Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 9297
Noen som har gode tips om hvordan man kan lure penger ut av de?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Husker det stod noe om dette i en gammel radikal artikel, men tror ikke det finnes så mange sånne triks nå om dagen.
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
sjekk på pyroteknikk forumet, der har de en del om det. Men da lurer du ikke pengene ut
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg har sett en del gamle damer som står og lurer ved en automat en hel dag, også plutselig fyker de frem og kaprer automaten og vinner masse. Du får se om du finner en sånn en og slå av en prat
Trådstarter
hehe.. det verste av alt er at det faktisk er sant.
Hmm, du kan jo kjøpe oppskriften av russisk mafia da...

Da er det snakk ombokser med magnetisk støy som lurer automatene. Skulle gjerne sett en PCB-tegning av en automat...
King of Spooning
Acidous's Avatar
Kan jo gjøre som et par karer her i Haugesund da.

Tar tak i automaten, drar den bak et gjørne, frem med en lydløs drill og bore opp jævelskapen og bøffe penga.
Var kanskje ikke helt slik du tenkte på det...


Vet om et triks som virker på brusautomater, men er ikke helt sikker på om det virker på spilleautomater.

Hold en kraftig magnet(elektromagnet eller noe slikt) opp mot siden på automaten sånn ca. der den penge greia er.
Flytt magneten opp og ned slik at du løfter på den penge-tingen inni der og automaten tror du har putta penger på
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Vet ikke hvor aktuelle de er på nye automater (har ikke lest dem), men her er vertfall to artikler fra radikal:

Kunsten å lure spille automater for kreditt.

I denne artikkelen skal jeg beskrive åssen man lurer
spille automater til å tro at du har puttet på 350,-.

Forord:

Det som gjør at dette trikset fungerer er magnetstripen
og programmet som automaten bruker. Programmet tolker
magnetstripen i telekortet som en slags "350 seddel" og
gir deg 350 i kreditt. Dette trikset går kun på
spilleautomaten som heter BIG MONEY. Det du trenger
er et telekort og enkelte ganger litt tolmodighet.
Det trenger ikke være noe på telekortet men det gjør
heller ikke noe om det er fullt. Som sagt er det bare
BIG MONEY automatene det går på. Det som er viktig er
at automaten har rett seddel inntak. Hvis det ikke er
rett inntak sier det seg selv at telekortet ikke vil
komme inn i inntaket. Det er også viktig at det står
1.1 Note error hvis du puttet et fremmedlegeme inn i
seddel inntaket.

Slik gjør du:

Stikk telekortet inn i seddelinntaket forsiktig.
Pass på at du stikker det helt inn og at
magnetstripen/chipen på telekortet er vendt oppover.
Du må holde kortet inne i automaten for hvis du ikke
gjør det blir telekortet dyttet ut igjen. Men du må
også presse det nedover mot platen i seddelinntaket
for kortet kan også bli trekt inn. Når du stikker
inn kortet så starter det en slags rulle inne i
inntaket. Det du må gjøre er å vente til rullen
har stoppet. Når rullen har stoppet må du begynne
å "nippe" i kortet, trekk kortet inn og ut. Ca 1-2
cm ut er nok. Du må nippe slik i kortet ca. 10-20
ganger. Når du har gjort det trekker du kortet
forsiktig ut så automaten ikke utløser note error
alarmen. Alarmen er ikke høy og varer ikke i mer enn
5 sekunder men det ødelegger trikset hvis du
utløser den. Hvis du har klart å trekke ut kortet uten
å utløse alarmen skal det etter litt tid kommer 350 kroner
i kreditt. Du kan også trykke fort på start eller max.
Bet knappen for fremskynde prosessen. Det er ikke alltid
dette går så du må prøve flere ganger inne imellom.
Noen ganger går det med en gang og noen ganger ikke, men
jeg lover deg at du får det til 1 av 20 ganger du prøver.

Du må passe på at ikke vaktene ser deg for dette blir
straffet med bøter opptil 5000 kroner. Du kan også bli
straffet med fengsel.

