Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1955
Jeg sitter hos kjæresten til søstera mi og skal foreta en overhaling på laptopen hans, i den forbindelse skal jeg formatere og legge inn OS på nytt.

Problemet er at han ikke finner papirene hvor oppkoblingspassordet står, så passordet er bare lagret kryptert i Telenors oppkoblingsprogram.

Er det mulig å finne/dekryptere dette på en måte? Jeg vet at man kan få tilsendt nytt passord fra Telenor via post, men når dette kommer frem har jeg reist,,, og han kan ikke få passord tilsendt via SMS

hjelp mottas med takk
Better than thou.
Snadboy's Revelation fikser biffen.
Nesten litt skummelt at slike program finnes, gjør jo hacke-jobben meget enkelt. Når det er sagt, bruker ikke MS kanskje den beste algoritmen på side passord

Jeg prøvde det her, og det klarer ikke passordet til WinXP oppkloplinga jeg bruker (ISDN).

Simen

Poster slått sammen av Crew. Bruk rediger knappen, ikke dobbeltpost!
Programmet virket bra på mitt WinXP Pro. Men det virket ikke på tekstbokser i f.eks mozilla.
Da gjør jeg sikkert noe feil, men jeg har null behov for progget, så det er ikke så farlig. Hadde vært litt artig om det hadde funket da, men men

Simen
Exorchist: Har du noen spesielle oppdateringer til din WinXP som kan kansje ha gjort den 'sikrere'?
Eneste jeg kommer på, med mindre du gjorde noe feil da..
Jeg har nå lagt inn SP1 da. Det er det eneste jeg har lagt inn av slike sikkerthets-oppdateringer. Kan det være den?

Simen
Jeg tviler sterkt på det, men WinXP er ikke akkurat det jeg har mest peiling på
Carlo: Takk, you saved my-sisters-boyfriends day!
Better than thou.
No problem.