som kommer til å gjøre de reddere enn noe som helst, er om du synes synd på de.

mm
Hvorfor skal du synes synd på de?
Som å synes synd på kristne folk når man er satansist eller ateist?
Er visst noen ungdommer på stange som skal åpne en lokal vigrid avdeling der. De skulle jage alle de stygge somalierne ut av kommunen! :P

Intervju med vigrid "spire"
Se på dette intervjuet!

Han som utga seg for å være leder var fullstendig hjernevasket, de skulle ha et hvitt norrønt norge uten "andre kulturer". dream on...

Har faktisk lest en god del på hjemmesiden til Vigrid, synes det er spennende å finne ut litt mer forskjellige "ekstremister" selv,(alle slags, religiøse, kulter, livssyn osv..). Jeg fant jo selvfølgelig ut at de var helt ute og kjøre. men selv hos dem, og andre, kan det jo være noen gode poenger og noe å tenke på. Jeg vil gjøre opp min egen mening ikke bare høre på hva alle andre sier. Jeg sier som Meitemark, hvorfor skulle vårt livssyn være det eneste riktige.
*open minded*

og ingen idioter får ta dette innlegget som forsvar av vigrid. *les*
Hva slags avis er det som ikke skriver datoen på artikkelene sine? Uansett, bank de. Seriøst, bank livshiten ut av de jævla nazisvina, så prøver de seg nok ikke igjen. Ække verre.
Altså, Vigrid har en fantastisk ideologi. Det ER Odin som er oppi der. Det ER nyttig med kamptrening med øks. Og Norge ER virkelig for nordmenn!

Innvandrerne skal bare komme hit, stjele penga våres, stjele damene våres og ødelegge resturantnæringen med kebabsjappene sine. Jeg er faen meg lei av disse folka her. Send dem tilbake til Urdustan og Shina, de hører absolutt ikke hjemme her. Flere kirker, færre moskeer!

Men de aller værste må være gulingene som skal komme hit og plaffe på dørvakter, knaske hyppere og selge tyvgods til kidsa i gata. Vil vi virkelig ha dem her? Har vi bruk for disse "flerkulturelle"? Jeg sier nei.

Dette er vårt land, vår kultur og våre damer.

Vær hvit, vær stolt.
hehe, du tok det på kornet der.
*gleder meg til å se hvor mange som tar det seriøst*

artikkelen var fra forrige uke
Det eneste jeg misliker sterkere enn masete unger som ikke kan stave og bare _må_ skrive med store bokstaver, er vel rasister og andre lignende diskriminerende grupper, ja (med mindre det er en gruppe som diskriminerer masete unger som ikke kan stave og bare _må_ skrive med store bokstaver).
Opprinnelig postet av Phun Q
Altså, Vigrid har en fantastisk ideologi. Det ER Odin som er oppi der. Det ER nyttig med kamptrening med øks. Og Norge ER virkelig for nordmenn!

Innvandrerne skal bare komme hit, stjele penga våres, stjele damene våres og ødelegge resturantnæringen med kebabsjappene sine. Jeg er faen meg lei av disse folka her. Send dem tilbake til Urdustan og Shina, de hører absolutt ikke hjemme her. Flere kirker, færre moskeer!

Men de aller værste må være gulingene som skal komme hit og plaffe på dørvakter, knaske hyppere og selge tyvgods til kidsa i gata. Vil vi virkelig ha dem her? Har vi bruk for disse "flerkulturelle"? Jeg sier nei.

Dette er vårt land, vår kultur og våre damer.

Vær hvit, vær stolt.
Vis hele sitatet...
hahahahhaa

Men det verste er at det faktisk finnes folk med slike meninger.

Og det verste er det med blondinene, hvor vigrid folka mente at hver blondine skulle få erstatning på 250 000 kr i tillegg til at et fond skulle opprettes med 300 milliarder kroner, bare på grunn av blondinevitser.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av Vidde
Det er det statistikk på da.
At 3 av 4 ran blir gjort av utlendinger..
Men dette blir nok en tråd igjen om rasisme, så:
SharQ eller andre i crew: Pass på!
Vis hele sitatet...
Jeg vil gjerne ha url til den statistikken du snakker om.
Og du.. Kan du slikke meg litt i ræva også?