---------------------------------------------

4 Spilleautomat triks

Her kommer 4 triks for deg som liker å få gratis penger. Alle triksene virker på forskjellige
automater, så sjekk nøye hvilke automater det gjelder.
Slik unngår du å stå i timesvis foran en automat og ikke få trikset til.

Triks nummer 1 er et av de eldste automattriksene som finnes.
Dette trikset virker bare på den helt gamle typen automater, de der du trykker inn en
knapp og skyter ut en krone/kule som skal treffe et
"mål," (helst baller nå, da de gamle kronene er avskaffet.) Disse automatene er
vanskelige å finne, men de finnes på en rekke småferjer
rundtom i landet.

Det hele er svært enkelt, du kaster på penger, og idet du skyter ut krona/kula trykker du
inn glasskjermen som skiller deg fra den. Nå
har du forhåpentligvis trykket inn skjermen rett over kula, og den vil da stoppe. På denne
måten kan du nå føre kula over hele automaten,
men jeg anbefaler at du nøyer deg med å føre den over 20 kr hullet med en gang og
slipper. Nå har du fått deg 20 kr på 1 krone.
Du får det ikke til hver gang, men uansett bruker du bare en krone for hvert trykk, og du
kan jo lett vinne uten å klare å trykke inn ruta.

Triks nummer 2 er litt mer komplisert.
Dette trikset innebærer at du har en veldig lang "mini snake light," eller en lignende
bøyelig lang sak, (Ståltråd går også fint, men
snakelight er tøffest.) Automaten du bruker trikset på er den typen som har en
"skyvedings" som skyver penger bortover og når du putter
penger på blir disse skyvt bortover og kan få penger lengre fremme til å falle ned. Ytterst
på disse automatene ligger masse penger hopt
opp, men det er veldig vanskelig å få disse til å falle. Nedenfor disse pengene er det en
sjakt, og det er denne sjakten det dreier seg om.
Du tar altså snakelighten (må ikke være an en veldig myk type som bøyes lett som
ingenting) og så stikker du den oppover
pengesjakten. Lykta må være rett når du stikker den opp. Når/viss du får den opp til
pengene prøver du først å koste ned noen, men viss
det ikke går så tar du og presser den mot kanten under pengene. Da vil den
forhåpentligvis bøyes og du kan lett nå lengre inn til
pengene. Nå er det ikkeno problem å koste ned litt.
Merknader:
1) Pass på, mange slike automater er utstyrte med bevegelsessensorer, spesielt på
tivolier.
2) Dette er tidkrevende arbeid, ikke gjør det med masse mennesker rundt, det får deg til
å virke tvilsom.
3) Vil anbefale tivolier før åpningstid, har selv fått 3 Zippolightere og en del hundre spenn
ved hjelp av 5 automater utenfor spillehallen på
et stengt tivoli.
4) Se etter automater med 5'ere i stedet for kroner. De er 5 ganger mer lønnsomme


Triks 3 fikk jeg av bestemora til en kamerat, og jeg har ikke fått prøvd det ut ennå, ikke
vet jeg helt hvilken automat det gjelder heller,
men det er en poker automat med "jokermeter."
Nå finnest det mange forskjellige av disse, og den på det stedet bestemora til kameraten
min pleide å gå var borte da jeg skulle teste
det.
Likevel, om du ser en pokerautomat, en ikke så ny en, der jokermeteret er over 4000 kr,
så kast på en 500 lapp, og du er sikret å vinne
iallefall 2500 kr. Dette virker kansje sprøtt, men hun gamle kona som jeg snakker om
hadde seg en tur til bensinstasjonen ca. 1 gang
hvger 14 dag, da automaten var på rundt 4000 kr, og kom hjem med en god del tusen.
Forresten tar ikke automaten 500 lapper, den tar
ikke 200 lapepr heller, og ikke nye 50lapper. Viss dette kan være til opplysning om
hvilken automat det er.
Kansje bestemora til kameraten min sitt utsagn kan være til nytte også: "Du bare
stapper på åsså trykker du på den "En-strek-fem"
knappen åsså på dobbel til du vinner, og da stopper du ikke før du ikke vinner på en
trefire trykk."
Merk:
1) Dette er ikke en sånn metallautomat.

