Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3120
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Xchat for OS X er en genistrek, men kombinert med iTunes Controller er den uslåelig - kontrollér de viktigste funksjonene i iTunes direkte med kommandoer fra xchat!

*in love*

andre xchat linker:
DarwinPorts' xchat side
DarwinPorts packages for xchat
Fink packages

hj
Jeg bruker Fire.
▼ ... over et år senere ... ▼
Vil legge til Mercury her! Mercury.
Selv bruker jeg Proteus .
Bruker MacIrssi til IRC og Adium til MSN.
Adium er jo god nok grunn til å skaffe seg Mac ^^
Sist endret av charz0r; 14. oktober 2005 kl. 13:51.
gode gamle terminal <3 ;P
Jeg bruker adium, anbefales på det sterkeste!
www.adiumx.com
Jeg bestemte meg for å teste Adium X og må si at jeg ble kjempefornøyd, og jeg synes at det faktisk er bedre enn Proteus .
bruker adium, eneste jeg har å klage på er manglende støtte for cam
FInnes det noen msn klient til OS X som har støtte for cam i det hele tatt?
Siste CVS av aMSN har støtte for webcam. Om den har det under Mac OS X vet jeg ikke, og hvorvidt den støtten er noe særlig i det hele tatt, vet jeg heller ikke.
tror mercury også har
Mercury har støtte for webcam ja. Det funker bra.

Edit: Har ett Logitech QuickCam Messenger, som jeg ikke finner driver til for OS X.
Sist endret av Sture Dingo; 15. oktober 2005 kl. 00:06.
Har ett digitalkamera som jeg bruker som webcamera.. Vil dette funke i OS X?
I like turtles
Skyfex's Avatar
Synes egentlig MacIrssi er best til IRC. Du må bare lære deg en de kommandoer, siden interfacet er veldig underutviklet.

Adium er selvfølgelig best generelt sett til IM :P
Sitat av KonztY
Har ett digitalkamera som jeg bruker som webcamera.. Vil dette funke i OS X?
Vis hele sitatet...
Uten at du sier noe om hvilket kamera du faktisk har, så er det nok ingen som kan si noe for sikkert.


Forøvrig er det irssi i terminal som gjelder. Jeg mener, hvem kjører irc-klienten lokalt anyway?
[quote=Nichotin]Uten at du sier noe om hvilket kamera du faktisk har, så er det nok ingen som kan si noe for sikkert.

http://www.fujifilm.co.uk/presscentr...Digital%20.jpg
Det er et slikt kamera
▼ ... over en uke senere ... ▼
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Sture Dingo
Mercury har støtte for webcam ja. Det funker bra.

Edit: Har ett Logitech QuickCam Messenger, som jeg ikke finner driver til for OS X.
Vis hele sitatet...
Fra Logitech er det bare noen WebCam som støtter Mac OS X.

Dette la jeg merke til da jeg ikke fikk mitt eget WebCam fra Logitech til å fungere. Det står på installasjons cd'en, hvilke WebCam som har støtte for Mac OS X.
Kan ikke skjønne at folk foretrekker Adium..? Det er ustabilt (intel), kronglete og ser helt grusomt ut..
Ser grusomt ut..? Ligger bare en transparent liste oppå skrivebordet. Syns den er digg jeg. Stabil er den også på min Powerbook...
Sitat av Dark
FInnes det noen msn klient til OS X som har støtte for cam i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
aMSN,
men skypen har mye høyere kvalitet.