Opprinnelig postet av eriksb
mener det ikke slik med raser men det kan deles på mange måter: opphav, farge, fysisk oppbygning, gener, land og de tre store hovedrasene:ariske, mongoloiske og negoiske eller noe sånn... mener ikke å sette mørkhudede i bås...alle er vel genetisk like
Vis hele sitatet...
Du forvirrer degselv. Ingen er genetisk like. Det er det som gjør at folk har forskjellig farge, fysisk oppbygning, etc.


Opprinnelig postet av Ca|Va?
Så du mener at 80 av 100 innvandrere gjør noe galt?
Vis hele sitatet...
Han refererer sikkert også til noe han har hørt en eller annen plass, men akkurat det var ikke det som var poenget med posten hans?

Opprinnelig postet av Crazytomato
BTW: er ikke nazistiske partier forbudt i norge? Riktignok "tilber" de ikke Hitler, men de er nazister så det holder, og burde vært skutt hele gjengen (ville vært gjort for lenge siden, hadde det vært opp til meg).
Vis hele sitatet...
De er veldig påpasselige med å ikke bryte lover som de du tenker på (kun offentlig vel og merke)

Opprinnelig postet av King Ghidora
Hva slags avis er det som ikke skriver datoen på artikkelene sine? Uansett, bank de. Seriøst, bank livshiten ut av de jævla nazisvina, så prøver de seg nok ikke igjen. Ække verre.
Vis hele sitatet...
Du sucker jo ?
Hva løser du med det, tullegutt? Æ ska ut og fighte faier with faier!!!1
Nei, du sucker. Bank naziene, bruk balltrer og kjetting. Thug 4 lyfe! Haha
Opprinnelig postet av Vidde
Selvfølgelig var det ingen som døde i disse leirene da, når dette var et jøde-påfunn for å trekke tilskuere. Ingenting kan bevises!
Vis hele sitatet...
Jeg har selv vært i aus og birkenau, og jeg må si en ting... Det at de i det hele tatt kan finne på å påstå noe slikt gir meg grunn nok til å foreslå at vi lemper hele gjengen noen og førti sjømil uti norskehavet på en stormfull, iskald vinternatt. Holdningen min er kanskje ikke sunn, men jeg tviler på samfunnet hadde blitt dårligere av litt heftig bootboysundertrykking... Får være grenser for ytringsfrihet.

Forresten så er det å dele mennesker opp i raser noe så innmari avleggs, men det må være lov for en svarting å kalle meg hviting og omvendt uten at noen skriker rasisme. Fanatiske antirasister er like ekle som rasister imho.

Enda en forresten; Det at endel innvandrere kommer inn på kriminelle løpebaner er vel egentlig en direkte konsekvens av nordmenns generelle fremmedfrykt og en helt elendig integrering? Nordmenn flest styrer jo unna en innvandrer som ikke har lært seg skikkelig norsk enda - "de får pika meg snakke norsk til meg om de vil prate" - wtf?! Hvis du flytta til pakistan, hadde du klart å lære deg "pakistansk" iløpet av et par år? Trokke det, nei!

rune420
Det eneste jeg misliker sterkere enn masete unger som ikke kan stave og bare _må_ skrive med store bokstaver, er vel rasister og andre lignende diskriminerende grupper, ja (med mindre det er en gruppe som diskriminerer masete unger som ikke kan stave og bare _må_ skrive med store bokstaver).
Vis hele sitatet...
Eller hva med bærteskrift? AlTsÅ sÅnn sOm deTte sPeTaKKelEt heR? HÆhæ ;>

