Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  514 101929
Digital nomade
trippy's Avatar
spis allt du men, det smaker helt jævlig og mævle det:-/
Om du spiser pulveret som er igjen blir liksom vitsen ved å lage teen borte.
Det blir litt som vanlig te, du spiser ikke teposen når teen er ferdig.

Poenget er at virkestoffet skal sive ut i vannet, slik at når du drikker vannet får du i deg virkestoffet uten å måtte spise pulveret.
Jeg har dog hørt at du ikke skal la teen bli kald, for da kan virkestoffet skille seg ut igjen. Drikk det så varmt du klarer så er du trygg.
Sist endret av effie; 24. januar 2007 kl. 17:58.
hmmm har drukket det nå og spiste resten av pulveret..føler ikke så mye enda...
Vel...
Den turen jeg skulle begi meg ut på, gikk ganske bra rett i dass...
Lagde meg te' på rundt 25g, drakk den, og selvfølgelig klarte jeg å kaste i meg ei sovepille (forbanna tosk!). Sovna etter 10 minutter, våkna i en sinnsvak posisjon (Hvis du kan se for deg en som "sitter" på nakken med bena rett i været, og sikler som en liten valp). Våkna og var helt bortreist, 2 forbanna dager senere. Sitter nå og er rimelig forfjamset, ettersom jeg ikke helt har ristet av meg all effekten ennå. Så; Ikke bland muskatt og sove-medikamenter. Det er Fy-fy.

Skal lage meg litt mer nå, så sta og trassig som jeg er, gir jeg !!! ikke slipp på en eventuell fin tur.
Ja, jeg er litt irritert.

Menmen, hangover ser jeg fint lite til, og det er da i det minnste noe! Hodepinen min forsvannt igjenn, og har ikke returnert (enda..)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sliter med å få i meg muskatt, hva er den beste måten å få det i meg. synest at det smaker så jævligt. noe gode råd
Vil muskat nøtt funke hvis man går på Rispedal og zyprexa?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
I en rapport fra erowid sies det:
Sitat av Duke Durden
I should begin by saying that I take Zyprexa for bipolar disorder. Unfortunately, Zyprexa is also an antipsychotic, so my tolerance for certain hallucinogens is sky high. As fate would have it, I also love to trip. This is a problem. Thus, I have been searching for drugs that can put their effects past the medication. Some drugs that work are salvia, weed, dissociatives, amphetamines, opiates, nutmeg, and pretty much any other non-hallucinogen. LSD, mushrooms, and similar drugs either don’t work at all or only work in extremely high doses. As I understand the situation it is physically safe to do the doses I list in the main body of the report, but keep in mind that your experience will likely be much more intense than mine at the same dose. Everybody reacts differently to every chemical.
Vis hele sitatet...
Hele rapporten

Så doseringen må vel økes, selv om jeg ikke klassifiserer muskatt som et skikkelig hallusinogent stoff bør man trø forsiktig.
Å ruse seg når man har mentale utfordringer (jeg regner med du ikke tar antipsykotikum på gøy) kan være risky buissiness.
Holder med Dodecha på den der, ja. Be carefull.
Fylte du opp hele termosen med te? Hvor stor var termosen?
Det var en ganske så allminnerlig tur-termos. halv-liter, eller noe.
Fikk ikke fyllt opp hele da men, sånn tre kvart.

Det er ikke hvor stor mengde te som har noe spesiellt å si, hovedsaken er du bruker korrekt mengde muskatt.

Sitter i skrivende stund i en deilig muskatt-fjernhet
Min lille raport etter testing av muskatt-te 8-10g:

