Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  101 27163
Tid min venn. Veit det er klisje, men medisiner gjør deg ingen nytte i lengden. Det gjør apatien til et substitutt for angsten, som du dessverre bare må deale med. Har vært der, har følt sjelen min forsvinne, men den kommer tilbake. Det tar tid doe, det må man bare respektere når man player livet sånn.
Sitat av Cloudboy Vis innlegg
Tid min venn. Veit det er klisje, men medisiner gjør deg ingen nytte i lengden. Det gjør apatien til et substitutt for angsten, som du dessverre bare må deale med. Har vært der, har følt sjelen min forsvinne, men den kommer tilbake. Det tar tid doe, det må man bare respektere når man player livet sånn.
Vis hele sitatet...
Var den til meg?

Jeg visste at jeg var i psykose og tok tiden til hjelp ja.

Er ikke sikkert han karen her skjønner at han er i psykose om det er det som feiler han. Da hadde han neppe gått rundt å lagd lyder å møtt opp på tentamen/examen for å tulle det bort.

Da kan det være lurt å snakke med en lege og eventuelt få henvisning til DPS. Og videre hjelp.