Opprinnelig postet av eriksb
JEG HÅPTE DET KOM MEST OM VIGRIDS POLITISKE PARTI!
Vis hele sitatet...
Tvilsomt, siden vigrid er grunnleggende ekle og farseaktige og umulig å ta som et seriøst alternativ til noe som helst. Du skal faen meg være bra ute på kjøret for å stemme på noe sånt, for ikke nevne innlemme deg i organisasjonen...
Sist endret av oivind; 16. februar 2004 kl. 01:49.
Opprinnelig postet av Vidde
Selvfølgelig var det ingen som døde i disse leirene da, når dette var et jøde-påfunn for å trekke tilskuere. Ingenting kan bevises!
Vis hele sitatet...
Jeg tror kanskje hele 2. verdenskrig bare er oppspinn, jeg. De som levde da ble enige om at livet var så kjedelig at de måtte finne på noe å fortelle barna og videre generasjoner om, slik at de ikke ble husket som "de 1940-tallet folka som bare satt og kjeda seg". Eller kanskje ikke. Ingenting kan bevises!
Opprinnelig postet av rune420
Jeg tror kanskje hele 2. verdenskrig bare er oppspinn, jeg. De som levde da ble enige om at livet var så kjedelig at de måtte finne på noe å fortelle barna og videre generasjoner om, slik at de ikke ble husket som "de 1940-tallet folka som bare satt og kjeda seg". Eller kanskje ikke. Ingenting kan bevises!
Vis hele sitatet...
Det ligger et tysk jagerfly som visstnok ble skutt ned av en fyr med rifle i en isbre ikke langt herfra ;>
Evig bra, skyte ned fly med rifle!
Med mindre flyet bare ble plassert der da, for å gjøre hele krigen litt mer troverdig selvfølgelig.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg syns ikke rune420 fikk det like bra til som Phun-Q. Historien oivind nevner har jeg ikke hørt noe om, men jeg blir nesten nødt til å spørre besteforelda mine hva de har å si om saken iom at Ålesund ikke er så veldig langt unna.
Forøvrig er det ikke bare Vigrid som er ute og benekter at Holocaust fann sted. (jeg rekner autoamtisk med at det var dette Vidde siktet til) Det er faktisk ganske populær påstand hos de fleste nazistene.
Opprinnelig postet av MaLbOlGiA
Jeg syns ikke rune420 fikk det like bra til som Phun-Q.
Vis hele sitatet...


Jeg får vel bare bøye meg i støvet til mesteren.
Vigrid.... er heilt sjukt. Har sett på TV og i ViMenn og det er nok. Ei 15 år gammal jente med sverd som viar andre medlemmar og slikt. Ikkje at det bør være forbud mot det, vi har jo muslimar og andre som gjer mykje rart og har rare tradisjonar og -> men hold folket langt borte frå normale!
Opprinnelig postet av OrIx
Vigrid.... er heilt sjukt. Har sett på TV og i ViMenn og det er nok. Ei 15 år gammal jente med sverd som viar andre medlemmar og slikt. Ikkje at det bør være forbud mot det, vi har jo muslimar og andre som gjer mykje rart og har rare tradisjonar og -> men hold folket langt borte frå normale!
Vis hele sitatet...
Fanatiske muslimer er vel ikke stort værre enn fanatiske kristne. Sært at vi bare får høre om fanatikere, folk som tolker koranen i hytt og pine, osv. Men det er vel bare det som er interessant anyway.

Uansett og enda lenger off-topic: Han som sa at religion er opium for massene hadde faen meg rett. Fysj.

Opprinnelig postet av rune420
Evig bra, skyte ned fly med rifle!
Med mindre flyet bare ble plassert der da, for å gjøre hele krigen litt mer troverdig selvfølgelig.
Vis hele sitatet...
Point of origin er forøvrig i Sykkylven kommune, ikke spesielt langt sørøst for Ålesund. Og joda, noen "håpløse" antinazister har nok selvfølgelig bært flyet noen hundre meter opp i fjellet og lempet det ned i en bresprekk De var jo sterke og staute, gutta, i gode gamle dager.
Sist endret av oivind; 16. februar 2004 kl. 02:21.
Vel, for å sei det som det er: Det er noko som surrar rundt i hodet om dei trur det er ein Tor med hammaren som surrar rundt i himmelvingen og det samme med muslimane om dei trur Koranen sit i vinterbrauta eller andre stadar. Å dyrke dette (gjeld og kristne) er vel som opium. Ein får stille seg nøytral inntill det motsatte er bevist!

Det er sikkert tusenvis som døyr kvar dag og trur dei kjem ein annan plass.
Det kjipe hadde jo selvfølgelig vært om denne "andre plassen" var en transcendal situasjon der de finner ut at fysikkens teorier var på jordet (som religiøse muligens i utgangspunktet ville jublet for), samtidig som de også fant ut at de hadde kasta vekk ganske mange sekunder av livet sitt på dyrking av en gud som viser seg å ikke finnes.

Jeg for min del kunne ikke funnet på å kaste vekk den relativt korte tiden jeg har til rådighet på dyrking av noen som helst gud, være det "vår" (vi som ikke har gaddet å melde oss ut av statskirken enda) gud, allah eller tor med hammeren og odin med ørnene.

Jeg er ingen ateist, ingen humanist, jeg gidder bare ikke ta standpunkt til noe, hmm, metafysisk? - Og har ingen forståelse for hvorfor folk faktisk gidder - men det er nå engang en sak hver enkelt person har sitt syn på, og bra er det.