14:42 - Starter med min første kopp muskatt-te etter og ha spist pulveret
som var igjen i kjelen, ser ikke veldig lokkende ut, og smaker egentlig dritt.
Som og drikke varmt vann, med en liten ekkel smak av muskatt. Er ikke sånn
at jeg ser frem til og drikke flere kopper.
14:51 - Snart ferdig med 1. kopp, smaken blir bare værre og værre for hver
eneste gang jeg tar en slurk. Oppveier med litt små spising på en bolle for og
få litt annen smak i munn.
14:55 - Ny varm kopp med "nydelig" muskatt-te. Begynner og bli litt kvalm,
men det er jeg rimlig sikker på er pga smaken(skjønner ikke hvordan Lille
Nikotin kan si dette var godt).
15:00 - Veksler mellom muskatt-te og fanta for og få vekk den forbanna vonde
smaken.
15:18 - All te`en er drikt og takk for det. Føler veldig lite, bare litt ør og små
kvalm. Føles litt som om jeg kommer til og få hodepine, men det vil tiden vise.
15:45 - Føler meg egentlig helt normal, litt små "tom" i hodet, men ingen tegn
til verken hodepine eller dehydrering.
18:00 - Etter og ha sitti i ca 3 timer uten og merke noen ting, utenom den
ubehagelige følelsen av at jeg skal få hodepine, har jeg liten tru på at det skal
skje noe mer:P
Alt i alt veldig skuffende "rus" av muskatt-te i hvertfall for min del. Men skal nok
prøve igjen, med litt mere muskatt den gangen
Sist endret av Dodecha; 11. februar 2007 kl. 15:45.
Er det noe forskjell på muskatnøtt som jeg maler selv og muskattnøtt som allerede er malt??
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
@ skidude: nå er ikke jeg ekspert, men vil jo tro at det er bedre om du maler muskatnøttene sjøl. "ferskere" på en måte.
FOR HELVETTE LES:

I lave doser er ikke muskat farlig. Men store doser på 7,5 gram eller mer er farlige, og kan fremkalle anfall, kvalme, dehydrering og generell smerte i kroppen. Ved doser på rundt 1 gram er muskat et mildt til medium halusinogen, som gir visuelle halusinasjoner og mild eufori på linje med den man får av marijuana.

Selv i små doser kan muskat være giftig. Inntak av så lite som 1/2 gram kan resultere i tørr munn, høy puls, feber og diaré. Det har amfetaminliknende effekter og kan lede til store inntak av vann. Det finnes ingen spesifikk motgift, annet enn hvile. Det kan ta 24 timer eller mer før man er i form igjen.


HER SNAKKER VI OM 7,5 GRAM FOR FAEN, FÅ OPP ØYA..

Må være jævla kjipt å bli nevnt som den som daua av muskat nøtter, ha ha.

PASS OGSÅ på å ikke drikke for mye vann om dere skulle bli jævla dehydrert, folk drikker som regel for mye vann å dør av vannforgiftning, det er tilfellet med ecstacy når folk dør.

Nei skal dere ruse dere så røyk cannabis eller bruk noe som faktisk ikke er gift for kroppen.
Sitat av chronichead
Nei skal dere ruse dere så røyk cannabis eller bruk noe som faktisk ikke er gift for kroppen.
Vis hele sitatet...
Da står vi igjen med veeldig få rusmidler.
Hva legger du i ordet gift? Alt er giftig i store mengder, til og med vann, som du selv sier.
Sitat av chronichead
FOR HELVETTE LES:

I lave doser er ikke muskat farlig. Men store doser på 7,5 gram eller mer er farlige, og kan fremkalle anfall, kvalme, dehydrering og generell smerte i kroppen. Ved doser på rundt 1 gram er muskat et mildt til medium halusinogen, som gir visuelle halusinasjoner og mild eufori på linje med den man får av marijuana.

Selv i små doser kan muskat være giftig. Inntak av så lite som 1/2 gram kan resultere i tørr munn, høy puls, feber og diaré. Det har amfetaminliknende effekter og kan lede til store inntak av vann. Det finnes ingen spesifikk motgift, annet enn hvile. Det kan ta 24 timer eller mer før man er i form igjen.


HER SNAKKER VI OM 7,5 GRAM FOR FAEN, FÅ OPP ØYA..

Må være jævla kjipt å bli nevnt som den som daua av muskat nøtter, ha ha.

PASS OGSÅ på å ikke drikke for mye vann om dere skulle bli jævla dehydrert, folk drikker som regel for mye vann å dør av vannforgiftning, det er tilfellet med ecstacy når folk dør.

Nei skal dere ruse dere så røyk cannabis eller bruk noe som faktisk ikke er gift for kroppen.
Vis hele sitatet...
Mener du at anfall, kvalme, dehydrering og generell smerte er farlig? Vet ikke helt hva du legger i anfall, men alle de andre punktene er noe man kan støte på når som helst i hverdagen nesten. Du sier det er så farlig, men nevner bare noen milde ubehageligheter som eneste symptomer.
Jeg legger i farlig att du turer i flere dager og en dose kan drepe deg fra person til person. Dette er en giftig rus som fucker deg opp i kroppen i flere dager, jeg bare advarer så ikke unga her skal stappe i seg mengder av dritten, Research det dere stapper i dere for faen, så jævla dumt!
Jammen så hvorfor tror du jeg ber folk starte med lav dose da ?..

