Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  139 14893
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Hvis noen bare hadde fått tak i et brett med Pepsi Raw(du er savnet) igjen
Vis hele sitatet...
De selger det sånn ca over alt her ?


Drpepper smaker forøvrig litt som Big Red tyggissen synes jeg
Kjempegodt!
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Hvis noen bare hadde fått tak i et brett med Pepsi Raw(du er savnet) igjen
Vis hele sitatet...
Har de fjernet dritt brus #1 nå? mener jeg til stadighet ser den i Bergen jeg.....
Sitat av Maol33t Vis innlegg
Hadde ingen anelse om at de solgte det i Finnland.

Anywhoo, jeg har aldri smakt DrPepper av den grunn at ingen som jeg kjenner til liker den.. men kunne godt smakt, selvom det alltids er litt suspekt å drikke noe som en random gir ut på gaten, dvs. en som ikke har noe tilknyttning til DrPepper engang.
Vis hele sitatet...
Finland da for guds skyld

Og den er ''nesten'' verdt 40 kr i finland er de dritbillig, og selges overalt
Unlicensed Surgeon
Her er det en person som kjøper inn varer for personlige tjente penger, og frivillig deler ut disse kun for å spre glede blant fremmede. Trådstarter ønsker kun å gi flere personer muligheten til å smake Dr.Pepper som h*n har en meget stor kjærlighet for uten at de trenger å kjøpe dette selv. Trådstarter har hittil kjøpt inn 3 kasser for å gi bort gratis, og sier også at hvis to personer vil ha, men han bare har en igjen vil han gå inn på en kiosk å kjøpe en brus til personen som ikke får! Det er en rettferdighet man sjeldent finner ellers i samfunnet. Det er alt for få personer i landet som faktisk ville gjennomført noe sånt!

All respekt til trådstarter for dette engasjementet! Dere som ikke klarer å se gleden i dette burde virkelig tenke mellom en gang til! Han sier også at han ikke forventer noe respons fra Dr. Pepper Norge, og kun gjør dette for å ha en morsom dag, og spre glede blant helt fremmede personer. Hvor mange av dere som kritiserer har selv brukt en hel dag, og egne penger på å spre glede til helt fremmede personer uten å få noe igjen for det.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av EuroPalleJesus Vis innlegg
Ja det er et problem når folk prøver å dra produkter inn i landet som er like lite ønsket som flyktninger.
Vis hele sitatet...
Det er ikke snakk om å dra det inn i landet, produkter er allerede her.
Men det er utilgjengelig og dyrt, dette ønsker jeg å gjøre noe med.

Spørsmål:
Hva hadde du sagt om en person ga deg en brus og du digga den?
Jeg regner med at du hadde spørt noe lignende som "hvor fikk du tak i den?"
Om han da forklarer deg at den kun kan fåes dyrt på et par plasser i byn, men at han jobber for at brusen skal bli mer tilgjengelig for alle som liker den?
Hadde du sett positivt eller negativt på dette?
I dette tilfelle trenger det ikke være snakk om DrPepper, men en brus du ikke viste om fra før eller aldri har tørt og smake.

Sitat av EuroPalleJesus Vis innlegg
Hvis "voldta meg baklængs i kjæften brusen" Dr.Pepper hadde vært ønsket i Norge så hadde den vært introdusert for lenge siden.
Dr.Pepper er å blir en drikk for spesielt intresserte.
Vis hele sitatet...
At du mener den smaker som å bli voldtatt baklengs i kjeften, gjør meg ingenting. Det er bedre å ha smakt og tapt, en aldri ha smakt.
Grunnen til at du mener den er for spesielt interesserte kommer sikkert av at det er en dyr brus med liten tilgjengelighet, man må liksom vite om den bevisst for å finne plasser som selger den.
Det er heller ingen reklamer på norske kanaler som reklamerer for DrPepper.
Da har det en tendens til å bli slik at folk ikke prøver den ut, for den blir glemt i hyllene mellom alle de andre sortene.
Jeg har tenkt å snu denne trenden, med å gi folk en mulighet til å smake den helt gratis!

