Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 14864
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av layziie Vis innlegg
jeg pleier å kværne 40 - 50 stk av hawaii typen, eller bygge trippen opp med å ta 15 så 15 til så kanskje 10. for noen er det en grei dose, for andre er 4 frø nok til å legge seg selv inn på sykehuset :P Så de frøa der er ikke vits å kødde med om du ikke er sterk nok psykisk. og å sitte i et rom å trippe er heller ikke noe kult på de, men å sette seg ned i skogen eller atme have og høre på shpongle så får de frem sider av deg du ikke viste du hadde =D
Vis hele sitatet...
Kan du forklare hva du bruker til å kværne frøa med?

Hvor lang tid tar det før man får effekt etter å ha inntatt frøene?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Disse tablettene er fra høstens beslag. Pillene inneholder det psykoaktive stoffet alprazolam, som er et benzodiazepin, og minner om ecstasy. FOTO: TOLLVESENET
Vis hele sitatet...
Jævla søpplehuer alprazolam har fint lite med ecstasy og gjøre omfg det er jo virkestoffet i xanor/xanax.
Sitat av diazepam420 Vis innlegg
Jævla søpplehuer alprazolam har fint lite med ecstasy og gjøre omfg det er jo virkestoffet i xanor/xanax.
Vis hele sitatet...
Og hva har det å gjøre med LSA-innholdige frø?
Creds, tråden har blitt sitert i aftenposten:
http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle2775594.ece

Noe som egentlig suger for alle som bestiller snop fra nettet.
Vis hele sitatet...
sto i denne artikkelen som blei linka til tidligere i tråden men glemte og quote det.
Blei litt provosert måtte bare nevne det.
utdrag fra ACB


"158.LSD by The Jolly Roger

I think, of all the drugs on the black market today, LSD is the strangest. It is the most recent major drug to come to life in the psychedelic subculture. (Blah blah blah... let's get to the good stuff: How to make it in your kitchen!!)

1. Grind up 150 grams of Morning Glory seeds or baby Hawaiian wood rose seeds.
2. In 130 cc. of petroleum ether, soak the seeds for two days.
3. Filter the solution through a tight screen.
4. Throw away the liquid, and allow the seed mush to dry.
5. For two days allow the mush to soak in 110 cc. of wood alcohol.
6. Filter the solution again, saving the liquid and labeling it "1."
7. Resoak the mush in 110 cc. of wood alcohol for two days.
8. Filter and throw away the mush.
9. Add the liquid from the second soak to the solution labeled "1."
10. Pour the liquid into a cookie tray and allow it to evaporate.
11. When all of the liquid has evaporated, a yellow gum remains. This should be scraped up and put into capsules.

30 grams of Morning Glory seeds = 1 trip
15 Hawaiian wood rose seeds = 1 trip

Many companies, such as Northop-King have been coating their seeds with a toxic chemical, which is poison. Order seeds from a wholesaler, as it is much safer and cheaper. Hawaiian wood rose seeds can be ordered directly from:

Chong's Nursery and Flowers
P.O. Box 2154
Honolulu, Hawaii

LSD DOSAGES

The basic dosages of acid vary according to what kind of acid is available and what medium of ingestion is used. Chemically, the potency of LSD-25 is measured in micrograms, or mics. If you're chemically minded or making your own acid, then computing the number of micrograms is very important. Usually between 500 and 800 mics is plenty for an 8 hour trip, depending on the quality of the acid, of course. I have heard of people taking as much as 1,500-2,000 mics. This is not only extremely dangerous, it is extremely wasteful.

LSD comes packaged in many different forms. The most common are listed below:

1. The brown spot, or a piece of paper with a dried drop of LSD on it, is always around. Usually one spot equals one trip.
2. Capsuled acid is very tricky, as the cap can be almost any color, size, or potency. Always ask what the acid is cut with, as a lot of acid is cut with either speed or strychnine. Also note dosage.
3. Small white or colored tablets have been known to contain acid, but, as with capsuled acid, it's impossible to tell potency, without asking."

