Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2622
I like turtles
Skyfex's Avatar
ByteMessenger Beta 2 er ute! Det er ingen store visuelle forandringer, men ytelsesmessig er det et kjempehopp. Tar fortsatt opp en del minne, men det er mange bug fikses. ByteMessenger funker nå også i windows 98 (egen download)

Alle som er regga som betatester kan laste ned, for de som ikke er det er det ikke for sent å spørre.

ByteMessenger beta 2:
http://brainbyte.digitalhybrid.net/f...f=3&t=86&st=0&

Weeee, post nr 500 og forresten (ja, jeg vente med å poste til bm beta 2 var ferdig )
flott. håper det er med en ekstern kontaktmanager
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
sorry, not yet
looks good
Ny BrainByte side kommer også snart

*holde liv i tråden*
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
Hey!

Jeg bare lurer på, hvem av dere bruker egentlig bytemessenger?
Jeg vil gjerne være beta tester
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
Du er da betatester du! Meldte deg på ved beta 1. Bare å laste ned fra linken jeg posta.

Adresse til forum: http://brainbyte.digitalhybrid.net/forum/
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Jeg bruker den, lot vær å bruke bytemessenger beta1 en tid fordi det var alt for mange bugs... men nå starta jeg å bruke beta2, holder meg til den hvis den har færre bugs, jeg rapporterer hvis jeg finner noen....
Fortsatt en del bugs, men jeg bruker den uansett..
Noe av det jeg liker aller mest med programmet, er at man kan faktisk se når den andre du prater med lukker vinduet i en dialog chat.. samtidig som at man har sjangsen til å se når folk logger seg av
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Bruker det? umm.. Nei kan ikke akkurat si at jeg bruker det, jeg bruker foreløpig ikke MSN, men jeg kan godt begynne å bruke det litt for å teste det.

Edit: *tidligpåmårranpost* Hvor i allhverden laster jeg den ned da? Jeg hadde vist ikke tilgang til den linken du har gitt i den første posten. Jeg registrerte meg
Sist endret av m0b; 10. april 2003 kl. 10:22.
Jeg kommer til å bruke det nå som det funker for win98. Ser fint og ikke-bloat ut. Sier ifra når jeg finner bøggs.
jeg liker bytemessage veldig godt, men jeg syntes fortsatt msn messenger er bedre... kanskje ikke så rart når de har jobba med det i mange år. men jeg er også fortsatt sikker på at deres messenger blir bedre enn msn messenger!
Installerte den nettopp, ser slettes ikke dårlig ut
den har jo mange mangler, støtter jo f.eks ikke mange i en chat.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Designet ser nice ut, men det er jo som sagt et par mangler.. Noe som er i alle betaer og slikt. Jeg kunne godt tenkt meg at det var mulighet for "always on top" og at programmet docker seg til kanten av skjermen når den er f.eks 10px ifra kanten. En annen ting som hadde vært ok var muligheten for krypterte meldinger. Lykke til vidre

Edit: Åh fyfaen hvor jeg skvatt da noen logget på og den saken i bunnen kom sprettende opp og lyden "whhoooopp!" kom..! *skru ned lyd*
Sist endret av m0b; 13. april 2003 kl. 13:17.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
den har jo mange mangler, støtter jo f.eks ikke mange i en chat.
Vis hele sitatet...
Gjør den vel! Du burde kunne se alle som er i chatten og når de skriver. Hvis ikke er det en bug, isåfall report på forumet
▼ ... over en uke senere ... ▼
du kunne vel ikke satt meg opp som beta tester? heter Scarab på forumet til BrainByte...
mener jeg prøvde multichat, og at det ikke funket, skal raportere tilbake.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kan du sette meg opp som betatester?
▼ ... over et år senere ... ▼
jeg vil gjerne bli betatester hvis det er mulig!?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Heh, du er klar over at denne betaen var for et år siden?
Hvis du ikke liker MSN finnes det mange andre programmer istedenfor som er vel så bra. Feks. trillian 2.0. google it.
oj, så ikke det jeg... hehe, takk!