Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  200 14483
Bare hyggelig, jeg tenkte ikke på at situasjonen kunne ha forandret seg idag. Tanken om at noen kanskje så på forsvaret som noe helt særegent var det som streifet meg når noen nevnte off-topic, men det er(var) nok ganske 9-4 som alt annet i samfunnet. Men blir det krig derimot...

EDIT:
Kaunda, jeg leste igjennom innleggene i tråden - hvilket fantasi og oppspinn var det du fant? Jeg støtter oppom mp-vekterens innlegg, oppom drQ sitt innlegg, oppom atomet som tidligere hundefører i forsvarets sitt innlegg, og jeg vet godt hva jeg selv har erfart - kunne du presisere disse fantasiene og oppspinnet litt bedre. For de siste innleggsyterne som har kommet opp har faktisk rett i sine uttalelser, selvom det har vært opphetet, men slik er nå en engasjerende debatt. Allikevel ser jeg ikke fantasiene og oppspinnet du påpeker - måtte isåfall vært sammenligningen med Norge, England og USA. Sist jeg sjekket var det tre forskjellige land.

EDIT IGJEN:
Tror politiet i Oslo får en kraftig nedgang i budsjettet grunnet manglende resultater, men her er det muligens jeg som tar feil. Hvis jeg ikke gjør det, så vil jeg påpeke at om en ikke klarer å gi resultater på å være den byen med mest økning av midler de siste årene enn av de midlene opprinnelig gitt før økning, så har en ny økning i politimidler ifølge meg ingen hensikt.

Nå det er fantasi og udokumentert påstand fra min side, det har du rett !
Sist endret av paranoy; 21. desember 2007 kl. 15:26.