Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  837 95657
Sitat av RandomiZed
Er det samme feilbeskjed du får opp ?
eller har det noe med codec å gjøre?
Vis hele sitatet...
QuickTime:


VLC Media Player:
Hm.
Jeg tror jeg vet hva problemet ditt er.
Filen er ikke en filmfil!

Neida, heh, det kan være at showtime lagrer det i et absurd format, få se outputet fra terminalen når du kjører denne kommandoen :
"file /Users/fiberkanin/Desktop/00.mpeg"
Sitat av RandomiZed
Hm.
Jeg tror jeg vet hva problemet ditt er.
Filen er ikke en filmfil!

Neida, heh, det kan være at showtime lagrer det i et absurd format, få se outputet fra terminalen når du kjører denne kommandoen :
"file /Users/fiberkanin/Desktop/00.mpeg"
Vis hele sitatet...
Last login: Fri Feb 22 16:45:10 on console
Macintosh:~ fiberkanin$ file /Users/fiberkanin/Desktop/00.mpeg
/Users/fiberkanin/Desktop/00.mpeg: MS Windows icon resource
Macintosh:~ fiberkanin$
Vis hele sitatet...
MS... i min mac?!
What? ?

haha, du sliter.
Ok, jeg har et par ting du kan prøve:

Åpne filen i et bilderedigeringsprogram, se om du får opp et ikon der.
(altså, et bilde)

Uavhengig av resultatet vil jeg også se litt på denne kommandoen:
"du -sh /Users/fiberkanin/Desktop/00.mpeg" som du kjører i terminalen
Sitat av RandomiZed
What? ?

haha, du sliter.
Ok, jeg har et par ting du kan prøve:

Åpne filen i et bilderedigeringsprogram, se om du får opp et ikon der.
(altså, et bilde)

Uavhengig av resultatet vil jeg også se litt på denne kommandoen:
"du -sh /Users/fiberkanin/Desktop/00.mpeg" som du kjører i terminalen
Vis hele sitatet...


Last login: Fri Feb 22 22:22:35 on ttys000
Macintosh:~ fiberkanin$ du -sh /Users/fiberkanin/Desktop/00.mpeg
67M /Users/fiberkanin/Desktop/00.mpeg
Macintosh:~ fiberkanin$
Vis hele sitatet...
*lager ny film, og tester om dette gir et nytt resultat...*
Finner ut at også den er gorilla-ass-fucked... og blir skuffet over at mesterverket på 8 sec. fortsatt bare kan vises på iPhone...
mPlayer funker heller ikke, nei.
Sist endret av Turbolego; 22. februar 2008 kl. 22:59.
Nei si det..
jeg aner faktisk ikke.
Du kan kanskje prøve å spille av med mplayer .. ?
NBNB:
Hvis du bruker iPhonePCSuite og har en backup fra 1.1.1 firmware, må du -IKKE- bruke restore-funksjonen hvis du har oppgradert telefonen til 1.1.3 - Dette vil føre til at viktige funksjoner som settings og andre slutter å fungere. Dessuten, etter en liten restart vil telefonen Bricke* seg, og du vil måtte gjenopprette via iTunes og installere alt på nytt igjen..


Til dette foreslår jeg heller at du bruker iTunes sin innebygde restore-funksjon, den vil dukke opp når du kobler til telefonen etter du har unlocka den, den spør da om du vil gjenopprette sist brukte instillinger (sms, samtaler, kontakter, bilder etc).


*
Sitat av wikipedia
When used in reference to electronics, "brick" describes a device that cannot function in any capacity (such as a machine with damaged firmware). This usage derives from the machine now being considered "as useful, and as entertaining, as a brick." The term can also be used as a verb. For example, "I bricked my MP3 player when I tried to upgrade it."
Vis hele sitatet...
Anti-Scratch film til iPod;

Noen som har erfaring med dette og vet hvor man kan få kjøpt det?
Har sett noen spraye på en væske på filmen før de tar den på. Er det bare vanlig såpevann?
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Hvilken iPod snakker du om? Hvis det er iPod touch, så tror jeg ikke du trenger noe anti-scratch film, for skjermen er krystallisert eller noe.. Den er hvertfall veldig vanskelig å ripe opp.

