Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1743
off! jeg strøyk i Bilteorien her en dag...
Jeg fikke endel IDIOTISKE spørsmål som f.eks "Kan et husdyr Gjemme Sed I En Tunnel?" jeg krysset selfølgelig ikke av denne. å det var feil!.. men når jeg skulle ta prøven så oppdaget jeg at det lå et tastatur som lå ved pulten min det første Sleipe lille meg gjorde var jo å trykke på (windows) knappen å da skjedde det jeg forestilte meg ... start menyen poppet opp å skrivebordet var tilgjengelig . programmet som "er" teori testen vistes som en nettverkstilkobling i systray bare litt annerledese farger jeg klikket selfølgelig på denne i løpet av et nanosekund.. da kom det opp ei rute me ip adresser osv , men jeg rakk ikke teste ut mere. men er det noen her som vet hvordan alt dette fungerer??? å ligger spørsmålene på pcn, eller er det direkte sending til server?
Jeg hadde blitt veldig glad for å få litt mere fakta om dette før neste gang jeg tar teorien , som er neste uke

Ps. Finnes noen nettsider der de har mange originale Biltilsyn prøver?
Jeg aner ikke hvordan det er der du tok prøven, men der jeg tok den var det video-overvåking, ergo ikke lurt å dille for mye. Dessuten klarer du teorien hvis du bare vil.
Nå var jeg veldig on-topic;bra.
hehe , jeg forventet et sånn svar , der jeg var var det ikke noe video overvåkning... å jeg skulle gjerne ha funnet ut om det finns no "exploits" for dette, både tastatur å diskett stasjon fungerte...ikke.no kamera å ja du holdte deg til topicen
Hmm, no offence, men jeg tror det er en grunn til at det er en teoriprøve... Jeg vil hvertfall ikke støte på en fyr som ikke vet om han har vikeplikt eller ei.
Menne :P værså snill å ikke skriv sånne ting ,__________________
Warez, fordi jeg fortjener det... <--- Er dette mottoet ditt?
Listen Up Kid...
Du kjører antakelig warez fordi du mener at originale programmer har en alt for stygg pris? .
Jeg mener at 230 kr er en del for å sitt å kope på en skjerm , der man attpåtil får helt idiotiste spørsmål.
Så vær så snill å les gjennom innledningen til tråden litt bedre er du snill så ser du at jeg mener at jeg ikke vil betale 230 spenn for å få meningsløse spørsmål ... "kan marsvin fly i 50 km/t?" ja de kan det , hvis de blir slengt ned fra et fly stor bru etc.. see?
Hmm, tror ikke akkurat dette var plassen å diskutere warez da... Men jeg har dette som signatur fordi jeg mener det er et morsomt og egentlig ganske dumt "motto"... Selvfølgelig mener jeg det ikke... Men jeg står fortsatt for at det er en grunn til at teoriprøven finnes... Det er kanskje dumme spørsmål, men det er en prøve som må bestås for å vise at en kan nok for å kjøre bil. Står fortsatt på mitt.
stå på ditt har ikke no rett til å påstå at du skal gjør no annet men hvis di skal skrive noe sarkastisk som ikke svarer på Grunnen til Tråden så helst ikke svar
Hvis man først skulle skrive noe sarkastisk om deg ville det være nærliggende å starte med din abnormt overdrivne bruk av smilies, men siden du blir så sur over folk som er uenige med deg tror jeg jeg driter i det.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Om du ikke klarer den teoriprøven vil ihvertfall ikke jeg ha deg på veien.
Prøvene blir forresten tatt under forskjellige forhold på forskjellige plasser i landet.

edit:


Videre tror jeg at om du tenker deg om ser du kanskje at dine utsagn om t.d marsvinet var ganske dumt iom at noe ikke flyr, men faller, om du kaster objektet ned fra et 'fly stor bru', som du kaller det.
Det er dog ikke det eneste som gjor argumentet ditt mot husdyr-spørsmålet til noe dumt og latterlig. Jeg skjønner jo at du ikke forstår hvorfor, men det er faktisk ikke helt uviktig (eller for den saks skyld; ulogisk!) at husdyr KAN gjemme seg inni en tunnel.
Hvorfor er det viktig for deg å vite at det er mulighet for at slikt kan intreffe? Det kan skje ulykker av at folk ikke tenker framover og forutser muligheter for ulykker på veien og unngår desse. Er du ikke smart nok til å tenke deg frem til muligheten for at et dyr kan være inni en tunnel så er du heller ikke generelt smart nok til å kjøre bil på en forsvarlig måte.
Jeg håper at du ikke tar alt dette alt for ille opp. Jeg prøver bare rettlede deg og din manglende tankemåte, foolish one.
Now.. Live long and prosper! And stay away from cars, you walking accident! *koz*
Sist endret av Mullah; 13. desember 2003 kl. 03:06.
ja , å så , noen som faktisk har svar på spørsmålet mitt? ja takk vedkommende ... SMiley smiley
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Thj0r-Gje: I min tidligere post skrev jeg "Prøvene blir forresten tatt under forskjellige forhold på forskjellige plasser i landet."

