Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  281 20771
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Håper jeg gjorde nok inntrykk med Måketråden..
Vis hele sitatet...
Åhh nå lo jeg godt, hadde ikke sett den før!

kan du si meg hva som skjedde med måkene uten at jeg måtte lese igjennom 10 sider ++`? datt av stolen når jeg leste rødsprit + loff?xD
Andreas, den funka ganske bra den ja

Skal prøve å delta mer, men det er jo vanskelig når det går så mye tid til gaming
Man kjenner igjen hverandre ja, både på godt og vondt...
Etter en stund som debatant så danner mann seg et slags bilde over hvordan brukere er og hva de kan, ganske spennende egentlig. Mye hjernekapasitet som går med på å skape en god diskusjon her inne.

Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Sitat av VHSspiller Vis innlegg
Åhh nå lo jeg godt, hadde ikke sett den før!

kan du si meg hva som skjedde med måkene uten at jeg måtte lese igjennom 10 sider ++`? datt av stolen når jeg leste rødsprit + loff?xD
Vis hele sitatet...
Det skjedde ingenting med måkene, jeg måtte klare meg med skrikene.
Uansett, da jeg laget ny tråd hvor jeg hyllet de som skjøt måker på Dagbladet, ble jeg utestengt med umiddelbar virkning i en måned.
Da var endelig avatar på plass hos meg også! Var vel faen på tide, igrunn.
Nå kan det faktisk hende at folk husker meg. Jeg selv synes iallefall jeg er hysterisk morsom til tider, men det er vel kanskje bare meg...
Sist endret av McLovin; 9. januar 2012 kl. 18:34.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Da var endelig avatar på plass hos meg også! Var vel faen på tide, igrunn.
Nå kan det faktisk hende at folk husker meg. Jeg selv synes iallefall jeg er hysterisk morsom til tider, men det er vel kanskje bare meg...
Vis hele sitatet...
Tenkte akkruatt det samme, jeg er så morsom men hadde ingen avatar!
inntil nå!
Remember my name!
Ditt navn kunne nå jeg selv om du ikke hadde avatar. Men du har vell vært innom pyroforumet, om jeg ikke tar feil. Kjenner så godt som alle der.
Jeg husker igjen de fleste som poster aktivt på forumet. Men som sagt tidligere i tråden er det å umulig å huske rundt 60 tusen brukere.
Sitat av TobNor Vis innlegg
Tenkte akkruatt det samme, jeg er så morsom men hadde ingen avatar!
inntil nå!
Remember my name!
Vis hele sitatet...
Deg husker jeg strengt tatt uten avatar!
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Du har brukernavn i panna da eller?
Vis hele sitatet...
Prosjekt: Skrive Mentalmelt i panna, gå opp og ned Karl Johan tre ganger, og telle hvor mange folk som kjenner deg igjen.

Sitat av CarstenMagnus Vis innlegg
Det jeg lurer på er hvordan dere klarer å følge så godt opp på trådene?
Jeg har prøvd å delta så mye som mulig her på forum, men ender ofte opp med at jeg ikke finner postene igjen og misser unna på en del svar o.l.
Jeg har en del tråder som abonomenter, men får ikke mail på de, er det en måte å holde seg oppdatert uten å få en inboks full av mail?
Vis hele sitatet...
Hurtiglenker -> Nye innlegg i tråder jeg har deltatt. Da burde du greie å følge opp trådene du har svart i ganske bra.

Jeg kjenner igjen en god del brukere her på forumet, men har ikke hatt så mye problemer med bytting av avatar. Til Ts, så er det noen brukere du kommer til å legge merke til.

Slashdot: Karen som har et godt og fornuftig svar til alt, og er også til tider så forbanna rasjonell at man får lyst til å gå på veggen.

Mentalmelt: Brukeren her inne som har best post/kp-ratio, og kan gjøre om vann til kp.

AtXbYea: IT-guruen vår. Postcounten taler for seg selv.

