Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 11910
Bør jeg kjøpe dette spillet folkens? Eller er det oppskrytt og ensformig i lengden?
Liverbird, dette spillet kan du kjøpe med et smil rundt munnen. Jeg kjøpte dette spillet på impuls etter jeg hadde lest bitte litt om det. Jeg ble ikke skuffet. Har spilt rundt 20 timer uten å bli ferdig med historien, men dette er da med mye riding i villmarken, som er helt fantastisk. Dette spillet er verdt å kjøpe, og er på ingen måte oppskrytt!
Uff, begynner å bli ganske lei alle bugsene nå. Her opplevd 6 ganger at jeg bare detter ''gjennom'' bakken. Da får jeg ikke opp noen av menyene og når jeg begynner å løpe på hesten, oppdateres skjermbildet en gang annenhvert sekund og kameraet zoomer ut noe helt forferdelig slik at jeg ikke kan se noenting. I det siste har det skjedd på et bestemt punkt på et bestemt oppdrag. Helt forferdelig irriterende.
Heilt forferdelig med bugsa ja, men totaly worth it!
Jeg har kanskje vært veldig heldig, fordi jeg kan ikke huske å ha kommet over noen bugs
Sitat av Kipmud Vis innlegg
Jeg har kanskje vært veldig heldig, fordi jeg kan ikke huske å ha kommet over noen bugs
Vis hele sitatet...
Samme her, kun noen små noen.
Men det er fortsatt nok av bugs, satt akkurat å leste om en som ble sendt 200m+++ opp/bortover i lufta og døde momentant hver gang han angrep noen inne i en saloon xD
Homemade Retard
zeicko's Avatar
har lyst på dette til pc jeg
Noen som spiller online? Er forsåvidt veldig ny med playstation 3, og rockstar spill for den saks skyld. Men forstår ikke helt hva man skal gjøre online annet enn å drepe banditter å få level, var litt meningsløst opplegg ifølge meg.
Jeg har ikke spilt dette spillet mye enda, men jeg ble dritskuffa etter alt jeg har hørt om det. Synes det er ganske ensformig, kjedelig og ikke ser spesielt bra ut. Men moro at det er ganske stort og at landskapet kan være ganske vakkert i ny og ne.
Helt utrolig bra spill, og tror ikke du vil angre om du ikke er avhengig av veldig linjære spill. Må si at persongalleriet er av det beste jeg har sett, i likhet med skuespillerprestasjonene. I motsetning til GTA4 er det endel mer å gjøre her når man ikke gjør oppdrag.

Har veldig lyst til å si at dette er det beste spillet jeg har vært borti... Det er i hvertfall på topp 3 lista.

Eneste jeg kan pirke på er bugsa. Men selve spillopplevelsen veier opp for dette til de grader.
Hvordan konsoller bruker dere som sliter med bugs?

Jeg har nå 87% og kun fire ganger har jeg opplevd bugs. Tre ganger har det bare låst seg, og en gang mistet alt "fasaden" sin (i mangel av bedre ord). Så ut som det bare var grunnformen på alle tingene som var igjen, men ordnet seg selv etter kanskje 10 sekunder.
Sitat av Eivindeik Vis innlegg
Noen som spiller online? Er forsåvidt veldig ny med playstation 3, og rockstar spill for den saks skyld. Men forstår ikke helt hva man skal gjøre online annet enn å drepe banditter å få level, var litt meningsløst opplegg ifølge meg.
Vis hele sitatet...
Ja onlinen er utrolig rotete, jeg ble stort skuffa! Jeg gikk forøvrig tilbake til WAW jeg, da MW2 mitt er fucka og RDR...
IT avisen skriver i dag om at spuillet fryser for mange på ps3. noen her som ahr hat problemer med der? har tenkt å kjøpe spille ti dag å planen var da ps3 men blei usikker nå!:P
Sitat av anmarix Vis innlegg
IT avisen skriver i dag om at spuillet fryser for mange på ps3. noen her som ahr hat problemer med der? har tenkt å kjøpe spille ti dag å planen var da ps3 men blei usikker nå!:P
Vis hele sitatet...
Spillet har fryst èn gang for meg, når det går til svart like før en duel. Men ha på autosave så er du trygg, den saver for den minste endring i spillet

EDIT: Og jeg er på rundt 90%, og %-målingen gjelder hele spillet, ikke bare missions
Sist endret av Totskalle; 7. juni 2010 kl. 10:15.
Sitat av anmarix Vis innlegg
IT avisen skriver i dag om at spuillet fryser for mange på ps3. noen her som ahr hat problemer med der? har tenkt å kjøpe spille ti dag å planen var da ps3 men blei usikker nå!:P
Vis hele sitatet...
Ja det fryser seg, noen få ganger har det skjedd med meg. Men spillet er såpass bra så det spiller i grunn ingen rolle. For enkelte så fryser det seg ikke i det hele tatt.

