Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  266 21509
Selvfølgelig er det tull. En sunn idé, men det er tull.
Sitat av TG07
At check-in security will x-ray your bag and take care of all your beverages. Later you can swipe your PTN-card in the reception to get one bottle out per day. If you don’t have a PTN-card these will be available for sale at check-in.
Vis hele sitatet...
Skal de liksom administrere drikkevarer fra 5500 mennesker og holde styring på hvem som eier hva, og hvem som skal ha hvor mye?
sant nok. Hehe, skal le av alle dem som kommer med lapp fra foreldra om at de får lov til å drikke cola!
Hadde ikke gjort meg noe, har helt seriøst aldri drukket en hel 1,5 liters brusflaske på en dag.

Edit: Ok, kanskje julebrus en (to, tre, fire, fem) ganger. (Men det er ikke mulig å motstå julebrus)
Jeg likte den med at hyllene måtte begrenses til 50cm bedre. (Frem med kappsaga )
Whey! Sitter ikke med dere, men antar at det blir noen form for kommunikasjon utover det å rope rundt raden, så andre nFF-folk kan få med seg tinga? Hvor sitter dere, anyway?

Men TG07 blir bra, har gleda meg siden i fjor, drar uten mamma i år. (Årets TG-mamma i fjor var desverre min kreasjon, skulle aldri nevnt det for henne :P)
Vi sitter her. Scenen er til venstre.
http://tege.voldern.net/ptn%20seat.jpg
Sitat av Nakai
Whey! Sitter ikke med dere, men antar at det blir noen form for kommunikasjon utover det å rope rundt raden, så andre nFF-folk kan få med seg tinga? )
Vis hele sitatet...
Og gå inn på IRC - efnet #nff.tg, der blir det diskutert homoerotiske ting og happenings. For det meste.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Chrispo: Det starter klokken 09.00 onsdag 4. April 2007. <(om morgenen ja)
Og man må være ute av "skipet" klokka 14.00 på søndag mener jeg.
Står det alltid noen i billettluka eller no?
Tenkte at jeg kanskje skulle vente med å stikke opp dit til litt utpå ettermidagen/kvelden...
Det går ann det eller?
Hvordan er det og ankomme Tg imellom 8 og 10 på åpnings morgenen ? lange køer og helvete for og komme inn ?
Når begynner de første folkemengdene og komme ? Finnes vel ikke noe fasit svar, Men Tg har jo tross alt vært siden 94 eller noe, Så om noen husker hvordan det har gått tidligere år så vennligst legg igjen litt info =) Vil unngå verste stresset hehehe... Små syk om dagen, orker ikke 8 timer i kø med pcn i armen utenfor skipet :P
Nytt system (Siden 05?) gjør at dette skjer raskt og enkelt. Før var det kø flere timer - men i fjor kom vi inn på 10 min. i fjor, lett som bare det. Det er vel flest folk i 10/11-tiden mener jeg å huske, men det er ikke noe særlig stress uansett når du kommer.
Men kan man komme utpå kvelden? Hvor lenge står det folk å slepper deg inn liksom?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg og 9co kommer til å komme rundt halv 12 tiden.
Så vi slipper kulde og kø, selv om det en en del av TG-følelsen da men...
Chrispo: Mener du kan komme når du vill på døgnet. Det er jo også salg for en dag på TG for 200kr eller noe så er nok noen der og slepper deg inn hele tiden. Men om du kommer utpå kvelden mister du jo en del ting som foregår og mener jeg.
Karravolin
voldern's Avatar
Trådstarter
Da pakka jeg pcn folkens, snakkes på LAN! DD ;D
Enig, voldern.


Om noen tar med seg et par Wii-kontrollere(Wiimotes)/spill så hadde det vært fett. Jeg og sergeant tar med TV og maskin, gaem teniz!
This is the last message from this location. Alt pakket og klart.
10 timer, 47 minutter og 30 sekunder til dørene åpner!
Helk. Hvis dere vil må dere gjerne komme bortom meg og mitt CREW. Satser på heftig mye wii der og!
Seès på TG07 !
Da har en vilt fremmed kjørt avgårde med maskinen min. Chubby hentet den i stad, så stikker vi etter jobben hans i morgen.
Sees folkens!
Skal sette opp live webcam stream for dere suckers som kjeder dere hjemme i påsken.
Vi har internett. *danse*
Sitat av helk
Enig, voldern.


