Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1244
Jeg er nå nesten 100% ferdig med siden min, er forsatt noen bugs, men vill ha noen tilbakemeldinger..

her er siden
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Klassisk design, enkelt, bra bruk av CSS og stilig toppbanner. Leave it the way it is!

H
Skal det være en sånn liten "glitch" mellom logoen og tabbelen?

Hadde det vært mulig å få det upload scriptet ditt btw? PM meg...
Jeg synes den var stilig. Bra fargevalg.
Men jeg så litt på source'en å hva med å legge css i egen fil?
Den fikk meg til å gå over på andre tanker når det gjelder webdesign.

Ps. hva med å legge sida sentrert?
Veldig pent.
Det å legge CSS i egen fil er egentlig ikke nødvendig, da det i teorien er like mye data som skal loades.
Hei, fin og ren side, men jeg synes det er et par ting du burde justere som jeg kommer på i farten:

som ztaale også nevnte, så synes jeg at du burde ha en gråaktig bakgrunn der du har navigasjonsmenyen din som binder logotabellen og hovedtabellen sammen.

"Du har nå havna her: www.turock.moo.no klokka er: 14:27 ha en fin dag / kveld / natt whatever " <- synes det er litt unødvendig å ha denne på alle sidene. Du kunne heller hatt overskriften på siden her (istedet for å ha den under slik du har nå). Ha f.eks. www.turock.moo.no urlen der du har turock`s homepage v.2 nå f.eks. og sett "turock`s homepage v.2" som tittel på hovedsida di.

anbefaler deg å skifte tittel på alle sidene!
Fin side. Enkel og grei, og det var veldig fin harmoni mellom fargene!!!
Opprinnelig postet av morten
Veldig pent.
Det å legge CSS i egen fil er egentlig ikke nødvendig, da det i teorien er like mye data som skal loades.
Vis hele sitatet...
Men så tar ikke CSS utganspunkt i å være noe man kun bruker til kun en side, men gjerne flere. Det er først da CSS virkelig har en nytteverdi. De aller fleste browsere lagrer CSS filen. Men jeg vet ikke om noen browsere som lagrer en del av et HTML-dokument (CSS biten denne gangen). Det betyr at man må loade den samme CSS-biten hver gang, i motsetning om man bruker en egen CSS-fil, hvor den kun trengs å loade en gang.
Den bøgget jo en god del i mozilla iforhold til hvordan den ser ut i IE. Fiks det.

Og hør på earthbound, fjern den "du har havnet.." saken. I care shit. Jeg tror det ville sett bedre om du hadde fjernet den teksten og plassert menyen din der og lagt bildet/logoen helt inntil.
takk for fin tilbakemelding, skal fikse litt ja.. hverfall det med mozilla. det likte jeg ikke...
Enig med earthbound. Tipset er at hvis du absolutt ønsker å beholde dag / kveld / natt whatever så kan jo hvertfall finne et script som setter det opp slik: Ha en fin X, der X er "dag" mellom kl 06.00 og 17.59, "kveld" mellom 18.00 og 23.59" og "natt" mellom 00.00-05.59 for eksempel! Men du kan like godt fjerne hele driten.
har allerede fjernet det..
siden du lkte god natt/god kveld osv, hva med et logobilde som skifter til kveld/natt/dag/morgen-versjon?

Den borderen rundt selve menytabellen var ikke så digg.. drep!
Very nice fredrik Me like.. Syntes richard kan poste sia si også btw.. Vi talas
Jeg ville bare fjernet hele dato/online opplegget. Jeg bryr meg ikke om hvor mange andre som er online. Det skapte bare veldig ubalanse og tomhet øverst.
Logoen og den greia der klokka står, står litt lengre ute til høyre enn det andre. Ellers midtstill som sagt.
Du er min venn
niigu's Avatar
Ikke midtstill.
Da blir det stygt tror jeg, iallefall altfor standard.

Likte siden din. Greit fargevalg, pent banner, god fordeling på main, banner og meny plass.

Hold det sånn..

n
I stedefor å midtstille det hele ville jeg gitt litt mer rom til venstre. Midtstilling er så oppbrukt
Bra side, blant de bedere som er blitt postet her.
▼ ... noen uker senere ... ▼
turock's Avatar
Trådstarter
fikset på header.
Et bilde jeg tok på skolen i høst, og redigerte litt i ps
Syns den forrige sto mer i stil..
turock's Avatar
Trådstarter
ja kanskje, men den var det ikke jeg som hadde laget.
Bra fargevalg, fint og oversiktlig, bra jobba!