Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 729
hei.

fikk et bildet før idag som jeg bare så gjerne ville ha, men så har jeg mista fila..skjønner ingenting av hvordan det skjedde =( og lurer på om det er et godt program jeg kan bruke for å finne det frem på harddisken selvom det er slettet? ville tro at det ligger i bakgrunnen, og ikke er totalt overskrevet allerede. prøvde med filescavenger men fant ikke noe
Det er skrevet noen andre tråder om dette på nFF tidligere btw =)

Prøv med flere recovery-programmer og se om det er noen som kanskje kan hjelpe deg.
http://www.google.com/search?q=file+...utf-8&oe=utf-8

PS: Hva/hvem var det bilde av ?
Trådstarter
er bilde av en veldi kjær person, kan nok klare å få tak på det igjen men enklere om jeg kan gjennopprettet det da..hehe. thanks croyfer
Sist endret av pumbaa; 6. juni 2005 kl. 02:01.
Sikker på at du ikke bare har lagret bildet på ett sted du ikke husker? Prøv å bruke søk funksjonen i windows (F3 når du er i en mappe). Og om du husker noe av navnet i bildet så søker du etter det.

Hadde vert litt enklere om du hadde sagt hvordan du fikk bildet? Fra web, msn, e-post etc. Blir litt enklere å komme med løsninger da.
Trådstarter
fikk det via msn, har søkt som en gal..løsninga ble av jeg fikk tilsendt bildet på nytt og det jeg gjorde for sikkerhets skyld da var å lagre en kopi på mobilen min.