Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1399612
Sitat av Harabo Vis innlegg
Altså, det er vell nå politiet og kripos har igjen for og ha ett freak forum oppe?

Jeg er ganske så sikker på at de bruker det som vi finner ut av her, og har jeg ikke missforstått i hytt og gevær så var det ett freak medlem som fant og lastet opp boken?

Godt jobbet freaks!
Vis hele sitatet...
Endelig litt god PR.
Sitat av Jotun Vis innlegg
Han er meget intelligent ja. Skriver veldig godt og tydelig, både på norsk og engelsk såvidt jeg ser, oversiktlig, metodisk og fokusert. Jeg skjønner heller ikke hvorfor han overga seg, virker som korstoget hans ikke skulle ende i en celle.
Hva slags bodysuit har han på seg på bildet med gevær? Våtdrakt eller noe?
Vis hele sitatet...
Han opptrer svært narssistisk i boken og vil fremstille seg selv som en martyr for en fremtidig revolusjon mot mulitkulturalisme. Det virker også som at han håpte å bli beskutt av politiet.

Måtte vi aldri la hans plan bli gjennomført.
Ligger på VG også.
side 852: "Avoid excessive forum posting. Excessive forum activity might get you ”flagged” by your national government."
side 990: "Try to avoid forums and sites that seems suspect in regards to surveillance. Try not to register your name etc. in order to get access to forums."
Sist endret av RubiksRune; 23. juli 2011 kl. 22:17.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Harabo Vis innlegg
Jeg er ganske så sikker på at de bruker det som vi finner ut av her, og har jeg ikke missforstått i hytt og gevær så var det ett freak medlem som fant og lastet opp boken?
Vis hele sitatet...
Eg trur heilt ærleg du undervurderer politiet rimeleg grovt om du antar dei ikkje har langt meir ressurser og profesjonelle til å analysere slikt enn nFF.
Sitat av JunkieXL Vis innlegg
Noe sier meg at politiet så og si må ha hatt tak i denne boken nesten før eller hvertfall like etter at bomben smalt i og med at de var ute og snakket om to bomber til? De kan vel ikke bare ha plukket det rett ut av luften?
Vis hele sitatet...
At "kun" syv mennesker er døde fra R4-området er noe jeg har tenkt på endel også... utrolig flaks at ikke flere gikk med der, mtp antall vinduer og hvordan byggene så ut og hvor mange hundre som jobber der. Man har oppgitt at bomben smalt "etter kontortid" kl. 15.26... man jobber ikke til 16.00 der?
link til youtube videoen om boka??
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av slashdot Vis innlegg
Eg trur heilt ærleg du undervurderer politiet rimeleg grovt om du antar dei ikkje har langt meir ressurser og profesjonelle til å analysere slikt enn nFF.
Vis hele sitatet...
Da jeg skrev dette inlegget, så viste jeg ikke om at boken kan ha blitt kjent på forhond via avhør. Og det er jo ganske levert rett på døra hvis nFF hadde oppdaget dette, og 100 nFFere sitter og analyserer boka. Dette er noe man hvertfall burda ta med seg, og være takknemerlige for.

Men ja, ganske sikker på at noen i politiet har analysert hele boken.
"If you for some reason survive the operation you will be apprehended and arrested. This is the point where most heroic Knights would call it a day. However, this is not the case for a Justiciar Knight. Your arrest will mark the initiation of the propaganda phase. "

"
In light of your newly acquired status as a living martyr for the cause, this newly acquired influential position will allow you to significantly contribute to further consolidation of either a national or pan-European Overseer organization or the establishment of a national prison movement (preferably political).
"
Saken kom just på VG.
http://www.vg.no/
Sitat av Jotun Vis innlegg
At "kun" syv mennesker er døde fra R4-området er noe jeg har tenkt på endel også... utrolig flaks at ikke flere gikk med der, mtp antall vinduer og hvordan byggene så ut og hvor mange hundre som jobber der. Man har oppgitt at bomben smalt "etter kontortid" kl. 15.26... man jobber ikke til 16.00 der?
Vis hele sitatet...
Staten opererer med sommertid. Ferdig kl. 15.00.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av Jotun Vis innlegg
At "kun" syv mennesker er døde fra R4-området er noe jeg har tenkt på endel også... utrolig flaks at ikke flere gikk med der, mtp antall vinduer og hvordan byggene så ut og hvor mange hundre som jobber der. Man har oppgitt at bomben smalt "etter kontortid" kl. 15.26... man jobber ikke til 16.00 der?
Vis hele sitatet...
Vunduer og alt rotet blir ikke knust og øderlagt på grunn av selve smellet. Det er tryggbølgen som smellet lager som ødleger mesteparten av dette. Og menneske-kroppen tåler en del trykk før den stryker med av det.
Hvis han ikke sendte en melding til politiet som de ikke vil ut med.

