Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1224
"Gud har hørt mine bønner"

NOFX kommer til Norge, Skal spille på Rockefeller den 18. juni. KOmmer til å bli årets konsert!!!!!
Får se om jeg orker, men trur 80% på jeg kjøper billett snart
hmmm....hadde vært phett å dratt...hørte en del på dem før, men det hadde vært kult og gjennopplevd det..
Skal neddover jeg ja, de var heltene mine når jeg var en værsting på sk8
årets konsert? nei, har mere tro på turboneger 31.mai, men jeg skal nok pelle meg ned dit.
Hehe, gleder meg til nye musikk videoen til turboneger der jackass gutta også var med
Tror nok desverre Turboneger stikker av med årets konsert ja
Bah, har brukt opp alle penga mine på quart billet, evig lyst å dra på den Nofx konserten, krysser fingrene på at dem kommer på quarten da :P
Kan i samme åndedrag nevne at mai blir et helvetes slit på lommeboka. Ikke bare er det russetida, men alt dette:

4 - Mogwai
10 - Buzzcocks (!!)
13 - Dead Kennedys
14 - White Stripes
15 - Hot Hot Heat
31 - Turboneger/JR Ewing/Surferosa

Buzzcocks prioriteres (ettersom man får sett Turboneger på Roskilde og DK er uten Jello). White Stripes er utsolgt.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Det stedet, "Rockefeller", som dere unge snakker om, er det noen aldersgrense der?
Vuggum's Avatar
Trådstarter
ingen aldersgrense på NOFX konserten, men oppe der det er alkohol servering er det 18
NOFX konsert jah.. det hadde vært noe.. men blir litt dyrt med billett, dra til Oslo osv :-/
årets konsert(er) blir 4. juli @ quarten. tomahawk og fantomas!
NOFX hadde vært kult det, hadde de kunnet spille!
Det er kult på plate, men de suger live...etter min mening da...

En del kult på Quarten da: Meshuggah, Murderdolls, Fantomas, Tomahawk, The Mighty Mighty Bosstones osv...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Hvor får man kjøpt biletter til denne konserten?
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
www.billettservice.no hvis dem har noen igjen... jeg har hatt min siden mars (eller begynnelsen av april)

edit:
btw: på de fleste konsertene på rockefeller er det 18år aldersgrense (Kaizers orkestra etc.)
det er bare band som MillenColin(der var jeg gitt), Avril Lavigne og NoFX(dit skal jeg gitt) som har fri aldersgrense.
Sist endret av SilverKhan; 16. mai 2003 kl. 19:03.
Better than thou.
Hadde de ikke hatt det på disse konsertene ville lokalene vært nesten tomme, så det virker fornuftig.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
nja.... er ikke helt enig Carlo... regner med at du ikke var på MillenColin konserten, men der var det faktisk en majoritet av eldre mennesker på dansegulvet, i tillegg har du alle som sitter oppe å chillern med en pils på galleriet

edit:
når det gjlder Avril Lavigne konsertenhar du nok rett... sjkønner ikke at den ikke var på spektrum der den hører hjemme
hmm var på nofx konserten sist dem var i norge ... var ikke så kult egentlig .... var som forventet ... smashing var mye feetere vil nå jeg si ! nofx er så ... "tull". Er forøvrig enig med IDE osv. om at dette neppe blir årets konsert ... turbo er nok sterkeste kandidat til det
▼ ... over en uke senere ... ▼
NOFX blir årets konsert.Uten tvil.Var å så Dead Kennedys i Stavanger.De var utrolig bra, vokalisten var utrolig lik jello. Åsså preika en ikke mellom sangene. Det tok helt av.Men jeg stiller på rockefeller ja!