Er dette så jævlig vanskelig for deg å fordøye?

Offtopic: Takker Ghettokid og de andre gutta som virkelig forstår hva dette dreier seg om! Setter stor pris på det!
Sist endret av Kimbobo; 3. juni 2011 kl. 21:16.
Kampanjen ser fet ut, men Dr. Pepper smaker like jævlig som pepsi raw. :P
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av EuroPalleJesus Vis innlegg
Nei ikke egentlig, men jeg har vanskelig med å fordøye hvorfor noen gidder å ta seg bryet med mindre det også handler om selvpromotering.
Hvis du virkelig ønsker å innfør noe til Norge så hvorfor ikke starte et eget importfirma og eventuelt en nettbutikk/gatebutikk.
Samle heller inn penger for Redd Barne en å stå som en upromotert tulling å dele ut brus bare fordi du synes at den er god.
Vis hele sitatet...
Jeg gidder å ta meg bryet fordi jeg liker når folk setter på de små detaljene i en eller hektisk og stressende hverdag.
At jeg setter meg ned og spanderer en brus kan gjøre at enkelte reagerer med glede og latter fordi de rett og slett ikke hadde forventa det.
I samme slengen kan de hende at brusen faller i smak, da står de fritt til å stille meg spørsmål rundt tilgjengelighet og pris slik at jeg kan guide dem til butikker som selger den.
Samtidig så forklarer jeg at målet er å få den inn i dagligvarebutikker som ligger sentralt i bybildet slik at folk kan få den til en billigere penge når den frister.

Må jeg virkelig starte et importfirma for å vise folk at jeg er seriøs?
Dette er en tungvint og tidkrevende prosess som jeg verken har tid eller krefter til å utføre, det eksisterer allerede mennesker som har kompetanse til å utføre slikt arbeid.
Jeg må bare overbevise dem om at de kanskje lønner seg etterhvert og gjøre DrPepper mer tilgjengelig på plasser der folk faktisk liker den.

Jeg promoterer en brus bare fordi jeg liker den fordi jeg vil at folk skal smake den å sjekke om de eventuelt mener det samme!

Jeg har fadderbarn og donerer penger til fattige land hver gang noen oppfordrer til det, stiller også opp til bøssebæring når jeg har tid.
Dette forteller jeg kun fordi du absolutt måtte bruke hjelp til fattige barn som et eksempel i ditt ellers tåpelige innlegg.


Kan dra frem et eksperiment jeg satt igang.
I hjembygda mi var det umulig å fa tak i DrPepper, så jeg gikk rundt til absolutt alle butikker og spurte om de hadde den i sortemanget.
Alle svarte nei, unntatt en kiosk. Jeg spurte om sjefen i denne kiosken om hun kunne bestille inn en viss mengde med DrPepper.
Jeg garanterte henne at alt skulle bli utsolgt og sa at viss ikke så skulle jeg kjøpe alt som var igjen, uansett.
3 uker etter at jeg hadde prata med henne fant jeg DrPepper i brusskapet.
Jeg kjøpte et par flasker og tok de med opp på en ungdomsklubb, her delte jeg flaskene ut slik at alle som ville fikk smake.
De som ikke likte den spytta den ut, de som likte den kjøpte mer.
Det gikk en måned, så var kiosken helt utsolgt for DrPepper og bestilte straks mer, mens de var tomme fikk de spørsmål om den opp til flere ganger.
Nå er DrPepper en av de sortene som hevder seg bra på denne kiosken.