Det siste trikset lærte jeg av en vietnameser/koreaner/japaneser whatever, på ei ferje
på vei hjem fra en skileirskole. Den typen
automater det gjelder har jeg bare sett tre ganger etterpå, men så har jeg da vunnet
over 3000 hver gang jeg har prøvd.
Automaten det gjelder, en £££-automat, har påskriften "Cash £££" og har alle
gevinstene på skrevet i pund. På de jeg har prøvd var
premien på £2, bare 15 kr, mens den i Egland nok hadde vert 2 pund, som er over 20 kr.
Merkelig nok var dette den høyeste gevinsten,
men hvem trenger mer når du kan få den gang på gang til du har så masse småpenger
at buksene faller av deg.
Slik går du frem:
Utstyr:
-Papp-plate (Ikke noe man har på seg til vanlig, men når det står om nok penger kan
man løpe hvor som helst for å skaffe papp, selv
kjøpte jeg en blomst som jeg ba om å få i en eske sist gang jeg prøvde det.)
- Lommekniv (Kom ikke her og si at å leke MacGyver ikke har sine fordeler innimellom.)

- Kronestykker
- En 20 kroning.
- Tape
Nå setter du deg på en benk og skjærer ut masse små papp 20-kroninger som du stikker
kronestykker inni, 2 kronestykker for hver
pappbit. Deretter taper du rundt hele pappoverflaten og gjør det omhyggelig slik at det
blir helt glatt. Tips: bred tape som du skjærer til på
samme vis som 20kroning pappbitene og limer på sidene + tapestrimle til kanten av
pappen.
Dette er tidkrevende arbeid, men plutselig har du deg masse 20kroninger som det bare
er å stappe på automaten. Pass også på at
pappen ikke er for tykk. Da har du laget deg masse rundinger verdt 2 kr. Det er ikke
akkurat noe du får masse penger av.
Han vietnameserfyren som lærte meg dette haddeen hel haug av "mynter" og han
fortalte at det bare var disse automatene det virket på.
"Myntene" måtte nemlig bare ha rett radius og litt vekt for å falle ned på disse, nøyaktig
vekt, radius, bilde og slikt trengtes ikke.
Merk:
1) Sist gang jeg observerte denne typen automater var på en blomsterforretning i
Rogaland, det var i sommer, og da jeg var der i
vinterferien var både den og forretningen borte.
2) Finnes visst masser av dem i England, en kamerat av meg som hadde vert der skrøt
over å ha vunnet masse, ikke at jeg tror han, han
hadde ingen penger igjen, og påstod han hadde tapt dem på ferja. Men om noen stikker
en tur til England så ha øynene åpne
3) Mens du spiller kan ikke automaten "Stenge seg," men om du tar ut pengene du har
vunnet og planlegger å stappe på mer etterpå
kan den lett stenge seg. Er det lite penger på automaten stenges den etter at neon har
vunnet noen hundre spenn, men det skal ikke
mye til før den stenges til vanlig. Så unngå å ta pauser.
4) Når det er spilt for 1500 kr, "flipper" automaten, og du begynner å vinne stort. Derfor:
lag masse "penger" og spill opp gevinsten helt til
automaten flipper.

God fornøyelse, eller rettere sagt fortjeneste!
aybara; takk, må prøve noen av disse
(litt stress å forklare dette men here we go

Det finnes en automat som heter "Helloween" eller noe lignende.
Du slenger på penger, og snurrer fire hjul.
Dersom du får to spøkelseshus eller to gresskar eller to av noe annet (husker ikke) så får du sjansen til å velge trick og treat.
Det som skjer når du får dette, er at du har en knapp, og et lys som veksler mellom "trick" eller "treat". Du skal nå trykke på denne knappen, og få den til å stoppe på "treat". Da får du et "bein", og gevinsten dobler seg eller noe. Du kan få opptil 10 slike bein. Men dersom du trykker når det lyser på "trick", så mister du alle beina.
Du kan når spm helst slutte med trick/reat-greiene, og det som skjer da, er at hjulene spinner kjapt (en gang for hvert bein) og du dobler gevinsten eller noe.

