Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 144140
ifølge siste ep. vil jeg si meg enig i det som har blitt sagt så mange ganger før, serien begynner å gå inn i en drama/såpeserie sirkle. Selv om det er interessant å se på så har jeg ikke den samme gløden for det som jeg hadde før. Likker nå mye bedre Prison Break og Surface <-- verdt å skjekke ut
Lost med såpe i! Trodde nesten at serien hadde tatt seg opp, men når de lager en hel episode bare om at dop ikke er bra for deg, og at man bør døpe ungene sine, så tok jeg tydeligvis feil. Nåja, jeg fortsetter å følge med allikavel...
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Ja, er enig. Nå ble det litt mye kliss. Må ha litt mer action om jeg skal gidde og se mer på den serien. Er litt lei alt klisset. Den forrige episoden når den svarte skyen var fremme likte jeg. Da var det litt action der. Men nå er det lite og spore.
Og det som skjedde med de andre på øya var jo bare teit. Det var uberkjipt at man ikke kunne få mer svar. Skjønner ikke hvorfor ikke Jack kunne spørre litt mer. De andre visste jo det meste om Jacks folk.
Første del var bra, men nå begynner det og bli trukket for langt begynner og bli lei
Lost er faktisk verdens beste serie...
Bare så det er sagt..!!!!
I like turtles
Skyfex's Avatar
VeNoM: Lost er ikke verdens beste serie. Du synes det er verdens beste serie (det gjør forsåvidt mange andre og, men det er fortsatt en subjektiv oppfatning). Bare så det er sagt.
Synes det er litt for mange viktige hendelser de holder hemmelig for hverandre...Hadde de samarbeidet, og rapportert hva de oppdaget på øya, kanskje de ville overlevd lettere?

F.eks. den sorte røyken. Ekke så mange der som vet om den. Tallene, de kunne prøvd litt hardere å spore hva den var til...Hva svarte ville dere gjort om dere var strandet på den øya? Holdt hemmeligheter og stadig vekk krangle om filleting? La hver person oppdage og finne ut av hver mystiske ting for seg selv, som om det skulle vært en MMORPG?

But still, etter at jeg fikk LOST sesong 1 til jul, har jeg fulgt med på serien. Godt lagde personligheter der...
syntes LOST var veldig bra i starten, men nå synes jeg de drar litt for mye på historien.. blir tynnere og tynnere og ser ikke for meg at de i det hele tatt klarer å lage en slutt på det uten å blande inn aliens eller noe annet tull
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
[quote=empty_other]
F.eks. den sorte røyken. Ekke så mange der som vet om den. Tallene, de kunne prøvd litt hardere å spore hva den var til...Hva svarte ville dere gjort om dere var strandet på den øya? Holdt hemmeligheter og stadig vekk krangle om filleting? La hver person oppdage og finne ut av hver mystiske ting for seg selv, som om det skulle vært en MMORPG?
]/QUOTE]
Der har du det ultimate MMORPG. Man kan elge å være the others eller survivers og så slosst man om å dominere øyen. Mesa wants
stereopostet til diskuterfilm og freakforum:

Jaja, nå har jeg sett episode 10 og 11 også, og ting har blitt litt bedre. Man fikk endelig se "monsteret," eller ett av dem iallefall, i form av en slags nanoteknologisk røyk (siden skaperne har sagt at det ikke er noe overnaturlig på øya får jeg bare tro at det er nanoteknologi eller en eller annen sci-fi-tek inne i bildet).

Men jeg syns fortsatt at ting går altfor sakte fram, det er sjelden mer enn 10 minutter med interessante ting pr. episode, og det er litt for lite. Det blir også litt vel såpete for min smak. Men jeg henger fortsatt med, og håper på bedre tider.
Ja de bør seriøst få litt mer innhold i episodene.. Sist episode var nok en todelt moraliserende episode om hvor ille det er å bli hektet på the forbidden fruit.. Og tillegg en om at du må bli døpt for å komme til himmelen.. HAHA

Virker som om de ikke bryr seg om de mister x antall seere per episode. De vet meget godt at uansett hvor langt de trekker det er det fortsatt mange millioner amerikaner som vil se på det, dermed tjener de enda mer hvis de holder ut til sesong 3 eller mer.