Det skal ikke mer til en at en person prøver litt ekstra.
For mange år siden fikk vi inn Dr. Pepper på bensinstasjonen jeg jobber på. Ingen kjøpte den og den forsvant fra hyllene like fort som Pepsi RAW. Det har vært forsøkt før, uten hell. Men lykke til, fra engasjement!
Sitat av moret Vis innlegg
Du er en gledesdreper.
En uskyldig brus i sommervarmen skader for søren ingen, uansett om din kjæreste studerer ernæring. Om du har kuttet ut brus er det kjempefint for deg, men slik jeg ser det er det faktisk veldig få som har et problem med brus. Av mine 70 facebookvenner jeg faktisk har kontakt med regelmessig er det INGEN som virkelig drikker mye brus(dog de drikker svært mye øl....).
La nå kiden få lov til å dele ut drPepper om det er noe han brenner for.

TIL OP:
Jeg er nå alikevel enig i at du kanskje bør kontakte drPepper og fortelle om prosjektet. Det er ikke 100% sikkert at dette er noe de støtter, og du vil jo det beste for selskapet?
Om de liker ideen din er det heller ikke umulig at du får sponset et eller annet. Det er utrolig hva store selskaper deler ut, stort sett på goodwill.
Vis hele sitatet...
Nuvel. Jeg mente ikke å være en gledesdreper, og jeg ser ingen større problemer ved å gjennomføre prosjektet. På ett forum synes jeg allikevel det passer fint å diskutere eventuelle problemer som kunne oppstå, samt mer eller mindre realistiske moralske spørsmål.

Hvordan har du kommet fram til at svært få har problemer med brus, og hvordan definerer du ett problem i denne sammenhengen?
En brus vil ikke gjøre skade på noen, det har jeg heller ikke påstått.

Jeg har hverken sluttet å drikke brus, eller påstått at kjæresten min skal redde verden. Det er bra at du og facebookvennene dine ikke drikker for mye brus (kanskje de/dere burde kutte litt ned på ølforbruket), men jeg er ikke så sikker på at dere nødvendigvis utgjør ett representabelt utvalg av Norges befolkning. Mener du det er udelt positivt at mennesker fristes med gratis brus? Jeg ville tatt imot og blitt glad for å få noe gratis, men jeg er også tilbøtelig til sukkeravhengighet. Har jeg egentlig godt av å få den brusen? Kunne kanskje pengene trådstarter brukte på å kjøpe brus gått til å kjøpe noe annet som folk faktisk trenger? Donere penger til veldedighet og heller anbefale brusen til folk? Jeg sier ikke at TS vil gjøre en dårlig ting ved å gå rundt å gi bort brus han har kjøpt for sine egne penger, jeg vil bare påpeke at det ikke nødvendigvis er en særlig effektiv måte å være god med sine medmennesker på.

-Gledesdreper

Ps: det med barn ville jeg tenkt over en gang eller to hvis jeg var deg. En usunn sukkerdrikk er ikke noe du bør tilby ukjente barn uten foreldres uttrykte godkjennelse. Noen foreldre vil garantert reagere hvis kidden deres kommer med en brus han har fått fra den snille mannen.
dr pepper er godt iskaldt..
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
dr pepper er godt iskaldt..
Vis hele sitatet...
Stemmer!

Anbefaler deg å prøve dette!
Sleng en flaske/boks i frysern sammen med et stort glass.
Vent til brusen blir nesten slushy og hell den over i det iskalde glasset. Legger 2 isbiter på toppen og volla!

Kaldere får du det faen ikke!
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Fy faen. Trenger flere av deg!
HEY!
Ikke mobb Pepsi Raw, den er savnet hos meg :'( De har slutta å produsere den, så det dere byfags har, er siste rest Synes den brusen var jævli god i et stort glass over et hav av isbiter
Sist endret av Eplegutten; 4. juni 2011 kl. 01:44.
Både Meny og Storcash har drPepper.
Shady Banana
Quix's Avatar
Iskald Pepsi Raw på glass-flaske. Noe av det beste jeg har smakt
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ah, kan ikke folk slutte med fanboy krig om hvilken drikke som er best? Denne tråden er om dr pepper, dessuten spør han ikke om om dere liker den eller ikke.

