Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1831
Lurte på hvilket som er deres favoritt 80-talls band?

Bare for å begynne så er mitt uten tvil Alphaville (Big in Japan, Forever Young, Sounds Like a Melody)

-
Edit: er stor fan av 80-talls musikk, så fint hvis noen kunne si noen "nye" band for meg.

Edit2: http://64.236.34.97:80/stream/1040 <- Radio (SHOUTcast) med 80talls musikk 24\7 ! Anbefalles:P
Sist endret av papercut; 10. desember 2003 kl. 20:06.
Dead Kennedys
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Marillion, uten tvil. Vil spesielt anbefale de fire første platene (med Fish som vokalist). Både tekstene og musikken er utrolig bra, bedre album skal man lete lenge etter. Marillion er progrock, og ikke typisk 80-talls. Ligner en del på Emerson, Lake and Palmer/Powell, Camel og Jethro Tull. Av kjente sanger har de bl.a. Kayleigh (var på en eller annen samle-cd med 80-talls ballader), Warm Wet Circles og Script for a Jester's Tear.
W.A.S.P.
Twisted Sister
Marillion
Rush
Guns N' roses så klart.
Guns'n Roses ja, men vil også nevne Huey Lewis and The News som en god andreplass med masse artige låter.
toto!

beste albumet er IV, alt der er bra. ellers kan africa, hold the line og rosanna anbefales.
Guns N Roses
forferdelig mange som sier guns n roses. hvor mange album var det de gav ut på 80-tallet, 2?
-87 Appetite For Destruction
-88 Lies
Sinnsykt masse kul 80 talls musikk, og mange one hit wonders, skal jeg nevne ett band må det bli Guns N (Selv om det beste de har gitt ut kanskje kom etter 90 tallet som hula sier)
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Er jo masse tøff 80's musikk ute å går, her er mitt bidrag:
Kim Wilde
Samantha Fox
Dio
+ maaange band fra GTA: Vice City
Close Threads - I hate listing threads