Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  109 7177
Die young av Black sabbath ! Neida, det er en del låter jeg kunne tenkt meg å høre, men valget må bli mellom I'm just a man av Inxs, The River av Bruce springsteen, Man On The Silver Mountain av Rainbow, Losing my Religion av R.E.M. og Lonely Day av System of a Down. Jeg klarer bare ikke å velge! Det er umulig å velge mellom de låtene, men en av de hadde det blitt.
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
Personlig ville jeg valgt den derre med Bestie Boys hvor refrenget er "You gotta fight for you're right to party".Blir bestandig i godt humør av den (sjelden jeg hører på den!!!) og å dø med et glis rundt kjeften,må jo bare være tåppers,ikke sant?
Theme sangen til Pirate of the Carriebean faktisk! Får masse godefølser og stemmning inni meg
Ville valgt Avenged Sevenfold sin låt: i wont see you tonight pt.1
Som en slags unnskyldning til alle som blir igjen...
Jævlafet sang, alle bør laste den ned
Bauhaus - Bela Lugosi's Dead
Det blir bare ikke bedre enn dette. Med denne i bakgrunnen hadde den mest morbide død blitt en fornøyelse.
Audioslave - Be Yourself

Herregud, lenge siden jeg har fått så mye gåsehud av en sang. Går på endless repeat i Winamp nå.
Phil Collins - Can't turn back the years
Jahn Teigen - Engel
Sist endret av RichiRich; 10. august 2007 kl. 01:37.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Pink Floyd - Echoes

Det er 3 grunner til at jeg hadde valgt denne sangen..

1. Den varer i 23 min og 31 sekunder - Kanskje noen ombord på flyet hadde greid å kommet på noe til da. Eller at flyet allerede hadde styrtet (en skal fly ganske høyt for å kunne falle i 23 min uten å treffe bakken) og jeg hadde overlevd.

2. Pink Floyd er favorittbandet mitt, og jeg har mange minner til musikken deres.

3. Den sangen synkroniseres perfekt med avslutningscenen på 2001: en romodyse. Noe som kan være en ganske stilig tanke mens man dør.
Sist endret av tep0sen; 10. august 2007 kl. 01:44.
R.E.M - Losing my religion. sangen betyr veldig mye for meg, bringer tilbake gamle minner, og jeg har hørt på sangen i 6-7 år stort sett daglig, uten å gå lei den! : )
Veldig vanskelig å velge, men må bli en av disse:

Pink Floyd - The Great Gig In The Sky
Nirvana - Come As You Are
Kyuss - 50 Million Year Trip
Pixies - Where Is My Mind
Seigmenn - Hjernen Er Alene