Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1051
Hva synes dere om dette? Det er første gang jeg prøvde meg på skikkelig Photoshop... Ønsker kommentarer (Helst konstruktiv kritikk).
Vel.. vil verken kalle det originalt eller fint... Du har fulgt en tutorial om plastic chrome og satt på en lens flare vil jeg tippe?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Jeg vil ikke si at det er mulig å komme med konstruktiv kritikk. Eneste måten på å gjøre denne bedre er rett og slett å begynne på nytt. Det bildet du har laget er gøy å få til når man ikke har så bred erfaring innen PS eller andre grafiske verktøy. Men å vise bildet her eller på andre nettsteder tror jeg ikke vil medføre enormt med "wow"-poster. Men alle må gjennom dette stadiet også. Mitt tips er å leke mer! Bruk filtrene i Photoshop til du blir stø nok til å lage noe annet enn et billig bilde med noen billige effekter. Da skal du se godordene kommer.
Du er min venn
niigu's Avatar
Må si meg helt enig med Gusto på denne.

Har vært selv i det stadiet hvor jeg ikke visste hva slags grenser photoshop har. Det du har der, det er igrunnen ganske "tatt ut fra boka".

Men seff, stå på!
dadyd's Avatar
Trådstarter
mhm, jeg har en plastic chrome, med noen andre filtre og effekter. Jeg har også speila et annet bilde i bokstavene
Jeg holder på å lære meg photoshop nå, så jeg forventet ikke noen wow poster heller.. Hehe...
Enig med resten av gjengen.

En ting som irriterer meg med slike bilder er at dem på en måte er ubrukelige. Det er ikke noe vits å lage dem, for de passer ikke inn noe sted, liksom.

Men for all del...stå på!
synes du var flink jeg
Better than thou.
Det Ninja sa.
Det Carlo sa Ninja sa.
Ikke for å være frekk, men man ser tydelig at det er ditt første
Temmelig unødvendig og, men lykke til Du kommer til å lage masse fett før du vet ordet av det så lenge du fortsetter å leke deg, og ikke stole 100% på filtere for å gjøre det fett =)
min teori om lensflare holder fortsatt mål