Også er det ingen som har nevnt vår kjære nso (gud).
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Kan være vanskelig å huske de med lange vanskelige brukernavn og typiske avatarer, og der må jeg selv se meg skyldig og beklage

Jeg har blitt gjenkjent en gang IRL Jeg var på besøk hos eksen min i verdal, og ble med på skolen der hun gikk.
I lunsjen satt jeg nest bakerst å tok meg en tur inn på nFF, og etter et par minutter prikket en kar på skulderen min.
Jeg snudde meg, og karen bak meg sier "eusåme uppåvipp?". Jeg sier "hææ?" og på det andre forsøket skjønte jeg han sa "e'e du som e up på wip?"
Tilfeldigvis gikk Bomberman også på samme skole...

Selv har jeg vært på huset i snart 7 år, og postet nær 7000 poster, så jeg kjenner igjen så mange navn og avatarer at jeg ikke orker nevne noen. Folk som gjør inntrykk er de man husker, som så mange har nevnt tidligere, og det som gjør inntrykk kan være både bra ting som at man er kunnskapsrik og skriver bra, eller har en morsom signatur eller avatar, og dårlige ting som om man skriver dritt og blir banna 3 ganger på rad. Som nevnt blir man da gjenkjent like mye pga. avatar, som nick. Selv har jeg bevist møtt Godt over 10 andre freaks, de fleste fra pyroforumet, og det er jo hyggelige folk det =)
Sitat av Up Vis innlegg
Jeg har blitt gjenkjent en gang IRL Jeg var på besøk hos eksen min i verdal, og ble med på skolen der hun gikk.
I lunsjen satt jeg nest bakerst å tok meg en tur inn på nFF, og etter et par minutter prikket en kar på skulderen min.
Jeg snudde meg, og karen bak meg sier "eusåme uppåvipp?". Jeg sier "hææ?" og på det andre forsøket skjønte jeg han sa "e'e du som e up på wip?"
Tilfeldigvis gikk Bomberman også på samme skole... =)
Vis hele sitatet...
Når var dette? Er flere som går på den skolen.
Lett å kjenne igjen brukere som også henger i chatten. G4ndj1, MeTheWall, aeon_illuminate og andre.
Oi. Du vet du henger for mye på freak når flere husker nicket ditt. Jeg må seriøst begynne å fungere på jobben.
Greit, oppmerksomhetshora i meg klarer ikke mer:

Noen som kjenner igjen meg?

*klargjør FOREVER ALONE-fjes*
Sitat av reklame Vis innlegg
Oi. Du vet du henger for mye på freak når flere husker nicket ditt. Jeg må seriøst begynne å fungere på jobben.
Vis hele sitatet...
Jobb kommer først, så kommer nFF i andre rekke.

Kjæresten er rimelig oppgitt av meg til tider, da hun ikke får kontakt med meg da jeg skriver innlegg her.

Så konklusjonen blir. Jobb først, så kommer litt kos med madammen... så kan man skrive innlegg på freak. Om det er gjennomførbart er en annen sak.
er en del jeg kjenner bedre til her på forumet enn andre, men irl er det svært få jeg vet hvem er.

Thoryllo, Pyromanic, Felix_poker, Degoz, MetalGin95, Arrakiss, Hhj er vel de jeg vet hvem er på ekte.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Greit, oppmerksomhetshora i meg klarer ikke mer:

Noen som kjenner igjen meg?

*klargjør FOREVER ALONE-fjes*
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner deg igjen, kun så vi slipper det bildet!!!

Neida, jeg husker deg, men vet ikke for hva. Sikkert navnet og avataren som klinger så godt sammen.

Sitat av Christian Vis innlegg
Når var dette? Er flere som går på den skolen.
Vis hele sitatet...
Om du snakker IVGS så stemmer det. På den tiden viste jeg om 2 andre brukere på skolen,
og en som gikk på ungdomsskolen ved siden av VGS. Det er et par år siden.
Sist endret av Up; 12. januar 2012 kl. 15:01.
Alle som er medlem, er vel ikke helt aktiv heller?
Nå har jeg vært her siden 2006, men bare leser for det meste jeg, veldig mye interessant lesning. Kjenner igjen mange Nicknames her inne, men tror ikke jeg har møtt noen herfra!
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Greit, oppmerksomhetshora i meg klarer ikke mer:

Noen som kjenner igjen meg?

