Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  768 113634
Hehe du selger det som cola
Sitat av SinHazzard
Hehe du selger det som cola
Vis hele sitatet...
hva faen? Selger det som cola? hva er poenget?
.."kanskje" han mente kokain?
Sitat av salvatore
.."kanskje" han mente kokain?
Vis hele sitatet...
hehea då skjønner jeg
Ja det stemmer, det skal litt til for også føle at man lever.... HEHE
Sitat av SinHazzard
Ja det stemmer, det skal litt til for også føle at man lever.... HEHE
Vis hele sitatet...
haha stemme
Sitat av SinHazzard
Ja det stemmer, det skal litt til for også føle at man lever.... HEHE
Vis hele sitatet...
Godt sagt
▼ ... over en måned senere ... ▼
Som de gjør i de beste filmene; trekker tennene, barberer hodene og mater resten til sultne griser...
Neida jeg er temmelig sikker på at det beste er å pakke i pvc-sekker med noen stener, låne seg et ekkolodd, og lete etter dypt vann på havet
Men, hvis du skyter med en hagle på kort avstand? Da må jo praktisk talt alt gjenkjennelig forsvinne? Og hvis du tar med det den brukte patronen igjen, kan politiet finne ut hvilke våpen det er som har avfyrt våpenet? Vil tro det er vanskelig med hagl, men går det an?


For all del, jeg har ikke tenkt til å drepe noen, men jeg tenkte at hagle måtte være noe av det letteste, da de kansje ikke kan spøre deg på de små haglene.

Men, hvis de vet hvordan å spore hagl, eller finne ut at våpenet ditt avfyrte akkurat de haglene er det kansje litt dumt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg ville skutt noen ( ett helt tilfeldig offer) på så lang avstand så overhodet mulig. dermed er jeg ikke i nærheten av selve "ulykkesstedet" :P Kjøre rolig vekk å late som ingenting
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hmm.. :P snodig tråd :P:P

Hva med å invitere han på middag og servere sopp du har plukket selv?
Eller hvis du vet han er allergisk mot noe kan du jo lure han til å spise det?

"han kom for å drepe meg, så jeg slo han i hodet med dette blyrøret i selvforsvar" ? :P

Eller på gata i byen, på vei hjem fra jobb stapper du en tidsinnstillt granat i lommen hans?
orker ikke lese alle postene, men hva med å kjøpe seg endel piraya fisker, og rett og slett mate de litt
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er ikke verre enn at du gjør som 'Unabomberen' i USA gjorde; send brev/pakkebomber til vedkommende..
en privatperson ville aldri gjette at det var en bombe inni et litt digert brev han fikk fra sin lokale bank e.l.

eller for å være skikkelig jævlig; miltbrann i brevet ;P
Grimdoc: Genialt av deg å dra opp et eksempel hvor faktisk vedkommede ble tatt da. Smart? Neppe. Dog, størstedelen av æra for at han faktisk ble tatt er selvfølgelig kreditert broren hans, men dog. Han ble tatt, neppe noen god metode.
uker
Sitat av Onkel Smågodt
Jeg ville skutt noen ( ett helt tilfeldig offer) på så lang avstand så overhodet mulig. dermed er jeg ikke i nærheten av selve "ulykkesstedet" :P Kjøre rolig vekk å late som ingenting
Vis hele sitatet...
Bruker og ligge og tenke på det jeg også, snipe en fyr midt i skolten.
Også kjørt bort og kjøpt meg en pølse-meny på esso, og kommet hjem og slått på nyhetene.
Jeg hadde vell dratt med meg vedkommende med meg hjem fra byen en fuktig helg. Partert henne , og fjernet bein og innvoller , innvoller og bein ville jeg sendt til næreste leverposteiprodusent mens kjøtt ville jeg kokt suppe på som jeg ville servert til mitt neste offer eller solgt suppa til nærmeste kinaresturaNG og forklart dem at det er prima hundekjøtt
Sitat av blackduck
Jeg hadde vell dratt med meg vedkommende med meg hjem fra byen en fuktig helg. Partert henne , og fjernet bein og innvoller , innvoller og bein ville jeg sendt til næreste leverposteiprodusent mens kjøtt ville jeg kokt suppe på som jeg ville servert til mitt neste offer eller solgt suppa til nærmeste kinaresturaNG og forklart dem at det er prima hundekjøtt
Vis hele sitatet...
Og ingen ville funnet alt utstyret og blod og gørret i leiligheten din?

Alt var lettere før uten kameraer overalt..