P.S. følger fortsatt med, men om det kommere sesong 3 blir jeg litt skuffa. Viva la Prison Break
Og gjett om jeg ble skuffet på torsdag. Trodde virkelig det kom episode 13. Når kommer den da?
håper dem tar seg til vett og får mer fortellende innhold i episodene. OG at episode 13 kommer denne uka!
Den kommer førstkommende torsdag, bare se på tv.com
Vet at jeg skvatt som hell når jeg så røyken bare suse forbi :P Og skvatt ikke særlig mindre når vi hørte "røyk"-lyden sveve rundt før det plutselig smeller som helvete.

Huffja...blitt litt såpete...håper det tar seg opp, er så teit at det er noen episoder man får vite myyye i, og noen som bare er teite.
Eller rettere sagt, noen episoder man får vite litt i og noen ingenting... :/
er vel omtrent den eneste tv-serien om dagen som faktisk er verdt å se..
Sitat av future_slayer
er vel omtrent den eneste tv-serien om dagen som faktisk er verdt å se..
Vis hele sitatet...
Hehe, det kommer sikkert helt ann på hva du liker. Jentene i klassen min er fortsatt fortapt i Frustrerte fruer, mens kameratene mine sitter og glor på Prison Break til stadighet. Det er mye bra tv der ute
Sitat av future_slayer
er vel omtrent den eneste tv-serien om dagen som faktisk er verdt å se..
Vis hele sitatet...
Jeg vil heller si enste som ikke er verdt å se...

Har du sett Frustrerte fruer og / eller prison break, så vet du hva en TV-serie skal være. Lost er desverre bare blitt mer og mer kjedelig, gidder ikke en gang å bruke båndbredde på episodene

Men, men, vær sin smak!
Som sagt hver sin smak, syntes etter ep 213 at det begynner å ta seg opp igjen, var til tider spennende og gleder meg til å se hva som skjer videre

Cause now there is a new sherif in town
la merke til en ting.
da Hurley gir walkien til Sahid, sier han: "when bonne picked up a signal from the norwegian plane" hvilket norsk fly?
Sitat av aiaikaptein
la merke til en ting.
da Hurley gir walkien til Sahid, sier han: "when bonne picked up a signal from the norwegian plane" hvilket norsk fly?
Vis hele sitatet...

Er snakk om det gule flyet som de fant med alt heroinen... Men den er isje fra norge.
Han mente nigerian plane. Litt kult at dem har klart å nevne / vise Norge 2 ganger nå i serien.
Dette med det norske flyet, og bildet av det bygget et sted i Norge som ble vist på filmen dem fant nede i "huset" under luken.
Hvis du hadde hørt etter hva han andre sa så sa han at det IKKE var ett Norwigian plane men ett Nigerian plane.

hey man, are you gonna put the lime in the coccanut drinking both up?:P
Sist endret av frgz; 10. februar 2006 kl. 01:07.
Laster ned alle mine LOST episoder på torrentz.com
Bare Hugo som sa feil, ja.
Jeg syns Lost begynner å bli litt kjedelig, kanskje pga. at 24 har startet og at jeg liker det mye bedre. Dog det ble litt bedre etter ep. 13, enig der. Charlie goes bad.
Sitat av ShK
Laster ned alle mine LOST episoder på torrentz.com
Vis hele sitatet...
du _søker_ etter episodene på torrentz.com, men laster de ned fra en annen side for tenk

