Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  151 18922
Sitat av TZN Vis innlegg
Ok, men jeg er fortsatt uening av flere grunner. Først og fremst vil ikke "å kle og stelle seg bedre" forandre ditt utseende. Å kle seg riktig er bare en bonus tillegg til utseende ditt; man må gå utifra utseende av kropp og fjes - ikke hvor mange og hvor mye klær du har i klesskapet. You with me?
Vis hele sitatet...
Nei. Utseende er faktisk ikke så viktig som du skal ha det til. Har du ikke sosiale antenner får du deg ikke noe uansett hvor pen du er.


Selvtillit er ikke noe du får - men noe du oppnår, som du selv sier. Selfølgelig vil man få selvtillit av å få suksess på byen, eller en forbedring. Men alt er relativt og dette til en viss grad. Du blir ikke en Don Juan iløpet av 24 timer.
Vis hele sitatet...
Det er det absolutt ingen som har sagt. De fleste som holder på med dette har holdt på med det i flere år, og således fått stor suksess med metodene de bruker. Du lærer ikke en dritt av å lese "The Game", og det er ikke noe du lærer på kort tid.

Bendiks, altså, var ikke på noen måte et forsøk på å sjarmere deg. Foreslår at du leser igjen? Det jeg sier er at man med årene bygger opp denne selvtilliten, noe som ofte er bygd på et godt utseende etc. Dette vil prege deg fra starten av ditt liv, og erfaringen vil komme derfra.
Vis hele sitatet...
Mange har det mye lettere på grunn av utseende, men utseende vil ikke alene få deg noe sted. Å ha god selvtillit, en dose selvironi og være ekspert på sosiale interaksjoner vil skaffe deg damer, i stor grad uavhengig av utseende. Det er klart at utseende teller til et visst nivå, men i langt mindre grad enn du beskriver.

Jeg er også enig at man kan lære seg å bli mer sjarmerende, eller få et bedre utseende av f.eks kle deg bedre etc. Enten er du født Brad Pitt, eller ikke. Satt på spissen. Lite du kan gjøre med utseende. Men again: Draget er noe man har, ikke som man lærer seg.
Vis hele sitatet...
Naturligvis kan man lære seg å bli mer sjarmerende. Det handler om sosiale interaksjoner, og slikt kan læres - som alt annet her i livet.

Det er mange måter å plukke opp damer på, noen har jeg mindre til overs for enn andre; men kort forklart er det vel tre undergrupper: 1) senke verdien en dame tror hun har, 2) prøve å øke din egen verdi, og 3) øke verdien til begge to.

Personlig har jeg ingen problemer med at folk målrettet ønsker å møte opp med damer på byen. Det handler ikke om å "såre folk" - det handler om å ha det gøy, og ettersom damer faktisk er smarte nok til å lese intensjonen din, vil jeg ikke kalle det manipulering. Det handler om å fremstå fra din beste side, og da må man naturligvis øve mye.
Sist endret av Restyle; 19. april 2011 kl. 19:59.
▼ ... over et år senere ... ▼
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av murloc Vis innlegg
Høres ut som noe for fjortisser med dårlig selvtillitt.
Vis hele sitatet...
Det er akkurat det det er, og hvorfor begynner dem og studere hvordan man blir bedre men jenter? fordi de har lyst til å ha mere jenter i livet sitt. de ser på mange andre, som har en overflod av jenter og tenker da "hva gjør jeg feil?" og ved å lese bøker, så pusher dem seg selv til og få bedre selvtilitt.


Sitat av ivioynar Vis innlegg
Det er som å høre på world of warcraft-nerder snakke om raid og dps og faenskap bare at det handler om virkelige mennesker. "Neurolinguistic programming?"
Vis hele sitatet...
kan ikke du flere begreper og "fagutrykk" på din hobby, enn andre som ikke driver med samme hobby?

Sitat av Joachimsen Vis innlegg
Jeg kjenner en utrolig feit, hoven og selvdiggende asiat som alikevell har ei lekker blondine etter seg 24/7. Rett og slett fordi han er selvsikker og har fattet greia med katten og trådballen.

Det skal ofte ikke mer til.
Vis hele sitatet...
og fattet greia med katten og trådballen er det mange mennesker som må lese seg til! jeg vet om en kar som er godt over 60 som aldri har hatt en kjæreste i livet sitt engang, hadde han startet med å lese seg til forandring kanskje han hadde hatt det mest lykkelige livet med den perfekte jenta den dag idag?