Hvis gud nå eksisterer, så har jeg null tro på at han/hun vil straffe mennesker for å benytte seg av sin "frie vilje", som vi visstnok har fått av denne guden.

Det begynner å bli sent nå, merker jeg.
Sist endret av oivind; 16. februar 2004 kl. 03:01.
Opprinnelig postet av oivind
Jeg er ingen ateist, ingen humanist, jeg gidder bare ikke ta standpunkt til noe, hmm, metafysisk? - Og har ingen forståelse for hvorfor folk faktisk gidder - men det er nå engang en sak hver enkelt person har sitt syn på, og bra er det.
Vis hele sitatet...
Det er så digg å lese sine egne standpunkter sagt av andre.
Dumt at Vigrid ikkje har gjestebok som t.d. RuneRudberg.no har - det er bedre en humor911 om ein treng eit brøl
Huff...det ble for mye å lese i denne tråden, men jeg poster anyway...

Jeg stusser litt på følgende MEGET vanlige utsagn:
"De kommer her og tar jobbene vår" og "De kommer hit og får faenmeg alt på sosialkontoret"...

WTF?! Make up your mind, jævla nasse!

Ikke skal dem jobbe, for da "tar de jobben ifra deg", og ikke kan de gå på sosialkontoret, for da snylter de bare på oss.
Og de er jo så jævla kriminelle? Faen ikke rart det, vel, når de ikke er ønsket i jobb eller på sossen...folka må jo ha penger ffs.

Nei...litt offtopic der kanskje.
Min mening: Vigrid er fucked. No hope der i gården.

Var på fest hos en (som jeg fant ut senere) var sønnen til lederen i Fedrelandspartiet for ca. 3 år siden elns. Da festen nærmet seg slutten kom faren hjem, og begynte å kaste folk ut...greit nok. Men mens folk stod der å venta på taxi (de bor på et litt øde sted) så gikk faenmeg faren rundt med valg-brosjyrer fra Fedrelandspartiet! Til fjortisser og fulle jenter! Heldigvis fikk jeg også en, og sa "tusen hjertelig takk". Så la jeg den rett ned på bakken, mens fyren stod der, knappa opp buksa og pissa på den.

Takker de høyere makter for at jeg var pissetrengt til rett tid!

Gidder ikke skrive mer nå. Blir bare hissig, og rotete, og hissig DASK EN NASSE!
Når begynnte egentlig norrøn mytologi ha noe med nazisme og rasisme og gjøre? Det lurer eg på. Det er bare feil..
Det er det vigrid som har gjort.

Uansett, vigrid er er organisasjon som er fullt av de utstøtte i sammfunnet. Hva de egentlig står for tror eg ikke de fleste er så opptatt av. Her blir de godtatt og får ett fellesskap.

Så en dokumentar om nynazister i Norge for noen år siden og der intervjuet de Tore W. Tvedt, hvis det var det han het, altså lederen i Vigrid og han medelte at de aller fleste medlemmene kunne ikke skrive eller så lite som å tegne ett hakekors riktig..

Siden vigrid.net er jo skrevet på en veldig lettfattelig måte og alle tekster, bilder historier virker veldig lokkende og troverdige for de som er litt..mindre smarte kansje. Folk som er enkle og hjernevaske
Alle har rett til sin egen idiotiske mening.
Kan ikke si Vigridfolk benytter seg av det,de bruker bare andre sine idiotiske meninger.
Ja,jeg har ingen forståelse for slike folk,men de må kunne mene det.
Kan ikke gå rundt med balltre og banke skinheads,DET kan jeg love deg det ikke kommer noe godt utav.
Det er folk som føler seg tråkket på,er drita sur på alt og alle, og når de får seg et stykke solid tre i hodet så kommer ikke det akkurat til å gjøre dem tam(med mindre du treffer skikkelig bra)

Er ikke noe å diskutere om hvorvidt meningene deres suger,det gjør de og det vet vi alle.
Problemstillingen er hvordan vi burde møte slike meninger.
Skal vi le av de og fortelle de hvor mye de sucker,eller ta de seriøst og ønske de velkommen inn i politikken?

Motstanded gjør de bare sterkere og ivrigere, hvis de får en liten smak av hvordan politikk EGENTLIG fungere(Ja fjott,du må ha et flertall for å få ut "pakkisene") så gir de kanskje opp.
Bare en tanke,play ball!
Rasisme er vel egentlig bare fremmedfrykt...
må si jeg ble faktisk i godt humør av å lese denne tråden, viser at det fremdeles utrolig nok finnes folk her i landet som ikke er totalt forpesta av propaganda hverken fra den ene eller den andre siden...

