Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  106 13886
Skal knækkes
Golder's Avatar
Trådstarter
Hvis andre har forslag til hva som kan gjøre neste gang bedre, spy de ut her!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Golder Vis innlegg
Hvis andre har forslag til hva som kan gjøre neste gang bedre, spy de ut her!
Vis hele sitatet...
Monobattles tournament. Random/random 4-manns lag for lols and funsies.
Gjerne med en liten morropremie til vinnerlaget.
Sist endret av Bombasa; 23. april 2012 kl. 19:36.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Monobattles tournament. Random/random 4-manns lag for lols and funsies.
Gjerne med en liten morropremie til vinnerlaget.
Vis hele sitatet...
Ingen dum idé det!

Problemet er at det er ikke sikkert at det blir så veldig tilskuervennlig i og med at det er utrolig mye som skjer samtidig i 4v4, så den som observerer får gjerne kun med seg en brøkdel. I tillegg kan det være en del problemer med lag.

Men det kan vel tas opp til vurdering, har personlig ingenting imot det, hadde vært knallmoro!
Kanskje ha med en person til i crewet som kan avlaste dere litt. Kanskje steppe inn som caster om noen av dere føler for en liten pause etc.

Uansett så håper jeg det blir mange flere sånne turneringer, var en bra kveld
Sitat av Badapple Vis innlegg
Kanskje ha med en person til i crewet som kan avlaste dere litt. Kanskje steppe inn som caster om noen av dere føler for en liten pause etc.
Vis hele sitatet...
Har tenkt tanken om å ha andre step-in castere. Selv har jeg ingen problemer med å caste lenge uten pause, så lenge vi har folk til å hjelpe oss med ting og tang. Denne turnerigen fikk vi Jonta til å steppe inn for å hjelpe oss med registrering av resultat og diverse, noe som gjorde jobben vår vesentlig lettere!

Sitat av Badapple Vis innlegg
Uansett så håper jeg det blir mange flere sånne turneringer, var en bra kveld
Vis hele sitatet...
Det kan jeg garantere at det blir! Både Golder og jeg hadde en fantastisk kveld, så jeg kan love deg at det ikke blir den siste!
Sist endret av Bartulf; 26. april 2012 kl. 02:33.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Brainstormet litt med Golder for et par dager siden. Bl.a. om pauseskjermen.
  • Sang som spilles nå
    • Golder fikk tittel og artist til å scrolle (jeg vet ikke hvordan) nederst på skjermen. Jeg foreslo å ha den statisk i stedet.
    • Ville det vært mulig med en liten animasjon ved siden av? Som indikerte om musikken spilles eller ikke? (Veldig lite viktig, men bra om det er mulig).
  • Neste spill som castes
    • XSplit (programmet Golder bruker for å sette opp scener som streames) kan bl.a. vise tekstfiler. Også eksternt. Jeg modifiserte en *.txt-fil på en webserver, ga Golder URL-en, og oppdateringer kom inn i XSplit. Støtter ikke linjeskift tho (Vi tenkte noe som "Herp 2 - 0 Derp <linjeskift> Best of 5"), men dét kan løses ved å ha "Best of n" som del av grafikken i neste hovedpunkt.
    • Multi-line i XSplit 1 og 2.
    • Forrige pauseskjerm. En skisse av mulig ny pauseskjerm:



      Krysset er plass til reklamegrafikk, Herp og derp er spillere og stilling, lipsum er IRC (som det for meg virker litt rart å ha med. Forslag til andre ting? Tidsplan kanskje?), ansiktene er webkameraene til casterne, og «Musikk» er det som spilles for augneblinken.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Skal knækkes
Golder's Avatar
Trådstarter
For dere som måtte ha savnet dette: http://freak.no/forum/showthread.php?t=223593