burde hjelpe deg litt=)
Jeg har aldri sett mer bullshit om LSD i en tekst enn det der. Den ekstraksjons-tek-en der handler om LSA, ikke LSD. LSD er heller aldri kuttet med hverken speed eller strychnine.
Prøvde HBWS for ca 2 år siden. Først prøvde jeg 7 så 13. Fikk milde milde hallisser som noen "lysglimt" hvis jeg virkelig prøvde, noe rennende effekt på trskapet mitt etc, men ingen ting stort. Var i hovedsak bare tanke-greia med svært filosofiske tanker. Fikk heller ikke sove før noen timer etter endt tur. Ble også ekstremt kvalm i flere timer før virkningen startet. Ville aldri tatt det igjen fordi det var så umennesklig kvalmt. Første gangen ekstraherte jeg frøene i varmt vann og drakk alt. Det smakte rottents og var et slit og helvette å få i seg. Andre gangen tok jeg de bare oralt og tygde - smakte bedre men fremdeles forjævelig. LSD og LSA kan ikke sammenlignes da LSD er mye sterkere. Har ikke pvød LSD selv, men prøvd shrooms og de var veldig mye sterkere enn HBWS.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Kraft Vis innlegg
Prøvde HBWS for ca 2 år siden. Først prøvde jeg 7 så 13. Fikk milde milde hallisser som noen "lysglimt" hvis jeg virkelig prøvde, noe rennende effekt på trskapet mitt etc, men ingen ting stort. Var i hovedsak bare tanke-greia med svært filosofiske tanker. Fikk heller ikke sove før noen timer etter endt tur. Ble også ekstremt kvalm i flere timer før virkningen startet. Ville aldri tatt det igjen fordi det var så umennesklig kvalmt. Første gangen ekstraherte jeg frøene i varmt vann og drakk alt. Det smakte rottents og var et slit og helvette å få i seg. Andre gangen tok jeg de bare oralt og tygde - smakte bedre men fremdeles forjævelig. LSD og LSA kan ikke sammenlignes da LSD er mye sterkere. Har ikke pvød LSD selv, men prøvd shrooms og de var veldig mye sterkere enn HBWS.
Vis hele sitatet...
Først og fremt, les og lær litt mer om HBW så kanskje du også er heldig nok til å oppleve en av dine beste opplevelse i livet! Ikke forvent kraftige open eye visuals (for de vil du ikke nøvendigvis), tygg frøene rett i munn med mye spytt (dette starter fordøyelsen i munnen) sammen med melkesjokolade. Da vil du ikke merke noe ekkel smak, og husk å fyr opp en joint i god tid før du blir kvalm. Løsning på dine problemer?

At LSD og LSA ikke kan sammenlignes underbygger din uvitenhet om dette emnet. Har selv prøvd en syrelapp for et par måneder siden og det gav en mild trip uten mye halliser. Til sammenligning tok jeg 15 Indian HBW frø for et par uker siden. Spiste først 10, tygde godt og spiste sammen med melkesjokolade (herlig combo), og 5 nye frø 3 timer senere. Røykte høykvalitetes pot fra starten av, og selv om skallene på frøene var på merket jeg ingenting til kvalme.

Trippet fikk en drastisk endring etter ca 3,5 timer da de siste 5 frøene kicket inn som faen. Hørte på psykedelisk musikk i flere timer og har aldri vært så langt borte i en transe ever. Vi snakker sterke CEV (closed eye visuals) som var akkurat som en DMT trip. Var vel først på det stadiet at jeg skjønte at kroppen kan lære seg å utnytte DMT fra egen kropp under dyp meditasjon. Kom meg ut av transen etter endel timer og hadde følelsen av å bli født på nytt og hadde svar på alle problemer og tanker. I etterkant har det vist seg å være min beste trip noen gang i den forstand at jeg har lært så sinnsykt mye om livet jeg ikke visste fra før. DMT var det første psykedeliske jeg prøvde for 1,5 år siden. Har siden da tatt sopp 2 ganger, philosopher stones en gang og syre en gang før HBW.

Vil si at HBW kan for mange virke som en dårlig trip fyllt av kvalme (som forøvrig helbredes med god weed) og vondt i beina (ja hadde veldig vondt da jeg gikk på do, måtte ligge i sofaen), men for de som bruker dette til meditasjon etc hvor du lukker øynene i timesvis og bare nyter musikken så kan man dra lengre inn i underbevisstheten enn mange kan drømme om.

Ikke undervurder HBW! Pga muskelsmerter i bein når man er oppreist kommer jeg aldri til å ta dette i skogen selv om det høres fristende ut! Legg deg i en god liggestilling og lukk øynene sammen med god musikk. De samme reglene for sopp gjelder også her. Husk god weed eller hasj - dette hindrer kvalme. Indian strain fra iamshaman er de jeg har brukt og er av høy kvalitet.

