Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  281 20772
Har ikke vært her i mange dagene, og har i grunn ikke lurket her før jeg begynte å poste, men kjenner igjen noen navn. Enkelte har gjort seg bemerket fordi de virker som oppegående og hyggelige mennesker, andre fordi de har gitt ett stikk motsatt inntrykk.

Tror nok ikke det tar langt tid før du begynner å kjenne igjen folk her, på både godt og vondt :P
Sitat av Jonta Vis innlegg
#nFF@EFNet? Treff? Freakfest?
Vis hele sitatet...
Tenkte å ta en prat face to face, får nok min eneste sjanse til å hilse på folkene det gjelder på freakfest nå til sommeren. Watch out, blir kanskje litt småstalking
Har lurka forumet i et par år før jeg registrerte meg, så kjenner igjen sikkert 80% av de som poster aktivt, unntatt de som poster kun i dataforumet.
Nå har ikke jeg lest igjennom alt som er skrevet her. Det jeg ville si er at du ikke trenger å være redd for å miste den følelsen av et samhold som du kanskje har hatt i de mindre forumene. Så lenge du er relativt aktiv, og gjerne seriøs og saklig - samt kanskje litt uortodoks i det du skriver, så kommer du fort til å føle deg velkommen i freak-samfunnet. (Gudamegaltså det ble cheezy).

Velkommen i alle fall.
Jeg har vært medlem her i mindre en et halvt år og jeg kjenner igjen ca 5-8stk.
Jeg bruker å kjenne de igjen med den signatur tingen og profilbildet.
Sitat av Narcissistic Zebra Vis innlegg
Nå har ikke jeg lest igjennom alt som er skrevet her. Det jeg ville si er at du ikke trenger å være redd for å miste den følelsen av et samhold som du kanskje har hatt i de mindre forumene. Så lenge du er relativt aktiv, og gjerne seriøs og saklig - samt kanskje litt uortodoks i det du skriver, så kommer du fort til å føle deg velkommen i freak-samfunnet. (Gudamegaltså det ble cheezy).

Velkommen i alle fall.
Vis hele sitatet...
Har du vært på freak lenger enn oktober i fjor? Det virker som du har vært her litt før på skrivemåten din :P
Sitat av iColdman Vis innlegg
Jeg har vært medlem her i mindre en et halvt år og jeg kjenner igjen ca 5-8stk.
Jeg bruker å kjenne de igjen med den signatur tingen og profilbildet.
Vis hele sitatet...
Hvordan husker? 8 stk er litt lite på 5 måneder, hvis du tenker hvem du husker avatar og signatur på

Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Har du vært på freak lenger enn oktober i fjor? Det virker som du har vært her litt før på skrivemåten din :P
Vis hele sitatet...
Har fått inntrykk av at de fleste har loket litt rundt i noen år før de registrerte seg.
Kjenner igjen enkelte brukere, da gjerne pga avataren ( har en avatar jeg å, men får den ikke opp, lite datanerd som jeg er.. hahaha den ligger på kontrollpanelet mitt men vises ikke i forumet? )

ellers er det noen brukernavn jeg kjenner igjen når dem dukker opp.
Kjenner nesten igjen alle som som har avatarer ( iallefall før occupy kom ). Kan selvfølgelig ikke nicket til alle, men avatarene kjenner jeg igjen.

Er ikke den mest aktive, men er det noen som kjenner igjen meg ?

Sitat av Rusketulla Vis innlegg
Kjenner igjen enkelte brukere, da gjerne pga avataren ( har en avatar jeg å, men får den ikke opp, lite datanerd som jeg er.. hahaha den ligger på kontrollpanelet mitt men vises ikke i forumet? )

ellers er det noen brukernavn jeg kjenner igjen når dem dukker opp.
Vis hele sitatet...
hit
Sist endret av maxphone; 9. januar 2012 kl. 16:51.
Sitat av Rusketulla Vis innlegg
Kjenner igjen enkelte brukere, da gjerne pga avataren ( har en avatar jeg å, men får den ikke opp, lite datanerd som jeg er.. hahaha den ligger på kontrollpanelet mitt men vises ikke i forumet? )

ellers er det noen brukernavn jeg kjenner igjen når dem dukker opp.
Vis hele sitatet...
Du har tatt bildet som profilbildet. Litt under "profilbildet" på kontrollpanelet står det "avatar". Last det opp der. Om du trykker på nicket ditt, finner du bilde.

