Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 297749
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
For de som ikke er klare over det kan man nå etter siste update skrive inn "GameTime.MaxVariableFps" i console for å, som kommandoen tilsier, sette maks fps. Uhyre nyttig funksjon for oss PC-duder.

Unnskyld meg hvis dette har blitt nevnt før i tråden
I den nyeste updaten er det litt nasty buggs... Plutselig står du stille og kan ikke gå i visse rentninger.. Skjedde med meg og noen teammates i stad... flere ganger..
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Er et par bugs som har fulgt meg siden lanseringsdagen, flimrete textures og ikke-fungerende deploy-knapp er de mest fremtredende. Sitter også fast på "loading level" i Battlelog til tider.

Det virker ihvertfall som om utviklerne av BF3 tar brukerne og dermed oppdateringene noenlunde seriøst ift. enkelte andre hvis navn ikke skal nevnes.. *host skyrim!* ..ups
Sitat av bronze Vis innlegg
Er då umogleg å dømme noko som helst frå den filmen der, han fyren sug i lange banar. Sjå her, at det slettes ikkje er så gale som det ser ut som i den første filmen:

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=Picz26O0UVA
Vis hele sitatet...
Såg helt greit ut det der.
Tror jeg begynner å bli gammel. Selv etter noen uker med spilling nå så er jeg fremdeles like dårlig. Klarer meg ganske greit som jagerpilot og i stridsvogn, men når det kommer til å være fotsoldat så blir jeg banket sønder og sammen.
Noen av dere har jo reflekser av en annen verden.
Sitat av Elge Vis innlegg
Tror jeg begynner å bli gammel. Selv etter noen uker med spilling nå så er jeg fremdeles like dårlig. Klarer meg ganske greit som jagerpilot og i stridsvogn, men når det kommer til å være fotsoldat så blir jeg banket sønder og sammen.
Noen av dere har jo reflekser av en annen verden.
Vis hele sitatet...
Well... Neida, sikkert noen svette russertenåringer med 100000Hz skjerm og epic gaming gear.

Sitat av 83leo Vis innlegg
For de som ikke er klare over det kan man nå etter siste update skrive inn "GameTime.MaxVariableFps" i console for å, som kommandoen tilsier, sette maks fps. Uhyre nyttig funksjon for oss PC-duder.

Unnskyld meg hvis dette har blitt nevnt før i tråden
Vis hele sitatet...
Kall meg n00b, men hvorfor vil man sette maks FPS?
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Mange grunner til det. Hvis man har svak maskin vil man få en mer flytende opplevelse av konstant fps istedet for rykk og napp. Kjører man som meg to heite skjermkort i SLI, men ikke liker Vsync pga. muselægg fra helvete og heller ikke vil sløse med 100fps på en 60Hz skjerm, og videre 200W overflødige watt rett ut i stua er fps-limiter en stor fordel

Kanskje ikke mange grunner, men to store
Sitat av 83leo Vis innlegg
Mange grunner til det. Hvis man har svak maskin vil man få en mer flytende opplevelse av konstant fps istedet for rykk og napp. Kjører man som meg to heite skjermkort i SLI, men ikke liker Vsync pga. muselægg fra helvete og heller ikke vil sløse med 100fps på en 60Hz skjerm, og videre 200W overflødige watt rett ut i stua er fps-limiter en stor fordel

Kanskje ikke mange grunner, men to store
Vis hele sitatet...
Så hvis man har 60Hz er det rett og slett sløsing å ha FPS høyere enn 60?
Hei, har ett lite problem. Skulle spille BF3 så måtte jeg laste ned den nye patchen, gikk greit helt til jeg skulle spille, når jeg kommer inn så lagger jeg smålig. Før patchen kjørte jeg det helt fint på både ultra og high, men kunne lagge bitte litt av og til på ultra. Så derfor kjørte jeg det på high til vanlig, men når jeg spiller det nå så lagger jeg bare. Noen andre som opplever det samme?

Når jeg løper rundt så merker jeg ting sånn som at gresset feks. "loader" litt og litt i det jeg løper, så resten av gresset er bare en dårlig vits, men ikke det jeg allerede har løpt på eller løper på. Samme med små steiner osv, kommer etter som hvor jeg løper. Håper dere forstår hva jeg mener :P

Men det værste er vel lagg.