*klargjør FOREVER ALONE-fjes*
Vis hele sitatet...
Klart det!
Det er mange her som leser mye og poster lite. Så jeg har hvertfall sett nicket ditt mange ganger før uten at jeg kan huske i hvilken sammenheng tho
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Greit, oppmerksomhetshora i meg klarer ikke mer:

Noen som kjenner igjen meg?

*klargjør FOREVER ALONE-fjes*
Vis hele sitatet...
Husker den tråden der du hadde narkomane med tilhørende sprøyter utenfor arbeidsplassen din
Da får vi se om det er noen som husker meg da :P

Ser forresten ikke ut som noen har nevnt Afasar, tidligere Exocytose...
Sitat av stagg Vis innlegg
Så konklusjonen blir. Jobb først, så kommer litt kos med madammen... så kan man skrive innlegg på freak. Om det er gjennomførbart er en annen sak.
Vis hele sitatet...
Meg: ingen jobb + ingen kjæreste = freak all the time
Husker de som er aktive i dataforumet veldig godt, jeg
Sitat av Settoz Vis innlegg
Husker de som er aktive i dataforumet veldig godt, jeg
Vis hele sitatet...
bra tidspunkt å slenge seg på da... noen som kjenner meg igjen?
Kjenner igjen en del folk, blandt annet Perperperper, Knask, Kn^tte, GreenRay, Bomberman, Jonta, ClaesGreve med flere. Har lest her i mange år før jeg fikk bruker, ligger nok noe der.
Sitat av EoT Vis innlegg
Meg: ingen jobb + ingen kjæreste = freak all the time
Vis hele sitatet...
Er da vel ikke så ille det heller. Mange gode medmennesker her på freak.

Koser meg gløgg ihjel da jeg sitter på freak. Mye moro lesning, samt gode råd/tips. Noen ganger dukker det opp tråder med emner man aldri skulle tro eksisterte.
Sitat av Zaprimus Vis innlegg
Husker den tråden der du hadde narkomane med tilhørende sprøyter utenfor arbeidsplassen din
Vis hele sitatet...
Ah, good times Nå vi har vi flytta derfra tho!
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
bra tidspunkt å slenge seg på da... noen som kjenner meg igjen?
Vis hele sitatet...
Joda freakbuddy.

Du er aktiv på dataforumet og generell diskusjon, føler jeg ser deg overalt her på forumet. Visstnok bosatt i Hamar, noe som forklarer hvorfor du liker å kjøre ATV, som du forøverig eier. Du har bygget pc selv, og har gitt gode råd av erfaring angående bygging. En veldig aktiv bruker, med nesten 2000 innlegg på den forholdsvis korte tiden du har vært her. Ettersom jeg har snakket med deg/lest dine innlegg, virker det ikke ulogisk at du er 96' modell.

Stalker much? Nope, husker bare litt som jeg rasket sammen fra hodet

Vi er forøverig venner her på forumet, og jeg har hatt flere tilfeller av trim for lattermusklene mine etter å ha lest noen av dine innlegg Må få truffet deg en gang, ta en tur til tigerstaden snart! Artig med jevnaldrene på freak!
Sist endret av Bl4derunner; 12. januar 2012 kl. 16:00.
Er flere av de "mest kjente" jeg kjenner igjen, og enda flere mindre kjente - men øverst på toppen troner ranvik. Blåste meg over ende med de ruterkunnskapene den mannen sitter inne med.
Sist endret av nightLook; 12. januar 2012 kl. 16:00.
Ja kjenner igjen noen Atxbyea ellr hva det er også Ruudi, stagg, og vangsfreaken. Erlndman vet jeg hvem er på ordentlig.
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Joda freakbuddy.

Du er aktiv på dataforumet og generell diskusjon, føler jeg ser deg overalt her på forumet. Visstnok bosatt i Hamar, noe som forklarer hvorfor du liker å kjøre ATV, som du forøverig eier. Du har bygget pc selv, og har gitt gode råd av erfaring angående bygging. En veldig aktiv bruker, med nesten 2000 innlegg på den forholdsvis korte tiden du har vært her. Ettersom jeg har snakket med deg/lest dine innlegg, virker det ikke ulogisk at du er 96' modell.