Maxphone: Jaja
Er nok mange brukere jeg ser opp til og kjenner igjen her på formuet. Jeg vil si at kvaliteten og kvantiteten har veldig mye å si i forhold til hvilken status de har. Selv så jeg drømmer jeg en dag om å runde 1000 poster på forumet!
[quote=killkalle1;2411109]Hvordan husker? 8 stk er litt lite på 5 måneder, hvis du tenker hvem du husker avatar og signatur på

sitter jo ikke klint inntil dataskjermen for å pugge brukere da!
Det er helt random hvem jeg husker, for jeg ser mest på inlegg og tråder.
Sist endret av iColdman; 9. januar 2012 kl. 16:52.
Sitat av maxphone Vis innlegg
Kjenner nesten igjen alle som som har avatarer ( iallefall før occupy kom ). Kan selvfølgelig ikke nicket til alle, men avatarene kjenner jeg igjen.

Er ikke den mest aktive, men er det noen som kjenner igjen meg ?


hit
Vis hele sitatet...
TNX
var ikke verre enn det
Den første brukeren jeg la merke til var Tias. Synes han var en usedvanlig hyggelig og hjelpsom fyr, og så hadde han en skikkelig fet avatar på den tiden. Cheers Tias
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Den første brukeren jeg la merke til var Tias. Synes han var en usedvanlig hyggelig og hjelpsom fyr, og så hadde han en skikkelig fet avatar på den tiden. Cheers Tias
Vis hele sitatet...
Det brukernavnet husker jeg og. Tias- vokter mellom tid og skog eller noe
bare av ren nysjerrighet , noen som kjenner igjen meg ?
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Har du vært på freak lenger enn oktober i fjor? Det virker som du har vært her litt før på skrivemåten din :P
Vis hele sitatet...
Nei. Liker bare forumet. Stata jo uansett at det ble cheezy (men det er litt av sjarmen, er det ikke?).
Sitat av skukketrure Vis innlegg
bare av ren nysjerrighet , noen som kjenner igjen meg ?
Vis hele sitatet...
Jupp, kjenner igjen avatar, signatur og nick... Ikke spessielle personlighetstrekk riktignok, men jeg kjenner deg igjen når jeg ser deg

Har nesten lyst til å trille ballen videre: Noen som gjenkjenner meg? Lite sansynelig mennne...
Sist endret av Bl4derunner; 9. januar 2012 kl. 17:08.
Sitat av Narcissistic Zebra Vis innlegg
Nå har ikke jeg lest igjennom alt som er skrevet her. Det jeg ville si er at du ikke trenger å være redd for å miste den følelsen av et samhold som du kanskje har hatt i de mindre forumene. Så lenge du er relativt aktiv, og gjerne seriøs og saklig - samt kanskje litt uortodoks i det du skriver, så kommer du fort til å føle deg velkommen i freak-samfunnet. (Gudamegaltså det ble cheezy).

Velkommen i alle fall.
Vis hele sitatet...
jeg kommer hvert fall til å huske deg kjenner igjen mange jeg, men kommer ikke på alle i farta syns det er merkelig ruudi ikke er nevnt og httpwhat som ser ut til å ha forlatt oss *snufs*
Sist endret av vangsfreaken; 9. januar 2012 kl. 17:08.
Sitat av skukketrure Vis innlegg
bare av ren nysjerrighet , noen som kjenner igjen meg ?
Vis hele sitatet...
Joda, har registrert deg for en stund siden.
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Jupp, kjenner igjen avatar, signatur og nick... Ikke spessielle personlighetstrekk riktignok, men jeg kjenner deg igjen når jeg ser deg

Har nesten lyst til å trille ballen videre: Noen som gjenkjenner meg? Lite sansynelig mennne...
Vis hele sitatet...
Ja, men det er på grunn av avatar tråden.

Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
jeg kommer hvert fall til å huske deg kjenner igjen mange jeg, men kommer ikke på alle i farta syns det er merkelig ruudi ikke er nevnt og httpwhat som ser ut til å ha forlatt oss *snufs*
Vis hele sitatet...
Personer som Up og Bomberman også. Men så er nå de mest aktiv på pyroforumet da.
Sitat av skukketrure Vis innlegg
bare av ren nysjerrighet , noen som kjenner igjen meg ?
Vis hele sitatet...
Ja, du skrev en spesiell tråd. Tror det ble en krangel ellerno, husker ikke. Lite sannlynlig det og, men noen som kjenner igjen meg? ^^
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Ja, du skrev en spesiell tråd. Tror det ble en krangel ellerno, husker ikke. Lite sannlynlig det og, men noen som kjenner igjen meg? ^^
Vis hele sitatet...
Ja, spesielt signaturen din
Ser nå viktigheten av avatar, og tenkte jeg skulle knalle til med en feit en. Problemet er at når jeg får bildet ned i 80x80px så er bildestørrelsen fortsatt 12kb, som er for mye. Hva nå?
Sitat av StokkAnda Vis innlegg
Lite sannlynlig det og, men noen som kjenner igjen meg? ^^
Vis hele sitatet...
Vemund1
Stalker much?
Sist endret av Daybreak; 9. januar 2012 kl. 17:32.
Jeg har veldig god hukommelse, så jeg drar kjensel på de aller fleste her, bare jeg har lest posten deres. Noen husker jeg bedre enn andre.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Jeg kjenner igjen maaange, som regel er det hvis man utmerker seg på noe vis; enten på skrivemåte eller bare det at man poster regelmessig i samme tråder som jeg lurker i. Sikkert bortimot en 100 stykker jeg legger merke til aktivt. For moro skyld kan jeg jo nevne de i denne tråden jeg kjenner igjen fra tidligere.

I kronologisk rekkefølge etter svar i tråden: Skateward, ulldott, mentalmelt, tøffetom, M72, realist1, onClipEvent (savner din gamle avatar, til tross for at du er fantastisk flink med freaken-avatars), Jonta (Første inntrykk jeg fikk var en headstand i en eller annen foto-konk fra 2006 tror jeg), Elemental (som jeg traff under forrige treff i Tromsø, koselig kar!), Sio, meitemark, iMAGINE123, KRS93, moret, waffaz, bruskork1, Knask (Husker jeg lo godt første gangene jeg leste innlegg i pyroforumet av NitroFis), Zeicko, Gloryhole (med den fantastisk merkbare avataren), jegermeg (med alle sine morsomheter og problemer), stagg, reklame, Glenni, Deadlock Radium (oppmerksomhetshore ja... ), Mith, Wolfe707 (for han og hans kollegers påfunn med narkomane og vannballonger), MeTheWall, merulz (mest for dld avataren, lett å kjenne igjen), RainbowDash (20% Cooler), Etse (som jeg også har truffet på treff, også veldig hyggelig), fisk23 (for tidenes brukernavn), EpicSnusBox, Echuz, killkalle1, Narcissistic Zebra (med jensemannen), maxphone, ClaesGreve (husker best ditt gamle brukernavn) og skukketrure.


Sånn, nå har vel alle fått sin del oppmerksomhet!
Og disse var bare fra denne tråden som jeg har lagt merke til. Jeg tror kanskje jeg henger her for mye...
Tja, skateward, claesgreve, atx++ (husker ikke hele), vemund1(aka. Stokkanda), Kriscodian (aka. Northernkiller), fuzzybossen, Evanbratsberg! Epicsnusboks, greenray, Meitemark, drittunge, Glenni, Imagine, eplekjekk, Spelevinken, Hellotitty, Stagg, Thegloryhole, Jegermeg, Reklame + flere, mesteparten pga. Navnene/signaturene, noen pga. Hjelp, og noen pga venner.
Kjenner igjen noen brukere. Gjerne medlemmer som jeg deler samme synspunkt med men som skriver mye bedre, noen medlemmer som jeg gjerne gjerne kunne møtt og tatt en prat med. Same hva det gjelder. Er ett spennende mangfold av personligheter her
Sist endret av sneipen; 9. januar 2012 kl. 18:00.
Sitat av skukketrure Vis innlegg
bare av ren nysjerrighet , noen som kjenner igjen meg ?
Vis hele sitatet...
Ja deg husker jeg godt, og håper du tilgir meg årsaken. Men i starten så leste jeg nicket ditt litt vel fort, og tok deg for å hete noe ala skrukketryne, eller noe i den duren. , men har lært nå.
Det er mange her jeg kjenner igjen. Jeg kjenner dem for det første igjen på bildene deres. Noen har jeg til og med kontakt med fra før