Kan Quote spørsmålene fra førstepost; (Det er forresten denne posten for de som ikke gidder å browse tilbake http://freak.no/forum/showpost.php?p...63&postcount=1)

Hva tenker dere om et slikt prosjekt?
Er det verdt å gjøre noe slikt for andre?
Kunne du tenkt deg å gjort noe lignende?
Vis hele sitatet...
Kimbobo I rette pass it forward sinnsstemning velger du å gjøre noe, ikke bare for å få brusen du selv elsker til å bli billigere/mer tilgjengelig, men du vil også bedre hverdagen til dine medmennesker. Jeg synes dette er et fantastisk prosjekt! Jeg ville vært stolt om jeg hadde hatt venner som var som deg! Hadde alle tenkt som deg, ville dette være et fantastisk land og bo i.

Edit: Dr.pepper er sykt digg sammen med Lasagne fra varmdisken hos meny
Sist endret av tenderish; 4. juni 2011 kl. 02:18.
Syns det er kult gjort! stå på sier jeg bare, du gjør folk glad!
Skal til Trollhättan om et par uker, der er det en snill utlending bedrift som selger ett brett for 99 kr.
Vet ikke om det har blitt nevnt men til ts: dr.pepper selges hos meny sammen med masse andre utenlandske merker og cola smaker.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Vet ikke om det har blitt nevnt men til ts: dr.pepper selges hos meny sammen med masse andre utenlandske merker og cola smaker.
Vis hele sitatet...
Er klar over dette, men uansett takk.
Meny stiller seg på lik linje med 7-Eleven når det kommer til "godt utvalg" så de har en begge har en liten satsing på trendvarer som er importert fra Amerika osv.
Et voldsomt til engasjement du har, det skal være sikkert og visst. Har selv aldri smakt brusen, men en brus som smaker gammel marsipan, flytende smågodtposte, Gomp, pepperkake som har blitt brukt som analleketøyet til Siv Jensen, dritt, krydder, himmelsk, Lovehearts og Big-Red tyggis - vel bare være...interessant.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av staM Vis innlegg
Et voldsomt til engasjement du har, det skal være sikkert og visst. Har selv aldri smakt brusen, men en brus som smaker gammel marsipan, flytende smågodtposte, Gomp, pepperkake som har blitt brukt som analleketøyet til Siv Jensen, dritt, krydder, himmelsk, Lovehearts og Big-Red tyggis - vel bare være...interessant.
Vis hele sitatet...
KP-høsting på gang ser jeg
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Flott at du tar iniativ og er positiv til et slikt prosjekt og sånn. Skjønte ikke helt hvor du ville. Vil du at flere folk skal smake Dr. Pepper slik at drikken kan være mer tilgjengelig i butikker osv, eller vil du bare dele noe godt med menneskeheten for du syns den er så god?

Hvis den første; Ærlig talt, du er nødt til å se realiteten i det. En gutt med pepper caps og t-shorte som løper rundt 1 dag for å dele ut gratis brus? Folk setter sikkert pris på det, men Dr. Pepper vil nok ikke bli mer tilgjengelig og likt av den grunn.
Si i fra når du har en dato, kommer gjerne bortom og slår av en prat
Sitat av staM Vis innlegg
....pepperkake som har blitt brukt som analleketøyet til Siv Jensen....
Vis hele sitatet...
Den lo eg bra av!
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Jeg syntes dette er helt genialt å gjøre, jeg tror at denne ikke er så populær siden den koster så mye og mange er veldig skeptisk til å prøve nye ting. men når det er gratis og folk prøver å liker den, kjøper fler og fler den kanskje i butikken som gjør at den ikke blir fjernet fra hyllene
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av snowdog Vis innlegg
Jeg syntes dette er helt genialt å gjøre, jeg tror at denne ikke er så populær siden den koster så mye og mange er veldig skeptisk til å prøve nye ting. men når det er gratis og folk prøver å liker den, kjøper fler og fler den kanskje i butikken som gjør at den ikke blir fjernet fra hyllene
Vis hele sitatet...
Kunne ikke ha sagt det bedre!
Jeg personlig bare elsker Dr Pepper..!
Det at verdens tredje mest solgte brus ikke er mer tilgjengelig i Norge er alt for dårlig. Det er sant at den selges på Meny, Ultra og utvalgte andre butikker i boksform. Det er den Dr Pepper-typen som importeres fra USA av selskapet Oluf Lorentzen. (link) Og det er heller ikke rart at den koster fra 25 kr og oppover når innkjøpsprisen fra importøren er på 20 kroner...