Men ellers: (iPod video) http://www.amazon.com/HandStands-Bul...4208698&sr=1-1

Det de sprayer på er nok bare rensemiddel, ja.. Slik at det ikke kommer noe skitt under filmen.
Sist endret av Pope; 28. februar 2008 kl. 15:27.
Mulig det er nevnt her flere ganer uten at jeg helt har fått tak på det. Må jeg ha Turbosim eller tilsvarende for å bruke iPhone telefonen i Norge, eller holder det å software unlocke den? Om jeg må bruke Turbosim/tilsvarende hvor kan dette bestilles til en forsvarlig pris?

Kompis som drar til NY i morgen som kjøper med telefon til meg ,så regner med at den er branded med 1.1.3 firmware.
Sitat av voktern
Mulig det er nevnt her flere ganer uten at jeg helt har fått tak på det. Må jeg ha Turbosim eller tilsvarende for å bruke iPhone telefonen i Norge, eller holder det å software unlocke den? Om jeg må bruke Turbosim/tilsvarende hvor kan dette bestilles til en forsvarlig pris?

Kompis som drar til NY i morgen som kjøper med telefon til meg ,så regner med at den er branded med 1.1.3 firmware.
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke turbosim. Alle telefoner kan software-unlockes. Nye telefoner er enten 1.1.3 eller 1.1.4, men det spiller ingen rolle. Pr i dag kan ALT unlockes.
Jeg bare slenger det inn her, kort og godt:
Er det noen mulighet til å legge inn musikk, og faktisk få brukt sin iPhone, igjennom linux? Om jeg skal ha en iPhone eller ikke avhenger litt på dette.
Sitat av ulldott
Jeg bare slenger det inn her, kort og godt:
Er det noen mulighet til å legge inn musikk, og faktisk få brukt sin iPhone, igjennom linux? Om jeg skal ha en iPhone eller ikke avhenger litt på dette.
Vis hele sitatet...
How to use your iPhone on Linux

Default [Howto] sync without iTunes
er ikke sikker på om dette er tatt opp tidligere i denne tråden, jag orket ikke å lese over alle 10 sidene. Det som er casen er at jeg skal få sent oppover en iPhone fra USA til uka, og det jeg lurer på er hvordan man skal merke pakken med korrekt verdi?
Gidder ikke lurer meg unna toll, siden toll vesenet sjekker alle pakker fra USA for øyeblikket, grunnet den enorme pågangen med iPod Touch og iPhone.

spørsmål 2:
kommer iPhone i flere farger? hun som skal kjøpe til meg, lurte på hvilken farge jeg ville ha? så jeg bare; "kommer de i flere farger???"

Spørsmål 3:
hvillken size er det lurt å kjøpe? da tenker jeg GB.

spørsmål 4:
det er ikke noe problem å låse opp right?

tusen takk for svar folkens! love you!
1. Jeg svarte deg i den andre tråden.
2. De finnes ikke i andre farger.
3. Du sparer ingenting på å kjøpe fra USA, hvis du betaler moms, frakt og fortollingsavgifter. Det går opp i opp, og er egentlig bare dumt.
4. Det er ingen problem.

Edit: jeg regna det ut konkret, og det blir faktisk dyrere å kjøpe fra USA. Da tok jeg utgangspunkt i prisene på apple.com.
Sist endret av DonTomaso; 2. mars 2008 kl. 19:46.
da tror jeg at jeg kjøper det av noen som shiper fra england, ferdig "chippa" for 3900, slipper alt stresset med det.
Jeg leste feil. Alt jeg skrev dreide seg om ipod touch.

Får du tilsendt en 16GB iPhone fra USA, og betaler moms og avgifter, kommer den på ca 3500.- og det er omtrent en tusenlapp billigere enn de går for på qxl/finn e.l.
jeg har helt siden jeg fikk iTouchen min vært litt irritert over at den faktisk lager noe støy i headsettet. Dette merkes kun når jeg ikke har på noe musikk eller film. Lurer på om dette er fikset på nyere modeller. Og om det isåfal er nok til å bruke reklamasjonsrett til å få en ny.

Det jeg lurer på er om det er noen av dere andre som også opplever dette?

