Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1337
Når jeg laster ned nye og populære sanger med Kazaa så etter 5 sekunder så kommer det sånn hard skurring i sangen. Har finni det på flere sanger i det siste.. Noen som vet hva jeg skal gjøre? eller hvordan jeg fikser sangene eller noe sånt?
Kazaa er floodet med slike sanger, man mistenker RIAA...Venn av meg fikk oppleve dette dda han skulle lage en cd med pop-musikk til ei vennine.
Bruk DC++ i stede for Kazaa..
Jeg mistenker RIAA, men men...
Det er jo MANGE forskjellige versioner på kazaa, dra ned 10 forskjellige, så finner du nok noen som funker
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Hvis du ikke finner en sang uten skurring kan legge til "Clean" i søkeordet! f.eks. 50 cent In Da Club Clean
Hadde problemet før, men det ble borte med Kazaa lite. K++ edition har støtte for blokkering av "fyfy" IP adresser fra PeerGuardian.
Når jeg rippa CD'er før, med audiocatalyst(*grøss*), ikkert i kombinasjon med møkkamaskin og alt med seg, uansett 2/10 sanger blei sånn. Kanskje det er folk som sharer noen sånne bad-rips?

Kanskje det er RIAA-folk som har prøvd å rippe, fått det dårlige resultatet og tenkt "hey, jeg kan jo slenge den ut på KaZaa om ikke annet..." ;D
Last ned Kazaa Lite K++ 2.4.2
www.k-lite.tk