Sitat av thomasf Vis innlegg
Å følge en guide fører bare til at man slavisk følger retningslinjer og "triks" som man blir fortalt fungerer. Jeg nekter å tro at noen kommer til å oppleve fornyet selvtillit etter å ha lest en bok. Folk må rett og slett sette seg ned og tenke litt. Grave frem de positive sidene ved seg selv og fokusere på det, ikke at man ikke er supermodell eller kanskje har et kilo eller to for mye på kroppen (fordømte anorektiske skjønnhetsidealet ødelegger dagens ungdom). Det hele er ganske enkelt: ingen liker folk med dårlig selvbilde.
Vis hele sitatet...
det og bygge selvtillit handler ikke om å lese en bok, det handler om at den boka lærer deg ting går ut og praktiserer. da du praktiserer dette setter du deg selv i en posisjon du vanlig vis føler deg ukomfertabel med, og hva skjer da? jo, du blir bedre på akkurat denne type situasjoner å får bedre selvtillit. du har sikkert opplevd det at noen kommer og skryter til deg, eller du tenker at akkurat dette fikk jeg bra til? jo da har du selvtilliten på topp, og føler deg som oftest "kongen av gata".

Sitat av TZN Vis innlegg
[COLOR="Red"][COLOR="Black"]Draget er noe man har, ikke som man lærer seg. Punktum![/COLOR][/COLOR]
Vis hele sitatet...
alt kan læres, og kunnskap er til for og deles!


jeg bare skummet igjennom denne tråden, og ser det at de fleste er negative til akkurat PU, la meg spørre hvorfor? er det fordi en stakkars kar som kanskje satt i hjørnet på utestedet før, akkurat han du så ned på, lærer seg ett par triks og blir akkurat som "alle andre" med god selvtillit? eller er det fordi at plutselig er det han karen du aldri trudde kom til og få seg noe, stikker av med damene rett foran øynene på deg?

det mange ser på som PU er at man plukker opp damer, og som oftest har man samleie med mange av disse. men så og si alle jeg kjenner som driver med PU, går fra det og drive med PU til selvutvikling. Selvutvikling er rett og slett at man vil bli en bedre person, og studerer hvordan man kan bli det.

jeg kjenner også personer som har 3-siffret antall kvinner til sengs, og hva har skjedd med disse? de har blitt helt ødelagt, og har sluttet med de de driver med. det mange som driver med PU er på utkikk etter er og finne den rette, og i prosessen for og gjøre dette må de ha prøvekaniner. man kan ikke lære seg mye uten og praksisere det.

som dere sikkert har skjønt til nå er dette noe jeg driver med, men driver jeg kun og sjekker damer? nei. jeg har gått over til stadiet og si at jeg driver med selvutvikling, og dette fordi jeg ikke hadde mest draget eller var den personen som alle så opp til. jeg syns det er ett veldig interessant tema, og mange mennesker innen for dette som er kule. men du syns også at wow er interessant, og at ingen er så kule som guildet ditt, og begynner du å diskutere på dette er du ikke som meg. jeg ser ned på de som driver med wow og pcen 16 timer i døgnet, men du ser også ned på meg. det er slik dagens samfunn er!

da det gjelder selve temaet, så er det mange som skriver at knep osv funker ikke, og det stemmer! man kan aldri planlegge, at først skal jeg gå bort og si "Hei, er du god til å kysse", så forvente at hun svarer "Selfølgelig" for så og kysse henne. man går bort, sier "Hei, er du god til å kysse" også tar du det derifra. Og bruke "Hei, er du god til å kysse", er rett og slett for å komme i kontakt med jenta, resten henter man ut ifra seg selv (som man har lest seg til, og forandret seg til). men man har teknikker, som jeg heller vil kalle hjelpemidler. det kan fks være at man skal holde øyekontakt for å skape bond mellom dere, men dette sitter inne til slutt så det er en del av deg selv. og ingen kopierer rett ifra boka, man lager alltid sin egen versjon og henter inspirasjon fra forskjellige steder.

jeg vil helt til sist gjøre alle de som ser negativt på det oppmerksom på at det forekommer mye mere enn man trur, bare i forkledning. det er mange bedrifter blant annet som sender ansatte på kurs og seminarer for å lære opp de ansatte til og bli akkurat bedre med mennesker, og framstå som en større representant for firmaet enn før! mange kjendiser går igjennom kurs, for og alltid framstå som en sterk og mektig person, dette for og gjøre det enda bedre innen for sin karriere. jeg selv leser mye på selvutvikling, rett og slett fordi jeg vil ha drømme jobben. og som ett eksempel, så har jeg akkurat vært på leting etter jobb, jeg søkte jobb der jeg fikk opplyst at det var flere hundre søkere. fine, jeg brukte ett par små teknikker i søknaden min, ble dermed innkalt til intervju, på intervjuet framstod jeg som en internsang person for firmaet, og nå har jeg fått jobben. det er akkurat til dette jeg vil bruke kunnskapen min til, og hvorfor er du sur på meg for det? fordi du er en av de hundre personene som ikke fikk jobben, så begynn og les!

man blir god i det man driver med, rett og slett fordi man driver med det! en liten fact, det ble akkurat oppdaget att Obama bruker veldig avanserte og sjeldene hypnose teknikker da han taler, skal vi hate han for det?