...og her kommer trikset:

Hvis du bruker et visakort eller lignende, og fører dette SAKTE og forsiktig inn der hvor man stapper sedler, så stopper denne trick-or-treat-hoppingen, som om du har trykket på knappen...selv om du ikke har...dersom det nå lyser på treat, så trykker du, og holder inne knappen (trick/treat-knappen) og drar kortet sakte ut. Du vil da få et bein. Hvis lyset stopper på "trick" så drar du kortet ut igjen, og prøver igjen til du har fått "treat".
Dette kan du da gjøre til du har 10 bein eller noe, og cashe ut, og fortsette etterpå.

Noen notes til slutt:
- Du må være jævlig forsiktig med kortet. Hvis du rikker i det for mye, eller beveger det for fort, så klikker maskinen, og det stenges automatisk.
- Det kan være litt vanskelig å treffe "treat" i begynnelsen, men etterhvert som du kommer inni takten, går det greit.

...og dette er forøvrig det eneste spilleautomat-trikset jeg har testet som faktisk har funket! (Har finansiert noen helger på denne måten...)
ninja5000: Det har jeg også prøvd, har aldri virket. Det virket som det funket i begynnelsen, men viste seg etterhvert å være tilfeldig. Kanskje forskjellige versjoner av automaten?

Det eneste tipset jeg har er til Admiral Viking 20, og siden den har vært ulovlig i noen år gidder jeg ikke sløse tastetrykk på å forklare det.
Merkelig...har alltid funket for meg. Men jeg har ikke sett slike automater på noen månedere da. Kan hende det er forskjellige versjoner, som du sier...
Det må være flere triks.. pga alle koreanere, kinesere, japanere (asiater) er mestre på å vinne på automater! det må jo være et trikst av et slag! som fungerer lett og raskt! uten at man mp dytte å stappe inn kort osv..
men.. hva vet vel jeg!
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
De chipperene kan det med spilleautomattriks. Er en fyr som står ofte på den lokale rimien med flere tusen på 'kontoen'
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
btw noen som veit om disse "digitale" automatene som finnes på nesten hver eneste rimi butikk er mulig å lure.
Har hørt noe om at disse automatene følger et fast mønster og er temmelig enkle og "cracke"

noen som veit
Hmm, dette som Acidious sa om sterke magneter.. stemmer virkelig dette?
Jeg har noen Rare earth magneter her (Neodium Iron Boron magneter), som er tja.. sinnsykt sterke.
Kunne tenke meg gratis cola
Opprinnelig postet av Acidous
Kan jo gjøre som et par karer her i Haugesund da.

Tar tak i automaten, drar den bak et gjørne, frem med en lydløs drill og bore opp jævelskapen
Vis hele sitatet...
lydløs drill.. i like that one :P
Tror jeg vet hvordan de jappsene/kineserne/vietnameserne what ever, finner ut alle triksene sine! Jeg så en dag en slik en komme med et sekkehjul, kobla ut stikkontakta til automaten, og putta automaten oppå sekkehjulet. Jeg syntes ikke dette var så mystisk da jeg trodde han jobbet med slike. Men da jeg så han komme oppigjen med en securitas vakt i ryggen og satte den på plass skjønte jeg at han faktisk prøvde å stjele den! Sansynligvis hadde han bar uflaks at han møtte securitas vakten i heisen, og ingen andre en securitas vakten reagerte egentlig. Kan kanskje være et bedre triks en den lydløs drill kanskje?
▼ ... over en uke senere ... ▼
offtopic: leste at det er mange partier som tjener penger på disse automatene. Det er ikke alt som går i lomma på rødekors. Ikke riktig! Valgkampanjen er sponset av spillegale og tenåringer og eldre... stå på bondevik
Kan kun et triks, er jævlig simpelt.
Ta mad deg en taperull til en automat. riv av en bit, trenger ikke være lang, ca 5cm. Denne tapebiten klistrer du over det stedet pengene kommer ut, nå venter du en noen timer, kanskje en dag. Må ikke stå for lenge, da blir det lett oppdaget. Regner med at alle skjønner hva som skjer, de som vinner får ikke pengene sine, men de får du... Når du skal inkassere pengene dytter du bare en pinne oppi hullet, og hvis noen andre har hatt "flaks" er du rik.
det er det "chippene" gjør.
De tar å stapper noen telefon bok sider oppi sluket, så kommer de tilbake å drar ut "store" penger.
Hvorfor tror du det står så jevlig mange av dem rundt automatene? 4 til å dekke/å passe på, en til å plassere papir

tetra
Hjernen brenner
Lord_Kamikaze's Avatar
Trond, den der vet jeg om noen som har gjort... Det er utrolig frekkt og jeg syns ikke man skal gjøre det.

