Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 5277
eneste problemet er at du kan ha det gøy med en kompis, men hvis kompisen ikke klarer og slette trojanen, kan andre scanne etter denne trojanen og sjekke din kompis pc for infomrmasjon..

Er ikke sikker på om denne trojanen kan scannes, men de fleste kan scannes..
Hvordan fjernes en trojan ?
Et mottrekk for at andre enn deg skal kunne utnytte trojanen som finnes på kameraten din sin PC, er å bruke en trojan hvor du har muligheten til å legge inn et passord.
Om du da prøver å connecte deg til serveren med klient-programmet må du oppgi passord, hvis ikke får du ikke adgang.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Opprinnelig postet av duxo
Et mottrekk for at andre enn deg skal kunne utnytte trojanen som finnes på kameraten din sin PC, er å bruke en trojan hvor du har muligheten til å legge inn et passord.
Om du da prøver å connecte deg til serveren med klient-programmet må du oppgi passord, hvis ikke får du ikke adgang.
Vis hele sitatet...
Da kan man like så godt legge inn remote administrator...
Det er snakk om at du fortsatt skal være anonym her, og hele poenget mitt var en måte å skjerme "offeret" mot ekstern tilgang, utenom deg selv.
Disse "mp3-filene" som følger med Let Me Rule...er dette ferdig merga filer (sever.exe/mp3)?
netbus osv er noen man holder på med når man er fjortiss
Opprinnelig postet av ninja5000
Disse "mp3-filene" som følger med Let Me Rule...er dette ferdig merga filer (sever.exe/mp3)?
Vis hele sitatet...
Nei. Det er vanlige lydfiler som brukes til selve klient-programmet.

Opprinnelig postet av zadaz\
netbus osv er noen man holder på med når man er fjortiss
Vis hele sitatet...
Si hvorfor.
Fordi vi som er 1337 greier å lage egne trojaner!
Min funker til og med bak firewalls. Slå den du!
Netbus osv er jo trojaner, ergo: alle trojaner holder man på med når man er fjortiss.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nå er det jo en ny trojan som har kommet. Den heter Firehole. Den blir ikke oppdaget av firewall'en
Hmm, hvordan fjerner man Let me Rule servern??
går det ikke å skrive rsconfig i "kjør" for så å forhindre at prog. som f.eks sub7 starter opp sammen med pc'en din?
koz
Opprinnelig postet av Tor
Nå er det jo en ny trojan som har kommet. Den heter Firehole. Den blir ikke oppdaget av firewall'en
Vis hele sitatet...
Blir ikke oppdaget av firewallen? Hah, en firewall har som oppgave å blokka alle åpne porter, ikke å oppdage trojaner. Du tenker sikkert på virusprogram du.
Kan jo hende at den er som dcphonehome saken: At den "piggybacker" på en annen tilkobling som er tillatt gjennom firewallen.

Etter å ha googla på det er resultatet denne siden: http://keir.net/firehole.html

ser ut som det er proof of consept code, ikke rat(remote access trojan). Det er rett og slett en leak test for firewallen din. Hvis vi snakker om samme firehole da.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Funker det å binde server.exe til en jpg-fil for så å laste den opp på nettet og spre url?
frekkmann: gå i kjør/run og skriv regedit, så bare trykker du ctrl+f og søker etter det du kalte serveren, hvis du ikke husker eller har blitt infisert men du ikke vet hva det heter husker jeg ikke helt hvor man fant det, men eg regner med at det var du som aktiverte serveren...
Lite sannsynlig at du får den til å funke, mesteparten av folka som har pc nå har firewall og antivirus på plass. Men hvis du allikvel vil ha det gøy med trojaner, lag dem selv!! Da slipper du problemene med antivirus...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Når jeg infester noen via Optix pro, funker det ikke pga antivirus, Har du den trojanen som du tulla me dvennen din med? eller hadde han ikke antivirus?

Hvis det er noen som vet metoder for å komme seg rundt antivirus si gjerne ifra.
Opprinnelig postet av dM.ZyreX
Når jeg infester noen via Optix pro, funker det ikke pga antivirus, Har du den trojanen som du tulla me dvennen din med? eller hadde han ikke antivirus?

Hvis det er noen som vet metoder for å komme seg rundt antivirus si gjerne ifra.
Vis hele sitatet...
Du kan lage en trojan som fjerner antivirus programmet når maskinen starter opp. Det forutsetter kjanskje at du må lage trojanen selv. For de fleste trojaner som har blitt lagt ut på internet har blitt oppdaget av anti-virus firmaene..
Den beste måten for å ha undetectede trojaner er enten å lage en selv eller å modifisere en annen (Men da trenger man source-kode) Det finns også programmer som kan gjøre trojaner undetected, men Antivirusene er blitt så smarte at de klarer å finne trojanen uansett (I de fleste tilfeller) så jeg sier bare: LAG DERE EGNE TROJANER
Hadde en tutorial på hvordan man kan gjøre en trojan(server) "usynlig".. Vet ikke helt hvor den er.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hvor stor plass tar "let me rule"?
Og hvor kan jeg få tak i den?
Let Me Rule er ca 800 KB, og du kan få tak i den her:
http://m3rlmr.friserverplads.dk/downloads/lmr2b82.zip
eller self-extractor:
http://www.ofp-frc.com/lmr/lmr2b82.exe
Trojanz are lame....