Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 297856
Sitat av ReWrite Vis innlegg
Spillte også Alphaen, og slik spillet er per dags dato er det ikke klanvennlig..

Er et par ting som må vekk før vi nærmer oss litt:

-3D Spotting
-Den ekstremt lave TTken

Ellers er movement bra, siden man kan strafe og sprinte samtidig.. Noe som var det verste med hele BC2
Vis hele sitatet...
3D spottingen er nok noe som kan slåes av på serveren om en vil det, slik som i BC2. Ticketen har også blitt klaget mye på, så blir helt sikkert gjort noe med det.
Men egentlig så er nok ticketen helt OK, problemet var vel heller akkurat det mappet vi spilte, der var det alt for lett og være defender.
Gleder meg helt sykt! Bc2 var drit bra.. håper dette blir en like bra / bedre oppfølger..!
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Spillet er nå ment for å være så realistisk som mulig, og etter det eg såg i Alphaen så syns eg de har gjort jobben veldig godt!

Kom her og si at dette ser dårlig ut da?
‪Battlefield 3 - Animation & C4 Destruction
Vis hele sitatet...

Der pekte du ut feilen selv! "realistisk" du sitter på en pc og spiller er ikke ment og være realistisk, og igjen bra grafikk har så langt resultert i ett dårlig kompetetivt miljø, seff hvem vet kan hende EA imponerer. men er tvilende fram til det!
Sitat av gorres Vis innlegg
Der pekte du ut feilen selv! "realistisk" du sitter på en pc og spiller er ikke ment og være realistisk, og igjen bra grafikk har så langt resultert i ett dårlig kompetetivt miljø, seff hvem vet kan hende EA imponerer. men er tvilende fram til det!
Vis hele sitatet...
EA? Er DICE som produserer spillet, ikkje EA. Om du ikkje liker spill som er realistiske, så får du heller gå og spille CoD. Eg liker BF for det virker så realistisk, og samtidig så er det veldig underholdene. Men smaken er som baken.
"Så realistisk som mulig" blir vel litt i overkant når en kan kjøre tanks samtidig som en skyter med kanonen. Kan bli litt vanskelig i irl! Samt mye anna.

Min største feil når det kommer til Battlefield, var at når eg gikk lei BFBC2, så gikk eg over til Battlefield 2: Project Reality.. Det er ingen veg tilbake da.!
Sitat av memento3110 Vis innlegg
"Så realistisk som mulig" blir vel litt i overkant når en kan kjøre tanks samtidig som en skyter med kanonen. Kan bli litt vanskelig i irl! Samt mye anna.

Min største feil når det kommer til Battlefield, var at når eg gikk lei BFBC2, så gikk eg over til Battlefield 2: Project Reality.. Det er ingen veg tilbake da.!
Vis hele sitatet...
hvis du bare skal klage på spillet så kan du vel heller bare gå å gjøre noe annet,
spill heller noe du liker istede for å klage over det du ikke liker.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Etter at jeg har spilt BF2 i mange mange mange timer ble jeg ganske skuffet over BFBC2. Eneste kule med det var at eksplosjonene var ganske heftige.

Gleder meg utrolig til BF3 og håper på trailer snart!
Vis hele sitatet...
BFBC2 er jo AWESOME!! Du må bare spille litt for og unlocke flere våpen!
Når du har MG3 er det kos
Har forhåndsbestillt BF3 på Origin.

Men nå prøvde jeg å laste ned en sånn pakke fra siden der for å få tilgang til Beret og ett eller annet våpen til. Når den var ferdig å laste ned, kunne jeg spille BF3 tror jeg? Kanskje det er denne Alphaen? Men er ikke den stengt?

Man kunne fly, kjøre båt, bil... Egentlig minnte det meg om et dårlig skytespill fra begynnelsen av år 2000.. Var ikke bra laget hvertfall. Tror det heter Battlefield Play-Free? Og det jeg la merke til, er at det er nøyaktig de samme våpnene som det er på BF2!!?? Hvis det er de samme våpnene som på BF2 blir jeg forbanna..
Sitat av Oterhals Vis innlegg
Har forhåndsbestillt BF3 på Origin.

Men nå prøvde jeg å laste ned en sånn pakke fra siden der for å få tilgang til Beret og ett eller annet våpen til. Når den var ferdig å laste ned, kunne jeg spille BF3 tror jeg? Kanskje det er denne Alphaen? Men er ikke den stengt?

Man kunne fly, kjøre båt, bil... Egentlig minnte det meg om et dårlig skytespill fra begynnelsen av år 2000.. Var ikke bra laget hvertfall. Tror det heter Battlefield Play-Free? Og det jeg la merke til, er at det er nøyaktig de samme våpnene som det er på BF2!!?? Hvis det er de samme våpnene som på BF2 blir jeg forbanna..
Vis hele sitatet...
http://battlefield.play4free.com/en/...ge/landingPage
De har laget et gratis spill.
Sitat av Oterhals Vis innlegg
Har forhåndsbestillt BF3 på Origin.

