Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3546
Noen som har prøvd og suge inn den første luften som kommer utpå en ny kremtoppingboks? så på "a night at the roxbury"(film) att dette ble gjort, er det stor effekt,om effekt i det hele tatt?
Dette er samme driten som alle andre slike "gratis rus" greier...

Det du oppnår er en sinnssyk rus som vanlige folk (med et liv og bedre ting å bedrive) kaller "hodepine".
King of Spooning
Acidous's Avatar
Og så stopper det vel oksygentilførselen til hjernen din, noe som antageligvis er det som er hele rusen...

KONGE!
Kaaaanskje ikke...
Dette er sniffing...ikke å anbefale:P Du kan få en rus ja, men hvis hodepine, annen pine....og oksygenstopp og løsningsmiddelsskade for den saks skyld sier deg noe så hold deg unna
Det er vanligvis n2o (lystgass) som er i kremtoppingsboksene. Og dette fungerer dårlig, tro meg.

Kjøp deg heller noen whippets (lystgass-beholdere til krem-maskiner). Fungerer mye bedre

Og søk litt på forumet hvis du er interessert i å prøve lystgass. Er noen poster på det fra før av.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hmm, trodde det var metan som var i slike boxer jeg? Men uansett, støtter Phun her ja, whippets er saken!

*løpe og kjøpe*
King Kong
snoopg's Avatar
Trådstarter
jepp, det er n2o i boksen, lystgass gir vel ikke løsemiddelskader?det har/er blitt brukt i tannlegepraksis jo!

Og ja jeg har lest de tidligere postene, men der stod det ingenting om effekten av lystgass fra kremtopping(clue:les gamle poster du også før du poster,phun Q)
Better than thou.
Phun tenkte på n2o generelt, ikke bare fra slike krembokser.
King Kong
snoopg's Avatar
Trådstarter
Oh... sorry phun Q*småflau*
Sist endret av snoopg; 29. juli 2003 kl. 14:37.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av snoopg
jepp, det er n2o i boksen, lystgass gir vel ikke løsemiddelskader?det har/er blitt brukt i tannlegepraksis jo!
Vis hele sitatet...
n20 aka lystgass er en nervegass som gjør at man ler. Som med all nervegass er det ikke ufarlig. Denne er mindre farlig, men langvarig og regelmessig bruk av gassen vil gjøre skummle saker med nervene dine. Men om løsmiddelskader er det som uroer deg så er det grønt for deg. Kjør på! TUT TUT! hore.
nerve gas
n : a toxic war gas that is inhaled or absorbed through the skin and has harmful effects on the nervous and respiratory system.

N2O, nitrogendioksid, er ikke farlig i moderate mengder. Det skal ganske intenst misbruk til før du får nevneverdige skader (vitamin B12 depletion er en bivirkning). Man bør dog sjekke patronene i butikken. Noen merker inneholder C2O istedenfor N2O, hvilket neppe gir den ønskede effekten...

Hva oksygentilførsel angår så stopper den så lenge du klarer å holde pusten. For min del er det ikke stort lenger enn 1 minutt. Tror ikke hjerneskader rekker å akkumulere seg mer på den tiden enn hva de gjorde under holde-pusten-konkurranser på barneskolen. Skulle du besvime så lammer heller ikke N2O respirasjonssystemet. Pusten fortsetter som før.

Og rusen er helt grei. Ikke noe ekstraordinært. En liten artig piff på en fest, hverken mer eller mindre spør du meg. Men hvis man er på tripp og tar seg en ballong begynner ting å bli interessante...
er vel nesten samma som å fylle opp en pose med gass fra ei boks med formfett eller luftrenser og puste det inn og ut noen ganger.. blir fitte fjærn i 2 min av det oxo.. men det er farli som faen! stay away from it
I København selger de noe som heter "Poppers"
Jeg vet ikke hva det indeholder , men når du sniffer det kan du nesten høre hjerteslagene i øyret.. Sniffer du formte blir du svimmel og du føler at hodet ditt nermest sprenger. Denne gassen kan høres ut som noe lignenes den gassen som dere snakker om. Dette er en gass som utvider blodårene eller.no
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Tar jeg ikke helt feil så er Poppers ikke Nitrous Oxide (lystgass) men amyl nitrite. Tror det ligner, men amyl brukes ikke som bedøvende middel.
Om jeg ikke tar helt feil er poppers hjertemedisin.
Dette er ikke noe jeg vet noe om men; om man tar hjertemedisin uten å ha hjerteproblemer, er det helt sunt for hjertet mon tro?

-Nisse
jeg har prøvd å suge i meg drivgassen i kremtopp, men det skjedde ikke en dritt..

men poppers (tror jeg) brukte homsene før i tia til å rense ræva for drit
Kremtopper er driitfett, hvis du har 20-30 patroner å avse, men de er jo faenmeg dyre! Koster 6 kr pr patron(jobbet som kokk før)

Poppers ble ikke brukt til å rense rævva med, selvom det sikkert renser engang for alle... he he.

