Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 4195
Du er min venn
niigu's Avatar
For å si det sånn, så tror jeg ingenting på det. Fylle en 3 minutters lang drittvideo med enda dårligere innhold enn det den har fra før av. Pisspreik!
Jeg ler i alle fall enda. Denne tråden burde forresten stenges på sekundet. De er damer. Verken transsexuelle eller transvestitter. Visste deres forresten at Pamela Anderson var født mann? Silikonpuppene fant han på et loppemarked i Houston, og tenkte "Shit, disse var fine, men jeg føler at de ikke passer helt inn med den hårete kroppen min. Jeg ordner implantasjonene og hele kjønnsskiftet med Dr. Riviera" (som Matt Groening senere baserte en Simpsons-figur på.) Dessuten har hun vært sammen med Michael Jackson, som opprinnelig er en kvinnelig asiater. Verken hvit eller svart, men gul! Grunnen til at de slo opp er så enkel som at NESEN til Michael Jackson egentlig tilhører en svensk satanist. Det kan dermed (i følge MTV) hvile en forbannelse over den. (Dette synger for øvrig Michael om i låten "Man in the Mirror", produsert av han som spiller Carlton i Fresh Prince of Bel Air.)
lol lochomes!

men se på føttene dems! de er små og lette. noe som er veldig kvinnelig. ikke mannlig!

om de ikke er opprinnelig kvinner, så driter jeg i det. vil aldri møte dem rl. så det holder og se på dem med litt klær på
betviler virkelig at de er menn! men okey de har jo likevell 2 hull hvis du noen gang skulle få sjangsen bare tenk positive tanker så ordner det seg nokk
hmm .. hvis dere tviler.. hvorfor ikke se: junior jack - stupid disco?
mye mer underholdene
Kan aldri tenke meg at de er menn! Håper ihvertfall ikke det...
Men ja, jeg har hørt noe om at det var trannys.

edit: Morsom du Loc
*vrææl* Håper for Guds skyld ikke det er sant! Øsj, kvalmt og tenke på!:P
Mange som revurderer sin seksuelle legning nå tenker jeg.
jaja, synes ikke dette er kvalmt uansett jeg. alle er enig om at dette er lekre damer, var de menn før dette så har de vertfal gjort en bra jobb. Men fordi om jeg trur de er jenter må jeg bare si, er folk så evig redd for sin egen legning er det mer enn denne videon som er egentlig problemet.
skjønner egentlig ikke vitsen med å diskutere hele greia. Dere har likt det dere har sett, det går ikke an å tenke etter dere har sett filmen og senere fikk vite at det er en mann....face it, alle vi liker det selv om det muligens er en mann...det er ikke sånn at vi har klint med dem...
Steng denne tråden puhleaase
Julegave til alle dere andre, som gir faen.
1 stk stengt tråd.