Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1967
Vet at noen her kan litt mac, og lurer derfor om noen av disse kan poste noen linker til diverse GODE mac ressurser; nyheter, artikler o.s.v.

takk
▼ ... noen måneder senere ... ▼
http://www.file-making.com/

Egentlig en FileMaker XML-portal, men har også noen gode linker til Macsider.
▼ ... over et år senere ... ▼
*Bump*
Jeg bestilte nettopp en MacBook, men dette er første gangen jeg er i skikkelig kontakt med OS X, eller noe OS fra Mac i det hele tatt, utenfor butikken. Derfor lurer jeg på om noen har noen bra sider med en god innføring i hvordan OS X er bygd opp, og hvordan man utfører de fleste enkle operasjoner.
En side med hurtigtaster har jeg funnet, men det er alt.
tja, for det meste tror jeg nok det skal ordne seg ganske greit, men her er et par-tre til, orka ikke å se så nøye gjennom over

macworld.com macfixit.com macaddict.com

Hm, egentlig var det en veldig grei side jeg ikke finner igjen her nå... pokker da, var masse sånne dagligdagse problemer og løsninger der, osx-solutions eller noe sånt, ellers så får du jo bare komme hit og spørre hvis du lurer på noe