Et annet brusautomat trikks er å helle ca. 3 liter saltvann inn der man legger på penger, fare for at all brusen/penger kommer ut og at det blir explosjon/brann... ha noen klarer til å rive ut / klyppe over ledningen GL HF
dette blir vel rimelig fort oppdaget ettersom de ikke får utkassert de pengene de vinner, og dermed sjekker eller klager ?
Jeg testet faktisk det trikset med magneter og brusautomater, det fungerte ikke.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Dessa spilleautomatene tåler magneter også, hvis man ikke får tak i en fordømt sterk elektro magnet. Så det på Discovery
Jeg brukte en Neodium Iron Boron Magnet(flere faktisk), du får ikke sterkere naturlige magneter
Tror ikke de jeg hadde var av de sterkeste, men de var likevell ekstremt sterke.
Trikset med tapebiten har funket for mange før... Jeg er dessuten enig med lord_kamikaze i at det er frekt og ikke bør bli brukt. Men det funker i hvertfall.... noe jeg tviler på at alle andre triks som er foreslått gjør
http://www.rogavis.no/nyheter/article696867.ece

Her er en metode, men det betyr ikke at jeg vil anbefale den.

Det er også et bevis på at den virker.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Ang magneter og slikt; en lærer på skolen jeg gikk på før hadde en sånn metallplate i hofta. En dag hadde en kammis med seg en jævlig kraftig magnet som han gikk med rundt hofta hennes. Tror aldri jeg har ledd så mye før.
[/offtopic]

Ang. triks og slikt, så er vel det vanligste trikset å vippe litt på de kroneautomatene som har en "skuffe" som går fram og tilbake, men siden de fleste slike automater nå har blitt utstyrt med alarmer og slikt, funker ikke det lengre. Noe jeg har fått oppleve selv
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Opprinnelig postet av sagn_jdi
http://www.rogavis.no/nyheter/article696867.ece

Her er en metode, men det betyr ikke at jeg vil anbefale den.

Det er også et bevis på at den virker.
Vis hele sitatet...
Jeg vet godt hvem den jenta er
Opprinnelig postet av Acidous
Kan jo gjøre som et par karer her i Haugesund da.

Tar tak i automaten, drar den bak et gjørne, frem med en lydløs drill og bore opp jævelskapen og bøffe penga.
Var kanskje ikke helt slik du tenkte på det...


Vet om et triks som virker på brusautomater, men er ikke helt sikker på om det virker på spilleautomater.

Hold en kraftig magnet(elektromagnet eller noe slikt) opp mot siden på automaten sånn ca. der den penge greia er.
Flytt magneten opp og ned slik at du løfter på den penge-tingen inni der og automaten tror du har putta penger på
Vis hele sitatet...
Definer "lydløs" drill ? :P
Ang. triks og slikt, så er vel det vanligste trikset å vippe litt på de kroneautomatene som har en "skuffe" som går fram og tilbake, men siden de fleste slike automater nå har blitt utstyrt med alarmer og slikt, funker ikke det lengre. Noe jeg har fått oppleve selv [/b][/quote]

Ja det har jeg og noen venner gjort på tivoli når vi skulle dra ble vi tatt og måtte levere til bake alt
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Det må være noe funkbare triks. En jeg kjenner han drar å spiller ofte.. han kan dra ned og slenge på noen 100 lapper, og vinne mye penger.. han har lagt alle pengene han har vunnet i en skål for litt siden og har vunnet mye 30 000 eller noe.. på kort tid

