Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 3960
Dette er jo glimrende greier. Hvis hun fortsetter med plantingen, får folk med seg andre steder, og politiet velger å drite i å rive opp planter hele dagen. Da, ja da folkens, kan den godeste meg plante hunnplanter på offentlige steder. Genialt!!
Hehe, kjentfolk i avisa. Hyggelig dame det der
Har selv et par tusen industrihampfrø liggende som er på vei ut i byens hager og bed :P
Sitat av k-f-j
Dette er jo glimrende greier. Hvis hun fortsetter med plantingen, får folk med seg andre steder, og politiet velger å drite i å rive opp planter hele dagen. Da, ja da folkens, kan den godeste meg plante hunnplanter på offentlige steder. Genialt!!
Vis hele sitatet...
Denne idéen likte jeg. Bortsett fra at det du mente var at når det blir plantet mange industrihamp-frø og politiet ikke gidder å rive opp fler, kan man like godt plante _ikke_ industrihamp-frø også!

Eller kan man ser forskjell på industrihamp og ikke industrihamp?