Det vil si at ikke alle får sitte og knappe inn svarene sine på en pc med mye mindre restrictions enn en pc som blir brukt i slike sammenhenher burde ha og samtidig være forsvarlig.

Dette betyr også at en evt. kandidat for å hjelpe deg med å 'exploite' ditt enorme funn har de følgende kriteriene:[list=1][*]Personen er Trønder/Kommer fra Trondheim (som deg.)[*]Hadde mer tid enn deg/TURTE å sjekke ut mer enn deg[*]Har peiling på hva han/hun driver med.[*]Har tatt prøve under samme forhold som deg (dvs at personen mest sannsynlig var nødt til å ha tatt prøven i løpet av dette året eller enda bedre; Tok prøven når du tok den på samme plass som du tok den.)[/list=1]

Du har forresten gitt oss verdiløse detaljer når det gjaldt hvordan du nesten hacka teoriprøven.
Dette sier veldig lite:

Uten de jævla smilyene dine

det første Sleipe lille meg gjorde var jo å trykke på (windows) knappen å da skjedde det jeg forestilte meg ... start menyen poppet opp å skrivebordet var tilgjengelig . programmet som "er" teori testen vistes som en nettverkstilkobling i systray bare litt annerledese farger jeg klikket selfølgelig på denne i løpet av et nanosekund.. da kom det opp ei rute me ip adresser osv , men jeg rakk ikke teste ut mere.
Vis hele sitatet...
Am I getting the message across? ...Du er så jævla smart.
hehe.. ikke noe svar her heller. men få tak i test teoriprøve på cd! bruk heller et par timer på den enn å lete etter exploits.. bortkasta tid. og jeg vil heller ikke møte på deg på veien før du har klart prøva!!
Kunne rel'a en cd med 10 prøver og litt temaspørsmål hvis jeg hadde hatt raskere linje. Etter å ha tatt en del av de forstår man hvordan man skal ta drittspørsmålene.
prøv å få tak i en
takk for rådet Damnyou , du var den mest positivet posteren tross alt nicket ditt :P men det hadd vært litt kult å kunna "hacka" teori prøven.
Gidder ikke lese alt som er her, men om du er så dum at du ikke klarer og lese deg til en teoriprøve, og bestå uten og jukse SKAL DU RETT OG SLETT IKKE kjøre bil!
er ikke noe snakk om å være dum...
heller om å finne ut "vulnerbility`s" på statens data systemer...
Alle har godt av å lære no nytt...


Hold idiotisk meninger for dere selv da...sånn som den ovenfor gjerne skriv argument på hvorfor hvorfor ikke? men ikke formuler den som den posten rett oppafor her det tyder på lav intelligens, du skulle prøvd å tatt teorien selv du =)
Opprinnelig postet av Thj0r-Gje
er ikke noe snakk om å være dum...
heller om å finne ut "vulnerbility`s" på statens data systemer...
Alle har godt av å lære no nytt...
Vis hele sitatet...
Du har et poeng der,vi burde faktisk finne svakhetene i systemet.
Og alle har godt av å lære noe nytt,i dette tilfellet de som lager systemet.
Så ved å finne svakhetene kan vi fortelle de som lager systemet hva som er svakt slik at de kan forbedre det,slik at idioter som deg ikke kan lure seg til lappen.
helt enig med Golder: det er en grunn til at du skal lære deg trafikkreglene før du kjører bil.

vil du vite hvorfor du skal lære deg trafikkreglene før du kjører bli?.. og du snakker om lav intelligens? men jeg kan fortelle deg hvorfor: det kan være meg, en kammerat av meg, eller mor mi du dreper når du ikke skjønner at du ikke skal kjøre forbi i en sving...

Sist endret av Trond; 13. desember 2003 kl. 12:49.
Alt for mange ser på førerkortet som en menskerett, og ikke noe en skal gjøre seg fortjent til å få. Så tror nok det lureste du kan gjøre er å lese deg til svaret. For å være ærlig tviler jeg på at "Kan husdyr gjemme seg i en tunnel?" var en avgjørende feil her
Kan vel si meg enig i at du bør klare teoriprøven på lovlig hvis hvis du skal gjøre deg fortjent til å kjøre bil i fremtiden

Men for å hjelpe deg litt, så kan du ta en titt på zensor.no, der har de et par prøver som er ganske greie. (men du må betale)
oooh...1337 haxx0ring twatz, kan dere ikke bare gi opp de små usle forsøkene deres? Virker som om enkelte har sett hackers,takedown,antitrust etc litt vel mange ganger her.

Og når det gjelder husdyr i tunnelkanten så er dette et reellt problem som man faktisk bør være obs på om man finner på å kjøre bil på bygda.

I tillegg er det såpass mange spørsmål på prøven at tviler på at dette var særlig avgjørende.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Av rent prinsipp stenger jeg denne, les teoriboka di.