Hadde du lest hele tråden, hadde dette innlegget vært unngått.
(Det finnes også en grunn til at jeg legger de fakta jeg finner, hit.)
jeg leste en eller annen plass at vis man veier 50 kg må man ikke ta mer en 13.75 g muskatt for da kan man få overdose.... stemmer ikke dette da?? hvor mye bør jeg ta første gangen jeg prøver, for å være på den trygge siden?
Sitat av http://leda.lycaeum.org/?ID=16539
The seeds and arils of M. fragrans have powerful narcotic properties. In man, they have frequently caused serious but almost never fatal intoxications. Most Westerners are ignorant of these toxic properties and know nutmeg and mace only as flavouring agents.
Vis hele sitatet...
Så klart det er farlig, det er jo tross alt et rusmiddel. De moraliserende innleggene liker jeg bare ikke. Noe du kunne skrevet istedet for dine sinte utspill er: De som velger å innta muskatt bør være oppmerksomme på at dosen som gir rus, og overdosering er relativt liten.

P.S: Det heter Ecstasy, og ikke Ecstacy. Tror heller ikke at hyponatremia er et stort problem med muskatt.
Sist endret av Slaktern; 15. februar 2007 kl. 14:02.
Jeg prøvde å spise et par nøtter, men merka ingen effekt.
Kan ha vært fordi jeg hadde spist så lite den dagen, og når jeg prøvde nøttene så var jeg hos en kamerat som hadde mat og da spiste jeg en del nesten samtidig som jeg spiste nøttene, men tror jeg skal prøve litt flere nøtter neste gang pluss spise en god stund før jeg tar nøttene.
men den viktigste erfaringen var vel at salt og pepper chips var JÆLIG godt etter en muskatt nøtt .
Lille Nikotin:
Du sikter til en heftig dose for enkelte mennesker (8g).. Det er folk som turer på at par te-skjeer

Sitat av Slaktern
Så klart det er farlig, det er jo tross alt et rusmiddel. De moraliserende innleggene liker jeg bare ikke. Noe du kunne skrevet istedet for dine sinte utspill er: De som velger å innta muskatt bør være oppmerksomme på at dosen som gir rus, og overdosering er relativt liten.

P.S: Det heter Ecstasy, og ikke Ecstacy. Tror heller ikke at hyponatremia er et stort problem med muskatt.
Vis hele sitatet...
Da kan du ignorere meldingen når du tydlig vet dette selv, det er faktisk en hel del tenåringer på dette forumet som er villige til å stappe i seg det meste folk forteller dem for å fixe seg en billig, lovlig rus.
Jeg vedder på 90% her ikke engang vet av å bruke psychedelics riktig..
Kan nok stemme det ja, Chronic.

Men som sagt før (igjen og igjen, faktisk) Reagerer alle forskjellig på muksat.
Hvis dere kan være så snille, å lese hele tråden, så finner dere så og si all info dere trenger.
Vi har lagt ut facts, sikkerhetstips, inntaksmåter, doseringer osv osv.
Muskat er kanskje lovlig, og virker ganske trygt, men på lik linje med alle rusmidler, er det potensiellt meget farlig, eller enda værre, dødelig. Les Hele Tråden!


Og til Skidude: Det stemmer til en viss grad. Jeg husker ikke helt forholdet mellom vekt og dose, men Dodecha har lagt inn et innlegg om dette. Les hele tråden, det står nevnt her et sted.
Sist endret av Lille Nikotin; 16. februar 2007 kl. 10:16.
Sitat av chronichead
Jeg vedder på 90% her ikke engang vet av å bruke psychedelics riktig..
Vis hele sitatet...
Har planer om å prøve det her til uka(vinterferien), og lurte på om du og/eller Lille Nikotin har noe å føye til det som er skrevet tidligere i tråden?

Har aldri vært borti noe sterkere rusmiddel enn vodka, så er hverken erfaren eller hypp på å drite meg ut på dette her
Les hele tråden nøye, og finn en tråd som heter noe sånt som: Verd å vite om psykedelika,
Eller noe i den duren. Det du trenger å vite om Muskat, finner du i denne tråden, men jeg vil anbefale deg å lese rundt på nFF og på Erowid.org Lykke til!