Jeg kan bare si: Kjøp det, du vil ikke angre!
Jeg har hatt spillet i rundt 48 timer, og har fått 1 bug hvor spillet fryste. Er i grunn normalt siden det er et helt nytt spill, er ikke ofte de første ukene er bugfri.
Noen som vet om dette spillet har kommet ut i butikkene på PS3 her i Norge ennå? F.eks Spaceworld, Elkjøp etc?
Sitat av buffyfan84 Vis innlegg
Noen som vet om dette spillet har kommet ut i butikkene på PS3 her i Norge ennå? F.eks Spaceworld, Elkjøp etc?
Vis hele sitatet...
Jada, flere butikker har hatt det i 2 uker. Noen er rammet hardere av transportstreiken enn andre, men vil tro de aller fleste har det nå? Var heller omvendt, at det var utsolgt som var problemet i Trondheim.

Sitat av anmarix Vis innlegg
IT avisen skriver i dag om at spuillet fryser for mange på ps3. noen her som ahr hat problemer med der? har tenkt å kjøpe spille ti dag å planen var da ps3 men blei usikker nå!:P
Vis hele sitatet...
Jeg har spilt i over 25 timer, ikke fryst en eneste gang.
Sist endret av Volch0k; 9. juni 2010 kl. 12:45.
Sitat av anmarix Vis innlegg
IT avisen skriver i dag om at spuillet fryser for mange på ps3. noen her som ahr hat problemer med der? har tenkt å kjøpe spille ti dag å planen var da ps3 men blei usikker nå!:P
Vis hele sitatet...
Fryst 3-4 ganger hos meg, og har falt igjennom bakken en gang. Ikke noe problemet i det hele tatt spør du meg.
Haha, kom over en litt fin bug i dag må jeg si. Var i en skuddveksling på elva (skal ikke si noe mere til dere folkens som ikke har kommet så langt), men uansett så måtte jeg jo søke dekning (kan ikke stå åpenlyst for godt over 10 fiender som kun har lyst til å drepe deg), med en gang jeg gjør dette, forsvinner jeg rett opp i lufta i en fart som sikkert var godt over 80 km/t på en høyde på kanskje 30 meter. Meget morsom bug (har skjedd flere ganger) måtte restarte oppdraget på nytt tho.
Sitat av Xillion Vis innlegg
Haha, kom over en litt fin bug i dag må jeg si. Var i en skuddveksling på elva (skal ikke si noe mere til dere folkens som ikke har kommet så langt), men uansett så måtte jeg jo søke dekning (kan ikke stå åpenlyst for godt over 10 fiender som kun har lyst til å drepe deg), med en gang jeg gjør dette, forsvinner jeg rett opp i lufta i en fart som sikkert var godt over 80 km/t på en høyde på kanskje 30 meter. Meget morsom bug (har skjedd flere ganger) måtte restarte oppdraget på nytt tho.
Vis hele sitatet...
Noe lignende skjedde med meg i armadillio, han aviskællen som står og skriker ved Wanted poster stedet. Jeg hoppa på han for å rive han overende og han ble skutt dritfort inn i den vanntanken bak der Og jeg havna under bakken og ble slengt opp igjen ca 10m over bakken og døde nesten, mannen døde da...
Tror jeg så den bugen skje med en eller annen stakkar under en GangShootout, plutselig lettet en kar fra bakken i Armadillo og for _høyt_ opp gjennom lufta. Morro syn, men synd han var på mitt lag da når fyren landet med ett smell.
Har opplevd noe i samme gata: Var oppe utenfor blackwater en tur også får jeg øye på en flokk bison. Så jeg trekker'n Henry, men i det øyeblikket jeg skal skyte så forsvinner hele bison flokken opp mot himmelen i høy hastighet. Etter 30 sek så detter de ned igjen, døde alle sammen.
Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Har opplevd noe i samme gata: Var oppe utenfor blackwater en tur også får jeg øye på en flokk bison. Så jeg trekker'n Henry, men i det øyeblikket jeg skal skyte så forsvinner hele bison flokken opp mot himmelen i høy hastighet. Etter 30 sek så detter de ned igjen, døde alle sammen.
Vis hele sitatet...
Herregud så jævlig dumt
Så en bug med blackwater, jeg sto på et tak og drepte NPCs for criminal oppdrager, og når jeg snipet bort mot et stort hvitt hus sto det rundt 30 lawmen fast, jeg skøt alle sammen og de respawnet mer eller mindre instantly. Var grei måte å få xp på før ammoen gikk ut og bountyen var over 6000
▼ ... over en måned senere ... ▼
Surfet litt på youtube nå og sjekket ut en rekke RDR filmer, og det ser utrolig heftig ut. Eneste jeg har lagt merke til er at det ikke kommer til PC? Ble skuffet..
Virker som et utrolig kult og bra spill. Virkelig sansen for western temaet. Nesten så jeg lurer på å kjøpe en konsoll, men det å spille slike spill på konsoll syns jeg bare er latterlig
Gleder meg bare til det kommer til PC jeg
Sitat av Kirie Vis innlegg
Surfet litt på youtube nå og sjekket ut en rekke RDR filmer, og det ser utrolig heftig ut. Eneste jeg har lagt merke til er at det ikke kommer til PC? Ble skuffet..
Virker som et utrolig kult og bra spill. Virkelig sansen for western temaet. Nesten så jeg lurer på å kjøpe en konsoll, men det å spille slike spill på konsoll syns jeg bare er latterlig
Vis hele sitatet...
Det er jo akkurat slike spill som er fantastisk å spille på konsoll! GTA og RDR er sinnssykt morsomt! FPS som COD er derimot en helt annen sak.