Btw: Noen som kjenner meg igjen?
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Det er mange her jeg kjenner igjen. Jeg kjenner dem for det første igjen på bildene deres. Noen har jeg til og med kontakt med fra før

Btw: Noen som kjenner meg igjen?
Vis hele sitatet...
Selvsagt. ;-) Hjelpsom og hyggelig kar!
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Det er mange her jeg kjenner igjen. Jeg kjenner dem for det første igjen på bildene deres. Noen har jeg til og med kontakt med fra før

Btw: Noen som kjenner meg igjen?
Vis hele sitatet...
Klart det! No offence, men det er noen ting ved folk med avatarer som brenner seg fast og som jeg husker ting for. Du er vel, om jeg ikke tar helt feil, 13-åringen som prøver seg på alt av tobakksvarer og andre rusmidler?

EDIT: Sorry borry, ting går litt i surr her med meg! Var selvfølgelig ikke deg som var 13. Var ikke fra samme forum engang.. flaut
Sist endret av McLovin; 9. januar 2012 kl. 18:06.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Det er mange her jeg kjenner igjen. Jeg kjenner dem for det første igjen på bildene deres. Noen har jeg til og med kontakt med fra før

Btw: Noen som kjenner meg igjen?
Vis hele sitatet...
Husker deg fra alle rare nikotin- og snus relaterte tråder du har.
Sist endret av Zyke; 9. januar 2012 kl. 18:04.
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Btw: Noen som kjenner meg igjen?
Vis hele sitatet...
Det jeg kjenner deg igjen for, er den tråden du prøvde AM-2201, dette var da en av de første rapportene jeg leste
Hehe, hyggelig at folk kjenner meg igjen. Men til den opplysning så er jeg mere 16åringen som elsker tobakk for og si det slik!
Ah, nå når jeg tenker over det så kjenner jeg voldsomt mange igjen her.
Og som alle andre, kjenner dere meg igjen?
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Håper jeg gjorde nok inntrykk med Måketråden..
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Håper jeg gjorde nok inntrykk med Måketråden..
Vis hele sitatet...
Likte den
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Hehe, hyggelig at folk kjenner meg igjen. Men til den opplysning så er jeg mere 16åringen som elsker tobakk for og si det slik!
Vis hele sitatet...
Hmm, dere fikk meg da i allefall til å bli sugen på en røyk nå..

Dette er jo freak, så jeg må fremheve at det er en vanlig rullings uten noen tilsettninger. (Hadde aldri behov for å presisere dette før jeg havna her)
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Hehe, hyggelig at folk kjenner meg igjen. Men til den opplysning så er jeg mere 16åringen som elsker tobakk for og si det slik!
Vis hele sitatet...
Ja, jeg kom på det! Var min feil det der. Aner ikke hvorfor, men jeg blanda deg med en liten kverulant på 13 år fra et gitarforum jeg loka på tidligere idag. Gikk sekunder før det slo meg som ei spade i trynet at du slettes ikke var noen kverulant, tvert imot!
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Håper jeg gjorde nok inntrykk med Måketråden..
Vis hele sitatet...
Haha, tror de fleste husker deg!

Beste var jo at ikke lenge etter tråden din så kom det på dagbladet om en som hadde skytt måker :P

Liker ikke å spør egentlig, men har alltid lurt på om det er noen som tenker "se der kommer imagine igjen".
Sist endret av iMAGINE123; 9. januar 2012 kl. 18:13.
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Haha, tror de fleste husker deg!

