Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3711
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Har lyst til å lage frostbong, men skulle gjerne hatt en enkel og grei oppskrift på hvordan lage best mulig frostbong. helst kjappest mulig og. alle tips tas i mot med takk
Edit; 55 smilier er litt i overkant - Crew
frost?
hvordan fungerer den da?
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Trådstarter
isbong=frostbong.

I do not possess the answer my son, thats why i'm asking
http://www.razzia.no/Hamperaadet2.html

står en del om det der, men ikke konkret hvordan man mekker den hjemmelaget :/
Mekk deg ei vannpipe av ei plastflaske, og fyll denmed vann og isbiter.... duger det. Ellers kan du jo kjøpe ei på scorpious i en av storbyene i Norge. Koster rundt 500-600 kr, det er en bong fyldt med frostveske (dobbel vegg). Bare å oppbevare i frysen og trekke frem når mekket er ferdig. Jeg har sett flere gå rett i bakken av et trekk på "frysepipe", enn kjenner ikke røyken så godt og får noen heftige trekk
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Trådstarter
hmmm.....fikk et nyttig tips i stad. man tager et stykk sammenrullet og behørig teipet avis, og legger den enkelt og greit i fryseren en stund, og vips så har man en fint fungerende frostbong
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ta litt vann på avisen, så blir den enda bedre men de "tjobangene" med frostvæske er helt klart best. koster fra 150 (eller no) til 500 i køben.
▼ ... over en måned senere ... ▼
heh, hvis jeg vil ha en litt cold feelin på bongen min, så fylder jeg bare oppi litt isbiter også, å setter den kanskje i frysern en time før jeg skal bruke den.. blir nice .. kaldt og godt å trekke
Ta å mekk hjemmelaga vannpipe. Denne fyller du opp med sprit og deretter putter du den i fryseren. Siden spriten har så lavt frysepunkt så er den flytende i minus 20. Da får du god kald røyk
Sist endret av Sinister; 5. desember 2004 kl. 15:29.
testa det Sinster ? heh, hørtes arti ut.. kanskje jeg skal teste det..
Jeg har testa det og det burde du også. Røyken som bobler opp gjennom spriten tar med seg litt alkohol, så det er mulig å bli rusa på røyk og sprit samtidig.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Så kan du jo også drikke spriten etterpå.
Opprinnelig postet av Sinister
Jeg har testa det og det burde du også. Røyken som bobler opp gjennom spriten tar med seg litt alkohol, så det er mulig å bli rusa på røyk og sprit samtidig.
Vis hele sitatet...
var det jeg fryktet.. hvis jeg først skal røyke så gidder jeg ikke noe alko
Ikke akkurat frostbong, men ikke helt offtopic heller...

- man tager et halvliter-glass eller lignende, kjører det i fryseren (jeg pleier å fukte glasset litt, men det er sikkert ikke nødvendig)

- ta glasset ut når det er behørig frosset, og blås forsiktig ned jonas-røyken i glasset

- Voila! En kald halvliter styggblås klar til å 'drikkes.'

Om ruseffekten er så voldsom skal jeg ikke uttale meg om, men det ser utrolig kult ut.
▼ ... over et år senere ... ▼
Et eple kan også fungere som bong / bang / mais / kall the hva du vill .. bare så man sier.. bruk fantasi .
noe som faktisk funker: ta et langt (ca 1meter) rør, helst messing eller alu. så driller du et lite hull og gjenger det opp på enden av røret, deretter finner du et pipehode som passer.

Sleng hele rukklet inni en fryseboks i en to timers tid. pass på å bruke hansker når du tar den opp av frysen igjen.

Grattis , her ahr du en fungerende frostpipe
Grønner du ikke hvis du får i deg sprit og shit samtidig?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det er veldig lett å bli dårlig eller "grønn" når man røyker på drikken, i alle fall hvis man er rimelig full fra før av. Men jeg vil alikevel anbefale rødvin til pipen, det er en nydelig kombinasjon. Bare ikke drikk deg skitings.
noen kamerater av meg hadde en 18 og en halv liter flaske (Imsdal) flaske til automater. som de fyllte opp med vann og lot den stå ute. voila en digg frost pipe. den kan du trekke MYE av men pass på du har ikke kontroll fordi man kan trekke for mye og gå rett i bakken
Ikke for å ødelegge moroa, men: har hørt at "frost-bonger", særlig de med frostvæske, gjør røyken for kald, og du kan få kondens i lungene. Dette er jo selvsagt ikke bra for et par fra før så belasta lunger!

Men isbiter i vannet høres litt mer behagelig ut ja!
Jeg har hørt det der med å ha sprit i vannpipe før og fått det avkreftet av mange. De sier det rett og slett ikke funker. Noen som VET?
Noen idioter tror jo at det funker å dyppe en vanlig sigg i sprit, la den tørke, røyke den og bli full.
Men tilbake til poenget: Blir man full av å ha sprit i vannpipe?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sansynligvis ikke noe mer enn man ellers ville blitt av å sitte å puste inn alkoholdamp .
Hvis man skal bli full på å "røyke" sprit må man jo fordampe alkoholen, alkoholen fordamper nok ikke når du har den i bongen, ivertfall ikke hvis den har ligget i frysern.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Eneste måten du klarer å bli full på det der er viss du hadde brukt bongen som et slags shoteglass... Du blir ikke noe fullere av det enn å lukte på korken av spritflasken din. Men for all del!