Kan tilføye at jeg bruker Koss Porta Pro.

Støyen kan beskrives som susing. Feks min gamle nano har jeg ikke noe støy eller noe.
Sist endret av Stigern; 3. mars 2008 kl. 04:34.
Hvis det er noen som ikke har fått med seg det glimrende programmet iPhone PC Suite, så kan det sterkt anbefales.
- Man kan laste opp/ned filer og bilder.
- Redigere kontakter og kalender
- Skrive notater og SMSer
- Laste opp ringetoner (den konverterer automatisk fra mp3)
- Ta backup/restore backup.

og mye mer. Programmet er et absolutt must for iPhone-eiere, og det fungerer strålende. Og så er det gratis.
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Sitat av DonTomaso
Hvis det er noen som ikke har fått med seg det glimrende programmet iPhone PC Suite, så kan det sterkt anbefales.
- Man kan laste opp/ned filer og bilder.
- Redigere kontakter og kalender
- Skrive notater og SMSer
- Laste opp ringetoner (den konverterer automatisk fra mp3)
- Ta backup/restore backup.

og mye mer. Programmet er et absolutt must for iPhone-eiere, og det fungerer strålende. Og så er det gratis.
Vis hele sitatet...
Hadde ikke dette vært min tråd, skulle du fått KP for den

Turbolego:
Jeg ser at du har sourcen Shai's Apps (ride4.org/shai.xml). Under den kilden finner du en app som heter All Sources. Du får 99 kilder og hundreoghelvetes mange nedlastbare apps.

Det kommer til å ta deg ca 5min å refreshe kildene, men det er jo ikke så ofte en gjør det.

edit: Deretter kan du jo slette småkilder manuelt gjennom installer.
Sist endret av Pope; 3. mars 2008 kl. 17:18.
Noen som har fått til å kopiere kontakter fra simkort over til telefonen, helt smertefritt? Jeg har fått over kontaktene ved hjelp av Simport fra ifon. Men når de kom over er alle mellomrom mellom fornavn og etternavn erstattet med ";". Og etter flere kontakter står det /1 eller /2. Og er generelt mye rot i navnene. Noen som har fått til å fikse det?
Sitat av GeirBauer
Noen som har fått til å kopiere kontakter fra simkort over til telefonen, helt smertefritt? Jeg har fått over kontaktene ved hjelp av Simport fra ifon. Men når de kom over er alle mellomrom mellom fornavn og etternavn erstattet med ";". Og etter flere kontakter står det /1 eller /2. Og er generelt mye rot i navnene. Noen som har fått til å fikse det?
Vis hele sitatet...
bah, heldiggrisen!
Simport finner bare 4 kontakter på mitt simkort!
Sitat av GeirBauer
Noen som har fått til å kopiere kontakter fra simkort over til telefonen, helt smertefritt? Jeg har fått over kontaktene ved hjelp av Simport fra ifon. Men når de kom over er alle mellomrom mellom fornavn og etternavn erstattet med ";". Og etter flere kontakter står det /1 eller /2. Og er generelt mye rot i navnene. Noen som har fått til å fikse det?
Vis hele sitatet...
Jeg bruke Myphone explorer som er til SE telefoner og eksportet kontaktlisten til windows mail. Også syncet win mail med itunes. Funka OK det.
Sitat av GeirBauer
Noen som har fått til å kopiere kontakter fra simkort over til telefonen, helt smertefritt? Jeg har fått over kontaktene ved hjelp av Simport fra ifon. Men når de kom over er alle mellomrom mellom fornavn og etternavn erstattet med ";". Og etter flere kontakter står det /1 eller /2. Og er generelt mye rot i navnene. Noen som har fått til å fikse det?
Vis hele sitatet...
Det ryktes at Mac-folket klarer det, hvis man først sender kontaktene via bluetooth med en annen telefon til macen, og så syncer iphone med itunes. Mulig man kan gjøre det slik med en PC også.
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Jeg kan ikke fatte hvorfor Eplet har gjort slike ting så vanskelig. Overføre kontakter fra en annen telefon? Det burde vært piece of cake!

