Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 5054
Ok, det vokser hauger av fleinsopp et sted jeg vet om. Og det ER fleinsopp.
Men, jeg er pissredd for å prøve. Jeg vet at det kan være rimelig fett, men ingen forteller om de dårlige sidene. Hva som KAN skje av fæle ting åsånn..
Help?
Tror nok det her sier sitt: http://www.mozon.no/nel/helse/asp/do...asp?index=2578

Det står ikke noe om hva som skjer dersom du røyker soppen da
Tror nok ikke du skal spise dem som snacks akkurat, men hva vet vel jeg...
Det er jo flere typer fleinsopp også da.

Her er forresten en link til spiss fleinsopp: http://it-student.hivolda.no/prosjek...fleinsopp.html
Hallusinasjoner er sikkert tøft, men ikke smerter i magen
Sist endret av Binary; 9. august 2001 kl. 23:50.
Ikke synk så dypt Camilla.
Dette er ikke noe særlig gunstig stimuli å leke seg med...
Har ett par "kompiser" som testa ut dette for noen år siden.
Resultat: 1 er helt strait, en er i buret for ran og en er på psykehus og uler mot månen... (fakta)

Da er det mye bedre å koke sokker og drikke det som té. Kan sende deg ett par når jeg får tid
Med spiss fleinsopp (Det fins flere typer) gjelder det samme som med alt annet psykodop som LSD osv: "set and setting".

Vær på et sted du ikke kommer til å bli forstyrret av noen. Ha gjerne noe mykt i nærheten, f.eks. ha puter i hele rommet

Vær sammen med gode venner, helst "erfarne" fleinspisere, som kan guide deg hvis du begynner å flippe.

Hvis du flipper helt trenger du disse personene til å prate til deg og si "det er bare flein, du blir ikke angrepet av en rosa morderpokemon".

Du kan også prøve det alene, men da må du ha viljestyrke nok til å overbevise deg selv om at det bare er dop og at ting egentlig ikke skjer. Men dette kan være rimelig vanskelig

Dosering: LITE! Det skal veldig lite sopp til før man merker effekten. Det tar en stund, og derfor spiser mange for mye (det skjer ikkeno! tar en sopp til jeg). Det smaker bittert (les: helt for jævlig) så ha noe å skylle det ned med. eller ha det på en pizza etter den er stekt.

Have a nice trip!
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Fleinsopp har samme virkning som LSD..
les her for en grundig gjennomgang av "LSD for nybegynnere"

Tror det skulle hjelpe deg mye.. siden fleinsopp i prinsippet har samme virkning som lsd.. Men Flein er vel igrunn litt mindre farlig enn LSD.. det sier seg jo selv at det som kommer fra naturen vil være mindre farlig enn kjemikalier som lsd.

MEN: dette bør du vite..:

Spiss Fleinsopp lever i svære klynger..finner du først èn så finner du 99% sikkert MANGE MANGE til!
OG: (dette er jeg ikke 100% sikker på) MEN jeg mener at det skal finnes en "dronning" i klyngen.. Det vil si ÈN sopp som da tilsvarer likemye giftstoffer som HELE klyngen.. Det vil si at spiser du den ÈNE soppen så kan man vel si at man ikke "kommer nedpå" igjen..
Denne ène soppen skal visst være helt identisk til de andre soppene og det er da ikke mulig å se forskjell om du spiser en vanlig flein eller den som inneholder MYE MYE MYE mer enn en vanlig sopp..
Denne soppen kan være blandt 1 av 100 eller: 1 av 100000.. Det er umulig å si..
jeg har prøvd både lsd og flein.. jeg for min del foretrekker lsd fordi for det første så smaker det ingenting..man bare legger en liten papirbit på ca: 0,5 x 0,5cm på tungen også smelter den bare bort.. I forskjell til flein som man kanskje må spise 70-100 sopp(dette varierer fra hva type flein man spiser) man kan jo også bare spise 20 sopp og få samme effekt.. Flein smaker ikke akkuratt fortreffelig og ser rettogslett MOTBYDELIG ut.. men foralldel.. det er jo GØY

fysjom...