Forleden dro han ned, slang på penger på forskjellige automater.. kom hjem med 11 000.. hører historier HELE tiden at han vinner.. kan en mann ha så FLAKS eller er det noe triks..? Han sier det er bare flaks..!
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av zipper
Ang. triks og slikt, så er vel det vanligste trikset å vippe litt på de kroneautomatene som har en "skuffe" som går fram og tilbake, men siden de fleste slike automater nå har blitt utstyrt med alarmer og slikt, funker ikke det lengre. Noe jeg har fått oppleve selv [/b]
Vis hele sitatet...
Ja det har jeg og noen venner gjort på tivoli når vi skulle dra ble vi tatt og måtte levere til bake alt [/quote]

Ang Tivoli så borra noen av vennene mine i glasset på en sån skuffe aut på tivoli og blev tatt for det............................................de fick grise bank av noen av de polske tivoli folka.
Disse tivoli folka legger ikke fingra i mellom.
Mitt råd er :ligg unna tivoli med sånne ting.

Hilsen Xtremsmurf.
Det enkleste trikse kan jo forklares i stikkord form:
-Mørk kveld -Liten pick-up bil -en automat på hjørne -To sterke karer løfter automaten på bilen -ut på et industriområde -drill og vinkelsliper -masse penger delt på to
"Det enkle er ofte det beste"
Sitat av Tysse
Det enkleste trikse kan jo forklares i stikkord form:
-Mørk kveld -Liten pick-up bil -en automat på hjørne -To sterke karer løfter automaten på bilen -ut på et industriområde -drill og vinkelsliper -masse penger delt på to
"Det enkle er ofte det beste"
Vis hele sitatet...
Dette er ikke seriøst ment vell? Mange plasser har som regel kamera og folk vandrer som regel rundt på gatene. Da tar det seg ikke bra ut stikke av me en automat.
En automat på hjørnet? De er vel gjerne inn på butikkene/bensertene ikke på hjørne der folk kan forsyne seg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hvis "Indianan Jones"-automaten finnes enda og man får "eventyr" og kommer til slangegrava (det er bilde av 5 indianaer som lyser i etter tur fra v. mot h.) når indiana har kommet over skal man trykke slik at han slipper tauet han slenger seg med... Så godt som jeg kan forklare det...

Hvis man holder inn utbetalingsknappen når man har kommet til slangegrava, så går alt mye tregere slik at det blir enklere å komme over, dette fører til at man fortsetter på "eventyr", samt vinner litt penger
Du kjenner en vietnameser (?!) som kan alt om automatene inn og ut.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg sto idag på Rema og så to noe halvkriminelle typer som sto å spillte. Han Ene spillte på en Royal Deluxe maskin (Den med en hjulrekke nede, og en oppe med fire hjul der du kan koble inn det siste ved å bette 10 kr pr gang).

Så sto han der å gnikka noe vanvittig på siden av startknappen, så ut som han runka startknappen, og det så noe rart ut, og jeg stoppa å se. Etter en stund kom det en securitas, og han slapp hva han nå måtte ha i hånden, i en pose med masse 20 kroner, og tok opp et par 20 kroners mynter.

Kan vel egentlig anta, at iogmed at han hadde en liten 7-eleven pose med 20 kroner, at hans teknikk er noe velykket, og at han drev med noe ulovlig siden han slapp det han hadde når han så securitas. Det så nærmest ut som han ville presse start knappen av ved å presse oppover....

Noen som kan/har sett denne teknikken?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg jobber på Esso og der har vi en spillemaskin ved navn "SuperJoker". Ser mange som spiller på den i løpet av en dag men det er et par som kommer igjen hver dag og vinner en masse penger hver gang.

Så det sier seg jo selv at disse personene ikke vinner pga. flaks. De har nok ganske sikkert noen "triks" eller noe slikt.

Mitt spørsmål er derfor hva er disse triksene eller hva er det som gjør at de vinner hver eneste gang de spiller på maskinen? Vil lære meg de jeg og :P
Her er et triks jeg :aldri: har prøvd så jeg vet derfor ikke om det funker eller ikke.
Greia er at når du f.eks. vinner 10 kr,m så trykker du på utbetal, mens en av venna dine drar ut ledninga til automaten. Ifølge ryktene skal pengene fosse ut siden luka ikke kan lukkes igjen.

Mulig dette bare funker på eldre automater, men det er verd tå prøve! ;D
Vet om et triks som virker på brusautomater, men er ikke helt sikker på om det virker på spilleautomater.

