Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  695 85207
jhhehehe, jeg kan ikke en dritt om programmering :P
TinnSoldat: Du trenger ikke kunne så mye om programmering, da.
noen som kan hjelpe meg litt me 20?
:P
ja foresten Masticore;

Parse error: syntax error, unexpected ')' in /space/web/masticore.neonnero.com/www/HackorDie/forgot_password.php on line 17

den må du få fixet
Sånn, feature removed
Nå er jeg litt småiritert på meg selv.. siter fast på lvl3.ø. jeg har endelig fått opp page sourcen men jeg skjønner ikke
password=prompt('LEVEL: 3\n Enter password:',' ');

var a = "newbie";
var b = a.substring(0,3);

if (password == b)
{
location.href= "?page=level3&pw=" + password;
}
else
{
location.href= "levels/error.php";
Vis hele sitatet...
jeg aner ikke hva substringen er jeg har ikke peil på javascript.. hva skal jeg gjøre?? blir gal av uvitenheten min!!
Da får du rett og slett lære deg hva den funksjonen gjør. Er veldig enkelt å finne ut av. Du kan evt. bare lage et likt script som spytter ut variabelen b.
tror jeg skjønte hva substring var nå.. er det sånn at subsringen er da "n, w"??
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av carty
tror jeg skjønte hva substring var nå.. er det sånn at subsringen er da "n, w"??
Vis hele sitatet...
Nei. Tar eg ikkje heilt feil er det to grenser, og alt som er mellom dei blir med, altså 0 til 3, newb...
herregud så dum jeg er!!! takk vidarlo..=) har sitte leenge på den... blir sur på meg selv når jeg skjønner hvor enkelt det faktisk var. takk enda en gang..=)
▼ ... over en måned senere ... ▼
noen som kan gi noen hint på 20?
Sitter fast på lvl 4! Har prøvd med haxx000r som PW men det fungerer jo ikke!
level 3 er umulig!
Vil bare si at på level 16 kommer det opp "Great work! A bit slow but great", det blir litt feil at den ikke engang tar tiden, fordi jeg tok den med en gang.

Edit: Har sittet de siste 20 minuttene, er level 18 nå, men må gjøre noe nå.
Sist endret av TanteSpiker; 14. april 2007 kl. 18:58.
noen som vill hjelpe meg med ett hint på lvl 10 ?
Lite hint: Det kalles (ihvertfall i mitt hode) en relativ sti/path.

Edit: Nå sliter jeg på level 18, tror jeg har funnet riktig, men fikk ikke akkurat det svaret jeg håpet på, noen som har et lite tips?
Nvm, jeg vet svaret nå.
Sist endret av TanteSpiker; 14. april 2007 kl. 19:50.
lite hint:
this_is_the_pw er en variable. altså må du finne ut hva this_is_the_pw står for/inneholder.
Er det meninga at det på level 3 skal komme et bilde som det står: "Error!!, try again ?" ..Har naturligvis prøvd adressen: http://masticore.neonnero.com/HackorDie/?page=level3 osv. og levels/ mappa, men får enten den feilmeldingen som skrevet ovenfor eller meldingen:

Kode

You must be logged in to view this page.
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /space/web/masticore.neonnero.com/www/HackorDie/levels/1/index.php:57) in /space/web/masticore.neonnero.com/www/HackorDie/levels/1/index.php on line 58
Sist endret av icebyte; 14. april 2007 kl. 20:07.
du skal få det bilde hvis du tar feil passord, ja