Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1896
Jeg og en kompis skal arangere et lan for 138 stk og lurte på om noen vet om en plass (rl/inett) som selger bilett armband?

Alternaltiver er å bruke UV stempel og en database over alle brukerene med bilde, men det er stress og en ekstra ting som kan gå til hellvette ..
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Bilettarmbånd er ikke noe problem, ta kontakt med et spesialtrykkeri, eller noe slikt. De burde kunne hjelpe deg uten problem.

HJ
http://www.keba.no/ disse leverer armband..
Er et selskap som leverer slike band. Hadde det fra den tiden jeg dreiv med dataparties.
sykehus har ofte store mengder slike armbånd (røde) har vært på noen lan der slike har blitt brukt.

mm
Keba, stemmer.
Det beste er jo å bruke partyticket så stiller de med innsjekkingsutstyr, armbånd og mer til.
Better than thou.
For 138 stk.? Er vel kanskje å dra den litt langt..
Hvorfor det? Man får ekstremt mye for pengene hos partyticket. Alt man betaler er 4% av billettprisen + 5 kroner per bruker. For de som ikke er stø i hoderegning: 200*4/100=8+5= 13kroner per billett om den koster 200 kroner. Det er jo tilnærmet ingenting om man kan jo medregne det i billettprisen.

Det er 1794,- totalt for alle 138 deltakere. Jeg tør nesten vedde på at det ikke blir så mye billigere å få trykket armbånd seperat.

http://partyticket.net/info/services
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hmm, hva skjedde med gode gamle stempel sjekkinga? Eller blir det for tungvint?
One of the good guys
2rs1's Avatar
Det som er dumt med stempel er at de forsvinner i en dusj osv : )
men man skal da ikke dusje på lan heller, er ikke ordentlig lan uten ekte nerde-svettelukt
jeg hater nisse og alle sånne som deg
Tips: det heter 'billett' og ikke 'bilett'
Hvis du skulle fjase over alle trykkleifene her på forumet, ville du slitt deg ut, Manfred
Opprinnelig postet av Maddy
Det som er dumt med stempel er at de forsvinner i en dusj osv : )
Vis hele sitatet...
faen er det slags lan due r på??
Vi bruker Keba på vårt nettparty, og det fungerer ganske fint...
www.keba.no selger bånd i esker a 500stk.. rundt 20 forskjellige farger.
Som jeg har sa, men det virker ikke som formålet kom fram, jeg tror partyticket er billigere enn keba. Og det er vel for fanten ikke nødvendig med 4 poster hvor alle sier keba. Og han spør etter armbånd, ikke stempel. ffs.
Opprinnelig postet av nisse
men man skal da ikke dusje på lan heller, er ikke ordentlig lan uten ekte nerde-svettelukt
Vis hele sitatet...
HAHAHAHAHAHHAHAH!
Armband er nok en fordel over stempel ja, ingen som oppgir hvor mye disse keba armbandene koster, fant ingenting på siden heller

offtopic : btz : Hva faen hadde det med saken å gjøre ?
vi fant ut at vi bruker strips fra clas ohlson istedenfor armbånd på lanet jeg crewer i høstferien. just to keep it cheap and ghetto.