Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 297306
Sitat av evvedevve Vis innlegg
Joda, det er ikke noe vanskelig å få headshots, det er bare det at det er jævlig irriterende de gangene jeg får en hitmarker for så å bli sprayet ned av en MK11.


Jaja, om du liker at folk sprayer med sniper kan du jo bare dra deg til helvete til bake til cod...
Vis hele sitatet...
Har da ikkje sagt at eg liker det, og sånne frekkheter kan du holde for deg selv!
Men, heller det at de må spraye med MK11 enn at de kan drepe meg på ET skudd med en overpowered rifle. Når de sprayer med en MK11 så har eg ihvertfall tid til og svare med noen kuler fra min G36C, og som regel så vinner eg den kampen. Skal du ha det realistisk får du ta deg en tur ned til Afghanistan og se hvordan virkelig krigføring er.

Det er min mening, DEAL WITH IT!
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Har da ikkje sagt at eg liker det, og sånne frekkheter kan du holde for deg selv!
Men, heller det at de må spraye med MK11 enn at de kan drepe meg på ET skudd med en overpowered rifle. Når de sprayer med en MK11 så har eg ihvertfall tid til og svare med noen kuler fra min G36C, og som regel så vinner eg den kampen. Skal du ha det realistisk får du ta deg en tur ned til Afghanistan og se hvordan virkelig krigføring er.
Vis hele sitatet...
Det var nå du som begynte å kalle folk for noobs...
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Det er min mening, DEAL WITH IT!
Vis hele sitatet...
Be sure I does.
Sist endret av EvveDevve; 10. november 2011 kl. 16:46.
Legg meg til hvis noen vil game BF3 på xbox denne helgen og senere jeg heter PainKind
Noen andre som mener det er for få maps?? jeg er lvl 20 nå og er allerede litt lei av mapsa.

Hvordan skaffer man seg clan å greier egentlig?
Spiller folk pcw osv?
Sitat av shiiit Vis innlegg
Noen andre som mener det er for få maps?? jeg er lvl 20 nå og er allerede litt lei av mapsa.

Hvordan skaffer man seg clan å greier egentlig?
Spiller folk pcw osv?
Vis hele sitatet...
helt enig, for få maps... begynt å spille andre spill nå, lol
Spiller dere alle gamemodes da? Forskjellige deler av maps som blir brukt i forskjellige gamemodes vet dere! Men så kommer det jo 4 nye maps om under en mnd også da
Sitat av shiiit Vis innlegg
Noen andre som mener det er for få maps?? jeg er lvl 20 nå og er allerede litt lei av mapsa.
Vis hele sitatet...
Kommer expansion i Desember. Riktignok maps fra eldre Battlefieldspill, men maps uansett.

Sitat av shiiit Vis innlegg
Hvordan skaffer man seg clan å greier egentlig?
Spiller folk pcw osv?
Vis hele sitatet...
Lager med venner
Add meg til battlelog: MaxMekker (PC)


Tok et kult screenshot screenshot her i dag, tenkte jeg skulle dele
Sitat av AdmiralSkog Vis innlegg


Tok et kult screenshot screenshot her i dag, tenkte jeg skulle dele
Vis hele sitatet...
Fett, redigert eller er det sånn?
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Fett, redigert eller er det sånn?
Vis hele sitatet...
Nei, bare så sånn ut når jeg døde
noen som vil game på 360, ikveld?
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
noen som vil game på 360, ikveld?
Vis hele sitatet...
Eller PS3? Ikke spesifikt til deg, men alle andre.
Hei, lurte bare på hvordan jeg endrer på våpene jeg bruker når jeg er Russia? Jeg kan endre USA siden, men ikke den andre siden. Dette er på PS3.
til dere som spiller ps3 add meg crpX (stor X)
BF3 epic! Beste spillet noensinne. No doubt. Spiller paa Xbox. Pm om noen vil kjore gameplay.
Noen som har tips til våpen/setup som jeg kan prøve å unlocke? Er level 8, og spiller nå for det meste recon med 870-hagla for å unlocke SV98.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Noen som har tips til våpen/setup som jeg kan prøve å unlocke? Er level 8, og spiller nå for det meste recon med 870-hagla for å unlocke SV98.
Vis hele sitatet...
Har du 60 kills eller mer med hagla vil jeg anbefale å bruke frag-rounds og en scope av din preferanse. Går faktisk an å drepe folk på veldig lang avstand hvis du sikter litt over. Ustyrtelig morsomt å se folk fly 10-20 meter opp i lufta etter noen treff.
Noen som vet om noen bra servere? Helst rush.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Noen som vet om noen bra servere? Helst rush.
Vis hele sitatet...
Jeg spiller nesten bare på Battle.no serverne. Søk på TV2
Alle er jo tomme
Det er en del på TV2-17 nå
Men jeg spiller mest conquest
Noen som har slått sine tidligere rekorder på headshots ennå?
Min gikk fra 400 noe meter til 910 i overigår
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Noen som har slått sine tidligere rekorder på headshots ennå?
Min gikk fra 400 noe meter til 910 i overigår
Vis hele sitatet...
Nice, screenshot? :P Min lengste er på 230 meter, men det er med G36C, da eg aldri spiller recon
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Nice, screenshot? :P Min lengste er på 230 meter, men det er med G36C, da eg aldri spiller recon
Vis hele sitatet...
Screenshot av Battlelog eller in-game?
EDIT: screenshot
Sist endret av DikkeDikk; 19. november 2011 kl. 19:25.
Kan noen si meg de viktigste forskjellene fra High og Ultra settings? Så ingenting forskjell jeg
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Screenshot av Battlelog eller in-game?
EDIT: screenshot
Vis hele sitatet...
Mente Battlelog ja. Kult, det må vel være lengste eg har sett Ikkje at eg har kikket så masse etter det da men

Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Kan noen si meg de viktigste forskjellene fra High og Ultra settings? Så ingenting forskjell jeg
Vis hele sitatet...
Kan ikkje påstå at eg ser så stor forskjell selv, men det er nok AA, og andre sånne små-detaljer. Noe som garantert er lettere og se om du har en big ass skjerm
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Mente Battlelog ja. Kult, det må vel være lengste eg har sett Ikkje at eg har kikket så masse etter det da men



Kan ikkje påstå at eg ser så stor forskjell selv, men det er nok AA, og andre sånne små-detaljer. Noe som garantert er lettere og se om du har en big ass skjerm
Vis hele sitatet...
Ah, ok. Har en 21(,5?)" skjerm, så er nok ikke så rart at jeg ikke ser alt.
Sleit litt i begynnelsen, er vant med key bindings fra COD, men det blir jeg nok vant til etterhvert. Konge spill
Eg har no 113 roadkills med MAV, og ler framleis høgt kvar gong eg drep nokon med den. For dei som ikkje veit det er MAV det lille helikopteret som recon kan nytte til å spotte folk.

Vurderer å lage ein liten filmsnutt av det, å legge ut på DuRør.
Sitat av bronze Vis innlegg
Eg har no 113 roadkills med MAV, og ler framleis høgt kvar gong eg drep nokon med den. For dei som ikkje veit det er MAV det lille helikopteret som recon kan nytte til å spotte folk.

Vurderer å lage ein liten filmsnutt av det, å legge ut på DuRør.
Vis hele sitatet...
haha, det hadde vært kult om du gjorde det! BTW, noen som har opplevd å komme fra en skuddveksling med 0hp igjen? skjer hele tida hos meg.
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
BTW, noen som har opplevd å komme fra en skuddveksling med 0hp igjen? skjer hele tida hos meg.
Vis hele sitatet...
Ja, det skjer her også. Kommer en stor patch for PC til uka, så da er nok det fikset.

http://battlefieldo.com/bf3-pc-updatepatch-next-week/
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
haha, det hadde vært kult om du gjorde det! BTW, noen som har opplevd å komme fra en skuddveksling med 0hp igjen? skjer hele tida hos meg.
Vis hele sitatet...
Har opplevd det. Men det som virkelig suger er når motstanderen har 0% hp igjen på killcam, evt når du får 100 poeng i kill assist.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Har funne en kongemåte å spille på. Conquest large 64 slots, only knife og pistol Operation Metro. Er helt episk! Jeg kan sitte i flere timer med det, utrolig deilig! Hver runde er det 15-20k xp så det er ganske grei boost Kden er opp med 0.2 på 1-3 timers gameplay.
fetteren fin har for dårlig pc til å spille BF3 så når jeg var hos ham i dag spilte vi CS source. det jeg savnet mest mens jeg spilte CS var ikke den nydelige grafikken eller animasjonene i BF, men lyden! lyden i BF3 er bare så konge!
Sitat av uaexed Vis innlegg
Har funne en kongemåte å spille på. Conquest large 64 slots, only knife og pistol Operation Metro. Er helt episk! Jeg kan sitte i flere timer med det, utrolig deilig! Hver runde er det 15-20k xp så det er ganske grei boost Kden er opp med 0.2 på 1-3 timers gameplay.
Vis hele sitatet...
Server? :P
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
haha, det hadde vært kult om du gjorde det! BTW, noen som har opplevd å komme fra en skuddveksling med 0hp igjen? skjer hele tida hos meg.
Vis hele sitatet...
Held på å rendre no, så blir det youtube etterpå. Har ikkje lasta opp noko der på gode tider, så blir spennande å sjå kor lang tid det tar.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Noen som har slått sine tidligere rekorder på headshots ennå?
Min gikk fra 400 noe meter til 910 i overigår
Vis hele sitatet...
Jeg finner ingen steder som er lengre en 600-700 meter unna. hvor var dette?
Sitat av loord Vis innlegg
Jeg finner ingen steder som er lengre en 600-700 meter unna. hvor var dette?
Vis hele sitatet...
Mest sannsynlig Kharg island eller Caspian border.
Sitat av loord Vis innlegg
Jeg finner ingen steder som er lengre en 600-700 meter unna. hvor var dette?
Vis hele sitatet...
Lengste du kan skyte er vell fra RU spawn til US spawn på Caspian Border, er noen steiner på toppen rett ved RU spawn som gir deg oversikt hele veien til US spawn, så du kan basically kose deg der mens du knerter folk i US spawn, men 1 ting er sikkert; er forbanna vanskelig å treffe noen!
Sitat av bronze Vis innlegg
Eg har no 113 roadkills med MAV, og ler framleis høgt kvar gong eg drep nokon med den. For dei som ikkje veit det er MAV det lille helikopteret som recon kan nytte til å spotte folk.

