Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  691 111321
Exterminate!
jonnis's Avatar
Billetter er bestilt!!! Tauer med meg en kompis også... Dette blir grusomt fett!
http://bildr.no/thumb/885901.jpeg

Dessverre har det dukket opp noe som hindrer meg i å møte.
Å jeg som hadde gledet meg sånn. Håper det blir flere anledninger =)
Tror jeg fikk hukt 2 stk biletter samme dag som de gikk for salg
http://bildr.no/view/886242
Sitat av Glykol Vis innlegg
http://bildr.no/thumb/885901.jpeg

Dessverre har det dukket opp noe som hindrer meg i å møte.
Å jeg som hadde gledet meg sånn. Håper det blir flere anledninger =)
Vis hele sitatet...
Synd! Ja, jeg ser i alle fall for meg at vi kommer til å gjøre dette igjen
Hadde det ikke vært for at Rock Am Ring er fra 3-5 juni så skulle jeg tatt turen..

Men forhåpentligvis kommer det en annen anledning
Kanskje jeg får ta turen hit jeg og.Hva blir prisene i baren?
Sitat av marius800 Vis innlegg
Rusbrus er for fjortisser som blir høye av sukkersjokk...
Vis hele sitatet...
lol! om jeg liker smaken av sitronrusbrus, så må vell det være opp til meg?
dust, blir ikke noe mindre fucked up av sitronbrus, og det får meg neppe til å oppføre meg som en fjortis som er "høy" på sukker!

La folk gjør hva enn de vill
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Dette ser jo bra ut, billettsalget går veldig bra, det lønner seg dermed å fikse billetten sin asap da det er begrenset med plass. (300 gjester max).
Jeg har en billett som jeg ønsker å gi bort da jeg selv ikke har anledning til å komme.

Er det noen som svært gjerne ønsker å gå på fest, men kanskje ikke råd send meg en PM. =)

Håper det blir en stor suksess slik at det blir gjentatt, skulle så gjerne vært med men er desverre vekk reist
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Kanskje jeg får ta turen hit jeg og.Hva blir prisene i baren?
Vis hele sitatet...
Du er hjertelig velkommen! Prisene i baren blir vanlige utested-priser. Husker ikke nøyaktig hva ølen koster, men jeg kan sjekke det ut snarlig
Mulig jeg er litt fjern om dagen, og har stilt spørsmålet før: kan vi betale ved inngangen? Liker ikke reg-tjenester, men veldig lyst til å ta en tur
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Bellissimolto: Som nevnt flere ganger (i en tråd med ~16 sider * 20 innlegg/side = ~320 innlegg..): Taket har blitt satt til 300 stykk. Om 290 har kjøpt billett på forhånd, er det igjen 10 stk. i døra.

Slik jeg har fått med meg ihvertfall. Mulig det har blitt endret siden sist det ble sagt noe om dette. Arrangører confirm?
Du trenger ikke registrere deg på bilettservice! Bare gå til Narvesen, 7/11 eller posten og si du vil ha en billett til Freakfest!
Sitat av Bellissimolto Vis innlegg
Mulig jeg er litt fjern om dagen, og har stilt spørsmålet før: kan vi betale ved inngangen? Liker ikke reg-tjenester, men veldig lyst til å ta en tur
Vis hele sitatet...
Hvis vi har plass til overs selger vi billetter i døra, men da er du ikke garantert plass. Som fustercluck sier trenger du imidlertid ikke oppgi navn eller registrere deg på noen måte for å kjøpe billett på forhånd
Fikk beskjed om at jeg måtte ut på jobb rett før denne festen og kan derfor ikke komme likevel.
Noen som vil ha en billett?
Jeg driver å øver meg på å bruke føttene mine istedet for hendene mine for tiden.

http://www.bildedump.no/pics/1ba9f11...d201b8ebd2.JPG
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Henta nettopp billetten, tar ikke sjansen på å måtte stå i døra når tidenes freakfest arrangeres. Jeg slenger meg helt klart på campen hvis været holder seg, øl og grill er en evig slager.

Dere skal ha creds for dedikert domene..
Kom nettopp på en ting, trenger dere noe ekstra hjelp tidligere på dagen? Tenkte jeg skulle få med meg litt rundt om kring i byen, men kan hjelpe til også. Kan også prøve å ordne en dj til om det trengs.
Sitat av Inspecta_Deck Vis innlegg
Kom nettopp på en ting, trenger dere noe ekstra hjelp tidligere på dagen? Tenkte jeg skulle få med meg litt rundt om kring i byen, men kan hjelpe til også. Kan også prøve å ordne en dj til om det trengs.
Vis hele sitatet...
Det er godt mulig vi trenger hjelp til noe småtteri, ja! Send meg gjerne en PM med mob. nr., så kan vi ringe deg hvis det skulle være noe

Når det gjelder DJs og andre musikalske bidrag har vi så begrenset med tid/plass at vi har allerede har måttet takke nei til veldig mange av de fantastiske bidragene vi har fått inn, så der er vi fullbooket, men ellers tusen takk
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Err.. idé å oppdatere førstepost isåfall. Står fortsatt "trenger flere artister" (:
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Da har vi lagt til spilletider og fikset førstepost.
Var ikke akkurat mye variasjon i musikkvalget.
Neutral Good
Mith's Avatar
Nei, får bare beklage det. Ble litt amputert med tanke på rigging og fasiliteter ellers.
Jeje, morro skal jeg nok klare å ha det likevel skal du se Får bare varme opp med noe god rock før jeg drar.