Letteste er vel å bli president i USA og si at de er terrorister og må likvideres
Sitat av Viva la Opium
Og ingen ville funnet alt utstyret og blod og gørret i leiligheten din?

Alt var lettere før uten kameraer overalt..

Letteste er vel å bli president i USA og si at de er terrorister og må likvideres
Vis hele sitatet...

alt blod og gørr er levert til gilde for videre behandling.. slik at forbrukeren får det han trenger av blodpølser , leverpostei og annen mat som dette må kunne brukes til.. jeg er overbevist om at det går mange personer tapt i norsk matlaging og gildekonsernet. Og suppen er spist opp og bein er brukt til fin dekorativ oppmalt sand. som ligger fint i askebegeret hos politiet. Kamera ja, det er mange av dem,.. men ingen beviser på at dama er død.. så jeg lever i beste vellgående med nokk ett gildeoffer bak i tankene.. Gilde er svaret!
Kunne ha teipa noen gubber rundt offeret, satt et teipstykke på munnen og sendt han ut på gata med en finnlandshette over hode.

(Kansje det er det som er forklaringen på selvmordsbomberene i England? England vill ha støtte til krig og teiper sammen en muslim og sender han ut på gata)
Sist endret av KonTrax; 15. oktober 2005 kl. 23:10.
jeg tror jeg ville ha funnet en person som jeg hadde tatt hjem , drept med en overdose.. så ville jeg fjernet huden til vedkommende og sydd sko av dette. Så ville jeg tatt liket (som nå ser n helt nydelig ut) og helt flytende plexiglass eller hva pokker det er og kalt det kunst.. eller plassert hele dama i flytende sprit og satt den ifra meg på historisk museeum.. tror ikke noen hadde merket det
Sitat av blackduck
jeg tror jeg ville ha funnet en person som jeg hadde tatt hjem , drept med en overdose.. så ville jeg fjernet huden til vedkommende og sydd sko av dette. Så ville jeg tatt liket (som nå ser n helt nydelig ut) og helt flytende plexiglass eller hva pokker det er og kalt det kunst.. eller plassert hele dama i flytende sprit og satt den ifra meg på historisk museeum.. tror ikke noen hadde merket det
Vis hele sitatet...
Hvordan er forsøk på å lage bekledning av huden til noen relevant for fjerning av liket? Du ender opp med å gå rundt med bevismateriale.
Sitat av IvIoyner
Hvordan er forsøk på å lage bekledning av huden til noen relevant for fjerning av liket? Du ender opp med å gå rundt med bevismateriale.
Vis hele sitatet...

dama er dau og du kan selge skoa.. tjene litt penger i smme slengen..
Sitat av blackduck
dama er dau og du kan selge skoa.. tjene litt penger i smme slengen..
Vis hele sitatet...
Jeg kan tenke meg at markedet for menneskesko er veldig stort, og en god måte å bli tatt på.
Er du så dum som du virker, eller later du rett og slett bare som? Du ser vel også at du utelukkende poster drittposter, gjør du ikke? I så tilfelle, slutt med det.
Sitat av IvIoyner
Jeg kan tenke meg at markedet for menneskesko er veldig stort, og en god måte å bli tatt på.
Vis hele sitatet...

ingen som har sagt noe om å innformere om at det er menneskehud.. etter behandling og farging ser menneskehud lik ut som mye skinn du finner

Sitat av |d13m0b
Er du så dum som du virker, eller later du rett og slett bare som? Du ser vel også at du utelukkende poster drittposter, gjør du ikke? I så tilfelle, slutt med det.
Vis hele sitatet...

er kun mine tanker på hvordan kvitte seg med en person.. ingen som har sagt at det alltid er like gjennomtenkt.. hvor dum jeg er ?.. tja.. det er relativt.. spørs helt igjennom hvem sine øyner det sees fra
Sist endret av blackduck; 15. oktober 2005 kl. 23:54. Grunn: dobbel tekst
Sitat av blackduck
ingen som har sagt noe om å innformere om at det er menneskehud.. etter behandling og farging ser menneskehud lik ut som mye skinn du finner
Vis hele sitatet...
Tja, det ligner på griseskinn... men du får ikke solgt grisesko såvidt jeg vet. Dessuten er det greiest å bare fjerne avfallet og bli kvitt det. Det er en stor risiko i det å la bevismateriale få bein å gå på.



er kun mine tanker på hvordan kvitte seg med en person.. ingen som har sagt at det alltid er like gjennomtenkt.. hvor dum jeg er ?.. tja.. det er relativt..gjennom hem sine øy spørs helt igjennom hvem sine øyner det sees fra
Vis hele sitatet...
Western Philosophy: Decartes 101
Sitat av IvIoyner
Tja, det ligner på griseskinn... men du får ikke solgt grisesko såvidt jeg vet. Dessuten er det greiest å bare fjerne avfallet og bli kvitt det. Det er en stor risiko i det å la bevismateriale få bein å gå på.