Stalker much? Nope, husker bare litt som jeg rasket sammen fra hodet

Vi er forøverig venner her på forumet, og jeg har hatt flere tilfeller av trim for lattermusklene mine etter å ha lest noen av dine innlegg Må få truffet deg en gang, ta en tur til tigerstaden snart! Artig med jevnaldrene på freak!
Vis hele sitatet...
Det var nesten ekstremt men artig at noen kjenner meg igjen du har alt rett forresten
EDIT: 2000 innlegg på ett år er da ikke mye? har hatt 50 om dagen
Sist endret av vangsfreaken; 12. januar 2012 kl. 16:07.
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Ja kjenner igjen noen Atxbyea ellr hva det er også Ruudi, stagg, og vangsfreaken. Erlndman vet jeg hvem er på ordentlig.
Vis hele sitatet...
Så koselig husker forresten deg godt
Sitat av Halvard Vis innlegg
Hei!

Jeg har veldig lyst til å begynne å bruke forumet her, men så lurer jeg på om folk kjenner hverandre igjen, eller er det så mange brukere at alle bare forsvinner i mengden? Har vært medlem av noen små forum før, hvor jeg har mye kontakt med brukerne både på forumet og msn, skype og lignende.

Det er egentlig alt jeg lurer på
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner i alle fall en Halvard fra Stavanger
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Joda freakbuddy.

Du er aktiv på dataforumet og generell diskusjon, føler jeg ser deg overalt her på forumet. Visstnok bosatt i Hamar, noe som forklarer hvorfor du liker å kjøre ATV, som du forøverig eier. Du har bygget pc selv, og har gitt gode råd av erfaring angående bygging. En veldig aktiv bruker, med nesten 2000 innlegg på den forholdsvis korte tiden du har vært her. Ettersom jeg har snakket med deg/lest dine innlegg, virker det ikke ulogisk at du er 96' modell.

Stalker much? Nope, husker bare litt som jeg rasket sammen fra hodet

Vi er forøverig venner her på forumet, og jeg har hatt flere tilfeller av trim for lattermusklene mine etter å ha lest noen av dine innlegg Må få truffet deg en gang, ta en tur til tigerstaden snart! Artig med jevnaldrene på freak!
Vis hele sitatet...
Jeg derimot, er stalker much. Mener å huske jeg fant navn, nummer og adressen til vangsfreaken. Kjedet meg
Sitat av nightLook Vis innlegg
Er flere av de "mest kjente" jeg kjenner igjen, og enda flere mindre kjente - men øverst på toppen troner ranvik. Blåste meg over ende med de ruterkunnskapene den mannen sitter inne med.
Vis hele sitatet...
Han må enten ha gått bort eller så sitter han inne long time. Han pleide jo være så aktiv, kan ikke huske å ha sett han i hele 2011...
Er nå ikke oldtimer på Freak, men har prøvd å bidra litt her og der med poster og tråder siden sommern. Noen som kjenner meg igjen ???

Ps; bytter avatar, signatur og sted litt mer enn nødvendig - men nicket tror jeg skiller seg bra ut!!
Sist endret av aeon_illuminate; 12. januar 2012 kl. 17:07.
Kan noen fortelle meg hva Vif's er?
Sitat av Isbjørn Vis innlegg
Kan noen fortelle meg hva Vif's er?
Vis hele sitatet...
Very Important Freak
Sitat av Isbjørn Vis innlegg
Kan noen fortelle meg hva Vif's er?
Vis hele sitatet...
Folk som har utmerket seg med gode, relevante innlegg over lengre tid.
Sitat av Isbjørn Vis innlegg
Kan noen fortelle meg hva Vif's er?
Vis hele sitatet...
Very Important Freak ; du får "tittelen" av Admins, en hedersbetegnelse, det er til brukere som har bidratt svært bra over en lengre periode. Disse brukerne har mange innlegg og som regel mange kvalitetspoeng.