Om noen tar med seg et par Wii-kontrollere(Wiimotes)/spill så hadde det vært fett. Jeg og sergeant tar med TV og maskin, gaem teniz!
Vis hele sitatet...
Hadde jeg bare lest denne beskjeden i går... GG TEGE!
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Wee. Da har jeg rigga meg til. Jeg har med 3stk webcam. Sitter på sete 57 rad 11 med 24" skjerm og 9co ved siden av meg. Dette er første året mitt på TG og synes det hittil er supert her.
Super jobb du har gjort Voldern.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Thoryllo
Wee. Da har jeg rigga meg til. Jeg har med 3stk webcam. Sitter på sete 57 rad 11 med 24" skjerm og 9co ved siden av meg. Dette er første året mitt på TG og synes det hittil er supert her.
Super jobb du har gjort Voldern.
Vis hele sitatet...
Ser skjermen din herfra sitter på rad 17 sete 11. Liker bakgrunnsbildet ditt btw
Vet noen om det er satt opp egen DC hub for TG deltakere her i år? I så fall... Kan noen gi meg adressen?
HUB er oppe på dc.tg07.org
Hvor sitter resten av freaksa ?

Rad 37 her!
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Vi fra freakforum sitter på rad 10 og 11.

http://webcam.tg07.gathering.org/current_thumb.jpg

Jeg har prøvd å sette opp live stream på et webcam jeg har. Fått litt problemer, men skal nok få det opp i morgen eller senere i kveld
Sist endret av Thoryllo; 4. april 2007 kl. 22:44.
Kommer det cam fra rekka eller?
Hvordan er stemningen?
Angrer litt på at jeg ikke dro, men får ta det igjen neste år.

Er det noen som gidder sjekke ut prisen på besøkende i år btw? Er det som før, med 600kr også får du igjen 400 om du ikke er der over et døgn?
EJg klarte faenmeg å surre med datoen. Har gått rundt i tro om at det var i mårra TG åpna.

Etter middagen logger jeg meg på nett for første gang i dag. Det som møter meg er en msn samtale med beskjeden "Halla, er du i skipet el?"

Tror dere jeg skjønte mye? Hehe. Men da var det bare å komme seg oppover så fort som mulig.

Stemningen er på topp her, den!
Koster 250 for dagsbillett og 450 i depositum sa de..

Stemninga er på topp :P
Sitat av Thoryllo
Wee. Da har jeg rigga meg til. Jeg har med 3stk webcam. Sitter på sete 57 rad 11 med 24" skjerm og 9co ved siden av meg. Dette er første året mitt på TG og synes det hittil er supert her.
Super jobb du har gjort Voldern.
Vis hele sitatet...
Hmm, ikke langt i fra meg da. Reis deg opp og vift med arma. :P
Sete 40 rad 12 her.
Kom i desken og få kooooooz!

Moridin er utslitt allerede
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av moridin
Kom i desken og få kooooooz!

Moridin er utslitt allerede
Vis hele sitatet...
Får jeg kos og?
Sitat av Mesna
Får jeg kos og?
Vis hele sitatet...
Jeg kan selge deg en, 50 kroner.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av MartinB
Jeg kan selge deg en, 50 kroner.
Vis hele sitatet...
Hvor sitter du? Er du kjekk?
Kommer fortsatt ikke over at iDark glemte at det var TG i dag. Det er som å glemme julaften. Fnis.

Endelig kunne starte å game litt nå som hylla vår er ferdigbygd, når vi får litt lys i morra skal vi fyre opp et banner av noe slag og plassere lys litt bedre og.

Kos.
Sitat av Mesna
Hvor sitter du? Er du kjekk?
Vis hele sitatet...
Står litt lengre opp i tråden. Het som veldig varm suppe.
Ingenting er som å lese koseglade nerders lan-pjas.

Aldri vært på TG før. Tenker å stikke til neste år. Dere fra Bergensområdet: Hvordan kommer dere dit? How much osvosv.
OH, i'm the cutie!
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Sitat av froskenfredrik
Da er det webcam oppe! http://87.76.12.110:8080/
Vis hele sitatet...
Bra Hvem er med på webcam
1: Chubby
2: Mushy (og litt av hodet til en sovende Skyfex)
3: fyll inn
4: fyll inn
5: fyll inn

Ja, så sosial har jeg vært foreløpig...
Sist endret av froskenfredrik; 5. april 2007 kl. 09:56.
Sitat av froskenfredrik
1: Chubby
2: Mushy (og litt av hodet til en sovende Skyfex)
3: fyll inn
4: fyll inn
5: fyll inn

Ja, så sosial har jeg vært foreløpig...
Vis hele sitatet...
Wooh, jeg kan se det egget herfra.
Litt morro å se folk på webcam gå forbi og komme traskende foran trynet mitt sekundet etter..
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
er det ingen flere som har webcam? filme hele nFF gjengen?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Lag et lite kolatårn e.l. og fest cam'et i toppen og film nedover rekka (om ledningen er lang nok)
I DEMAND a birdseye view!
Gjett hvem som laget bokstårnet til "banneren" da? Meg? DAMN RIGHT!

gimmeKP
Sist endret av Hedges; 5. april 2007 kl. 17:38.
Noen som har fått harddiskene sine stjelt enda?