Jeg får faen ikke sett episodene hvis jeg ikke får huket tak i de på et lan elns, nettet hjemme er jo ikke tilstedeværende.
Sitat av Viva la Opium
Jeg får faen ikke sett episodene hvis jeg ikke får huket tak i de på et lan elns, nettet hjemme er jo ikke tilstedeværende.
Vis hele sitatet...
jeg har samme problemet... det er ikke til å holde ut.
Hver sin smak ja, det er sant. Bare det at hver gang jeg slår på TVn for tida (ikke altfor ofte må jeg få si da) ser jeg glimt av enten Slankekrigen, Ekstrem Forvandling eller et eller anna i den duren. Kan ikke si at det frister å slå på TVn igjen etter det :P
Idag (ep 14) var det jo litt spenning...
Noen som har ett screenshot av nedtellingsgreia og/eller litt seriøse ideer om hva nedtellinga fører til?
De tegna som kom dannet ordene
SPOILER ALERT! Vis spoiler
[COLOR=White]Swan - Small death[/COLOR]


Står på gammelegyptisk(hierglyfer)
her har du bildet...... http://home.no.net/karsj/lost_tegn.bmp
Sist endret av ElroY; 17. februar 2006 kl. 20:52.
Det bildet var helt svart ElroY. Kan ikke bare ta bilde av en film slik uten videre, prøv med vlc player.

Her er bildet
Sist endret av Mith; 17. februar 2006 kl. 21:15. Grunn: Glemte link til mitt bilde
Sitat av ElroY
Vis hele sitatet...
Offtopic: For å ta print screen i Media Player x må man gå inn på Verktøy-->Alternativer-->Ytelse-->Avansert, og her må man slå av "Bruk Overlapping"
Sitat av Mith
Det bildet var helt svart ElroY. Kan ikke bare ta bilde av en film slik uten videre, prøv med vlc player.

Her er bildet
Vis hele sitatet...

SOrry. ANer ikke hva som gikk galt, fikk sett bildet helt fint på pcen i går før jeg lastet det opp. Men men, sånn kan det gikk.

Er vel ingen som har peil på hva de tegnene på nedtelleren betyr?
Står i øverste posten på denne siden...
Hieroglyfer kan jeg ikke, så jeg vet ikke om det stemmer
Sheisse, noen som så traileren for neste episode? Så sinnssykt spennende ut. Skakke avsløre innholdet av respekt for de som ikke vil vite det, men denne virka utrolig bra.

Forøvrig syns jeg det har vært ganske labert i det siste, omtrent annehver KJEDELIG og annenhver OK eller ganske spennende... Men neste gleder jeg meg maks til (med mindre det er den som har kommet allerede? Siste jeg så var den med Sawyers con-historie).
Hm, det var visst den det var bilde fra over her (de egyptiske tegna)..

Gøy episode, men som vanlig går ting saaakte fremover og blir mer og mer irriterende.
Hater LOST! gikk glipp av 1 episode! BARE 1! så fattet jeg ingenting lenger
Fyttehelvete jeg ble redd når jeg så de tegna :S , og det blikket til han duden i det døra gikk igjen var og litt creepy..
Tja.. hvis det ikke begynner å løsne snart tror jeg jeg bare gir faen i hele serien, som så mange andre. Prøv Surface, ikke like bra og dypt osv., men den er iallefall spennende hele tiden.
Episode 15 var bra synes jeg..

mye nytt, og litt oppklarende.
Sitat av Viva la Opium
Episode 15 var bra synes jeg..

mye nytt, og litt oppklarende.
Vis hele sitatet...


Ja, det synes jeg og Og ikke minst slapp vi sånn tilbakeblikk fra før de kom til øyen

Den beste nå på en stund, synes jeg hvertfall
enig. De 3 siste har vært veldig slappe, men denne var spennende.
Den nye episoden var helt klart best ja, men det er kjedelig med de pausene hele tiden..
Sist endret av Alfen92; 5. mars 2006 kl. 15:55.
Helt enig at siste ep var spennende.. men haaper at Lost ikke droeyer saa mye mer lengere.. orker ikke enda en sesong med lite handling!
Når kommer episode 16?
Sitat av Cybergasm
Når kommer episode 16?
Vis hele sitatet...


Tror de hoppet over en uke nå, så den kommer på torsdag
Hva har jeg gjort for å fortjene dette?!!
Sitat av Cybergasm
Hva har jeg gjort for å fortjene dette?!!
Vis hele sitatet...


Lastet ned ulovlig ?