Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  103 12700
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av sam500 Vis innlegg
Bra poeng.
Men det er jo også bra å ha et forbilde.
Slik som at mange unge fotballspillere klippet seg som ronaldinho, og ofte kalte seg f.eks. Oladinho på facebook.
Vis hele sitatet...
Det er sunt og kjempebra å ha forbilder, særlig for de som er unge!

Men jeg mener denne brukern gjør en feil ved å kalle seg wannabe-*****, fordi de færreste her på Nff er såpass flinke og svigermors drøm at de er noeslags "lysende stjerner/forbilder/idoler" for de unge brukere.

Dét fordi at det skrives om rusmidler, det skrives ofte kontroversielle politiske uttalelser, det skrives mye rart i undergrunns-forumet, og også i data-forumet(har dessverre ikke hatt mye tid til å henge der). Det aller meste av dette hadde _neppe_ blitt godtatt på mer mainstream diskusjonsforum. De aller aller fleste brukerne her har skrevet ganske kontroversielle ting, enten om tråden handler om politikk, etikk, rusmidler, hacking, hvordan lure forskjellige systemer, eller whatever.


(...) Jeg for min del hadde ikke vært så likegyldig om noen kalte seg wannabe-meg, fordi dét er jæskli lame. Nok nå, vi skal egentlig skrive om hvorfor vi elsker nFF.
Sist endret av aeon_illuminate; 30. juni 2013 kl. 20:30.
Tror ikke Provo er den værste personen å ha som forbilde.
Longtime lurker.
Biggie smalls's Avatar
Mye bra lesestoff her inne, får meg alltid en latter når jeg er her inne på natters tid.

Eksempel;
This.
Sist endret av Biggie smalls; 30. juni 2013 kl. 22:24.
norges svar på erowid