Men nå prøvde jeg å laste ned en sånn pakke fra siden der for å få tilgang til Beret og ett eller annet våpen til. Når den var ferdig å laste ned, kunne jeg spille BF3 tror jeg? Kanskje det er denne Alphaen? Men er ikke den stengt?

Man kunne fly, kjøre båt, bil... Egentlig minnte det meg om et dårlig skytespill fra begynnelsen av år 2000.. Var ikke bra laget hvertfall. Tror det heter Battlefield Play-Free? Og det jeg la merke til, er at det er nøyaktig de samme våpnene som det er på BF2!!?? Hvis det er de samme våpnene som på BF2 blir jeg forbanna..
Vis hele sitatet...
For meg så virker det rett og slett som en enklere versjon av battlefield 2, som er gratis Det er absolutt ikke Battlefield 3 alpha! Har du ikke sett videoer fra spillet eller? :P Det ser LITT bedre ut
Men er det de samme våpnene som i BF2? Jævla kjedelig da.. Har spilt meg så forbaska lei av alle våpna på BF2..
http://bf3blog.com/2011/01/bf3-weapo...-pages-online/
En liste over BF3 våpen. (vet ikke om det er en sikker kilde da..)
Sist endret av Xernox; 12. august 2011 kl. 13:44.
Sitat av gorres Vis innlegg
bra grafikk har så langt resultert i ett dårlig kompetetivt miljø
Vis hele sitatet...
Kilder? Realistisk er bra, men om du vil spille snake så skal jeg ikke stoppe deg.
Sitat av Oterhals Vis innlegg
Men er det de samme våpnene som i BF2? Jævla kjedelig da.. Har spilt meg så forbaska lei av alle våpna på BF2..
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke BF3... Det er Battlefield Play4Free.......
Sitat av memento3110 Vis innlegg
"Så realistisk som mulig" blir vel litt i overkant når en kan kjøre tanks samtidig som en skyter med kanonen. Kan bli litt vanskelig i irl! Samt mye anna.
Vis hele sitatet...
Stridsvogner kan da skyte i fart, med meget god presisjon, hvis det var det du tenkte på?
Er dere ute etter realisme er jo ARMA2 (og når BF3 kommer, ARMA3) en klar vinner
Sitat av flexd Vis innlegg
Er dere ute etter realisme er jo ARMA2 (og når BF3 kommer, ARMA3) en klar vinner
Vis hele sitatet...
Kommer ARMA3 samtidig som BF3?
Sitat av flexd Vis innlegg
Er dere ute etter realisme er jo ARMA2 (og når BF3 kommer, ARMA3) en klar vinner
Vis hele sitatet...
ARMA2 er bra realistisk ja, men lever meg ikke inn i skytinga, og når man treffer noen beveger de seg såvidt og det kommer en liten blodsprut. Ellers er det et ganske bra spill.
Synd at skytingen er 80% av spillet.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av ScoopeX Vis innlegg
Stridsvogner kan da skyte i fart, med meget god presisjon, hvis det var det du tenkte på?
Vis hele sitatet...
Stridsvogner pleier vel å ha en gunner, en driver og en reloader?

Han mener vel at det er vanskelig å både kjøre og skyte samtidig, for en person i virkeligheten.
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Kommer ARMA3 samtidig som BF3?
Vis hele sitatet...
ARMA3 kommer rundt sommeren 2012.. Trodde BF3 kom rundt da også?

Men det jeg mente var at ARMA2 er det mest realistiske nå men skal du sammenligne noe med BF3 så må man sammenligne med ARMA3 når det kommer?
Sist endret av flexd; 12. august 2011 kl. 18:21.
Livestream fra EA på Gamescom kl 16:00 idag!
http://live-event.ea.com/gamescom/
om det er norsk moms på origin spillet er jo 449 med psychical warfare pack.
Det vi så av multiplayer som ble vist så helt sykt ut, spesielt Jet gameplayet! Herregud så pent det så ut fra cockpiten når du kunne se utøver hele mapet, fikk rett og slett gåsehud
Sitat av Shepard Vis innlegg
Det vi så av multiplayer som ble vist så helt sykt ut, spesielt Jet gameplayet! Herregud så pent det så ut fra cockpiten når du kunne se utøver hele mapet, fikk rett og slett gåsehud
Vis hele sitatet...
Indeed! Det der var bare SYKT!

Se i 1080p!
Battlefield 3 | Caspian Border Gameplay
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Indeed! Det der var bare SYKT!

