Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1430
Noen som vet hvor jeg finner et prog som converter dem 2 avi/mpeg?
Altså demo filer i Counter-Strike.
Du recorder før en demo
Du åpner så demoen for å se den. Mens du ser demoen skriver du startmovie <fps> <finavn>. Eks: startmovie 30 heisann. Alle bildene blir da lagret i half life mappa di.

Du stopper startmovie ved å skrive endmovie.

Nå har du masse bilder fra det klippet du tok opp.

Det vi trenger nå er et program som setter bildene sammen til en .avi fil, og for dette er videomach( www.videomach.com ) perfekt.

I videomach velger du de bildene du vil sette sammen, du kan også legge til musikk. (Anbefaller deg til å bruke divX codecen, da avi filen(e) da ikke blir så store)

Happy fragging
Dette var en dum måte synes jeg, det finnes en spiller som gjør om .dem til .avi men husker ikke hvor. søk i forskjellige norske cs forum der finner man noe..
Opprinnelig postet av HanZl
Dette var en dum måte synes jeg, det finnes en spiller som gjør om .dem til .avi men husker ikke hvor. søk i forskjellige norske cs forum der finner man noe..
Vis hele sitatet...
Er du klar over lang tid og hvor mye plass det ville vært å gjøre om en hel demo til avi?

Slik jeg tolket dette så lurer gutten på hvordan han skal lage fragmovie (eller noe lignende), og dette er måten det skjer på

Det kan godt hende at jeg tar feil, men jeg ser virkelig ikke poenget med å konvertere en hel demo til avi. F.eks. en ct-nuke demo ville jo tatt x antall gb med "normal" grafikk, for ikke engang å nevne hvor stor plass bildene hadde tatt, minst et titalls gigabyte.
Sist endret av intenzo; 7. juni 2003 kl. 18:28.
Trådstarter
15 0
Takker =)
i see living search-buttons!

hanzi: dem-fila er i grunn ingen videofil, da. den trenger half-life. den inneholder info om hva som skal skje, lissomlissom.
▼ ... over et år senere ... ▼
Man kan og bruke fraps. http://www.fraps.com/
Den tar opp fra en demo til en .avi. starter og stopper record med en knapp. enkelt og greit program