Det man gjør er å ta seg et kjempetrekk av flaska rett før man kommer( i mitt tilfell med ei jente..) Og da kommer du med et KJEMPESMELL! JEEEEE
Poppers er ikke hjertemedesin og ikke brukt til å rense ræva på homser heller..
Poppers er Amyl-nitrat som nevnt og skal orginalt brukes som "room odoriser" (yeah right.. ) fordi det øker blodsirkulasjonen og dermed gjør huden mer sensitiv i forbindelse med sex. Homsene fant tidlig ut at hvis man tar seg et realt drag rett av flaska idet du får orgasme så smeller det skikkelig veggimellom for deg og det kan jo være digg.
Nå i senere tid blir det brukt mest utenfor sexuelle handlinger som en liten mini-trip, og det er både digg og gøy spør du meg.
Du får ukontrollerte latterkramper, blir veldig varm og det sprenger litt i hodet.. Som et konsentrert e rus, bare ikke fult så digg.

Er blitt ivrig tillhenger av poppers det siste halvåret og bør helst inntas etter at kroppen er infisert av alkoholholdig drikke eller annen rus. Har en ekstrem virkning i forbindelse med e'er blandt annet.

Pm meg gjerne for mer info.. sprer gjerne glede!
Poppers ruler, som du selv sier drixXx; It`s a life enhansor!

dra med deg flaska, så stikker vi på fylla
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hmm, man kan riktignok heve orgasmen til et høyere lvl med poppers og lystgass, men homofile bruker det helst, as far as i know, pga dets evner til å roe ned og slappe av muskler. Greit å ha slapp anusring skal du ha en jævla pikk inn der liksom .
Men hva er det egentlig man trenger for å teste lystgass? Og går det ann for alle og bare kjøpe det? Hadde vært artig å prøvd!! hehe
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Lystgass får du kjøpt på din lokale jernia butikk. Det du trenger er en metode for å åpne de jævla metallbeholderene, og noe å ha de i. Har du gode kontakter så får du kanskje tak i en cracker, som fungerer ved at lystgass-patronen plasseres i en liten beholder som man fester en balong på i ene enden. Crackeren skrues sammen og en pigg blir stukket gjennom whippeten og balongen blir fylt med gass som du etter en liten stund puster inn :d.

Det du kan gjøre hvis du ikke får tak i en cracker er å putte en spiker i en ballong, feste ballongen rundt patronen og skru denne fast i en skrustikke for så å peke spikeren mot toppen og gi den et litte kakk med en hammer gjennom ballongen og håpe den ikke sprekker. Sistnevnte fungerer forsåvidt greit med velidig store plastposer og.
hvor mye gass er det i en liten slik en? bare sånn at jeg ikke sprekker ballongen..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nok til at du neesten klarer å puste inn alt på en gang fra en ballong. Bruk en stor ballong for sikkerhetsskyld, er litt seigere de og er dermed vanskeligere å sprekke.
hvor mange trengs for å oppnå en kjekk opplevelse?
Hva er det du sier når du går inn på en butikk? "Jeg skulle gjerne hatt noe lystgass?" Eller er det lurt å bruke litt "kamuflert" navn!??
Tror jeg skal avsted å se om jeg får kjøpt i morra, så kan jeg sende hvor mye det kosta og hvor jeg fikk kjøpt det! =)
si at mora di trenger "sånn gass til å fylle opp sånn greie man spruter krem på kaker med"
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Koster en 70-80 kr per 10pack. Trenger vanligvis ikke si noe, der jeg hanlder står de ute i butikken. Er ikke ulovlig så du trenger ikke si noe og de i butikken skal egentlig ikke bry seg om hva du skal med de, du kan bruke de som anal-plugg for alt de bryr seg.

En patron varer ca i et minutt :s, så det er ikke akkurat billig på denne måten. Menneh, er gøy å prøve .

PS: De blir jæævlig kalde, og fester du de ikke godt nok så kan de sprette som faen. Vær forsiktige .

http://norshroom.org/imgupload/4244-...s_package2.jpg
Men jeg har prøv det... men får det ikke til!! Noen som har en veldig bra oppskrift? Det er ikke lett... hehe
▼ ... over et år senere ... ▼
listen up!
bruk rimiposer....
dalle: Hvorfor dra opp en så gammel tråd for å si noe så meningsløst?
Jeg regner med at bigmafia fant ut hvordan han skulle få i seg lystgassen sin siden han ikke maste mer.

Hvis noen har andre spm. ang. lystgass så søk på forumet eller på www.
HAHA!
Jeg var bare innpå og leste den, var vel en link fra en av de nye postene...
vel vel... tenk om han ikke hadde funnet det ut ennå da :P

tror jeg skal lese datoen på siste post neste gang
Sist endret av dalle; 15. mars 2005 kl. 23:06.