Lurer du på noe spesiellt, er det bare å sende meg en Pm
Sist endret av Lille Nikotin; 16. februar 2007 kl. 12:18.
Nah, var ikke noe spesielle sprøsmål som hang igjen(har fulgt tråden et par dager). Men skal ta en titt på den tråden. Search-fu, don't fail me now...
Ett spørsmål, er det mulig og røyke det?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Ancoil
Ett spørsmål, er det mulig og røyke det?
Vis hele sitatet...
Ikke så effektivt, doseringen ligger på en 8-10 gram, og det sier seg vel selv at det ikke er så digg å røyke alt dette på kort tid.
Ja da var det pån igjen.

Kan man bruke den orginale "LSA ut av mg" metoden for å få ut myristicin av muskat da jeg leste på Erowid at dette er virkestoffet i nøtten?
Dvs metoden som er henvist i The anarchist cookbook som består av frømasse og alkohol osv osv..
Takk for alle svar
Sist endret av amylnitrat; 28. februar 2007 kl. 06:23.
før så tok jeg 20g å det brukte jeg som sovemedisin fordi jeg sleit med å sove...så jeg bare blei litt slækk å digg av det....så begynte det å ta av litt med hælliser så trudde jeg at jeg sku dæve 100 ganger men fortsatte å ta 20g...så tok jeg 1 gang 15 så blei det enna villere....å nå kan jeg ta 10g å føle meg rusa å få visoner....faller inni drømmer på 1 måte sist gang husker jeg det var no vilt hadde 1 vision om at heile jorda henger sammen på 1 måte at bakteriene har sin egen værden å universe vårt er som 1 prikk på 1 bakterie i en større værden...åsså reiv jeg meg løs fra den ¨å fyy faen pusta inn kald luft å husker jeg fikk noja for at hjærte mitt hadde stoppa trudde jeg alerede var dæv å at jeg var i etterlive men så gikk det over....

så det ække alti det funker første gangen jeg begynte først å merke pchycadeliske ting etter 20-30 ganger....så toleransa mi blir lissom mindre å mindre haha.....(men det er bare digg)

pleier å ta det aleine å bare ligge å tenke det er som 1 spirituell tur får serr visioner å noen av dem stemmer....
Det der var lett og lese, men siden du først bumpa tråden kan jeg jo ta min minirapport:

jeg tok 10g muskatt og kokte te (30min ca) drakk så dette i løpet av 10-20 minutter.. merket svært lite, ble litt slapp bare.. satt egentlig og vente på at det skulle "kicke" inn, men 5 timer og mange muskattraper etterpå sovna jeg uten at det ble noe mer ut av det.

godt mulig jeg tok for lite (jeg er relativt stor 100ish kg / 190cm). men var ikke noe som frister og prøve igjen, synes ikke smaken var så altfor god heller.

Holder meg til tjallen og salvia'n ;P
Høres jo litt kos ut det. Men værsåsnill, vennligst dobbeltsjekk postene dine for de mest åpenbare skrivefeilene, før du legger det inn. Jeg mener ikke å være pirkete eller bedrevitende på noen måte, men et sted må det settes en liten grense. Men ja, for å komme med noen svar; Det at du blir mindre tollerant av muskat, er ikke et ukjent fenomen. Blir på samme måte som THC (Cannbis), De første gangene du prøver, er det lite sansynelig at du får knalleffekt. Men de neste 3-4 gangene, vil du få en betydelig større effekt, dette er fordi reseptorene i hjernen din, må venne seg til å ta det opp. (Effekten av THC blir redusert etter lengre tids bruk)


Men akkurat det, skal jeg ikke snakke for mye om nå, siden jeg ikke har fått søvn på en meget god stund, og likner mer på en fjellneger med rabies, enn et sivilisert menneske. (Beklager hvis utsagnet
"Fjellneger" Støter noen på en negativ måte.) Fannt ikke på noe bedre.


(Ikke post i fylla. Snakker av erfaring)

Editerte posten, happy now ?
Sist endret av Lille Nikotin; 5. mars 2007 kl. 18:27.
Jeg og en kompis prøvde ca 4-5 gram hver..
Kjente absolutt ingenting.
Prøvde bare for skøy skyld, å skal ALDRI prøves igjen.
Teen ble ikke akkurat god for å si det sånn.
Sist endret av JohnnyNonsens; 5. mars 2007 kl. 21:00.
Jeg har selv vært på muskatt-plantasje i Tanzania, og guiden vår viste oss skallet utenpå muskattnøtta, og sa at det ga en mye sterkere rus enn selve nøtta.(Tenker på et tynt nettaktig lag, ikke frukten). Damene brukte å gi ungene sine det hvis de ikke fikk sove. (!)