Før K.p kom inn i bruk rundt 2007, var det ofte de som starta opp FReak - som ble VIFs etterhvert (har jeg fått inntrykk av), vet ikke hvordan det er nå lenger mt.p. promosjon til det å bli ViF... og hva som er nso´s og andre Admins policy/regler rundt det der.

Men du har f.eks medlemmer her som har mange hundre/flere tusen innlegg og kvalitetspoeng, bidratt svært bra og fremdeles ikke har blitt VIF..
Sist endret av aeon_illuminate; 12. januar 2012 kl. 17:47.
Hobby Filosof
Utolig hvor mangen i denne tråden jeg husker igjen og knytter opp mot flere tråder!
- Kan med-dele at alle her som har stilt spørsmål som 'Noen som husker meg?' Jeg husker dere alle
Utifra hvor aktiv jeg selv er, så sitter jeg her og tenker 'Ingen av dere aktive brukere legger vel merke til meg' Men etter og ha lest igjennom her har jeg byttet litt tanke gang her! - Noen som har sett meg på forumet?
Sist endret av WhyNot!; 12. januar 2012 kl. 18:01.
Felix poker er nok den jeg kan huske allerbest fra da jeg beggynte å lese her, hadde vert rart om du bytta avatar etter alle disse åra. Utenom det er det ett par andre brukere som jeg husker bedre en andre,
SpQ, Tias, Nichotin, DonVito, Mentalmelt og Dodecha er brukere jeg husker fra lenge før jeg registrerte meg, så noen setter større spor en andre
Kjenner igjen maaaange her!

Men jeg derimot, er inkognito >.>
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Er nå ikke oldtimer på Freak, men har prøvd å bidra litt her og der med poster og tråder siden sommern. Noen som kjenner meg igjen ???

Ps; bytter avatar, signatur og sted litt mer enn nødvendig - men nicket tror jeg skiller seg bra ut!!
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har faktisk lagt merke til deg en del ganger. Du bruker mye feit, kursiv og undertekst.

Det er mange dyktige brukere her; Afasar, KreaDep, Provo, Knask, Kristina og mange flere har bidratt til mange hyggelige og interessante debatter. Vi får håpe de, samt flere, vil gjøre dette til et trevelig nettsted i framtida også.
Slashdot har jeg alltid hatt et slags bestefar-forhold til.
Kommer alltid med nynorsken sin og retter opp når folk tar feil. Hehe, tøff type.
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Utolig hvor mangen i denne tråden jeg husker igjen og knytter opp mot flere tråder!
- Kan med-dele at alle her som har stilt spørsmål som 'Noen som husker meg?' Jeg husker dere alle
Utifra hvor aktiv jeg selv er, så sitter jeg her og tenker 'Ingen av dere aktive brukere legger vel merke til meg' Men etter og ha lest igjennom her har jeg byttet litt tanke gang her! - Noen som har sett meg på forumet?
Vis hele sitatet...
Har nok så vidt sett deg på forumet, men kjenner deg hovedsaklig gjennom Drittsekken.
Sitat av EoT Vis innlegg
Ja, jeg har faktisk lagt merke til deg en del ganger. Du bruker mye feit, kursiv og undertekst.

Det er mange dyktige brukere her; Afasar, KreaDep, Provo, Knask, Kristina og mange flere har bidratt til mange hyggelige og interessante debatter. Vi får håpe de, samt flere, vil gjøre dette til et trevelig nettsted i framtida også.
Vis hele sitatet...
Hehe marsipan til det!

Bruker for å fremme ting, vett
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Sitat av Turrist Vis innlegg
Mentalmelt, Provo, Mith og Felix_poker er brukere du nesten garantert vil kjenne igjen etterhvert. Kjennetegnet deres(ja, de har fellestrekk) er at de som regel gruser de aller fleste her på forumet i diskusjoner. Samtidig som det virker som at dem kan sabla mye!

Har selv vært medlem her siden i sommer. Begynner å bli noen brukere jeg kjenner igjen her også.

Velkommen til nff
Vis hele sitatet...
Du glemmer nso, de fleste som vet hva han har gjort kjenner nok han igjen.