Angående det med at de visste om 2 bomber.
Sist endret av ballestank; 23. juli 2011 kl. 22:24.
Åpenbart at politiet var klar over denne boka på et VELDIG tidlig tidspunkt.

De evakuerte halve Oslo igår og det ble klart sagt at de ikke visste hvor to bomber var lokalisert.
Andre som har elendig singnal fra tv2?
Sitat av zasdgasdf Vis innlegg
Åpenbart at politiet var klar over denne boka på et VELDIG tidlig tidspunkt.

De evakuerte halve Oslo igår og det ble klart sagt at de ikke visste hvor to bomber var lokalisert.
Vis hele sitatet...
Isåfall har det være en smal sak for dem å følge personen tett på forhånd siden de dermed også har navnet hans, og dermed kunne avverget bomben. Utøya har de vel neppe hatt mulighet for å forutse utifra hva han har skrevet, men de kunne isåfall ha stoppet han på forhånd.
Kan evakueringen av OsloCity ha sammenheng med boka? Det kan jo være at politiet har full kontroll.
Sitat av elinea Vis innlegg
Andre som har elendig singnal fra tv2?
Vis hele sitatet...
ja 1o0tegn
Sitat av Harabo Vis innlegg
Vunduer og alt rotet blir ikke knust og øderlagt på grunn av selve smellet. Det er tryggbølgen som smellet lager som ødleger mesteparten av dette. Og menneske-kroppen tåler en del trykk før den stryker med av det.
Vis hele sitatet...
Sant nok. Takk for veiledning.
Dødstallet stiger snart, desverre; hvertfall med èn, ettersom ex-en din søskenbarnet mitt akuratt ble funnet livløs.
Sist endret av Nouish; 23. juli 2011 kl. 22:24.
Sitat av Nouish Vis innlegg
Dødstallet stiger snart, desverre; hvertfall med èn, ettersom ex-en din søskenbarnet mitt akuratt ble funnet livløs.
Vis hele sitatet...
Kondolerer!
Sitat av elinea Vis innlegg
Kondolerer!
Vis hele sitatet...
Er helt forferdelig - var ikke noe hyggelig å snakke med søskenbarnet mitt om det.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av Nouish Vis innlegg
Dødstallet stiger snart, desverre; hvertfall med èn, ettersom ex-en din søskenbarnet mitt akuratt ble funnet livløs.
Vis hele sitatet...
Virkerlig trist. Kondolerer.

Håper virkerlig dette snart tar slutt!
Sist endret av Harabo; 23. juli 2011 kl. 22:29.
Forresten, hvor kan jeg laste ned dette manuskriptet?
Det er vel 4 som fortsatt er savnet?
Longboarder
zitare's Avatar
Sitat av Nouish Vis innlegg
Forresten, hvor kan jeg laste ned dette manuskriptet?
Vis hele sitatet...
Det er tatt vekk.. iallefall den linken som ble postet tidligere.
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av Nouish Vis innlegg
Forresten, hvor kan jeg laste ned dette manuskriptet?
Vis hele sitatet...
http://www.2shared.com/file/M-s-2fBD...tionofInd.html

Sitat av nikons Vis innlegg
Det er vel 4 som fortsatt er savnet?
Vis hele sitatet...
Er vell 3 nå, da de tyderlig vis akkurat har funnet 1 person.
Hvem som er hans advokat er frigitt på dagbladet sine sider

