Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  114 21276
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Worner
Har de endret noe eller har jeg blitt blind og dummere?
usedTime=285%2E484&points=720531321&email=... Fikk 60 poeng.
Vis hele sitatet...
Dei har endra noko.

Eg kjenner tilfeldigvis algoritma dei bruker, og kort sagt så er den dårlig. Den tar poengsum * <tall> * tid eller noko i den duren. Så veldig vanskelig å knekke burde det jo ikkje vere...

Nei, har ingen intensjon om å poste algoritma her ettersom vedkommande som ga meg algoritma ettertrykkeleg ba meg om å ikkje gjere noko slikt.
Sitat av Worner
Har de endret noe eller har jeg blitt blind og dummere?
usedTime=285%2E484&points=720531321&email=... Fikk 60 poeng.
Vis hele sitatet...
Freia krypterte vel svarene etter at vi ble angitt..

Edit: Vidarlo as
Sist endret av Snillorg; 29. juli 2007 kl. 22:05.
Genialt Må testes
Tøft gjort av deg å legge ut denne i et åpent forum, men kan vel ikke gjøre annet enn å ta av seg hatten og pøse på med KP, i tillegg til å spise skjokolade da
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Myhre
Freia krypterte vel svarene etter at vi ble angitt..

Edit: Vidarlo as
Vis hele sitatet...
Det er et uløselig paradoks slike spill: flash blir jo vitterlig kjørt lokalt, og altså må klienten ha heile algoritma, krypto eller ei, for å lage rett verdi som skal sendast til serveren.

I verste fall får en flekke opp en debugger og følge nøye med i minneområdet til flash, og sjå kva som endrer seg. Så det vil kunne bli vanskelig, men aldri umulig å knekke slike spill.
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Næmmen... er quislingen utestengt?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Tempban, he'll be back.
Sitat av Tias
Tempban, he'll be back.
Vis hele sitatet...
Var det fordi jævæ'rn tysta?
Hvor irriterende det han gjorde enn måtte være for oss som enda ikke har fått diabetes, så tviler jeg på at moderatorene her er så smålige at de utestenger noen for godt fordi de nekter oss litt gratis sjokolade
Sitat av Nakai
Hvor irriterende det han gjorde enn måtte være for oss som enda ikke har fått diabetes, så tviler jeg på at moderatorene her er så smålige at de utestenger noen for godt fordi de nekter oss litt gratis sjokolade
Vis hele sitatet...
Er ikke bare det at vi ikke får gratis sjokolade, er prinsippet som teller... Han er en tyster, han sladrer på "sitt eget folk" og det er både Judas, Quisling og fandens oldemor...
støtter den! backstab
Hvor står det 'LEGG TIL DETALJER'?
Jeg har også lyst på sjokolade, men det står aldri.
Har de fikset det?

Edit: Ahh, har ikke lest det på de forrige sidene.
Du er blacklista.
Sist endret av TanteSpiker; 31. juli 2007 kl. 01:36.
Er ingen ting som heter "legg til detaljer" lenger.
Der har du utfordringen din! :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Herlige saker, Thoryllo. Herlige saker.
Når klarte du konkuransen? Det funker fortsatt altså?
Jeg klarte den hvertfall den dagen denne tråden ble laget og fikk pakken i går, så tok en stund.. Tror ikke det funker nå lenger..
Hehe ble litt sur
sorry