Hold en kraftig magnet(elektromagnet eller noe slikt) opp mot siden på automaten sånn ca. der den penge greia er.
Flytt magneten opp og ned slik at du løfter på den penge-tingen inni der og automaten tror du har putta penger på
Vis hele sitatet...
Nå leste jeg ikke alle inleggene nedover, kan hende noen har svart på dette. Det går ihvertfall ikke ann og gjøre dette på spille automater siden der detter pengene nedi en forholdsvis stor sort boks/er som ikke er lagd av noe som blir påvirket av magneter. Men skal prøve i morgen på jobben ;D
Sitat av gæærn
Her er et triks jeg :aldri: har prøvd så jeg vet derfor ikke om det funker eller ikke.
Greia er at når du f.eks. vinner 10 kr,m så trykker du på utbetal, mens en av venna dine drar ut ledninga til automaten. Ifølge ryktene skal pengene fosse ut siden luka ikke kan lukkes igjen.

Mulig dette bare funker på eldre automater, men det er verd tå prøve! ;D
Vis hele sitatet...

Det funka på de veldig gamle ja.
Vel jeg spillte selv på SuperJoker, på strømmen storsenter ved Narvesen i 1 etasje jeg spillte i 10 min og gikk hjem med 500 kr mer... det jeg gjorde var følgende:

1. Putt på en seddel for eksempel 200 kroner (det gjorde jeg)

2. Så hadde jeg 1 krone innsats, spillte med 1 krone innsats fram til maskinen hadde vunnet ca 6-7 ganger (slik at jeg ikke kunne ha vunnet noen av de 7 gangene på rad verken med 10 kr innsats eller 1, slik at det var 0,0 gevinst de 7 gangene).

3. Sats så max (10 kroner innsats)

4. Så spiller du, og det har alltid hjulpet meg, jeg vinner mye mer da, og om du vinner en litt høy sum... så kan du ta og gjøre nummer 2 en gang til...

5. Men ikke bli sinna, fordi jeg fikk ABSOLUTT alle rutene med joker! Når jeg hadde 1 kr innsats! Fikk lyst og drepe meg selv =) Så don`t blame me! Jeg hadde vunnet flere 1000 kr om jeg hadde hatt 10 kr innsats der =)

Si i fra om detta funka fint for dere og
Sitat av SpenzeR
5. Men ikke bli sinna, fordi jeg fikk ABSOLUTT alle rutene med joker! Når jeg hadde 1 kr innsats! Fikk lyst og drepe meg selv =) Så don`t blame me! Jeg hadde vunnet flere 1000 kr om jeg hadde hatt 10 kr innsats der =)
Vis hele sitatet...
Det kan ikke stemme. Hvis du spilte på det nederste spillet på automaten, så vinner du vel 40 kroner med en-kroners innsats når du får jokere. Du vinner 100 kroner med 10 kroner i innsats, men da må du få jokere på alle feltene.

Når du vinner fra 20 kroner og oppover, så kan du satse 20, 40 eller 100 kroner på det øverste spillet på samme automat. Der går det mao. ikke ann å satse 1 kroner om gangen. Så, det du sier; enten er det en løy, eller så har du skrevet feil.
http://www.bks.no/fakta.htm

FAKTA OM SPILLEAUTOMATER


* Hver spilleautomat har et dataprogram. Automaten er programmert til å gi tilfeldig resultat hver gang du trykker på knappen.
* Først tar automaten imot pengene du satser. Deretter avgjør den resultatet av hvert spill på en tilfeldig måte.
* Resultatet av hvert spill er uavhengig av tidligere spill.
* Hvis du vinner, kan du ta ut pengene. Hvis du ikke gjør det, venter automaten på at du trykker på knappen igjen.

DET FINNES INGEN TRICKS ELLER SYSTEMER
SOM DU KAN BRUKE FOR Å LURE MASKINEN.

Øøhm.. Så feil kan man ta. De må jo skjønne at ingenting er umulig, og alt av Elektronikk kan tukles med
bobdane, dem veit så temmelig godt at de kan tukles med og prøver å gjemme fakta bak svada.
So true ........... (20)