Western Philosophy: Decartes 101
Vis hele sitatet...

nei kansje ikke.. vil ett helt menneske kunne oppløses i en form for syre og hvor lang tid vil dette ta?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg kjenner en satanist som jobber på kirkegård. Stoler på han 100% og han ville hjulpet meg like mye som jeg ville hjulpet han. Der han jobber er det bare 1 som har den stillingen han har og dvs at det er bare han som har tilgang til skikkelig ovn.. Jeg ville pratet med han og fått lånt meg en av de kremeringsovnene de bruker der. Tenner og annen dritt man kan røske ut før man hiver vedkommende inn, kan fjernes med brekkjærn eller andre egnende instrumenter. Tenner går det an å syre ned med kalk om kalken er syrlig nok. benrester generelt blir det skjeldent noe igjen av etter kremeringen har han fortalt meg. Etter dette er det vel bare å spre asken hvor man vil.
Hvis man skal brenne liket så børe vel det skje på et krematorium?
Etter hva jeg har hørt så lukter det høgg og faen når man brenner ett lik, så hvis noen finner en bålplass og noen gretne naboer som klager over dårlig lukt så er de hvertfall litt på vei til å ta deg.
Hehe... her er det mange syke metoder...

jeg ville personlig satset pA sicilianske mafia metoden...

du opplQser liket i syre, det funker nesten hver gang (snakker ikke av erfaring)


sA mA du ha alibi, ikke noe motiv, du mA enten gjQre vitene "stille" ved og skremme dem eller drepe dem ogsA... det lureste hadde vaert og hatt kontakter innenfor rettsvesenet og spesielt innenfor politiet=Sak henlagt pga manglene/Qdelagte bevis..

flere pAfunn? les Cosa Nostra av John Dickie
▼ ... noen uker senere ... ▼
En annen ting som går an å gjøre, som jeg syntes var genialt, er å lage ett hull i kjelleren,lagt liket der og tettet igjen med sement. Rett og slett støpt liket ned i bakken. Noen som veit om lukta trenger igjennom betongen over tid hvis man bruker denne metoden?

Eller så kan man gjøre slik en person gjorde på FBI-Files en gang: Ta med personen ut i en båt, reis ut så langt som overhode mulig, drep han/henne og tull henne inn i søppelsekker med steiner som får liket til å synke på bunnen.
Sitat av Teigen_
En annen ting som går an å gjøre, som jeg syntes var genialt, er å lage ett hull i kjelleren,lagt liket der og tettet igjen med sement. Rett og slett støpt liket ned i bakken. Noen som veit om lukta trenger igjennom betongen over tid hvis man bruker denne metoden?
Vis hele sitatet...
Lukta kommer ikke gjennom (mythbusters )
Men så veldig genialt er det vel ikke, tenk deg at du blir mistenkt under etteforskningen. Det skal ikke noen superhjerne for å skjønne at det er noe mystisk med betongen som du støpte et par dager etter personen var sist sett. Du må sørge for at liket aldri dukker opp igjen, ihvertfall ingen plass som kan knyttes til deg.
Minn meg på å aldri møte opp på en NFF tilstelning what so ever...!
det eg vil si er det perfekte drap, må være med en ISTAPP..

den smelter, å alt av fingeravtrykk å bevis forsvinner, man kan vel egentli ikke si hva han ble drept med en gang??

så de eg ville gjort. sutte meg på en resturant å spist, gått ut, å når eg viste mannen var alene en fin plass, sprunge bort, stukket han med en istapp, så besøkt noen kompiser å sett film..

perfekt alibi å, - er jo om noen har sett deg da :/ men bruk finlandshette så funker vel det? å kanskje en frakk eller noe, så brenne alt senere..
Hvordan klarer en istapp å drepe noen?
Har noen av dere sett frustrerte fruer sesong 2 episode 5 ellernoesånt?
Genial måte å drepe noen på;
Dere skjønner, en gal mann hører at psykologen til dama han liker sier negative ting om han.
Noe som gir han et litt mindre motiv (dvs. han kjenner ikke psykologen, tror ikke han noen gang har møtt han en gang). Nuvel. Psykologen jogger da over en bru (morderen visste tydeligvis dette ^^) mens mordern sykler da forbi han. Mordern går av sykkelen for å tøye ut mot gjerdet på brua, psykologen løper forbi han. BÆM mordern smækker hodet til psykologen i gjerde og kaster han ut fra broen og sykler videre.