Jeg har aldri vært en stor fan av konsoll i det hele tatt, og jeg må innrømme at jeg hadde mine tvil når jeg kjøpte RDR til ps3, men jeg ble ikke skuffet. Det er faktisk det beste spillet jeg noen gang har prøvd på en konsoll. Man får en skikkelig westernfeeling av det, akkurat som om man er en del av de gamle spaghettiwestern-filmene. Anbefales på det sterkeste!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Når jeg leser dette blir jeg glad for at jeg har de bugsa jeg har :P Noen ganger under poker, blackjack og lignende "forsvinner" grafikken, og jeg kan se layouten til de jeg spiller mot istedet for ansiktene deres. Det er også på en spesiell vei inn i Blackwater at hesten min stopper plutselig opp før jeg kan begynne å ri igjen.

Men sånn helt i tilfelle: California Stranger Task
Vet ikke om det er bare til meg, men etter jeg har fullført den første delen (for dere som lurer på hva dette er, så er det en del av oppdragene til å få tak i Trasure Hunter Outfit) blir oppdraget Inactive. Slet dritt lenge med dette, og det var til jævlig stor irritasjon.

Hvis dere sliter med det samme: Vent et døgn eller noe sånt. Deretter kan dere ta selvmord, og oppdraget aktiveres på nytt. Jeg måtte drepe meg selv mellom hver del, og det funket fint. Ellers kan det hende at om du gjør ferdig Gapthooth Breach en gang til, aktiveres det på nytt.

Utrolig fornøyd med spillet!
Sist endret av Jeaer; 24. september 2010 kl. 16:40. Grunn: Skrivefeil :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det bare jeg som fortsatt gamer dette? Nye Red Dead Undead Nightmare packen er dritfet hvertfall! For de som ikke vet hva det er, så er det en slags zombie versjon med ny story og en del nytt stæsj! En del nye greier på multiplayer også. Begyn å spill det online! NÅ!
Uff, RDR online er den sterkeste skuffelsen jeg har opplevd. Og det mener jeg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som spiller Read Dead Redemption multiplayer her? Sitter på ps3 og ønsker flere "venner" som faktisk spiller dette Freakforum match?

tjobolene = usrname
Hender jeg er der ja tjobo! Legg til Saapa90, så ses vi sikkert der.
Jeg har 3 PS3er kommer ikke til å ta dem online før OtherOS er tilbake, men har Red Dead Redemption, er det noe bra? Kan det spilles på LAN?

Prøvde det hos en kompis i August, men det var mye hest. Jeg vurderer å åpne plastikken for å spille det.

Til PS3 er Uncharted / Uncharted 2 de beste spillene jeg har prøvd.
Sist endret av fxxked; 15. april 2011 kl. 15:27.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
faen skal du med 3 ps3er?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Bothrops Vis innlegg
faen skal du med 3 ps3er?
Vis hele sitatet...
+1
Hva bruker du de til?
I utgangspunktet var det 1 til Ubuntu PPC, langt rimeligere enn IBM PPC. For å teste endian/PPC problematikk, ved release av nye prosjekter. Denne har nå YLOD, venter på ny kjølepasta. RITE LOK SL65

1 i stua og 1 i kjellerstua.

De er forresten fra sone A, B og C alle er 4-USB-port utgaver.
Sist endret av fxxked; 15. april 2011 kl. 16:10.