Men uansett. Kunne noen forklart meg litt hvordan dette med iPhone/iPod Touch apps virker?
Jeg kunne tenke meg å lage noen enkle apps til iPoden min og i dag redigerte jeg en app slik at når jeg trykker på ikonet på springboardet, blir jeg sendt direkte til freakforum.
Dette var ikke noe vanskelig i det hele tatt, men som jeg sa, så redigerte jeg en app som allerede var installert. Det den orginale app'n gjorde var ikke noe mer hokus pokus enn å sende meg til facebook.

Det jeg ikke forstår er at det fortsatt står Facebook, som appen heter, under ikonet på springboardet og det ser ikke ut som dette kan redigeres i noen av appens filer. Hvorfor ikke? Hvordan gjør jeg dette?
Må appen installeres for å dukke opp på springboardet? Jeg har erfart at det ikke bare er å overføre en app via SSH til "Applications"-mappen til enheten. Må det lages entries eller noe sånt?
Dette var jeg grønn på, føler jeg
Pope, det med å legge til nettsider til springboard er en egen funksjon i Safari!
Trykk på safari i docken/springboard...
Tast inn nettadresse... f.eks. "Vg.no"
La siden laste ferdig...
(Hvis du vil, kan du skrolle nedover siden, og zooooooome inn på en nyhetssak)
Trykk på "+" ikonet nederst mellom ">" ikonet og "bok" ikonet...
Velg alternativ nummer 2 fra lista, i mitt tilfelle (Norsk språk på iFon ftw) "Legg til hjemmeside"...
Tast inn navnet du ønsker på springboard ikonet...
Og trykk "Legg til" øverst i høyre hjørnet.
Du blir nå overført tilbake til springboard, og vil få se det nye ikonet i springboard!

Dersom du valgte å zooooome inn på en enkelt nyhetssak, vil du alltid komme tilbake dit neste gang du trykker på ikonet i springboard, den husker hvor på siden du var da du lagret!
Anbefaler alle og enhver å prøve http://www.touchpadpro.com/
Det er dritrått!
Bruk din iPhone som tastatur og mus!
(dette er skrevet på iPhone!)
Ang kontakter så funket det veldig bra å overføre til outlook for så å synce derfra. Takk for tipset

Vet ikke om dette er tatt opp før, orker ikke lese igjennom 8 sider. Men hvordan kan man spare mest mulig på batteriet? Skrur dere av trådløst nettverk og edge når dere ikke bruker nettet, eller bruker det lite strøm når det ikke er i bruk? Tenker særlig da hvis telefonen er på tastelås og skjermen er svart. Eller har dere noen andre tips til å spare strøm?
I løpet av en dag er batteriet mitt halvveis brukt opp, med kanskje 20 min spilling og litt surfing.
Sitat av GeirBauer
Vet ikke om dette er tatt opp før, orker ikke lese igjennom 8 sider. Men hvordan kan man spare mest mulig på batteriet? Skrur dere av trådløst nettverk og edge når dere ikke bruker nettet, eller bruker det lite strøm når det ikke er i bruk? Tenker særlig da hvis telefonen er på tastelås og skjermen er svart. Eller har dere noen andre tips til å spare strøm?
I løpet av en dag er batteriet mitt halvveis brukt opp, med kanskje 20 min spilling og litt surfing.
Vis hele sitatet...
Installer "BossPrefs v1.55" og skru av de tingene du ikke bruker...
EDGE, Wifi, Bluetooth, SSH og Gmail er alle ting du kan skru av/på enkelt med BossPrefs.

Ellers kan du gå inn på "Innstillinger" eller "Options" (norsk ifon ftw) og skru ned på "Lysstyrke".

