Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 144956
Sitat av helk
Vel, nå er det ikke heeeelt sikkert at hun døde.
Vet aldri helt med LOST. Sawyer var jo rimelig skakk på slutten og.

Hadde gleda meg til å få se The Others jeg, litt skuffet, var ikke så mye som skjedde i denne episoden..

Nanospoiler, om neste episode.. :
[COLOR=White]"The harrowing first 48 days in the lives of the tail section survivors are revealed."[/COLOR]
Gleder meg.
Vis hele sitatet...
Det er faktisk sikkert at hun dør. Blitt bekrefta.
Sitat av Dice
Det er faktisk sikkert at hun dør. Blitt bekrefta.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig i at hun ser død ut men, hvor er det bekreftet
Hun ble vel skutt i brystet? Jeg synes hvertfall det så sånn ut. Du er vel rimelig død etter det. Men, men, det er jo tross alt Lost.
Syns en del av episodene har blitt litt tamme. De første episodene i sesong 2 var sinnsykt fete, men nå blir det altfor mye "labbe rundt i jungelen", eller "sitte å se tankefull ut på stranden". Serien fortjener litt mer action og litt mindre svada etter min mening.
har hørt at sesong 4 har kommet ut i usa, er litt langt å dra Lost...
Sitat av krembanan
har hørt at sesong 4 har kommet ut i usa, er litt langt å dra Lost...
Vis hele sitatet...
Feil. Det er sesong 2 som går i amerika nå. De er foreløbig på episode nr 6.....
Det ble jo sagt i traileren at en av folka på Lost skulle dø.

Hvorfor synes forresten folk at de ikke skal lage flere sesonger? Det er jo mye bedre konsept enn de fleste andre serier (5-6 personer (familie, venner, kontor) et tilfeldig sted, add humor, success!). Det er kanskje ikke like mange muligheter som i f.eks. sci-fi serier. Men for min del kan det godt bli 10 sesonger. <3
De fleste serier har en tendens til å dabbe litt av for vær sesong som går. Men føler at det er noe annerledes med Lost. For min del kan de også lage ti sesonger.
Sitat av otaku
Jeg er enig i at hun ser død ut men, hvor er det bekreftet
Vis hele sitatet...
Ny! 10/18 - The female who dies is... [COLOR=White]shannon[/COLOR]. The death will happen in the November 9 episode. Source: Ain't It Cool News

Står masse spoilere på episodene fremover på forumet til lost-norge.net

Dice-

edit: 10 sesonger hadde vært flott for meg, hadde det bare klart å holde nivået oppe!(noe de har klart hittil)
Sist endret av Dice; 12. november 2005 kl. 19:50.
Det som er litt dumt med Lost er at det er
en slik evighetsserie. Det er jo i grunnen
litt spennende også!
ÅÅÅÅÅH!

Syns episode 7 var KNALL! Fikk vite ganske mye rart..

og en ting som jeg ble ganske glad for: de har den gode gamle musikken igjen Som det var i alle episodene før rundt 20 elns i første sesong..
Synes lost begynner å dra seg ned i søla nå. Enda mer flashbacks og uthaling uten like.
Syns Lost endelig har begynt å ta seg opp igjen. De siste episodene har bare vært sånn derre såpeopera-stil uten mål og mening. Men nå har det endelig begynt å skje noe igjen...
Episode 7 likte eg, det er kjekt/greit å kunna vita noko om bakgrunnen (på øya) til dei folka fra bakenden av flyet også, og så fekk ein jo oppklart korleis Boone fekk svar då han snakka i den radioen i narkoflyet.
bra episode. men det så ut som han store svarte mannen hadde en tatovering på skuldra me dharma initiative eller noe sånt? ser det når han trøster michelle rodriguez.
Sitat av aiaikaptein
bra episode. men det så ut som han store svarte mannen hadde en tatovering på skuldra me dharma initiative eller noe sånt? ser det når han trøster michelle rodriguez.
Vis hele sitatet...
La merke til det jeg og, men er ikke helt sikker. Vi får aldri et bra nok bilde til å se det helt sikkert...
Kikket på den tatoveringen jeg også, men tror nok ikke det er en versjon av dharma logoen/symbolet. Er altfor detaljert og har et mye mer kantete omriss. Jeg ville tippet noe fra hinduismen, eller i det minste noe som ser ut som om det kommer fra den stilen. Men skal jo sies at du absolutt ikke er mulig å tyde mye utifra de bildene i denne episoden, så vi får bare vente å se om det kommer noen bedre vinkler etterhvert.
Sitat av okaminaru
Synes lost begynner å dra seg ned i søla nå. Enda mer flashbacks og uthaling uten like.
Vis hele sitatet...
Vel, i denne episoden var det på en måte bare "flashback", og likevel ikke.