Har:

Geforce 470 GTX

i5 2,8 intel quad

4 gig DDR3

Kjørte det helt plett fint når jeg startet å spille det, tok en 2 ukers pause pga jobb osv så kom jeg tilbake først igår.

Krysser fingrene på at dere har noe nyttig informasjon, takk
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Så hvis man har 60Hz er det rett og slett sløsing å ha FPS høyere enn 60?
Vis hele sitatet...
Naa, man kan si det sånn ja. Mange hevder de kan merke forskjell oppimot 100fps på en 60hz skjerm, men skjermen kan uansett ikke oppdateres mer enn 60 ganger pr sek. så flyten er god nok sånn sett.

Å cappe fps på 70-80 i BF3 betyr at mine to GTX570 i gjennomsnitt ligger på 60-70% load, noe som betyr mindre varme som overføres til vannet med påfølgende reduksjon av støy, og ikke minst en marginalt lavere strømregning. Dog blir muligens dette utlignet av oppvarmingsutgiftene da maskinen under full smukk bidrar en del til oppvarmingen her
Hva er deres favorittbaner? Mine er Grand Bazaar og Kharg Island

Spiller Metro når jeg vil ha mange kills og poeng.
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Hva er deres favorittbaner? Mine er Grand Bazaar og Kharg Island

Spiller Metro når jeg vil ha mange kills og poeng.
Vis hele sitatet...
Utvilsomt Metro. Rett og slett fordi jeg suger i vehicles og recon

På BC2 derimot var jeg konge med sniper
Recon er jækla vanskelig.. :/ I tillegg til at alle ser possisjonen pga. scope..
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Recon er jækla vanskelig.. :/ I tillegg til at alle ser possisjonen pga. scope..
Vis hele sitatet...
Jepp, men savner ikke bushmonsters med M95 og 12x scope for å si det sånn...
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Jepp, men savner ikke bushmonsters med M95 og 12x scope for å si det sånn...
Vis hele sitatet...
Amen!

BC2 ble i prinsippet ødelagt fordi halve serveren+++ bare ligger å sniper med oneshot kill som masterplan.

Ga opp spillet for et halvt år siden, og gikk tilbake til BF2.
Takk herre for at EA tok grep. Misforstå meg rett, sniping er både morsomt og viktig (av og til) men å være dådyret i deer hunter som gikk for flaggene under tung tung beskytning fra fjellsider og hustak...

Sitat av kampspurv Vis innlegg
Amen!

BC2 ble i prinsippet ødelagt fordi halve serveren+++ bare ligger å sniper med oneshot kill som masterplan.

Ga opp spillet for et halvt år siden, og gikk tilbake til BF2.
Takk herre for at EA tok grep. Misforstå meg rett, sniping er både morsomt og viktig (av og til) men å være dådyret i deer hunter som gikk for flaggene under tung tung beskytning fra fjellsider og hustak...

Vis hele sitatet...
Men gud så deilig å headshote de med din egen M95! La de få smake sin egen medisin
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Hva er deres favorittbaner? Mine er Grand Bazaar og Kharg Island

Spiller Metro når jeg vil ha mange kills og poeng.
Vis hele sitatet...
Kharg, firestorm og caspian uten tvil. Men gleder meg til back to karkand! Bare 11 dager igjen nå!
Caspian, Bazard og Metro. 100k assault fra metro og 70k support... Elsker knive/pistol only....
Når eg spelar med ein eller fleire kompisar på ventrilo/skype er caspian og firestorm favorittar, då vi gjerne samarbeidar i helikopter eller tanks. Vi (eg og ein til) har alle unlocks til tanks og helikopter, og då er det skikkeleg artig å prøve ulike spelestilar, samt eige fiendane totalt.

Om eg spelar åleine kan eg framleis kjøre tanks på desse banene, men metro er også ein god kandidat då... sjølv om det gjerne blir eindel clusterfuck.
Metro CQ er virkelig ikke bra, er jo bare en eneste stor clusterfuck av granater og rpg.
Sitat av Shepard Vis innlegg
Metro CQ er virkelig ikke bra, er jo bare en eneste stor clusterfuck av granater og rpg.
Vis hele sitatet...
Det er derfor ein spelar på serverar der RPG og M320 ikkje er lovleg.
Opplever en plagsom bug etter de oppdaterte spillet, tror det var etter første patch. Lurer på om det er flere her som opplever følgende, om det kan fikses.
Spillet kjører helt problemfritt, plutselig låser det seg og ser ut som kamera er under banen. Slik er det i noen sekunder, deretter blir skjermen hvit i ca 10-30 sekunder. Plutselig er jeg i spillet igjen, og alt er fint.
Skjer ca 1 gang når jeg logger meg på en server. Det kan gå 15-60min før dette plutselig skjer.

