Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  92 5218
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Dette er altså tråden der man sier ifra hvis man vil sitte på nff-rekka på TG04. Kan godt hende det blir litt frafall, siden noen ikke får tak i biletter og slikt.

Jeg kommer til å ta meg av plasseringa på rekka, muligens ond hjelper til, kanskje det blir litt vanskelig siden han er i forsen.

I denne tråden skal du kun svare på hvis du har tenkt å sitte på nff-rekka. Jeg kommer til å starte en diskusjonstråd, der man kan diskutere løst og fast rundt TG04
Jeg skal sitte på nff-rekka. du veit hva vi har diskutert oss til sånn circa på #nff
Jeg skal sitte på nFF-rekka og jeg skal sitte med de kule.
Jeg vil også, forutsatt at den rekken blir lengst unna partyshopper og dansemaskiner
nFF rekke hadde jo vært morro. Men kan jo fort bli kjipt med forfall osv av personer som ikke får billett.

men litt offtopic;
Opprinnelig postet av Benson
Jeg vil også, forutsatt at den rekken blir lengst unna partyshopper og dansemaskiner
Vis hele sitatet...
Skulle ikke du på LAN med meg da?
hvis jeg skal, som jeg vurderer, sitter jeg vel ved nff-rekka så IvIoyner kan hjelpe meg hver gang skjermen blir sort og det kommer røyk ut av "harddisken"(les: kabinettet).
Ministry of Love
sptz's Avatar
Jeg kommer ganske sikkert. Men bør helst mekke meg en dugenes pc først
Kan det stemme at prisen vil ligge runt 560,- ?
Skal sitte på nFF rekka vis ikke noen av dere får meg til og skifte mening...


Opprinnelig postet av Pinh34d
hvis jeg skal, som jeg vurderer, sitter jeg vel ved nff-rekka så IvIoyner kan hjelpe meg hver gang skjermen blir sort og det kommer røyk ut av "harddisken"(les: kabinettet).
Vis hele sitatet...
Har du og samme problemet?
Jeg har også planer om å sitte med nFF rekka! Kan hende jeg skal dra med meg et par kamerater til TG, så jeg er litt usikker på hvordan det blir med nFF-sittinga.
De kan da helt sikkert sitte sammen med nff? bare de regger seg :P he_he
Kan det stemme at prisen vil ligge runt 560,- ?
Vis hele sitatet...
Ja, det koster omtrent det, bilettene @ tg03 kostet 500 pluss noe gebyr elns


jeg har litt lyst til å sitte der, var det mange som satt der ifjord da ?
Opprinnelig postet av Benson
De kan da helt sikkert sitte sammen med nff? bare de regger seg :P he_he
Vis hele sitatet...
De er begge registrerte, men de skriver ikke like mye som meg for å si det slik
Hvis økonomien tillater at jeg kommer meg på TG så skal jeg nok sitte på NFF-rekka...
Var det mange på den i fjor?
Opprinnelig postet av B3ndx
Ja, det koster omtrent det, bilettene @ tg03 kostet 500 pluss noe gebyr elns


jeg har litt lyst til å sitte der, var det mange som satt der ifjord da ?
Vis hele sitatet...
[offtopic]
Var en del der ifjord, men det kan alltids bli bedre

nFF GanG tg03

[/offtopic]

Jeg sitter og vurderer om jeg skal på tg eller til Tyskland! Det blir vell Tyskland hvis pengene holder
Hmm, kunne jo vært UUUBER å sitte på nff rekka da.. hmm, får se om jeg orker..
TG er Super Ass
Opprinnelig postet av Chittax
Skal sitte på nFF rekka vis ikke noen av dere får meg til og skifte mening...
Vis hele sitatet...
ossen kommer du deg til tg?
Jeg skal sitte på nFF rekka, hvis det blir sånn at jeg skal nedover!
Må investere i ny pc først!
afen: blir det no Heimdals-rekke i år?
Meite: Ekke sikker, men dit skal jeg om jeg så må gå....
Sist endret av Chittax; 2. januar 2004 kl. 16:24.
Opprinnelig postet av Chittax


Har du og samme problemet?
Vis hele sitatet...
Lame? ja!
Jeu... jeg blir med i år også...
Kommer forhåpentligvis, om det går iorden med transport.
Buss frister ikke så mye at det gjør noe egentlig.
Var på TG ifjor, og hadde så forbanna vondt i hodet etter og sitte så og si nermest partyshop. Det var et sannt helvete. Så for det meste tok jeg og satt på download og sprang. Men vi får se, akkurat nå har jeg akkurat nok krefter til og stikke på jobb.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
cyanid: Heimdalingene satt på nff-rekka i fjor Stian også.

