Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 140010
Jo, JJ og Co vet det fordi de har jo spilt inn alle epdisodene av sesong 1 nå.
Og manuset har de som lager serien.
Men det er kanskje at de vil holde det mest hemmelig.
Og det er før sesong 2 den personen dør.
Jeg lurer enda på hvordan de skal klare å få en serie som dette til å bli to sesonger, de har jo startet inspillingen av sesong 2 allerede...

Blir sikkert kos deg òg
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Tror nok J.J ikke er dum nok til å gå på en sesong til, uten å føle at han har en relativt god plan bak det hele.
haha...Pantoliano du servere bare møkk her, du ror og du ror. Hvorfor sitter du og lyver. Det du sier er bare tull.
Noen som vet hvor jeg kan laste ned episode 19?
www.btefnet.com etc, men det er nok lurt å vente til den kommer i morgen tidlig...
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sikkert old news for mange, men slik at folk slipper å spørre i hele dag.

Lost.S01E19.HDTV.XviD.REPACK-LOL

Denne kom for 2-3 timer siden.
Patient zero
iblis's Avatar
er på 26% nå..

gleder meg!!!
Det er vel ikke lov til å linke til ophavsrettig materiale, men kan noen si meg om det i det hele tatt finnes en plass der man kan laste ned Lost via http ?
tvtorrents er nede, men den finnes på piratebay! god hastighet, 250kbs Glede seg !!

Edit: 50%!
Edit2: 350kbs 95%
Sist endret av Cenomorph; 31. mars 2005 kl. 09:04.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Cenomorph
tvtorrents er nede, men den finnes på piratebay! god hastighet, 250kbs Glede seg !!

Edit: 50%!
Edit2: 350kbs 95%
Vis hele sitatet...

Han spurte om http, ikke torrent.

edit:
Lost.S01E19.HDTV.XviD.REPACK-LOL released 4h 13m 32s ago, nuked 1h 43m 13s ago, Reason black.screen.in.sections.of.last.quarter
Tnt, vet du hvor vi kan få tak i en skikkelig release?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Nja, jeg er usikker på om den lol releasen som kom før repacken er brukendes. Om ikke så har det ikke blitt sluppet en "skikkelig" release enda.
Sitat av tnt
Nja, jeg er usikker på om den lol releasen som kom før repacken er brukendes. Om ikke så har det ikke blitt sluppet en "skikkelig" release enda.
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg fikk med meg er forskjellen at den første releasen har mono-lyd.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av awt
Såvidt jeg fikk med meg er forskjellen at den første releasen har mono-lyd.
Vis hele sitatet...
Så den har de samme "black screenene" som repacken?
Cenomorph: Kan ikke laste ned torrent her på skolen, tenkte jeg kunne ha utnytta det at jeg sitter på ei 10 mbits linje og fått ned episoden her på skolen, men nå er det vel det samme uansett siden releasen var drit
Sitat av tnt
Så den har de samme "black screenene" som repacken?
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ikke, er på jobb så har ikke fått mulighet til å sjekke ut.
Foreløpig så får dere som har lastet ned episdoden "Deux ex machina" holde tett om hva som skjer.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av r33l
Foreløpig så får dere som har lastet ned episdoden "Deux ex machina" holde tett om hva som skjer.
Vis hele sitatet...
Evt, vi som ikke har sett den kan være litt forsiktig med hva vi leser.
sier vare omg om dagens episode!!!
Denne episoden må være en av de beste jeg har sett så langt. Masse som foregår og du får et dypere innblikk i litt av det som skjer på øya. I tillegg er det verdens deiligste overraskelse på slutten, skulle nesten tro det var en aprilspøk Forøvrig så handler episoden om loche, og da spesielt om lamheten hans og forholdet til familien.
Shhh! :P Lag i affal sånn hvit skrift da!
ser ikke no forskjell på di 18 første jeg har og 19, releasen er fin den :P har bare sett litt av starten, tar resten senere med snacks og saker, *glede seg*
Sitat av Cenomorph
ser ikke no forskjell på di 18 første jeg har og 19, releasen er fin den :P har bare sett litt av starten, tar resten senere med snacks og saker, *glede seg*
Vis hele sitatet...
Hvis du leser nukereason så er det det siste kvarteret som er fucked.
laster ned repack versjonen nå jeg.
Sist endret av Sjakaa; 31. mars 2005 kl. 14:43.
Viva la Opium, jeg vil ikke si at det der kvalifiserer til en spoiler. Er kun et raskt sammendrag av hva du kan vente deg å se noe om i løpet av episoden. Ikke noen avsløringer eller noe. Hva episoden handler om kan du se mange plasser.