Har 11.11a driveren til amd, ser at noen har problemer med 11.11b.
Får ikke noen feilmeldinger eller noe. Utenom de få gangene spillet kræsjer helt, men skjer sjeldent.

Tnx for svar..
Sist endret av sneipen; 3. desember 2011 kl. 23:16.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Vet ikke om alle har fått det med seg, men man kan drepe med MAV (uav greia til marksman). Det er krever litt fingerferdighet til å få det til, men det er fult mulig..
Vet ikke om det er meninga at dette skal kunne gå fra Dice sin side og det er en stor mulighet for at dette blir fjernet etter hvert som folk oppdager det og det blir misbrukt.
Sist endret av r0bin; 3. desember 2011 kl. 23:45.
Sitat av r0bin Vis innlegg
Vet ikke om alle har fått det med seg, men man kan drepe med MAV (uav greia til marksman). Det er krever litt fingerferdighet til å få det til, men det er fult mulig..
Vet ikke om dette er meninga skal kunne gå fra Dice sin side og er stor mulighet for at dette blir fjernet etter hvert som folk oppdager det og det blir misbrukt.
Vis hele sitatet...
Hva er marksman?
Sitat av sneipen Vis innlegg
sniper (titegn)
Vis hele sitatet...
Hva er sniper?

Neida
Sitat av bronze Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tillatar å sitere meg sjølv, som svar til han fyren som lurte på om vi hadde fått med oss at ein kunne få roadkills med MAV. Eg har i skrivande stund 244 kills med MAV.

Linken over er ein film eg laga om dette.

Edit: Og jo, eg trur det er meininga.
Sist endret av bronze; 4. desember 2011 kl. 00:46.
Mav er så ufattelig feigt, spesielt på metro.
Kanskje litt noobspm. Men når jeg spiller en match på feks recon med en rifle, så kan jeg neste match ikke spille med den rifla. Finner den ikke en gang på menyen. Hva er årsaken til det?
Sitat av cpt.kaptein Vis innlegg
Kanskje litt noobspm. Men når jeg spiller en match på feks recon med en rifle, så kan jeg neste match ikke spille med den rifla. Finner den ikke en gang på menyen. Hva er årsaken til det?
Vis hele sitatet...
Russerne har krapp våpen kontra US.... Det er forskjellig vilke våpen som er på hver side, noen går igjen på begge mens andre ikke gjør det.

Ang. MAV det er så fuckings nabish feigt å bruke den for å få kills.. Særlig på OP metro only knives and pistol....
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Sitat av cpt.kaptein Vis innlegg
Kanskje litt noobspm. Men når jeg spiller en match på feks recon med en rifle, så kan jeg neste match ikke spille med den rifla. Finner den ikke en gang på menyen. Hva er årsaken til det?
Vis hele sitatet...
Hørtes veldig rart ut.. Sikker på at du ikke plukket opp et våpen fra bakken som du ikke har låst opp selv enda?
Hvis ikke hørtes det ut som en bug
Startvåpnene er ulike for forskjellige lag. De unlockes etter hvert for begge lag.
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Startvåpnene er ulike for forskjellige lag. De unlockes etter hvert for begge lag.
Vis hele sitatet...
Okei, takk!
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Hva er det man egentlig kan gjøre med MAVen? den har ammo og reloader, men jeg skjønner ikke hva den gjør
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Hva er det man egentlig kan gjøre med MAVen? den har ammo og reloader, men jeg skjønner ikke hva den gjør
Vis hele sitatet...
Spotting
Det var en her i tråden som ikke kunne se om spillerne var på laget sitt eller var en fiende forde han var fargeblind.
I den nye patchen som kommer 6. Desember blir det lettere for fargeblinde "Added alternate HUD colors to help colorblinds".
Patch notes her.