Er det sånn at han ta saken når Anders B har valgt han som advokat?
Sist endret av FarmerJoe; 23. juli 2011 kl. 22:35.
Geir Lippestad bekrefter at han er advokat:

http://www.dagbladet.no/2011/07/23/n...toya/17433539/
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Hvem som er hans advokat er frigitt på dagbladet sine sider
Vis hele sitatet...
Da er det som nevnt før Geir Lippestad som er mannens advokat!
Utdrag ur hans bok


3.12 Re-founding of Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici – PCCTS, the Knights Templar

The European Military Order and Criminal Tribunal (the PCCTS - Knights Templar) was created by and for the free indigenous peoples of Europe. One of the primary purposes of the tribunal and order is to attempt/contribute to seize political and military control of Western European multiculturalist regimes and to try, judge and punish Western European cultural Marxist/multiculturalist perpetrators (category A, B and C traitors) for crimes committed against the indigenous peoples of Europe from 1955 until this day.

Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici – PCCTS (the Poor Fellow-Soldiers of Christ and of the Temple of Solomon), the Knights Templar was re-founded in London in 2002 by representatives from eight European countries, for the purpose of serving the interests of the free indigenous peoples of Europe and to fight against the ongoing European Jihad (referred to as the “third Jihad”). The Knights Templar was re-founded as a pan-European nationalist military order and a military/criminal tribunal with two primary objectives. The order is to serve as an armed Indigenous Rights Organisation and as a Crusader Movement (anti-Jihad movement).

The founding session (two meetings consisting of 4 founding members and host as a security precaution) was held in London, United Kingdom – Apr, 2002.


Founding (re-founding) members:

Anonymous 1 - Nationality: English Protestant (Host)
Anonymous 2 - Nationality: English Christian atheist
Anonymous 3 - Nationality: French Catholic
Anonymous 4 - Nationality: German Christian atheist
Anonymous 5 - Nationality: Dutch Christian agnostic
Anonymous 6 - Nationality: Greek Orthodox
Anonymous 7 - Nationality: Russian Christian atheist
Anonymous 8 - Nationality: Norwegian Protestant (member and proxy for 9)
Anonymous 9 - Nationality: Serbian Orthodox (by proxy, location: Monrovia, Liberia)


Unable to attend:

Anonymous 10 – Nationality: Swedish
Anonymous 11 – Nationality: Belgian
Anonymous 12 – Nationality: European-American


(Names will be kept classified indefinitely to avoid cultural Marxist/ multiculturalist persecution but each individual may reveal his own name during the three phases at his own convenience).

The jurisdiction of the order and tribunal includes (but is not limited to) all Western European countries and the Balkans.

The European Military Order and Criminal Tribunal (the PCCTS - Knights Templar) have found all European category A, B and C traitors guilty of a series of crimes against Europeans (charges 1-8). All European category A and B traitors have been sentenced to death. Punishment is pending awaiting effectuation by Justiciar Knights.
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Hvem som er hans advokat er frigitt på dagbladet sine sider

Er det sånn at han ta saken når Anders B har valgt han som advokat?
Vis hele sitatet...
Denne saken er vel enhver advokats våte drøm...
Har mistet så alt for mange. Jeg har ikke ord å komme med. Jeg følger allikevel hvert innlegg her på freak, som andre oppdateringer på nettet.

Ville bare komme med en kommentar nå som forsvareren er offentlig oppgitt. Do the right thing, Geir. Vi må beholde vår rettstat og han har dessverre rett på forsvarer, men han har ikke nødvendigvis rett på noe godt forsvar.
Så det er altså 12 medlemmer? Vil det si at det er 11 andre "martyrer" rundt i Europa?
Sitat av downing Vis innlegg
Har mistet så alt for mange. Jeg har ikke ord å komme med. Jeg følger allikevel hvert innlegg her på freak, som andre oppdateringer på nettet.