Hvis det går greit for moderatorene så legger jeg til at bandet jeg spiller i(Rebel Overdrive) og en del andre band spiller gratiskonsert på norbikers til fredagen. Siden vi ikke får vist oss frem på freakfest mener jeg hehe

http://www.facebook.com/event.php?eid=176982999021185
Kan det også ha noe å gjøre med at ikke nok freakere forhåndsbestilte bilett?
Har aldri vært på fabrikken i oslo, men ut ifra det jeg kan se på plantegningene så er det en liten scene i første-etage og en stor scene i andre-etage...

Er det mulig at dersom over 400 personer hadde bestilt bilett, så ville man tatt i bruk begge etagene og spilt to artister sammtidig på hver sin scene?

Såvidt jeg ser på plantegningene er det to dører og en trapp som skiller første etage fra andre etage, så to forskjellige konserter i første og andre etage hadde nok ikke forstyrret hverandre.
Hvor mange er det egentlig som har forhåndsbestilt?
Jepp, vi har ikke råd til å leie lokale og vakter til 1000 stk (fabrikkens makskapasistet) med mindre vi forhåndsselger mer enn 500 billetter, noe som ikke skjer. Vi lager derfor et noe mindre, mer intimt arrangement, slik at vi i festkommiteen slipper å sitte med et firesifret underskudd som må dekkes av egen lomme.

Vi regner med 150-300 gjester. Det blir uansett over dobbelt så stort som det hittil største VIF/nFF-treffet, så vi tror det blir bra!
Sist endret av felix_poker; 26. mai 2011 kl. 00:11.
Bare bra for det sosiale sånn sett, litt enklere å komme i prek med folk når man ikke må bruke kvelden til å presse seg frem til baren
kommer med en kamerat..blir bra det derr.....
Wop wop, fortsatt ikke kjøpt billett! Usikkerrr...
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Sitat av sali Vis innlegg
Wop wop, fortsatt ikke kjøpt billett! Usikkerrr...
Vis hele sitatet...
Hva gjør deg usikker?
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Hva gjør deg usikker?
Vis hele sitatet...
Alle folk :P men men, to dager igjen av billettsalget hvis jeg husker riktig, så får se.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor



Takk til Glykol som var vennlig å spandere billetten sin!
Sitat av sali Vis innlegg
Alle folk :P men men, to dager igjen av billettsalget hvis jeg husker riktig, så får se.
Vis hele sitatet...
Noen ganger så må man bare bite i den sure enden og løpe inn i det!
I dag er siste frist for å sikre seg billetter folkens! Salget stenger kl. 23:59 i kveld, og de som ikke har billetten sin da, må eventuelt sjanse på å få kjøpt i døra. Der finnes det ingen garantier for å slippe inn uten forhåndsbestilt billett, bare så det er helt klart.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
I dag er siste frist for å sikre seg billetter folkens! Salget stenger kl. 23:59 i kveld, og de som ikke har billetten sin da, må eventuelt sjanse på å få kjøpt i døra. Der finnes det ingen garantier for å slippe inn uten forhåndsbestilt billett, bare så det er helt klart.
Vis hele sitatet...
Med tanke på at enkelte har ymtet frempå om lønningsdag den første i måneden har vi utsatt fristen til onsdag
Jeg vet det var snakk om det, men datoen er den samme fortsatt. Billettservice har ikke endret den på sidene sine, og det er dermed rimelig å anta at salget stenger i kveld. Men det er jo lov å håpe på at systemet dere fungerer på en annen måte.

Mulig det kun er reservasjonen som stopper i dag. Jeg vet ikke, men jeg ville ikke ha sjanset på det.
Mail fra billettservice:
Sitat av billettservice
Hei, Da er salgsstoppen endret til 1. juni kl. 23:59
Vis hele sitatet...
Flott. Da beklager jeg om jeg eventuelt skremte noen =) Ble nesten litt skremt selv
Sitter her å ser litt på kart å prøver å finne ut hvor det er, på kartet ser det ut som det er rett på andre siden av akerselva(tenker da der utlendingene står å selger hasj). Er jeg på riktig spor? Virker som det går fint ann å gå dette stykke?
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Sitter her å ser litt på kart å prøver å finne ut hvor det er, på kartet ser det ut som det er rett på andre siden av akerselva(tenker da der utlendingene står å selger hasj). Er jeg på riktig spor? Virker som det går fint ann å gå dette stykke?
Vis hele sitatet...
Here you go: Google maps: Fabrikken - Maridalsveien 13, 0175 Oslo, Norway
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg tokk såpass feil ja, faen as da tar jeg bare taxi .
Ingen av vennene mine har hatt anledning til å rese til oslo for å joine, så jeg håper dere vil være imøtekommende

Ønsker info om hvordan parktreffet organiseres! Når og hvor?
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Jeg tokk såpass feil ja, faen as da tar jeg bare taxi .
Vis hele sitatet...
Er enkelt å finne frem altså! Ikke langt å gå fra sentrale steder som Oslo S
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Ingen av vennene mine har hatt anledning til å rese til oslo for å joine, så jeg håper dere vil være imøtekommende
Vis hele sitatet...
No worries! Sikkert en del andre som kommer alene også, og vi (alle nFF-ere jeg noen gang har møtt) er inkluderende og åpne typer
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Er enkelt å finne frem altså! Ikke langt å gå fra sentrale steder som Oslo S

No worries! Sikkert en del andre som kommer alene også, og vi (alle nFF-ere jeg noen gang har møtt) er inkluderende og åpne typer
Vis hele sitatet...
Høres veldig bra ut! Gleder meg
skulle gjerne kommet, men er 5 dager for ung
Sitat av Mathiasbk Vis innlegg
skulle gjerne kommet, men er 5 dager for ung
Vis hele sitatet...
Kjedelig da! :/

Du får stay tuned og håpe at det blir flere anledninger
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Kjedelig da! :/

Du får stay tuned og håpe at det blir flere anledninger
Vis hele sitatet...
will do!