Dere kan også komme med request ang. hvem dere vil sitte sammen med.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg kommer nok, men sitter nok ikke ved nff-rekka. 30-40 stk non-nff'ere gjør seg ikke ved samme bord. Dessuten, planlegge litt? Salget starter jo imorgen.
Plassreserveringa kommer uansett ikke opp før om en god stund. Det lureste nå er å vente et par dager, til man ser hvem som har fått tak i billetter og hvor mange som skal sitte med NFF. jeg håper for gudsskyld ikke det blir sånn at alle drar med seg 2-3 ikke-nff'ere, for da er det jo ikke lenger en nff-rekke.. ;> jeg sitter nok ikke med nff i år heller, i og med at jeg er crew i år som ifjor, men jeg kommer garantert på besøk like mye som før ;D
Sist endret av mia; 2. februar 2004 kl. 00:08.
Jeg vil gjerne sitte på nFF rekka i år. Kommer egentlig annpå om jeg kommer igjennom når jeg skal kjøpe billetter
Opprinnelig postet av Benson
Jeg vil også, forutsatt at den rekken blir lengst unna partyshopper og dansemaskiner
Vis hele sitatet...
Asso dansmaskin ROX... men partyshop har store høytalere... så lenge jeg slipper "ARNE" så er jeg fornøyd ;p. btw, satt helt nede ved scenen i fjord og jeg hadde feber og hodepine da ugress kom... det var IKKE behaglig
har billett, får se hvor skal sitte, vil sitte omtrent, MIDT i salen.. eller i en av endene [øvers]
Ministry of Love
sptz's Avatar
jeg vil bare bekrefte at jeg kommer til å stitte i nff rekka. fikk jo billett.
hvor skal nff rekka være, der den har vært siden 02?
der dere satt ifjor er jo helt greit, hvertfall i forhold til ny luft og sånn som kommer inn i hallen. litt nærme enkelte dansemaskiner, kanskje.. ifjor satt dere på en av de med bred gang mellom. vil dere det i år og, så tror jeg bordene blir rimelig like som de var ifjor. jepp.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av mia
der dere satt ifjor er jo helt greit, hvertfall i forhold til ny luft og sånn som kommer inn i hallen. litt nærme enkelte dansemaskiner, kanskje.. ifjor satt dere på en av de med bred gang mellom. vil dere det i år og, så tror jeg bordene blir rimelig like som de var ifjor. jepp.
Vis hele sitatet...
Det er det vi satser på i år og
hvis jeg får billetter (regner med det ) så kommer jeg nok til å sitte på nff rekka sammen med magne larsen og nichotin hvis bf..no stiller med rekke kan det hende jeg havner der... får se
Tror jeg skal sitte med 30-40 andre, gidder ikke å ta med dem bort på nff rekka
lord; fint, nff ville sikkert ikke sitti med 30-40 ikke-nff'ere anyways ;p
nff-rekka er et must

hvor i salen har folk lyst til å sitte?
Sist endret av lars?; 5. februar 2004 kl. 17:05.
Der vi satt i fjor var perfekt
og hvor var så det?
jeg var ikke engang regga da
http://www.xanity.net/HOA2/map.html

nFF satt ca i midten av feltet øverst til venstre på kartet.
ok..
satt på rekke 1 på nedeste delen jeg. (dvs rekke 5 totalt)
helt mot midtgangen.. var så greit det.. mat og dass og røyk nærme
kanskje prøve å kapre en rekke litt til venstre? evt i midten nede så man slipper scena?
er de tnoen som skla lag en sånn "banner" hvor det står "Norsk Freakforum" på som vi setter langs bordet?
Håper folk begynner å oppføre seg litt mer vokset på TG04 enn de gjorde på TG03..

1: "AAAAARNEEEE!!!" <- ikke noe jeg hater mer enn å høre det!
2: Alle som dreiv å fucka nettverket + DDoS'a/nuke'a maskiner.
net send * wEE Iam tehh leet fjortis hacker da lizzom

og denne kan man ofte bli mett av på lan.. løser seg som rekel lett ved å slå vedkommende i ryggen, eller net stop messenger
Opprinnelig postet av Magne Larsen
net send * wEE Iam tehh leet fjortis hacker da lizzom

og denne kan man ofte bli mett av på lan.. løser seg som rekel lett ved å slå vedkommende i ryggen, eller net stop messenger
Vis hele sitatet...
Dette er veldig Off topic, men net send funker ikke på tg, og om det isåfall gjør det, så er det _bare_ de på den switchen DU sitter på som får meldinga ?!
Opprinnelig postet av mia
http://www.xanity.net/HOA2/map.html

nFF satt ca i midten av feltet øverst til venstre på kartet.
Vis hele sitatet...
Ey, det gjorde jo vi og (Satt ikke med nff). Stemmer det.. så jo no bannere og sånt. Nøyaktig hvilken rad var det?

I år skal jeg ha en stor Skrekkugle.net banner og sitte samme sted som ifjor så vi ses
nff banner er jo et must!

*off-topic* på mindre lans er det ikke sjelden folk spammer ut net send *
ja.. kan lage en getto banner på kunst og hærverk, og nicho, går på tegn form og farge, kanskje han kan mekke på skolen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
afen: Fint om du stokker inn meg og koop i kortstokken der. Av ulike grunner kan hverken jeg eller koop sette deg som seater, men om du setter av to plasser litt strategisk så dukker vi opp
Som sagt er seatingen nå oppe. Ville bare legge det til siden denne tråden så nesten ut som den var glemt(hvem kan vel glemme TG). Anyway da er det vel bare om legge afen som seater på partyticket.net og så regger han en rekke eller.

Stusset litt på at du var på Team Heimdal , forventet vel nFF. Da det er en nFF rekke. Bare husk jeg skal sitte på siden av Red-Bull
Sist endret av serial_killah; 5. mars 2004 kl. 02:02.