Imo en av de beste episodene hittil i sesong 2. Fikk bekreftet veldig mye av det jeg hadde tenkt på av sammenhenger mellom de to gruppene.

Og han "the others"-karen, han sa jo om Nathan (han de kasta i fangehullet), "Nathan was not a good person, thats why he wasn´t on the list".
Dvs. at alle som er igjen er "slemme", i The Others´ øyne, i hvert fall.
Hvem nå enn de er.

Spent på neste ep., syns også det tar seg opp nå.

Hvilken bibelsk greie var det som fikk Mr. Eko til å ti stille i 40 dager? (Regner nå i hvert fall med at det var noe sånt..)
Nå skjer det mye rart her serru

Promo(trailer) for neste episode: (spoiler, så se på eget ansvar)
http://www.sparklies.org/~lisa/lost/...08promo-lg.zip Amerikanske versjonen
http://www.sparklies.org/~lisa/lost/...8promo-cdn.zip Kanadiske Versjonen

Dice
Tror jeg og for en gang skyld har funnet en sammenheng. Når han svære karen (mr. Eko?) og japaneren er ute å leter etter Michael, så må de gjemme seg for the others. Så ligger dem i noen busker, og man ser noen bein gå forbi, og da går det også noen barn forbi, og den ene drasser med seg den bamsen, som en av barnene hadde. The others må ha fanga de 9 folka, og omgjort dem hypnotisert dem til å være med i gjengen dems.

Ellers syns jeg episode 7 var en bra oppklarende episode, men jeg ble litt irritert over sammensettinga, og syns det var dårlig satt sammen. Bare en masse oppramsing.
Ehm.. Han fyren fra the others sa jo at de ville ha det bedre. Det er jo ikke sikkert The Others er så onde som det ser ut til. Hvorfor de bare tar noen er vanskelig å*gjette, men det finner man vel ut.
Ana lucia spør Goodwin om noe slikt som at: What about the children, did you kill them too?
Virker for meg som om han svarer bekreftende med ''they're better off now''
Som om The others tok livet av barna av en eller annen grunn. Bare en tanke tho.
Synes det var OK å få vite litt om de fra bakparten av flyet også, men er sykt nyskjerrig på hva som skjer videre, og litt skuffet over at episoden slutter på samme tidspunkt som den forrige.
Sist endret av AntonSR; 17. november 2005 kl. 22:46.
Er det noen som har tenkt over hvorfor sawyer plutselig fortalte jack om faren som han møtte i baren? Har en teori: det var faren til jack som oppfordret sawyer til å gjøre det han kom til australia for.... sawyer skyter feil mann og drar i sinne tilbake til baren å angriper faren til jack som får hjerteinfarkt..... Sawyer ble jo arrestert for barslagsmål........ Bare en tanke....
Sitat av mcsnack
Ana lucia spør Goodwin om noe slikt som at: What about the children, did you kill them too?
Virker for meg som om han svarer bekreftende med ''they're better off now''
Som om The others tok livet av barna av en eller annen grunn. Bare en tanke tho.
Synes det var OK å få vite litt om de fra bakparten av flyet også, men er sykt nyskjerrig på hva som skjer videre, og litt skuffet over at episoden slutter på samme tidspunkt som den forrige.
Vis hele sitatet...
Vel, du kjenner kanskje igjen bamsen fra barna når de er på stranda.
I tidligere episode ser vi en kosebamse med blod på slep i ståltråd, når Mr Eko og Jin er ute å leiter etter Michael.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Jeg tror muligens helvette bryter løs nå. Jeg var jo så smart å dra ned promoen til neste episode. Ikke lurt i det hele tatt.
Ligger det i korta at flere skuespillere skal dø? Jeg begynner å bli litt redd for dette. Den bamsen var jo Walts var den ikke?
Nei, den bamsen tilhørte gutten på den andre siden av øya. Han som ble tatt.
Derfor støtter jeg litt det som ble nevnt tidligere, at de på en måte er blitt "The Others".
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Ah. Stemmer. Nå kom det tilbake. Hjernevaskin og slike ting tror jeg spiller en rolle her. Eller at de skal bli "the fittest" og overleve alt.
Ja den bamsen er den gutten sin.
Og det skal ikke dø fler helt enda.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
det virka på meg som om de tok de sterkeste for å bruke dem. Altså få de til å bli en del av possyen teh others. Dåg bare en løssluppen tanke. Denne episoden var way bedre enn den forrige, der det ikke skjedde en drid.
Polle, det var jo noe ala det de sa også. Tydeligvis var Mr. Eko for sterk for dem
Sitat av Magisk
Jeg tror muligens helvette bryter løs nå. Jeg var jo så smart å dra ned promoen til neste episode. Ikke lurt i det hele tatt.
Ligger det i korta at flere skuespillere skal dø? Jeg begynner å bli litt redd for dette. Den bamsen var jo Walts var den ikke?
Vis hele sitatet...
Hvor fant du den?
Sitat av Dice
Nå skjer det mye rart her serru