Vurderer å lage ein liten filmsnutt av det, å legge ut på DuRør.
Vis hele sitatet...
Her er den:

http://www.youtube.com/watch?v=GM3CD4gM6tk
Sitat av bronze Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Genialt å se på
JVMyhre, skal si du var skilla med heli. Kunne ønske folka jeg spilte med kjørte sånn. Blir alltid passasjer i heli's og ender alltid opp med en idiot som ikke kan kjøre så sprenger vi 3 sek etter.

Kan noen fortelle hvordan jeg kan recorde fra XBOX'en? Kan sikkert google det, men vil gjerne ha tips til hva som er best/link til review. Koster det mye?
Sitat av bronze Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sykt nice, når unlocker man den/hvordan?
Sist endret av googlyeyes; 20. november 2011 kl. 23:46.
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Lengste du kan skyte er vell fra RU spawn til US spawn på Caspian Border, er noen steiner på toppen rett ved RU spawn som gir deg oversikt hele veien til US spawn, så du kan basically kose deg der mens du knerter folk i US spawn, men 1 ting er sikkert; er forbanna vanskelig å treffe noen!
Vis hele sitatet...
Er ikke SÅ vanskelig, bare spør Myhre!
Sitat av cpt.kaptein Vis innlegg
...

Sykt nice, når unlocker man den/hvordan?
Vis hele sitatet...
45 000 poeng som recon.
Sitat av cpt.kaptein Vis innlegg

Kan noen fortelle hvordan jeg kan recorde fra XBOX'en? Kan sikkert google det, men vil gjerne ha tips til hva som er best/link til review. Koster det mye?
Vis hele sitatet...
Hauppage PVR
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Er ikke SÅ vanskelig, bare spør Myhre!
Vis hele sitatet...
Lengste jeg har klart er 744m, prøvde ut Caspian B. og snipe fra RU mot US med hjelp av en venn, vi tok vær sin tur, men ingen av oss traff 1 gang :P Vi begge brukte SV98 med Ballistic 12x. Så i mine øyne er det vanskelig :P
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Lengste jeg har klart er 744m, prøvde ut Caspian B. og snipe fra RU mot US med hjelp av en venn, vi tok vær sin tur, men ingen av oss traff 1 gang :P Vi begge brukte SV98 med Ballistic 12x. Så i mine øyne er det vanskelig :P
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde det fra steinene på RU til inn i US basen med M98 uten hjelp fra noen.
Er det noen som har en fix på at man ikke kan gå nedover med MAV på større maps, som fks Caspian border?
Når jeg går inn i MAV, så kommer det ofte opp hints om hvilke knapper som gjør hva. Når "Accelerate Down" dukker opp, er den blank, og jeg finner heller ikke denne funksjonen på keybinds : S

På maps som Metro er det jo greit, for der faller MAV'en nedover av seg selv.
Sitat av Geschtonken Vis innlegg
Er det noen som har en fix på at man ikke kan gå nedover med MAV på større maps, som fks Caspian border?
Når jeg går inn i MAV, så kommer det ofte opp hints om hvilke knapper som gjør hva. Når "Accelerate Down" dukker opp, er den blank, og jeg finner heller ikke denne funksjonen på keybinds : S

På maps som Metro er det jo greit, for der faller MAV'en nedover av seg selv.
Vis hele sitatet...
CTRL titegn