Edit: Skriveleif
Sist endret av t_ben; 4. desember 2011 kl. 15:26.
Sitat av t_ben Vis innlegg
Det var en her i tråden som ikke kunne se om spillerne var på laget sitt eller var en fiende forde han var fargeblind.
I den nye patchen som kommer 6. Desember blir det lettere for fargeblinde "Added alternate HUD colors to help colorblinds".
Patch notes her.

Edit: Skriveleif
Vis hele sitatet...
Njoa, de fargeblinde klagde på at de ikke så noen fiender. Og når de først så noen, var det ingen forskjell på fiende og lagkompis. Men nå får de iallefall se hvor mange kuler de har igjen.
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Hva er det man egentlig kan gjøre med MAVen? den har ammo og reloader, men jeg skjønner ikke hva den gjør
Vis hele sitatet...
Ødelegge fiendtlig utstyr (f.eks T-UGS) og "spotte".
Ser ikke poenget med spotting.... 10 xp for det.. jeg hiver en ammokasse og får 100 xp + ribbon på null komma niks.. har 2 snart 3 medaljer på det... Spilt support under 5 timer..
Er så epic å være Assault på Metro. Fikk nettopp over 14000 poeng på 1 runde og lå øverst på rankingen. Hadde dog bare 6 - 3 i kill og deaths. Kast medic bager å recieve folk når de dauer så pøser det inn med poeng.
Sist endret av Soppinfeksjon; 4. desember 2011 kl. 23:03.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Ser ikke poenget med spotting....
Vis hele sitatet...
Fordi man får en god og varm følelse av det?
Sitat av uaexed Vis innlegg
Ser ikke poenget med spotting.... 10 xp for det.. jeg hiver en ammokasse og får 100 xp + ribbon på null komma niks.. har 2 snart 3 medaljer på det... Spilt support under 5 timer..
Vis hele sitatet...
Kanskje slik at laget ditt ser fiendene, dreper dem, som igjen hjelper deg å vinne matchen?
Sist endret av Fanz44; 5. desember 2011 kl. 00:40.
Akk kjøpt meg bf3 til ps3.. Hvordan kan jeg se statsa/leaderboards når jeg spiller online?
Slik at jeg ikke trenger å vente helt til runden er over.. :P
Sitat av F10 Vis innlegg
Akk kjøpt meg bf3 til ps3.. Hvordan kan jeg se statsa/leaderboards når jeg spiller online?
Slik at jeg ikke trenger å vente helt til runden er over.. :P
Vis hele sitatet...
Select. tre
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Hva er favoritt oppsettet til folket her?
Mitt ser som følgende ut:

Assult
-AS VAL med irnv.
-Scoped .44 Magnum
-M320

Og selvfølgelig spec ops som cammo. Daua mye mindre etter jeg fikk på meg den. Blir nesten usynlig for irnv med den på.
Merk deg at Spec Ops er nerfa i siste patch.
Sitat av bobbo Vis innlegg
Merk deg at Spec Ops er nerfa i siste patch.
Vis hele sitatet...
Men IRNV blir også nerfa
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Kanskje slik at laget ditt ser fiendene, dreper dem, som igjen hjelper deg å vinne matchen?
Vis hele sitatet...
Har selv gitt opp å bruke MAV for å hjelpe laget, da de fleste bare løper i sirkler rundt spots og ser dem ikke uansett : /
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan gå ut til hovedmenyen når jeg har spilt ferdig en match. Må vente til ny har startet og så gå ut til menyen. Er på xbox btw.
Sitat av r0bin Vis innlegg
Hva er favoritt oppsettet til folket her?
Mitt ser som følgende ut:

Assult
-AS VAL med irnv.
-Scoped .44 Magnum
-M320

Og selvfølgelig spec ops som cammo. Daua mye mindre etter jeg fikk på meg den. Blir nesten usynlig for irnv med den på.
Vis hele sitatet...
M40A1 (Elns) med 7x zoom - Straight pull up.
M9 Supp.
Mav

Funker fett både close og long range. Ett skudd med snipern og et skudd med pistolen så er de døde.

F2000 uten sikte - Heavy barrel og den accuracy tingen som ligner på en pinne.
-Med pack/ShotgunMod


Er en run & gun rusher som alltid går rett for objektivet, så funker fett med den klassen.