Lykke til! Er dere like heldige vil dere også føle dere vektløse i et nytt univers hvor ditt ego ikke eksiterer lenger. Happy tripping!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har spist hawaiian baby woodrose to ganger. Første gang ble frøene tygget til en grøtete masse, og svelgt sammen med vann på nesten tom mage. Andre gang ble de pulverisert i en kaffekvern og helt på gelatinkapsler. Begge gangene spiste jeg like mange frø, men gelatinkapslene var kraftigere. Nå varierer jo
alkaloidenivåene fra frø til frø, men jeg er ganske sikker på at pulveriseringen gjorde at kroppen fikk tatt opp mer av virkestoffene. Og i tillegg så slipper man den forferdelige smaken, hehe.
Er dette ulovlig i hvis man bestiller frøene til Norge?

Poster spørsmålet mitt en gang til, siden av en eller annen grunn slettet mod'sa posten?
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Er dette ulovlig i hvis man bestiller frøene til Norge?
Vis hele sitatet...
Det er ulovlig å bestille HBWR til Norge. Morning Glory er kun lov å bestille fra godkjente europeiske frøhandlere (hva nå det måtte bety).
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hva skjer om du betiller HBWR og den blir stoppa? Blir den bare returnert, eller kan du få dom på deg og bot?
Jeg spiste 18 Hawaian baby i kapsel første gang.
Fikk en ganske OK følelse i kroppen, men kan ikke si at dette ligner på LSD etter min erfaring.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hawaian baby woodrose seeds (5 stk knust) ga meg bare en voldsom svimmelhet og blytunge føtter og ben og ikke snev av rusopplevelse. Var faktisk svært ubehagelig, lå i senga og telte ned, sekund for sekund, siden jeg hadde lest at virkningstiden var så og så mange timer...bare ventet på å bli mer "normal" igjen. For jeg følte ingen rus, bare forgiftning. Dysfori og dommedagsfølelse. Men ser jo flere som har ålreite opplevelse. Er vel mye annet guffe i de frøene, har lest noe om cyanid i skallet, men det vet jeg ikke sikkert.
Sitat av SimoneBella Vis innlegg
Hawaian baby woodrose seeds (5 stk knust) ga meg bare en voldsom svimmelhet og blytunge føtter og ben og ikke snev av rusopplevelse. Var faktisk svært ubehagelig, lå i senga og telte ned, sekund for sekund, siden jeg hadde lest at virkningstiden var så og så mange timer...bare ventet på å bli mer "normal" igjen. For jeg følte ingen rus, bare forgiftning. Dysfori og dommedagsfølelse. Men ser jo flere som har ålreite opplevelse. Er vel mye annet guffe i de frøene, har lest noe om cyanid i skallet, men det vet jeg ikke sikkert.
Vis hele sitatet...
Hvor fikk du frøene fra?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hadde det gått ann og kjøpt denne:http://www.dealextreme.com/p/morning...lete-kit-11004 også tatt av frøan som kom etterhvert. så blade de med syltetøy ellns og spise de? takk for svar
Sitat av freak te Vis innlegg
hadde det gått ann og kjøpt denne:http://www.dealextreme.com/p/morning...lete-kit-11004 også tatt av frøan som kom etterhvert. så blade de med syltetøy ellns og spise de? takk for svar
Vis hele sitatet...
Det er fullt mulig, ja. Min egen erfaring er dog at det er vanskelig å få morning glory til å produsere frø. Frøkapslene har en tendens til å råtne før frøene er modne.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Det er fullt mulig, ja. Min egen erfaring er dog at det er vanskelig å få morning glory til å produsere frø. Frøkapslene har en tendens til å råtne før frøene er modne.
Vis hele sitatet...
Alle mine planter har produsert frø så det holder. Stort sett alle frøkapsler jeg har plukket fra har vært fine og med fine frø.. Men, det kommer vel veldig an på miljøet de står i tenker jeg; jeg har sett en forskjell på de jeg har hatt inne og de som har stått ute. Norsk sommmer er ikke alltid like egnet for frøproduksjon kanskje(regnfull og fuktig)?
Sitat av moret Vis innlegg
Alle mine planter har produsert frø så det holder. Stort sett alle frøkapsler jeg har plukket fra har vært fine og med fine frø.. Men, det kommer vel veldig an på miljøet de står i tenker jeg; jeg har sett en forskjell på de jeg har hatt inne og de som har stått ute. Norsk sommmer er ikke alltid like egnet for frøproduksjon kanskje(regnfull og fuktig)?
Vis hele sitatet...
Du har fått frø inne? Jeg har alltid satt mine morning glorys ut så snart det blir varmt nok og latt dem stå ute til de visner om høsten.