Ville bare komme med en kommentar nå som forsvareren er offentlig oppgitt. Do the right thing, Geir. Vi må beholde vår rettstat og han har dessverre rett på forsvarer, men han har ikke nødvendigvis rett på noe godt forsvar.
Vis hele sitatet...
Det er akkurat det han har. Advokaten må gjøre sitt beste.
Men rettssaken blir en formalitet. Han er allerede dømt i både våre og rettssystemets øyne.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Allerede postet flere ganger.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av mikkello Vis innlegg
De tre tonnene som ligger igjen er nok kalkammonsalpeter, som er ubrukelig til eksplosiver. Han hadde visst kjøpt 3tonn av det i følge media
Vis hele sitatet...
Kalkammonsalpeter er absolutt ikke ubrukelig, og det er også det han brukte ifølge boka.
Sitat av Harabo Vis innlegg
Gjentar meg selv ifra laaangt inn i smatalen, og at de ble gjort ett bombesøk på regjeringsbygger natt til Tirsdag.
Vis hele sitatet...
Har du en kilde på akkurat det?
"Isolerte seg foran pcen" -TV2.
Hvor lenge før dataspill får skylden? Han har jo oppgitt at han spilte MW2 og brukte det som en simulator.
Til Politiet.. fra side 1126-1127.

Forklarer kanskje hvorfor han selv kontaktet politiet?

3.77 A request to the Police Forces (system protectors) of Western Europe

Regarding Phase 1

We know that more than 60% of the police officers in Europe sympathise with our cause and that even more, around 90%, empathise with it. Our cause being “striking” the enablers that are currently facilitating the Islamic colonization of our countries.

Know this; we do not wish to put you at risk or cause harm to you in any way. We consider you as brothers and sisters who are unfortunate enough to have chosen to serve the “enablers”, the Multiculturalist Alliance, our government and the constitution.

If possible we will address you on the standard police frequency during any operation (in order to prevent the harm of innocent police officers or our agents for that matter). We ask that you either join us or get out of our way, allowing any Justiciar Knights to complete their missions. Use creative and indirect methods at your own discretion; “Your radio not working”, “caught in traffic”, or avoiding “short cuts” are all excellent methods of preventing armed confrontations with any Knights Templar. Normally we will have specific objectives that are limited to striking concentrations of class A and B traitors with minimal civilian casualties. Trust our judgement for we have planned the operation thouroughly for months or even years.
Vis hele sitatet...
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av nikons Vis innlegg
"Isolerte seg foran pcen" -TV2.
Hvor lenge før dataspill får skylden? Han har jo oppgitt at han spilte MW2 og brukte det som en simulator.
Vis hele sitatet...
Han har jo tydelig forklart at han isolerte seg med dataspill fordi han var langt på vei med planen sin, så de kan jo prøve å gi dét skylden.
Sitat av LarVael Vis innlegg
Til Politiet.. fra side 1126-1127.

Forklarer kanskje hvorfor han selv kontaktet politiet?
Vis hele sitatet...
Eller at det tok relativt lang tid før han ble arrestert...?
Sist endret av Jotun; 23. juli 2011 kl. 22:49.
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Hva står det på badgen på armen han?
Vis hele sitatet...
http://i54.tinypic.com/2ch42dg.png

Tror det er denne..
Sitat av moos Vis innlegg
Founding (re-founding) members:

Anonymous 1 - Nationality: English Protestant (Host)
Anonymous 2 - Nationality: English Christian atheist
Anonymous 3 - Nationality: French Catholic
Anonymous 4 - Nationality: German Christian atheist
Anonymous 5 - Nationality: Dutch Christian agnostic
Anonymous 6 - Nationality: Greek Orthodox
Anonymous 7 - Nationality: Russian Christian atheist
Anonymous 8 - Nationality: Norwegian Protestant (member and proxy for 9)
Anonymous 9 - Nationality: Serbian Orthodox (by proxy, location: Monrovia, Liberia)
Vis hele sitatet...
Jøss. Står ikke ateister på listen over slakteofre?
Sitat av LarVael Vis innlegg
Til Politiet.. fra side 1126-1127.

Forklarer kanskje hvorfor han selv kontaktet politiet?
Vis hele sitatet...
DET DER VAR B A R E SYKT
Sitat av LarVael Vis innlegg
Til Politiet.. fra side 1126-1127.
Vis hele sitatet...
Eh, så han liker politiet?
Christian atheist
Christian agnostic
Vis hele sitatet...
Jaha? Kristen ateist og -agnostiker var en ny kombinasjon...
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.