Se i 1080p!
Battlefield 3 | Caspian Border Gameplay
Vis hele sitatet...
Dette skal bli gøyt :3
Serlig med oppgradert pc
Sitat av xShadyx Vis innlegg
Dette skal bli gøyt :3
Serlig med oppgradert pc
Vis hele sitatet...
Åååh ja, har selv ny PC! Fikk også spille alpha, og gleder meg noe sykt til beta, som ikkje er så alt for lang unnå nå!
4 forskjellige jet's ja. Må vel kjøpe joystick nå trur jeg
Orgasmisk! Etter så mange timer med BF2 og de mulighetene du har der, så har det ikke kommet noe spill som har ligna i det hele tatt syns jeg.. Og her har du det, i EPIC version! Jet's ftw!
Dette her vil vel kanskje gøre mange her inne glad!

http://twitter.com/#!/d1ApRiL/status/103756942308155392
Uhm, den videoen ble posta nesten rett over deg distilled.
Sitat av Shepard Vis innlegg
Uhm, den videoen ble posta nesten rett over deg distilled.
Vis hele sitatet...
hmm, ja var visst et par innlegg angående Caspian Border langt der oppe ser jeg
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Dette her vil vel kanskje gøre mange her inne glad!

http://twitter.com/#!/d1ApRiL/status/103756942308155392
Vis hele sitatet...
Å TUSEN TAKK!
Sitat av flexd Vis innlegg
ARMA3 kommer rundt sommeren 2012.. Trodde BF3 kom rundt da også?

Men det jeg mente var at ARMA2 er det mest realistiske nå men skal du sammenligne noe med BF3 så må man sammenligne med ARMA3 når det kommer?
Vis hele sitatet...
Blir litt for dumt å sammenligne to vidt forskjellige spill. BF3 lages ikke basert på realisme (ihvertfall ikke helt). ARMA er jo en milsim, det er ikke BF3.
Har akkurat vært på GameStop og forhåndsbestilt både Modern Warfare 3 og Battlefield 3. De er faktisk ganske billige.
Battlefield koster 300 og MW3 koster 350. Begge til pc.

Nå er det bare å vente for denne gutten!
Herregud, den Caspian Border trailern var fet!

Gleder meg til beta!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Oh hey! Kom ut en ny "trailer" for et par dager siden! Glemte og dele den med dere

Her er den!
Battlefield 3 - Caspian Border B-Roll - Extended Trailer Footage

Battlefield 3 - Physical Warfare Pack Gameplay Trailer HD
Omg, gleder meg sykt nå!
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den filmen er lagt ut to poster før deg da
Herregud, det begynner å kile i magen ..
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Den filmen er lagt ut to poster før deg da
Vis hele sitatet...
Da beklager jeg det, var helt sikker på at du bare hadde lagt ut caspian border greia på posten igår kveld.
Mener at jeg har lest en plass at grafikken til PS3 var mye dårligere enn på PC.

Dette gjelder jo alle spill, men han fyren som skrev denne artikkelen sa at forskjellen var ganske stor. Noen som vet noe mer om dette?
http://www.gamer.no/artikler/92989/s...battlefield-3/

"PlayStation 3-versjonens nærmest middelmådige grafikk gjør det lite inspirerende å spurte gjennom de hissige bygatene. Dette spillet ser rett og slett daft ut på konsoll."

"Det står i sterk kontrast til da jeg prøvde Battlefield 3 på PC i juni, og boltret meg i det som sannsynligvis er det vakreste spillet jeg har sett"

Her er det hvertfall nevnt noe av det
Sist endret av Shepard; 2. september 2011 kl. 22:07.
Da ser det ut til at jeg "må" få meg ny PC før 25. oktober da. Muligens litt optimistisk å håpe at min 3 år gamle Acer-laptop skal klare å kjøre det uten lagg
Du får tenke på for BF3 så er det verdt det
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Mener at jeg har lest en plass at grafikken til PS3 var mye dårligere enn på PC.

Dette gjelder jo alle spill, men han fyren som skrev denne artikkelen sa at forskjellen var ganske stor. Noen som vet noe mer om dette?
Vis hele sitatet...
Grafikken blir dårligere på konsoll - ja. Men etter som en dude fra Pixel Enemy sier her, så er den bedre nå enn hva den var når han i artikkelen på gamer.no testet det.

BATTLEFIELD 3: Top Secret Event Recap [New TDM & Co-Op Information]
Sist endret av JVMyhre; 2. september 2011 kl. 22:31.
Godt å høre JVMyhre. Hvis den blir like bra/bedre enn grafikken på BC2 er jeg fornøyd
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Godt å høre JVMyhre. Hvis den blir like bra/bedre enn grafikken på BC2 er jeg fornøyd
Vis hele sitatet...
Åå den blir nok MYE bedre enn som så