Det fungerer ikke lenger nå tror jeg. Finner ikke noe som heter verdi og tid eller hva det var.
Sist endret av Spiralgalakse; 15. september 2007 kl. 21:01.
Noen slikt som funker nå eller? samme vilke konkuranser det er.
Det er bare å sende inn klage på noen freia-produkter, så får du "erstatning" av dette i form av nye freia-produkter. Jeg har ike prøvd med Freia, men har gjort det med andre firmaer.. Fikk blant annet ei kasse med 1,5 l cola fra Coca Cola.
Sitat av Kamma
Det er bare å sende inn klage på noen freia-produkter, så får du "erstatning" av dette i form av nye freia-produkter. Jeg har ike prøvd med Freia, men har gjort det med andre firmaer.. Fikk blant annet ei kasse med 1,5 l cola fra Coca Cola.
Vis hele sitatet...
I posten?!! De må ha levert på døra vel?
haha naice :P
Hva skrev du på colaen?
Sitat av Kamma
Det er bare å sende inn klage på noen freia-produkter, så får du "erstatning" av dette i form av nye freia-produkter. Jeg har ike prøvd med Freia, men har gjort det med andre firmaer.. Fikk blant annet ei kasse med 1,5 l cola fra Coca Cola.
Vis hele sitatet...
Gjorde det samme med en flaske fanta kjøpt på automat...
Men det var fordi jeg så en brun klædd nederst i flaska.
Sendte flaska uåpnet med krav om pengene for post-frakt tilbake, og en erstatning.
Fikk både penger og en sær "tilgodelapp" på en kasse Coca-Cola Brus hos en dageligvarebutikk som solgte cola...
ganske fett...
Ja dexter... Du skrøyt av at du gleda deg til freia fiksa tamper problemet, så du fikk en større utfordring... Har det skjedd noe mer?
Tror faktisk eg fikk til det på freia!!! så nå er det bare og vente og se om det kommer noe sjokolade i posten? :P
Sitat av Skall35
Tror faktisk eg fikk til det på freia!!! så nå er det bare og vente og se om det kommer noe sjokolade i posten? :P
Vis hele sitatet...
Jeg tror jeg prøvde forsent for POST_DATA var helt annerledes en det som ble beskrevet av dexter
eg gjore det nå netopp og alle puntene stemte helt! så da burde det jo gå?
bare en ting, når eg skal skrive in en poengsumen og tiden, da skal eg slette det som står der fra før?
Sitat av Romanowa
I posten?!! De må ha levert på døra vel?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk et slags gavekort på cola som jeg kunne levere på nærmeste Prix-butikk.


Sitat av Skall35
haha naice :P
Hva skrev du på colaen?
Vis hele sitatet...
Jeg skrev at colaen var slimete og seig.
Sitat av Skall35
eg gjore det nå netopp og alle puntene stemte helt! så da burde det jo gå?
bare en ting, når eg skal skrive in en poengsumen og tiden, da skal eg slette det som står der fra før?
Vis hele sitatet...
Du må jo overskrive det som står der? Skal du sette det vedsiden av da?
Herlighet. Fikk de mest tragiske spørsmålene noensinne og slet med dette lenge. Så viser det seg at de har fikset feilen. Faen, jeg fikk lyst på sjokolade...... =(
Ja eg tok bort det som stod, og satte inn eksempelet på poeng og tid som er i første posten.
Sitat av jOkKeJacKaL
Herlighet. Fikk de mest tragiske spørsmålene noensinne og slet med dette lenge. Så viser det seg at de har fikset feilen. Faen, jeg fikk lyst på sjokolade...... =(
Vis hele sitatet...
Sikker på at dem har fikset det? eg gjore det og det såg ut il og gå her men
Det ble 21 melkesjokolader på meg!
Takk for guiden, dexter
Sitat av charz0r
Det ble 21 melkesjokolader på meg!
Takk for guiden, dexter
Vis hele sitatet...
Når gjore du det? gratz btw :P
Sitat av Skall35
Når gjore du det? gratz btw :P
Vis hele sitatet...
Takker. Deltok i konkurransen kort tid etter at dexter lagde denne tråden, og fikk sjokoladene i dag.
ah ok. eg gjore det i går, og det virket jo som on det gjikk faktisk. så lurer på om eg får noe :P
Noen snille som bestilte i mitt navn også ser det ut som, siden jeg fikk en pakke i går
Faen, nedtur. Jeg ville ha sjokolade
Sikker på at det ikkje gå nå lengre da? eg gjore det i går og det såg jo ut til og virke?
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Altså, dere kan takke comi for at jeg ikke har publisert oppdatert versjon av script som fortsatt funker. Anyway, det gleder meg at folk begynner å få sjokoladene sine nå!

Edit: Jeg har jeg allerede fått flere forespørsler etter scriptet, etter at jeg skrev dette. Legg merke til at jeg ikke sier at jeg har laget et slikt script. Om jeg har det eller ikke, er hemmelig.
Sist endret av dexter; 18. september 2007 kl. 19:58.
jaha, så det går ikkje med den som står i første post lengre da eller?
og viss du har, hadde vert fint om du hadde lagt den ut
Kan nevne en annen konkuranse her med minst like dårlig sikkerhet som Freia hadde i starten.
Her kan du få sitatet ditt på en svær plakat i ditt område.