Det er også noe som heter "LogPower" på min iPhone, har det avskrudd fordi jeg aner ikke hva det er.
Dessuten er en mengde instillinger under "Advanced Settings" (dersom du har dette installert) men disse har jeg selv ikke rørt.
Sist endret av Turbolego; 5. mars 2008 kl. 20:02.
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Sitat av GeirBauer
Ang kontakter så funket det veldig bra å overføre til outlook for så å synce derfra. Takk for tipset

Vet ikke om dette er tatt opp før, orker ikke lese igjennom 8 sider. Men hvordan kan man spare mest mulig på batteriet? Skrur dere av trådløst nettverk og edge når dere ikke bruker nettet, eller bruker det lite strøm når det ikke er i bruk? Tenker særlig da hvis telefonen er på tastelås og skjermen er svart. Eller har dere noen andre tips til å spare strøm?
I løpet av en dag er batteriet mitt halvveis brukt opp, med kanskje 20 min spilling og litt surfing.
Vis hele sitatet...
Når jeg skal spare batteri, skrur jeg av wifi (det gjør jeg alltid).
Jeg bruker så appæn NetServices til å skru av SSH.
Og jeg skrur ned lysstyrken til omtrent 1/4.

PS. Du kan bruke NetServices til behandle alle protokoller. (Bluetooth, SSH, AFP osv.)
Nå har jeg iPod og ikke iPhone, så jeg har ikke bluetooth eller EDGE, så det er ikke noe problem.

Turbolego:
Jeg får ikke til det du forteller. Er ikke noe + tegn mellom > og bokikonet.
Jeg har vært sløv på oppdateringer i det siste, så det er kanskje en ny funksjon som har kommet i 1.1.3 eller noe? Jeg har foreløpig bare 1.1.2
Sitat av Pope
Turbolego:
Jeg får ikke til det du forteller. Er ikke noe + tegn mellom > og bokikonet.
Jeg har vært sløv på oppdateringer i det siste, så det er kanskje en ny funksjon som har kommet i 1.1.3 eller noe? Jeg har foreløpig bare 1.1.2
Vis hele sitatet...
1.1.4 is the shit!
Anbefaler deg å bruke denne tråden: GUIDE: ZiPhone - den ULTIMATE KOMPLETTE opplåsningmetode
Jeg tror at "legg til bokmerke på springboard"-funksjonen kom i 1.1.3.
Som Turbolego sier så er 1.1.4 the shit, og ZiPhone er din venn
Hva er forskjellen på 1.1.3 og 1.1.4?
Jeg har ikke fått oppgradert til 1.1.4 enda, men jeg har hørt rykter om at det ikke er noe nevneverdige forskjeller/oppgraderinger?
Sist endret av RandomiZed; 6. mars 2008 kl. 08:57.
Jeg har hvertfall ikke sett noen nye funksjoner på 114. Noen sier kameraet er blitt bedre, men det klarer ikke jeg bedømme... Ellers går det jo mange spekulasjoner rundt om at denne oppdateringen er nødvendig for SDK som kommer...
1.1.4 støtter ikke alle programmer, men begynner vel å bli bedre nå.

Sjekk forresten også ut iPlus som kan unlocke på samme måte som ziPhone. Man slipper da og downgrade baseband noe som kan være kjekt for fremtiden ???
Jepp, jeg har også sjekket ut den nye guiden til geircito, har allerede oppgradert til 1.1.4 med ZiPhone, og vil heller vente til 1.1.5 før jeg begynner med iPLUS...

Eller er dette lurt?
Med tanke på at iPLUS ikke nedgraderer basebandet?
Må jeg kjøre en "virginizer" med ZiPhone før jeg bruker iPLUS?
Sitat av devotio

Sjekk forresten også ut iPlus som kan unlocke på samme måte som ziPhone. Man slipper da og downgrade baseband noe som kan være kjekt for fremtiden ???
Vis hele sitatet...
Det der med basebandet tar jeg med knusende ro, fordi alle telefoner eldre enn 1.1.2 har 3.9-basebandet. Dvs at alle nye oppdateringer fra apple er nødt til å funke med 3.9, eller så må det komme en offisiell upgrader.
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego
1.1.4 is the shit!
Anbefaler deg å bruke denne tråden: GUIDE: ZiPhone - den ULTIMATE KOMPLETTE opplåsningmetode
Vis hele sitatet...
Som jeg skrev i forrige post, TL, så har jeg iPod og ikke iPhone. Linken du postet gjelder vel kun iPhone? Så vidt jeg vet har det ikke kommet noen 1.1.4 til iPod Touch ennå.?
Sitat av Pope
Som jeg skrev i forrige post, TL, så har jeg iPod og ikke iPhone. Linken du postet gjelder vel kun iPhone? Så vidt jeg vet har det ikke kommet noen 1.1.4 til iPod Touch ennå.?
Vis hele sitatet...