Eneste som er kjekt med LSD iforskjell til FLEIN er at man kan være 100% sikker på hvor stor dose man får i seg, fordi det er på en papirbit, og den lille papirbiten kan ikke trekke til seg mer syre enn: erhm.. (nå husker ikke jeg akkuratt hvor mange mg det var) men ihvertfall ja.. hehe.. håper du skjønte hva jeg mente..

-sp3q
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
I suddenly became strangely inebriated. The external world became changed as in a dream. Objects appeared to gain inrelief; they assumed unusual dimensions; and colors became more glowing. Even self-perception and the sense of time were changed. When the eyes were closed, colored pictures flashed past in a quickly changing kaleidoscope. After a few hours, the not unpleasant inebriation, which had been experienced whilst I was fully conscious, disappeared. what had caused this condition?
- - Albert Hofmann
- - Laboratory Notes (1943)


Albert Hofmann (Founder and the first human beeing testing LSD)

ps: noen som ikke vet åssen LSD ser ut.. sjekk ut her : http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_images2.shtml

http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_images3.shtml (med forklaring)

-sp3q
Sist endret av spQ; 13. august 2001 kl. 11:28.
Fy FAEN til mye peiling og interesse for narko da sp3q!
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
jau noen ting blir man bare fasinert av! =)

-sp3q
Trådstarter
Jeg blir ikke fascinert mer.
Jeg holdt på å spise sopp som ikke var BARE flein. Typen til ei jeg kjenner(som er ivrig fleinspiser) kom fram til at 1/5 av soppen ikke var flein, men en giftig sopp. Jeg siterer: "Dere hadde enten daua en sakte og stille død -nesten uten å merke noe, eller en helt forjævlig en."
Thank you and goodnight, sier jeg da.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Pingle?
Det er mer stas å si nei enn ja. Ja, jeg er altfor fornuftig. Men jeg lever i det minste.
Skål.
Etter at jeg slutta med "tilsetningsstoffer" (kjemiske ihvertfall) har jeg også funnet ut at det er mye lettere å si ja en nei
dra til christiania og kjøp sopp i sjappene der. da får du ikke bare bra vare men også masse forskjellig sopp. moro :>

mexican mushroom, brasilian mushroom, soppkapsler for de som ikke liker soppsmaken.. og min favoritt, kapsler for å ta bort antistoffet i magen din så soppturen blir lengre og fetere :>

så har du litt rev der til å sovne på når teltet brått blir sinnsykt svært .. ånei teltet blir lite!! aah.. hehh.

enjoy.

sorath
▼ ... flere år senere ... ▼
kan man plukke fleinsopp i desember? har ikke snødd enda så er på en måte "høst" enda
Du dro opp en 5 år gammel tråd for å spørre om det?
jeg og lurer faktisk på dette, hehe=D gått ganske tomt for hashis u see..

fant ikke noe sopp ute i hagen iallfall... er det noe flein der ute?
De er nok borte nå ja... Og vil nok si det var unødvendig å dra opp en så gammel tråd, det er drøssevis med nyere daterte tråder om fleinsopp.
testa det for første gang på torsdag... sinnsykt moro.. høyrearmen min var en lang slange og jeg var glad, dog litt lei meg, for at venstrearmen ikke var det..
Sitat av Sir Cam
Dette er ikke noe særlig gunstig stimuli å leke seg med...
Har ett par "kompiser" som testa ut dette for noen år siden.
Resultat: 1 er helt strait, en er i buret for ran og en er på psykehus og uler mot månen... (fakta)

Da er det mye bedre å koke sokker og drikke det som té. Kan sende deg ett par når jeg får tid
Vis hele sitatet...

slutt med preiket a.

Sitat av Blunty
jeg og lurer faktisk på dette, hehe=D gått ganske tomt for hashis u see..

fant ikke noe sopp ute i hagen iallfall... er det noe flein der ute?
Vis hele sitatet...

Bruker du flein som alternativ for hasj?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Husk at preiket skjedde for over fem år siden Dream18. Ikke det at historien leger alle sår eller noe, men det er lite vits å kommentere noe til noen som mest sansynlig ikke henger her lengre.