Edit:
Virker som om lyden er "litt" ute av sync på de nuka releasene også, selv om ikke det er derfor de ble nuka.
Sist endret av NoRemorse; 31. mars 2005 kl. 14:40.
hva er det som er problemet med det siste kvarteret? Er den på 700Mb helt fin da? noen som vet? *downer den anyways*
Jeg laster ned repack versjonen nå, har enda ikke fått klarhet i hvilken som var fucked, men tar sjangsen da. Hvis noen er sikre på hvilken som sugte kuk så skrik ut!
Lost.S01E19.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS skal fungere fint, de to andre er nuka. Er vel egentlig bare de tre som ligger ute?
Den eneste som er ute nå, som er perfekt, er Lost.S01E19.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS.

Av de andre to av LOL-gruppen er første med monolyd, den andre har artifacts i bildet de siste 15 minuttene.
som de fleste har fått med seg, første release ble nuked. så kom en repack fra LOL, men den beste release av ep 19 er Lost S01E19 HR HDTV AC3 5.1 XviD-NBS .. kan skaffes bla på shuntv.net
kan skaffes på piratebay.org også...
700mb? Hvor har du funnet den ? Lastet ned releasen fra BTEfnet og den var fin synes jeg. Greit at den var litt hakket på slutten.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av r33l
700mb? Hvor har du funnet den ? Lastet ned releasen fra BTEfnet og den var fin synes jeg. Greit at den var litt hakket på slutten.
Vis hele sitatet...

Det er jo ikke greit at ting hakker på slutten, slikt blir nuket og NBS rellen på 700mb (inkludert hdtv og ac3lyd) skal funke ypperlig. Enig i at ac3 er litt overkill for en serie, men det gjelder nok bare denne episoden.
Oi, utrolig grei fart på shuntv, tusen hjertelig
Tror ikke jeg hadde gidda å laste ned en episode på 700mb, klarer nok ikke å vente så lenge.

Syns du om episoden idag da tnt?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av r33l
Tror ikke jeg hadde gidda å laste ned en episode på 700mb, klarer nok ikke å vente så lenge.

Syns du om episoden idag da tnt?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke sett den enda, sparer den til kveldingen etter jeg har trent og slikt.
sett den nå da? vil liksom diskutere med flest mulig og føler nermest at du må være her men vi kan ta det imorgen.
****Spoiler****

Jeg så episode 19 tidligere. (700 mb versjonen)

Fytte helvette så bra! Beste episoden til nå

Om Loche begynte å bli lam igjen eller noe slikt? Han klarte ikke å gå og så bærer han jo Boon helt tilbake plutselig
Dette var en utrolig bra episode, ikke mange episoder det har skjedd så mye. Føler at Lost blir helt bissar mot slutten. Jeg lasta ned en bra rel fra TorrentBytes.
**Spoiler***

Kanskje den "flyplassen" var som kryptonit for Locke? Han ble bare verre og verre jo lengre han kom den plassen.

Han så forresten Boone dekket i blod, det skjedde jo, får håpe at det går bra med Boone.
Huff. enda en mnd til neste episode, skummelt at det skal være så spennende.
r33l: Seriøst? EN MÅNED TIL?! Hvorfor?
EN MND? omg.. det visste jeg ikke.

*Spoilers ahead young apprentices*
Forresten hva var det som hadde skjedd med brystet til Boone? Fått kokain i såret?
Kommer nok enda en episode til uka: 20. 1-20 119 06-Apr-2005 Do No Harm
Voktern: You saved my day/week
Ouch! Beklager feilinformasjonen. *ydmyk*

Godt at jeg tok så feil, ble litt irritert over tanke på enda en mnd uten "Lost"
*SPoiler*

Episode 19 var sinnsykt bra..

Virker som alle personene som er på øyen må møte sine innerste og dypeste hemligheter og frykter..

Det som var rart i forhold til Locke og flyet var jo at det først virket som om at øyen ville at han skulle gå der, men samtidig ville den ikke det.. Kanskje det var meningen at det var BOone som skulle gå inn i flyet og ikke locke? Locke er absolutt den mest spennende figuren i serien.. Gruer meg til å se når han blir lam, stakkars..:/
Han blir ikke lam igjen.Men det ser ut som han blir mer ustabil. Han er den tøffeste.

hilsen LostNorge admin.
Ganske creepy episode egentli. Lurer på om radioen i flyet gikk sund?Å når Lock klikket på slutten på den "tingen" i bakken, å lyset slo seg på. Lurer på hvordan dette ender...
Siste episden slutta dritbra. Godt det ikke er så veldig lenge til neste episode nå.