Nå har ikke jeg giddet å sjekke alle postene her, men er det noen som har testet ut det?


Har forresten aldri sett det "nettinglaget" jeg snakker om til salgs i Norge, selv har jeg en del etter besøket på plantasjen for noen år tilbake.
Prøvde muskat te et par år siden. Likte ikke følelsen. Fikk stortsett bare hjerteklapp og ekstrem paranoia. Ikke til å anbefale. Finnes mye bedre rus en det. _ikke prøve vis du har svakt hjerte_

For de som har lest "Anarchist Cookbook" så funke peanøttskall eller heller ikke. Vett ikke om bananer, men hvem vil ruse seg på bananer?

Fun fact: Malcome X brukte muskat for rus når han var i fengsel...
tror jeg har noen nøtter med skall et sted.. vis det er sterkere så kan jeg jo kanskje prøve det og si ifra om det er no bedre, men tror ikke jeg gidder. jeg har begynt å hate smaken av muskatt har laget muskatt te tre ganger før også.

første gang jeg prøvde sovna jeg og merka ikke så mye
andre gang jeg prøvde sovna jeg også(jeg er ubrukelig) men jeg våknet midt på natte og var helt borte
tredde gang jeg prøvde funka det drit bra,men det begynte ikke å virke før 4-5 timer etter jeg hadde drukket teen
For å få full effekt av muskat må du ta 1,25 gram per 5 kg du veier.
Veier du 80 kg må du ta 20 gram. Men man skal ikke ta over 30 gram uansett...
80kg = 20g, er anbefalt dose for høyest effekt, ja, men langt ifra en relativt sikker begynner-dose.
Prøvde muskat i går for 3. gang. Men denne gangen tok jeg den dosen jeg trengte for å få best effekt uten å ta overdose (1,25 gram per 5 kg)



12.00:
Knuser nøttene og putter de i ett glass vann og drikker det.

16.00:
Føler meg ganske bra, men føler ingen rus eller noe spesielt.

19.00:
Når jeg sitter i ro og lukker øynene før jeg en jævli digg følelse.
Føles litt som den følelsen man får når man runker.
Føles nesten som jeg er en diger pikk som blir dradd.
Men får ikke følelsen av at jeg får sæd-utløsning, er heller ikke kåt.

21.00:
Litt svimmel. Føler meg jævli bra. Når jeg lukker øynene får jeg jævli bra rus.
Jo lenger jeg har øynene igjenn, jo diggere ble følelsen.
Hadde jeg øynene for lenge igjen kunne ting forandre seg. TVen ble til en pappeske.

23.00:
Får litt halusinasjoner. Føler at noen tar på meg. Jeg går litt rundt i huset.
Akkurat som om noen følger etter meg. Hører at mamma roper på meg.
Men jeg er jo alene. Det banker på dørene. Litt skummelt.

00.00:
Prøver å legge meg. Men når jeg lukker øynene blir halusinasjonene sterkere. Så jeg tør ikke. Men etter en stund klarte jeg å sovne. Men jeg voknet av og til og så hoder sveve rundt.



Det var ganske digg, men litt skummelt. Anbefaler å gjøre dette med en venn sånn at halusinasjonene ikke blir så skumle. Rusen lignet litt på rusen man får av cannabis. Blir sterkere hvis du konsentrerer deg om rusen og lukker øynene.
Det var jævli digg å røyke vanlig tobakk når jeg var beruset på muskat. Ble jævli svimmel og rolig.
hey! jeg er veier ca. 67kg og prøvde 35g muskat-te så dro jeg på fest og drakk en del champagne. helt til jeg begynte med champagnen hadde jeg venlig virkning bare jævelig sterk.(noe som i seg selv var helt forgjævelig) Men når jeg drakk champagne i tilleg ble jeg helt borte, det ble svart så grønt det blinket og var helt jævelig. jeg vet det var dust å ta så sterk te men jeg måtte jo prøve:P jeg anbefaler alle å prøve 20g det er helt fantastisk!
Sist endret av Dodecha; 14. mars 2007 kl. 12:02.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hvor lang tid kan det ta før man merker noe av muskat te og om det gjør noe om den er kald eller varm.
▼ ... over en uke senere ... ▼
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Lille Nikotin ba meg om å slenge opp en post og be de som eventuelt lurer på noe mer enn det som allerede er besvart her og på erowid, kontakte ham per PM. Sååå... kontakt Lille Nikotin per PM hvis du lurer på noe.