Promo(trailer) for neste episode: (spoiler, så se på eget ansvar)
http://www.sparklies.org/~lisa/lost/...08promo-lg.zip Amerikanske versjonen
http://www.sparklies.org/~lisa/lost/...8promo-cdn.zip Kanadiske Versjonen

Dice
Vis hele sitatet...
Nøyaktig der
Et lite utdrag jeg fant fra et annet forum:

In the scene where Ana Lucia kills Goodwin, the way she kills him is very similar to the way Anthony Hopkins and Alec Baldwin kill the bear in the 1997 film “The Edge.” This film is about survivors from a plane-crash and their struggle to survive, seem familiar? Also acting in this film is Harold Perineau who now plays Michael on "Lost".


On the 40th day anniversary since the crash, Ana-Lucia breaks down, and Echo begins to talk again. Echo said he would pray for many things and perhaps this is when he will stop as 40 days has a very significant religious meaning, and he now gives up hope. The same goes for Ana Lucia, implying that she also has/had religious faith.



"We're not savages". Since this show has a lot in common with "Lord" Of the Flies, this could be another allusion to it. In the book the antagonist Jack says at the beginning "We're not savages", and later they become savages. Just like the book this could foreshadow them becoming savages.
Her er en utvidet swendeplan for de neste episodene av lost....
Sitat av Composite
Her er en utvidet swendeplan for de neste episodene av lost....
Vis hele sitatet...
Er det ikke bare å legge ut link til de som har æren av den listen du viser, da kan folk også i samme slengen både lese og gi karakterer til de forskjellige episodene. For dere som ikke vet det er tv.com en veldig god side når det gjelder tv-programmer og det er der denne listen er fra.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av Composite
Her er en utvidet swendeplan for de neste episodene av lost....
Vis hele sitatet...
Hvordan kan det komme seg at episoder som ikke er sendt ennå, har fått rating?
En liten ting...i episode 7, når Ana og Goodwin stopper og deler frukten på fjellet.. se nøye etter i mellom de to, så ser du en bil som kjører oppover en vei....hehe
hvordan skal vi tolke dette?
episode 8 var meget bra
hvor fant du episode 8???
Composite: På en hvilken som helst utenlandsk torrentside.

Episoden var bra, men begynner å irritere meg at vi aldri får vite noe stort.
Sitat av Composite
hvor fant du episode 8???
Vis hele sitatet...
Den ligger vel der den vanligvis ligger...på internett.
Sjekk torrentsites så finner du den nok uten noen problemer: Lost.S02E08.HDTV.XviD-LOL

Og ja, episoden i dag var bra - gleder meg til å se hva som skjer fremover. Tror Ana Lucia kommer til å lage litt trøbbel.
Sist endret av charz0r; 24. november 2005 kl. 13:54.
Kan jeg komme med noe offtopic her? Ja, det kunne jeg gitt. Hva er LOL til?
LOL er release-gruppa.

Sitat av ninja5000
En liten ting...i episode 7, når Ana og Goodwin stopper og deler frukten på fjellet.. se nøye etter i mellom de to, så ser du en bil som kjører oppover en vei....hehe
hvordan skal vi tolke dette?
Vis hele sitatet...
Hehe, godt observert. En skikkelig blooper - med mindre det skal være sånn, at the others har bil. wtf?
Sitat av charzer
Tror Ana Lucia kommer til å lage litt trøbbel.
Vis hele sitatet...
Blir vist trekantproblemer mellom Jack,Katherine og Ana-Lucia
Sitat av frgz
Blir vist trekantproblemer mellom Jack,Katherine og Ana-Lucia
Vis hele sitatet...
hvorfor det når katherine liker sawyer?

Bumbet over denne siden; http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=3377 Teorien virker veldig lovende..!
SPOILER

[COLOR=White]Tiden på "the doomsday counter" Går ut. Sawyer forsvinner[/COLOR]


Trailer: kanadiske: http://www.sparklies.org/~lisa/lost/...9promo-cdn.zip
Amerikanske:http://www.sparklies.org/~lisa/lost/...09promo-lg.zip

SE på eget ansvar
Var vel egntlig ganske fornøyd med gårsdagens episode, selv om slutten igjen ble litt for såpeserie-klisje-aktig...
Mulig spoiler:
[COLOR=White]Med tanke på den slutten på EP08, så misstenker jeg Jack og Ana Lucia for å ha møttes i fortiden. [/COLOR]
Sitat av otaku
Mulig spoiler:
[COLOR=White]Med tanke på den slutten på EP08, så misstenker jeg Jack og Ana Lucia for å ha møttes i fortiden. [/COLOR]
Vis hele sitatet...
De har det, du ser det i løpet av en av sesong 1, de tar en drink sammen på flyplassen.