Men JA de blir begått mange kriminelle handlinger av innvandrere, men hadde statistikken vært annerledes hvis vi hadde hatt noe innvandring her i Norge. I belive not. Det er klart det finnes snyltere blant innvandrerene også, som lever godt på norsk trygd i sitt eget hjemland, men de er ikke alene. Hvor mange ekle griserosa nordmenn vandrer ikke rundt i spania ol. steder med lommene stinne av norske skattebetaleres penger???

Og JA de tar mange jobber, men de tar jo de jobbene ingen andre vil ha. For det er de eneste de får. Vis meg den oppblåste drittungen fra vestkanten eller medlemmet i vigrid eller andre lignende organisasjoner. Som har som høyeste ønske i livet og kjøre t-bane/buss, vaske skoler/andre offentlige steder og slikke doskålene på offentlige toaletter rene.
Det skulle jeg LIKT å se.
La oss tenke oss at i amerika, dette med rasisme og vekk med innvandrere, hvis alle indianere dannet en gruppe som skulle utrydde alle invandrere, altså hvite og resten. Ossen skulle det gå? Og husk at før i tiden så var det britene som invandret india og, ja de fleste kan vel resten...
Det er altfor lett å bli stempla som rasist idag. Men faktum er at de fleste innvandrere er ganske fordomsfulle mot nordmenn og det er greit for en innvandrer men for en nordmann er det ikke. Hvorfor? jo fordi vi er så veldig redde for å bli stempla som rasist, fordomsfull eller trangsynt. Det er jo hipt å ha en fremmedkultutrell kompis, handle på import butikker og se bollywood filmer. Kjenner en fyr som er norsk, men henger så mye sammen med utlendinger og tar så mye sol at han snakker og ser ut som dem Poenget mitt er: Hvis jeg kan rakke ned på lamerz, den litt kjipe naboen, vigrid, husverten osv hvorfor ikke innvandrere?

Kjenner forsåvidt formannen i vigrid fra ungdomskolen men er ikke enig i noe av det som står der og er for the record ikke rasist
Opprinnelig postet av Damnyou

Intervju med vigrid "spire"
Se på dette intervjuet!
Vis hele sitatet...
Ah, digg med en god latter når man er syk og hjemme fra jobben, glem alt av standupkomikere, komedier og tegnefilmer, ingenting gir deg en like god latter som vigrid (dvs - bortsett fra vigrid-wannabees!!)
Grunnen til at det er så lett å bli stempla som rasist er fordi hvis du klager på naboen, vigrid e.l. så klager du faktisk på en reel gruppe med egene bestemte sære meninger. Når du klager på de forbanna utlendingene så er det snakk om så utrolig mange forskjellige mennesker, med forskjellig bakgrunn, kultur, tanker drømmer o.s.v.

Kjenner mange kommunister (ihvertfall noen, som jeg har hatt mange diskusjoner med), som nekter folk å bruke noe som helst utrykk på noen. Det er teit! Jeg kommer fra oslo og er vandt til å gå i en klasse hvor 5/20 elever var norske (nå er jeg vel egenltilig annengenrasjons innvandrer fra England selv men..). Ingen jeg kjente der var rasister, men vi snakket fortsatt om å stike opp på tyrkern og kjøpe digg.. Hva er feil med det? Fikk ihvertfall kjempekjeft for det her om dagen. De er tyrkere, de driver en butikk.. de hadde sikkert funnet et lignende ord for en norsk sjappe i tyrkia.

Uansett. I oslo kjente jeg aldri èn rasist (før etter jeg flyttet, men de har vært medlemmer av sære grupper eller bare fucka i hue). Så flytta jeg til Tønsberg der det så og si ikke er innvandrere spørr du meg, og synes alle har de verste rasist meningene. Her er det snakk om hvordan de utnytter oss og driver med kriminalitet og det som verre er, mens det ikke er i nærheten av sånn det er i oslo!

Rasisme er fremmed frykt! Eller så vet ikke folk hvordan de skal takle det og går helt i defense, noe som heller ikke funker!
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Åhuff, nei dette gidder vi ikke mer. De som er med i vigrid er skikkelig koselige mennesker, de er bare litt misforstått, sikkert.

h