Beste var jo at ikke lenge etter tråden din så kom det på dagbladet om en som hadde skytt måker :P
Vis hele sitatet...
Vent, så du mener det ikke var han?
Jeg trodde det var det som gjorde tråden så spesielt bra...
Sist endret av DikkeDikk; 9. januar 2012 kl. 18:14.
Kjenner igjen utallige medlemmer. Selv etter at alle de der nymotens seigmenn-avatarene begynte å dukke opp skal det vel være mulig å få henta frem noen usle minner fra de innerste kroker av skallen.
Det jeg lurer på er hvordan dere klarer å følge så godt opp på trådene?
Jeg har prøvd å delta så mye som mulig her på forum, men ender ofte opp med at jeg ikke finner postene igjen og misser unna på en del svar o.l.
Jeg har en del tråder som abonomenter, men får ikke mail på de, er det en måte å holde seg oppdatert uten å få en inboks full av mail?
Sitat av CarstenMagnus Vis innlegg
Det jeg lurer på er hvordan dere klarer å følge så godt opp på trådene?
Jeg har prøvd å delta så mye som mulig her på forum, men ender ofte opp med at jeg ikke finner postene igjen og misser unna på en del svar o.l.
Jeg har en del tråder som abonomenter, men får ikke mail på de, er det en måte å holde seg oppdatert uten å få en inboks full av mail?
Vis hele sitatet...
Jeg pleier å kommentere på de trådene som jeg finner interresante, da er det bare sjekke innlegg statistikken din og se der. Pleier å være ofte inne her, så følger jo egentlig meg på diskusjonen gjennom hele veien.
Sist endret av iMAGINE123; 9. januar 2012 kl. 18:17.
Sitat av CarstenMagnus Vis innlegg
Det jeg lurer på er hvordan dere klarer å følge så godt opp på trådene?
Jeg har prøvd å delta så mye som mulig her på forum, men ender ofte opp med at jeg ikke finner postene igjen og misser unna på en del svar o.l.
Jeg har en del tråder som abonomenter, men får ikke mail på de, er det en måte å holde seg oppdatert uten å få en inboks full av mail?
Vis hele sitatet...
Bare å bruke søkefunksjonen om du ikke finner igjen en tråd. Som oftest så husker man jo et stikkord fra tittelen som kan hjelpe når man skal søke.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av CarstenMagnus Vis innlegg
Det jeg lurer på er hvordan dere klarer å følge så godt opp på trådene?
Jeg har prøvd å delta så mye som mulig her på forum, men ender ofte opp med at jeg ikke finner postene igjen og misser unna på en del svar o.l.
Jeg har en del tråder som abonomenter, men får ikke mail på de, er det en måte å holde seg oppdatert uten å få en inboks full av mail?
Vis hele sitatet...
Jepp, jeg bruker http://freak.no/forum/search.php?do=getnew&type=user som bokmerke, denne linken gir deg en side som viser tråder du har deltatt i som har nye inlegg.
**Mulig jeg misforstod spørsmålet til T.s., kjenner igjen IrL, eller forummessig? Tror T.s mener siste - Vel, så:

Rusforum: Kjenner igjen nesten samtlige mods, Vifs og medlemmer som bruker å være der.

Samfunns & Vitenskaps-forum; kjenner igjen mods, flere vifs, og flere medlemmer som bruker å være på denne delen.

Sosialiseringsforum; kjenner igjen flere medlemmer. Har vært på treff en gang nylig. Freaks ække "farlige" som flere lurer på i tråder om treff

Ellers; Ja, kjenner igjen mange brukere, og vet sånn ca hva/hvordan de kommer til å svare på ulike ting. Slashdot, mentalmelt, Provo,etc ^^
.....................

Ellers; bra forum, godt administrert, bra mange temaer som kan diskuteres på et "<It-forum med to-tre sidearmer; rusforum, pyro og vitenskap/forskning/samfunn&etikk>". Man har prøvd å begrense tema-veldet endel her og jeg forstår crewsa at de må.

Freakforum kan jo ikke dekke alt mellom himmel og jord (les nedre mantel og stratosfæren)

Det som er litt kritikkbart er K.p-policyen, og at det av og til slettes litt "rart".
Stor sammenblanding av folk fra flere aldre - alt fra 11/12åringer til 30-35, så det kan noen ganger virke litt "ujevnt" hvis dere skjønner, men det er ofte en positiv sak også da!
.....................

Ellers vet jeg ikke helt om folk kjenner meg igjen her, og på hvordan (det) jeg skriver?! Har da prøvd å utvide "nettverket" litt siden jeg startet her på nFF for ikke så veldig lenge siden
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg har aldri sett deg i virkeligheten. Men jeg mener å huske at du er på forumet til bassmisbruker?
Vis hele sitatet...
Correct