Kilde fra iPod touch jailbreak Guide
Veit ikke så mye om iPod touch, men i ZiPhone har iPod touch jailbreak innebygd!


Mer info om SDK for iPhone og iPod touch her
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego

Kilde fra iPod touch jailbreak Guide
Veit ikke så mye om iPod touch, men i ZiPhone har iPod touch jailbreak innebygd!


Mer info om SDK for iPhone og iPod touch her
Vis hele sitatet...
OMG!!!!11 Fett! Slippes dette i dag? Har jeg forstått rett? Om 20 minutter? Helt utrolig..

Dette vil selvfølgelig ikke være noe problem for oss som bruker Winsows, antar jeg.?.

Venter i spenning på svar....... ....
Hakke peil... smør dæ med tolmodighet...
Kommer sikkert en guide på "Hvordan installere installer.app uten jailbreak!" etc. på mac1.no eller ipod1.no forumet seinar i kveld...
Selv ville jeg ha jailbreaka, activert og unlocka uansett... Med iPLUS guiden på mac1.no
Hvis jeg skal bestille en iphone fra apple.com/ Må jeg betale abb. for AT&A ?

Litt dårlig forklart, men jeg mener, betaler jeg da de 399$ for iphone 8GB og så får jeg den uten noe slags abbonement?

Tenkte å bruke jetcarrier, men hørte noe om at adressen dems er 'bannlyst' fra apple.

Tenker da på unlocke iphonen selv via Ziphone.

edit: Ser litt mørkt ut det med å bruke jetcarrier http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?t=189129
Sist endret av 3RD; 7. mars 2008 kl. 22:26.
Sitat av 3RD
Hvis jeg skal bestille en iphone fra apple.com/ Må jeg betale abb. for AT&A ?
Vis hele sitatet...
Nei, det må du ikke. Du kjøper telefonen over disk, og oppgir hverken navn eller adresse.
Sitat av DonTomaso
Nei, det må du ikke. Du kjøper telefonen over disk, og oppgir hverken navn eller adresse.
Vis hele sitatet...
Ok, men vil det samme gjelde på apple online store?
Sitat av 3RD
Ok, men vil det samme gjelde på apple online store?
Vis hele sitatet...
Du må ha amerikansk adresse for å kjøpe på apple.com, men du trenger ikke binde det til abonnement uansett hvordan du eventuelt fikser adresseproblemet.
fikk telefon fra faren min som er i japan i går om at han hadde kjøpt en iphone til meg.
Hva gjør jeg? kort forklart.

jeg får vel brukt den her i Norge?

Takk
Sitat av gummiand
fikk telefon fra faren min som er i japan i går om at han hadde kjøpt en iphone til meg.
Hva gjør jeg? kort forklart.

jeg får vel brukt den her i Norge?

Takk
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er litt rart, siden iPhone ikke selges i Japan, så jeg håper faren din ikke har kjøpt en iPhonekopi. Hvis den er ekte følger du Ziphone-guiden som det er linka til lengre opp i tråden. Den er enkel.
Problemer med film!

Har problemer med alle filmer og videoer på iPod Touch! De bare stopper og iPoden går ut til lista over filmer igjen. Dette skjer opptil flere ganger i løpet av en liten film. De stopper på nøyaktig samme tidspunkt hver gang. De spilles av helt fint i iTunes. Har filmer convertert av Videora iPod Converter 3.07 og andre programmer, men de stopper uansett.

Har også prøvd å gjenopprette iPoden uten hell (ettersom plustelig en dag var all musikk og video borte!)

Har i tillegg forsøkt med firmware 113 og 114, ingen forskjell...

Noen tips eller bør jeg bruke garantien og få ny? (Den er kjøpt i usa men kan vel bruke garantien her i norge i AppleStore?)
Alfsson: Jeg har samme problem som deg, prøvd med både 1.1.3 og 1.1.4. Alle filmer spiller kun noen minutter før det returnerer til filmlisten. Jeg har bare prøvd med Videora i mangel på bedre konverteringsalternativ.