Siden mordern sykler kan han ha sykkelhansker for å unngå å sette fingeravtrykk.
Alibi blir vanskeligere, siden du sikkert sier til de du kjenner at du skal ut å sykle kunne du jo ha gjort hva som helst. Vitner? :/ man må nok bare være sikker på at ingen befinner seg på brua.

I serien dør ikke psykologen, han knekker armen eller no.
Sitat av vindm
det eg vil si er det perfekte drap, må være med en ISTAPP..

den smelter, å alt av fingeravtrykk å bevis forsvinner, man kan vel egentli ikke si hva han ble drept med en gang??

så de eg ville gjort. sutte meg på en resturant å spist, gått ut, å når eg viste mannen var alene en fin plass, sprunge bort, stukket han med en istapp, så besøkt noen kompiser å sett film..

perfekt alibi å, - er jo om noen har sett deg da :/ men bruk finlandshette så funker vel det? å kanskje en frakk eller noe, så brenne alt senere..
Vis hele sitatet...
hehe..menne funket dårlig på sommeren da hele istappen din smeltet bort..
▼ ... noen uker senere ... ▼
knekke nakken til et tilfeldig offer på et avsidesliggende sted, kledd i klær som gir fra seg minimalt med fiber(ikke at det er noe veldig viktig, men bedre føre var), så brenner du liket på et avsidesliggende sted, plukker opp alle knoklene, og kverner opp dem, og strør pulveret i forskjellige grustak rundt omkring : )

JA JEG VET JEG ER SJUK, SRY!
Sist endret av sko; 22. februar 2006 kl. 18:32.
Sitat av IvIoyner
Hvordan klarer en istapp å drepe noen?
Vis hele sitatet...
Reger med at å kjøre den hardt inn i øyet på noen muligens kan drepe dem, hvis den er lang nok.
IvIoyner:
Er den tung nok, og skarp nok, så stikk den ned i nakkegropen, husker jeg leste en gang for mange år siden om diverse nervetråder inni der som hvis tuklet med fort tok knekken på et menneske.
Det jeg tror moyner sikta til var at istappen ikke klarer å drepe noen alene.
Det perfekte mordet betyr naturligvis ikke at liket må forsvinne gjør det vel? Er nok til at de ikke finner toksinene du og sticket du brukte til å utføre drapet...
La oss være særiøse her, eller ikke. Dette er Norge, ikke USA

Best å la kroppen ligge i varmen først i good stund, så de ikke finner ut hvor gammel den er.
Man kan jo bare feste 1 tung ting i foten å kaste den i sjøen, å bruke Hansker å maske uten tråder når man "dreper" offeret. Så slenger man liket i bilen din å kjører bilen å liket i havet.
Sist endret av Hjomar; 23. februar 2006 kl. 21:53.
hva med en blanding av å støpe personen inne i en betong blok også kaste han på havet??
Ta på deg en sånn en, da finner ingen noen spor!
Kan jo bli litt vanskelig å utføre selve drapet da men..

http://img209.imageshack.us/img209/6674/b031007aq0pr.th.jpg
Sist endret av Johan9430; 24. februar 2006 kl. 00:40.
skaff deg sangen Necro - Dead body desposal

skjønt han nevner aldri noe om dna da..der får du være kreativ selv
Drep personen når han/henne er i skogen på tur eller noe, brenn liket i skogen, samle asken, spre litt og litt på mange mils omkrets, si du var på telt/hytte tur alene

Dette med mord er ett alt for enkelt tema, det er bare det at det er kun vi som ikke dreper som kommer på gode løsninger :P
Ok, massemordere (lettere sakt pshycopater) sies og være smartere enn et ''vanlig'' menneske, men av denne grunn at de som oftest må ha et ''kjennetegn'' og at de dreper så mange, blir de ofte tatt...
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sant det Jeenyus .

Men tror ikke noen begår ett mord uten videre heller. Hadde man skutt en person fra bil på en avsides plass når man var på ferie tur i sverige elns så har ikke du motiv og dermed blir det automatisk vansklig å finne ut hvem det var. Tror jeg da.
Jeenyus, du får ikke brent hele liket, har jeg hørt. Mesteparten av beina blir værende.
Charzer, vi knuser beina