Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 1411
Jeg har tenkt til å kjøpe meg et spill til ps2`en min , men finner ikke ut av hvordan spill jeg skal kjøpe....
Er det noen som har noen forslag??
GTA3 - Vice City falt VELDIG godt i smak anbefales..
Det kommer vel ann på hvordan spill du liker...?
Enig med geddi, Grand Theft Auto: Vice City rocker...
masse fet 80 talls musikk og GTA3 var jo bra og dette er BEDRE...

Du har jo Metal Gear Solid 2 som kanskje er litt kort, men har en genial historie. Det er litt stealth(sniking), men du MÅ ikke snike. Men det lønner seg..
Det nye rally spillet tror jeg skal være ganske bra.. Husker ikke hva det heter men det er 3'rn.. 2'rn roxa
Better than thou.
Colin McRea?

Uansett, skaff deg Final Fantasy X.

Forøvrig er PSX nicknamet til Playstation (1). PS2 er det samme til Playstation 2.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Colin McRae er jo rallyspill over alle rallyspill
Takk for hjelpen da folkens....
Er det noen som har prøvd The Getaway??
Jeg tror det er ganske bra...
har ikke testa det. vet ikke om det lever opp til all hypen. det kommer 11 desember eller no.. er ikke helt sikker. spillet har gått gull da. så det er ferdig.

kan bli bra. vet ikke helt jeg..
om det blir like bra som gta:vice city, det kan bli vanskelig.
hmm må nesten få sagt at final fantasy x er døds rått .... forøverig så er alle de andre final fantasy spillene til PSX også feedte ... nå kan du får final fantasy 4-5 også til PSX tror jeg.

scilent hill er også dødsrått. ligner nesten litt på resident evil som også "eier" verden.
Vil anbefale
Final Fantasy X
Metal Gear 2
Gta: Vice City

Dette er de beste spillene jeg har spilt på ps2
kommer jo ann på hvordan sjanger du liker, men jeg har akkurat kjøpt pro evolution soccer 2, vice city, burnout 2 og rachet and clank, og alle er å annbefale!
Burnout 2? er det bra eller??
Jeg har hørt mye bra om det!!

Jeg er ikke så rask med å kjøpe spill vet jeg!!
Jeg driver fremdeles og venter!!
Jeg liker for det meste Actionspill som Gta3, Need for speed hot
pursit O.S.V. Jeg har jeg prøvd Need for speed Hot pursit og jeg syns det var ganske bra egentlig!!

The getaway!
Er det noen som vet når det kommer ut??


Jeg er sugen på å kjøpe det!
Better than thou.
4. eller 6. Desember er releasedato mener jeg å huske.
EU RELEASE: 11-Dec-2002 | US RELEASE: 14-Jan-2003 | STATUS:Gold


Kilde: tothegame


Så ser ut som 11 desember er datoen
Opprinnelig postet av Dj_Fesse
Burnout 2? er det bra eller??
Jeg har hð²´_mye bra om det!!

The getaway!
Er det noen som vet nå²_det kommer ut??


Jeg er sugen på_¥ kjð°¥_det!
Vis hele sitatet...
Burnout er dritbra, aldri sett en sånn fartsfølelse før.

jeg får The Getaway i dag, rett fra egmontlagret i Oslo, jippi! skal visst være helt rått, tro kopi av så og si hele London. ekte biler er det også(så et screenshoot av hoverdpersonen i en TT)
Det er ikke tro kopi av HELE london. det er noen kvadrat kilometer 20 eller no tror jeg.. Kræsjene skal være mer realistiske enn gta hvertfall. tror det kan bli bra. Hvorfor får du det?
har fått det nå, kjenner en som jobber på ps2lagret..

det er jævli bra, ganske anderledes enn gta, men mye bedre grafikk, og mye mer realistisk, har ikke kommet så langt enda men det virker hvertfall sinnsykt bra.

btw;jeg sa ikke at det var hele London, men så og si hele london, tolk det hvordan du vil.
Du burde kjøpe "The Thing", Silent Hill 2 (3'ern kommer snart) GTA 3, Vice City , Max Payne, Tony Hawk 4 og Resident Evil Weronica!


Mange Gode spill kommer også etter nyttår.
hvordan er Tony Hawk 4 egentlig? blei skuffa over 3èrn. Er lei hele TH greia, blir for lite nytt i etterfølgerne.
NIE 4'ERN ER BEDRE..NYE TRICKS DU KAN UTFØRE ANDRE OPPDRAG
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Går det an og unngå og trykke på tasten som blir til Ã, og annet rart?
aa = å
ae = æ
oe/0 = ø

Takk
Tony hawk serien skal holde på til 2019 eller no da. Synes den serien er oppbrukt..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tony Hawk 4 er faktisk ganske bra. Jeg har spillt det, og det var overbevisende bra. 3'ern var ingenting i forhold til dette spillet, og grafikken var helt super, etter mine meninger. Så TH4 er ikke et dårlig kjøp



Zar0niX
Better than thou.
Jeg hadde håpet på et TH spill som samlet alle baner og shit fra spillene som hadde kommet ut så langt egentlig jeg as. Noen baner i 1'ern er jo helt geniale (f.eks. San Fransisco og Miami), 2'ern hadde et par (LA eller whatever, skolebanen) og 3'ern var det også noen. Fått med alle folk, med oppdaterte decks og sponsorer, alle tricksa pluss nye, etc. etc.
Er det noen som har prøvd Midnight club street racing?
Jeg har akkuratt kjøpt det på Qxl...101 kr!!
The Getaway er rimelig bra. Dog manmikke har kart, eller en livmåler. Men dette blir nesten noe av sjarmen ;D
Opprinnelig postet av Nichotin
The Getaway er rimelig bra. Dog manmikke har kart, eller en livmåler. Men dette blir nesten noe av sjarmen ;D
Vis hele sitatet...

Er det noe galt med dette kartet eller livmåleren siden du sier det?
Jeg fikk spille i dag! (Juleaften)
Jeg skjønner hva du mener nå! Jeg tror du har glemt noe eller skrevet noe feil på den posten....Hehe.... Til og med de beste kan gjøre feil!

Jeg syntes at grafikken altids kunne vert litt bedre her og der , ellers er spillet helt rått!