Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  113 16937
Etter min erfaring pleier kortvokste å kompensere med at dem er liten av vekst men store i kjeften.
Sist endret av Notoneofthem; 22. mars 2013 kl. 10:41.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Etter min erfaring pleier kortvokste å kompensere med at dem er liten av vekst men store i kjeften.
Vis hele sitatet...
Hvor mange kortvokste mennesker har du møtt?
Er selv 182, og jeg føler meg ganske lav i forhold til gutte vennene mine. Tror faktisk at jeg er den laveste av dem Med folk som er lavere enn meg, så tenker jeg ikke noe særlig mye om det.
Sitat av Mathiasle Vis innlegg
Hvor mange kortvokste mennesker har du møtt?
Vis hele sitatet...
Faktisk litt enig med Noneofthem.

De fleste kortvokste personer jeg har møtt pleier og dra ting ut og være så store i kjeften som mulig om de vet at du ikke gidder og reagere på dem bare for og oppføre seg så store som mulig foran "publikum"

Gjelder mest for folk som er litt tette i skallen da, du møter ikke en kortvokst person som er både intelligent og stor i kjeften.
Sitat av Ezukiel Vis innlegg
Om jeg kunne valgt om jeg med mine nå 172 cm skulle valgt å være 10 cm høyere eller lavere, så hadde jeg lett gått for lavere.
Vis hele sitatet...
Her tror jeg du lyver for deg selv, dette er nok en illusjon du har skapt siden tidenes morgen med hjelp fra familie. Machoisme kaller vi det.
Nøytral
Obster's Avatar
Trådstarter
Sitat av Maniox Vis innlegg
Faktisk litt enig med Noneofthem.

De fleste kortvokste personer jeg har møtt pleier og dra ting ut og være så store i kjeften som mulig om de vet at du ikke gidder og reagere på dem bare for og oppføre seg så store som mulig foran "publikum"
Vis hele sitatet...
Og de fleste freaks medlemmer jeg møter har briller, kviser og spiser grandiosa 6 ganger i uka. De fleste innvandrere er kriminelle osv osv.
Det blir egentlig akkurat som å si slikt

Kan bare snakke for meg selv, men jeg kjenner meg ikke igjen i det hele tatt når det kommer til det du har opplevd.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Etter min erfaring pleier kortvokste å kompensere med at dem er liten av vekst men store i kjeften.
Vis hele sitatet...
Alle muslimer er jo terrorister, ikke sant?
Jeg føler meg egntlig ganske ubekvem blant lave folk. Det er vel på grunn av at jeg er ganske høy for å være jente (182cm) og ikke liker å være to hoder høyere enn de rundt meg.
Sist endret av SasukeUchiha; 22. mars 2013 kl. 16:34.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Etter min erfaring pleier kortvokste å kompensere med at dem er liten av vekst men store i kjeften.
Vis hele sitatet...
En gammel myte...
noe som gjør at man raskere legger merke til om en kortvokst skulle være litt krass i munnviken...

Er som å tro at man er verdens uheldigste... Og hver minste ting går galt... Mens sannheten er at man overser det heldige og fokuserer på at man er uheldig

Hjernen ser det den ønsker å se..
Noen er korte,andre er lange og noen er midt i mellom.Skulle egentlig ikke ha noe å si,sånn sosialt vertfall..men vet att det gjør det for mange uansett:/
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
http://i.imgur.com/SRlM5lu.jpg
Sitat av Vandringsmann Vis innlegg
En gammel myte...
noe som gjør at man raskere legger merke til om en kortvokst skulle være litt krass i munnviken...

Er som å tro at man er verdens uheldigste... Og hver minste ting går galt... Mens sannheten er at man overser det heldige og fokuserer på at man er uheldig

Hjernen ser det den ønsker å se..
Vis hele sitatet...
næ jeg tror den kortvokste kompenser at han er kortvokst med å være " stor i kjeften" prøve å være festen midtpunkt, tøffere enn d dem er osv.. ikke noe galt i dette mener ikke stor i kjeften som noe galt, har møtt mange kortvokste og det tar aldri feil
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Odonkor Vis innlegg
Her tror jeg du lyver for deg selv, dette er nok en illusjon du har skapt siden tidenes morgen med hjelp fra familie. Machoisme kaller vi det.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal dette være en løgn? Selv om noen folk ser på det som bra å være høy så vil ikke det si at absolutt alle syns det. Det du er nå er det vi kaller for å være trangsynt.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hvorfor skal dette være en løgn? Selv om noen folk ser på det som bra å være høy så vil ikke det si at absolutt alle syns det. Det du er nå er det vi kaller for å være trangsynt.
Vis hele sitatet...
tja blir det samme som når en rik fyr sier at penger ikke er allt...