Du kan gå inn på frisk.com -> "add your quote" -> Her må du skrive inn en tekst, fylle inn navn og sånt. (VIKTIG: her må man også si seg enig i reglene, noe jeg ikke har funnet enda, så jeg vet ikke hva det innebærer. Finn ut av det før du gjør noe.) -> så skrur du på Tamper Data så klikker du på "add your quote" og i POST_DATA feltet står det "score=0" og så er det bare å endre den.
Sist endret av NAPse; 18. september 2007 kl. 21:13.
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Dette får jeg opp på post_data:
param6=261%2E242&param5=123007274%2E207865&param4=42350847&p aram3=94503850&param2=261%2E218&param1=pettberge%40hotmail%2 Ecom
Vis hele sitatet...
Hva pokker skal jeg gjøre mer?
Fikk 50 poeng.
Sist endret av Brainiac; 18. september 2007 kl. 21:15.
Sitat av NAPse
Kan nevne en annen konkuranse her med minst like dårlig sikkerhet som Freia hadde i starten.
Her kan du få sitatet ditt på en svær plakat i ditt område.

Du kan gå inn på frisk.com -> "add your quote" -> Her må du skrive inn en tekst, fylle inn navn og sånt. (VIKTIG: her må man også si seg enig i reglene, noe jeg ikke har funnet enda, så jeg vet ikke hva det innebærer. Finn ut av det før du gjør noe.) -> så skrur du på Tamper Data så klikker du på "add your quote" og i POST_DATA feltet står det "score=0" og så er det bare å endre den.
Vis hele sitatet...

genialt XD ligger på første plass der nå
Sitat av NAPse
VIKTIG: her må man også si seg enig i reglene, noe jeg ikke har funnet enda, så jeg vet ikke hva det innebærer. Finn ut av det før du gjør noe.
Vis hele sitatet...
Skriften "I've read the rules and accept them" er en link. trykk på skriften og reglene kommer opp.

edit: skall35, du har 4 ganger så mange poeng som andreplassen og du fikk det iløpet av sekunder. Noen bør bli mistenksom.
Sist endret av Leif Motorvei; 18. september 2007 kl. 22:31.
hehe vet, viste ikkje hva den høgeste var så eg måtte forsikre meg XD
men dem kan da ikkje vite om eg har mange venner rundt i verden som har stemt på meg :P
Sitat av NAPse
Kan nevne en annen konkuranse her med minst like dårlig sikkerhet som Freia hadde i starten.
Her kan du få sitatet ditt på en svær plakat i ditt område.

Du kan gå inn på frisk.com -> "add your quote" -> Her må du skrive inn en tekst, fylle inn navn og sånt. (VIKTIG: her må man også si seg enig i reglene, noe jeg ikke har funnet enda, så jeg vet ikke hva det innebærer. Finn ut av det før du gjør noe.) -> så skrur du på Tamper Data så klikker du på "add your quote" og i POST_DATA feltet står det "score=0" og så er det bare å endre den.
Vis hele sitatet...
Jeg gjordet dette med en gang denne posten kom ut;P De fjærna min qote(hadde ca. 8000 poeng;P) så laga jeg en litt mer sansynlig en, den fjærna de og, og nå har de resetta hele tingen;P
Høyeste score nå er ca. 35;P
Noen som vet om freia driten fungerer enda ? Vært nice med sjokolade
Sitat av Sqq
Noen som vet om freia driten fungerer enda ? Vært nice med sjokolade
Vis hele sitatet...
Den i den første posten i denne tråden fungerer nok ikke lenger nei. Freia har gjort litt mer arbeid med å sikre spillet sitt nå, men det fortsatt veldig mulig å bryte den nye 'krypteringen'. Tror ikke noen vil legge ut noen flere script når resultatet ble som det ble her.
Jeg.. var med i begynnelsen av sommer og fikk en av de bedre premiene. sier ikke mer

EDIT: jeg brukte ikke metoden som er beskrevet her, jeg endret istedet på antall liv jeg hadde og kunne svare feil så mange ganger jeg ville... derfor ble det også troverdige svartider.
Sist endret av random13798; 23. september 2007 kl. 18:01.