- Tias
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har idag prøvd ut å lage muskat te, og må si jeg ikke er påvirket i det hele tatt.
Jeg startet i 1 tiden med å lage te'en og brukte ca 10g muskat som jeg finknuste og helte over i en kjele. Da det hadde stått der i ca 45 min og vesken hadde blitt litt tjukkere og det hadde blitt minimert, og at vesken hadde en oljekonsistens.
så jeg silte over en termos som jeg drakk opp iløpet av 2 tiden. Følte så og si ingenting bortsett fra den "fantastisk gode" smaken av muskat det var alt og nå har det gått 3 og en halv time siden jeg drakk opp hele saken.

Hva har jeg gjort galt lurer jeg på siden det her ikke var noe spess i det hele tatt, og er det mulig å oppbevare muskat-te på en termos over en lang tid?

Hadde vært kjempefint med svar
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg og en kompis skal muligens prøve Muskat, og lurte på hvor mye 2 karer på ca 90 kg trenger for å føle mulige effekter godt? Hvor mye hvis vi skal lage te? Går det å smadre muskaten for så å trykke den ned i gelkapsler? For en kjøpt gelkapsler på apotek, og de spør vel ikke om noe når vi eventuelt skal kjøpe?
Takker for alle svar.

-Aryer
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Å bruke gelatinkapsler kan bli endel, vi snakker dosering i flere gram, men det er vel bedre enn å spise greiene uten noe tilberedning.
Angående gelatinkapsler er det jo bare å bruke fantasien om de absolutt skulle spørre om noe, de har ivertfall ingen rett å nekte dere å kjøpe de.
Sist endret av Dodecha; 18. mai 2007 kl. 20:32.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg fortsetter heller her.
Nå er det en time eller to sidenjeg spiste 27 g malt muskat. Jeg har bare dritvondt i hue og kvalme. litt slapp men det er kanskje fordi jeg har døgnet.
Er ikke malt muskatt det samme som nøttene bare de er knust til pulver?
Å har dere sjekket butikkene i det siste eller? For de sier de har slutta å selge muskat nøtter å de selger kun malt å muskatblomme.

Er det noensom kan bekrefte at de er blitt godrusa på malt?
For de jeg bor med sier at malt ikkefunkerå det visste jeg jo forsåvidt selv å men siden de ikke hadde nøtter så kjøpte jeg malt.

Så malt muskat er helt utelukket for å få rus? Som jeg tror, men vil bare ha dette bekreftet.
Malt funker for meg iallefall men muskattnøtt er vel egentlig noe og ruse seg på i det hele tatt,
ikke lurt og spise så mye første gangen heller, spis heller 10g også drikker du 4-6 pils litt sent og skrive noe sånt nå da menmen, hvordan var det når rusen peaket 4-5 timer etter du skrev det? synes litt synn på deg om du tok overdose for då burde du faen bare bli vant til den hodepinen fordi da kommer du til og ha den noen uker.
Sist endret av kristaver; 7. juli 2007 kl. 21:55.
(-(-_(-_-)_-)-) hold oss updata på om ka som sjer, eller om du må ringe sykebil og hvilke virkninger du får og visuals
HVA FAEN MANN? Du tyller i deg 27g malt muskat som førstegangs-bruker, og du har atpåtill døgnet ..
Og jeg har en sterk mistanke om du ikke har lest denne tråden idetheletatt. Jeg tør ikke engang å TENKE på hva du muligens har i vente. Jeg har skrevet det 100 ganger i denne tråden allerede; Muskat er ikke til å spøke med, malt eller ei!

Om du får lest dette før det eventuelt kicker inn, les HELE tråden, og sørg for faen for å få med deg alt som har med "Sikkerhet" å gjøre. Jeg håper du ikke har noen planer for de neste 3-5 dagene.
Sist endret av Lille Nikotin; 7. juli 2007 kl. 22:52.
Hoho, jaja han får kose seg med dehydrering, korttidshukommelsen og oppsvulmede mandler i ei uke /mnd. han
Lykke til.