Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  115 22949
Sitat av azoo Vis innlegg
testa å røyke heroin for 2-3 dager siden nå, å det var det mest kjedligste jeg har gjort asså.. ble sløv som faen å gikk en tur til butikken for å pante flasker å kjøpe noen øl, på veien ble jeg stein som faen, å en dame som så meg spurte om det gikk bra med meg, å jeg sa bare at jeg var ok så gikk hun, når jeg kom hjem drakk jeg ingen øl, bare gikk å la meg å sov i cirka nesten 1 døgn eller noe.... heroin er ikke verdt å prøve er det kjedligste som finnes haha.. hvertfall for meg da... kan ikke begripe at folk blir så forelsket i heroin ass!!
Vis hele sitatet...
Vanskelig å begripe hvis du bare har prøvd en gang. Og du sov i nesten et døgn? Hvor mye røyka du og hvordan røyka du det? Jeg regner da med et døgn som 24 timer.
nei var vel sånn rundt 15 timer.. vet a faen hvor mye det var jeg røyka, men kjøpte en bag for 200 kr å røyka det på folie med rør i munnen, vet ikke om jeg fikk med meg alt men tokk ca 10 trekk av det, tror det var igjen litt på folien neste dag, men tok bare å krølla det sammen å kasta i søplet for å si det sånn var jeg veldig sløv i hvertfall et døgn.
Sist endret av azoo; 29. mai 2009 kl. 17:56.
Hvorfor i all verden har du lyst til å teste det?
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av azoo Vis innlegg
testa å røyke heroin for 2-3 dager siden nå, å det var det mest kjedligste jeg har gjort asså.. ble sløv som faen å gikk en tur til butikken for å pante flasker å kjøpe noen øl, på veien ble jeg stein som faen, å en dame som så meg spurte om det gikk bra med meg, å jeg sa bare at jeg var ok så gikk hun, når jeg kom hjem drakk jeg ingen øl, bare gikk å la meg å sov i cirka nesten 1 døgn eller noe.... heroin er ikke verdt å prøve er det kjedligste som finnes haha.. hvertfall for meg da... kan ikke begripe at folk blir så forelsket i heroin ass!!
Vis hele sitatet...
Sånn som jeg har forstått det er det akkurat denne følelsen misbrukere vil oppnå. Når man nærmer seg bunnen kan det være veldig befriende med en totalt nøytral og avslappet tilværelse i noen timer - konsekvensene kan man ta senere.
Nå vet jeg ikke om det er sånn avhengige tenker når de ruser seg, men jeg vet at jeg noen ganger har tenkt på å bruke alkohol på denne måten (og det finnes det jo en del folk som gjør). Heldigvis for meg har jeg aldri latt rusbruken skli ut til å bli et reelt problem, men jeg har ikke noe problem med å forstå at det kan gå den veien for noen.
Sitat av azoo Vis innlegg
nei var vel sånn rundt 15 timer.. vet a faen hvor mye det var jeg røyka, men kjøpte en bag for 200 kr å røyka det på folie med rør i munnen, vet ikke om jeg fikk med meg alt men tokk ca 10 trekk av det, tror det var igjen litt på folien neste dag, men tok bare å krølla det sammen å kasta i søplet for å si det sånn var jeg veldig sløv i hvertfall et døgn.
Vis hele sitatet...
Lol - ok
Selv får jeg vel 2-3 toppen 4 trekk (da har jeg sikkert brent høl i folien) på en dose. Så 10 trekk må vel regnes som forholdsvis mye. Men hvorfor i all verden røyka du en hel bag på en gang? Hvis du er nybegynner er jo en halv bag mer rusen en forventer seg enn en hel bag. Ikke rart du ble stein på vei til butikken! Kanskje det er derfor du sov gjennom hele døgnet også?
ja og det var jo første gangen min også, røyka det helt alene, å viste ikke akuratt hvor mye man skulle røyke heller lol
azoo: Så bra du fikk den rusen du fikk da, for da blir det ingen neste gang, eller blir det det så du kan føle bedre på hvordan det skal være? Frister det til gjentagelse, eller var dette første og siste gang? Vær forsiktig
frister ikke i hele tatt, som jeg sa det var noe av det kjedligste jeg har prøvd lol
Hehe, så bra da! Er vel like greit vil jeg tro
Jeg har prøvd boble bom pensla i heroin... En spesiell rus men såpass anderledes den normale hasj (THC) rusen at det er noe jeg ikke ønsker og gjenta..
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av Skummetmelk Vis innlegg
Jeg har prøvd boble bom pensla i heroin... En spesiell rus men såpass anderledes den normale hasj (THC) rusen at det er noe jeg ikke ønsker og gjenta..
Vis hele sitatet...
Placebo + hasj av bra kvalitet kan også gi en ganske heftig rus.
Har røyket det en gang, men det var en kjedelig rus. Ble slapp og klødde overalt. Værste rusen jeg har vært borti. Eller, det var jo litt digg, men for kjedelig til at jeg kommer til og prøve det igjen. Er et par mnd siden nå og har ikke følt noen trang til og prøve det igjen. Hest er dritt
Forstår ikke helt hvordan folk sier at det ikke var noe spesielt, bare kjedelig heroin er jo det stoffet som du liksom er hekta etter 1 gang og skal være den deiligste følelsen
Sitat av weed911 Vis innlegg
Forstår ikke helt hvordan folk sier at det ikke var noe spesielt, bare kjedelig heroin er jo det stoffet som du liksom er hekta etter 1 gang og skal være den deiligste følelsen
Vis hele sitatet...
Folk opplever gjerne slike ting litt forskjellig, og ihvertfall når det gjelder første gangen. Det er for eksempel ikke alle som har like stor glede av første gang de har sex, men om de prøver det igjen så blir det fort ganske interessant allikevel.
ja men det er vel forskjellig fra person til person da kanskje :P vet ikke jeg. men er ihvertfall glad jeg ikke likte det, for hest er et stoff jeg ikke vil bli hektet på.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av nevada Vis innlegg
har lyst og prøve det.noen som bruker d,eller har lyst og prøve det.vet ikke om jeg tør det.er jo ikke lurt,tror jeg
Vis hele sitatet...
Hva med og kjøpe subbotex og snorte det? Skal visst være litt "sunnere" enn heroinen men er jo ikke bra uansett. subbotexen er noe greier for folk som skal slutte med heroin. Men for guds skyld ikke gjør det offentlig. Jeg har aldri vært så stein i mitt liv. Satt på stasjonen helt krøket sammen og klarte ikke fokusere med øynene engang. Fikk en wakeup call når det kom en narkoman og satt helt likt meg ved siden av meg. Ikke noe og anbefale.