Denne importerte Dr Pepperen er bare helt fantastisk og lager denne "romme" følelsen i munnen, eller følelsen av at brusen på en måte utvider seg, en egenskap ingen annen brus jeg har smakt har.
Ellers så selges jo Dr Pepper i 0,5 l flaske på utvalgte Narvesen og 7-Eleven butikker, men dette er den Dr Pepperen som er produsert i Tyrkia eller noe lignende, som ikke inneholder høy fruktose Corn Syrup.
Og ja, jeg er absolutt enig i at den ikke smaker spesielt godt i forhold til den originale. Den er helt grei, men jeg skjønner godt at folk ikke liker den. Men ikke la deg lure av denne falske Dr Pepperen! Ikke kom hit for å klage over hvor fæl Dr Pepper er hvis du bare har smakt denne typen! Da kan du absolutt ikke med hånden på hjertet si at du har smakt ekte Dr Pepper.

Jeg har selv testet denne forskjellen ved å drikke en "Norsk" og en original Dr Pepper rett etter hverandre, og forskjellen var skyhøy! Jeg anbefaler alle på det varmeste å teste ut denne fantastiske drikken!
Jeg, som TS, har også drømt om et Norge med Dr Pepper stående i hyllene sammen med alle de andre brusflaskene, uten å må dra til Sverige for å få en rimelig pris, eller se innerst i en butikk på nederste hylle...

Jeg har selv gjort som TS, og gått rundt til de lokale butikkene uten hell. Ingen av de vanlige butikkene ville ta den inn, selv om jeg vet om mange som hadde betalt store summer for å kunne ha den tilgjengelig i nærheten. For litt siden så åpnet det en utenlandsk-butikk her, og da jeg spurte de så tok det ikke lang tid før Dr Pepper var inne i sortimentet, dog en stiv pris på 27 kroner...

For å svare TS så vil jeg si at jeg er veldig positiv til prosjektet ditt, og jeg hadde med glede stilt opp for å hjulpet deg..! Synes det er kjempefint at du vil gjøre det norske folk opplyst om at denne drikken faktisk finnes (til en viss grad).

Da er det bare å krysse fingrene for at det en gang i fremtiden kan bli en god ordning for alle Dr Pepper elskere, og at vi endelig kan få det som vi vil..!

- G-force
Sist endret av G-force; 9. juni 2011 kl. 00:13.
Sitat av Mortbaz Vis innlegg
Skal til Trollhättan om et par uker,
Vis hele sitatet...
http://www.bestmemes.com/pix/14744634.jpg
Noen som vet om de har Dr. Pepper på Søresunnmøre? Finner det ikke that makes me a sad panda.
Men TS kan alltids sende noen bokser i min retning
Sitat av nobels Vis innlegg
Noen som vet om de har Dr. Pepper på Søresunnmøre? Finner det ikke
Vis hele sitatet...
De har Dr Pepper på boks hos den nyåpnede Asiabutikken på Åndalsnes
Sitat av G-force Vis innlegg
De har Dr Pepper på boks hos den nyåpnede Asiabutikken på Åndalsnes
Vis hele sitatet...
Glemte å si at jeg bor i Volda atm. Blir litt langt å kjøre til Åndalsnes for litt brus :P finnes det ikke noen onlinebutikker enn kan bestille fra da?
Sitat av nobels Vis innlegg
Noen som vet om de har Dr. Pepper på Søresunnmøre? Finner det ikke that makes me a sad panda.
Men TS kan alltids sende noen bokser i min retning
Vis hele sitatet...
Du må nok krysse fjorden og reise over fjellene for å besøke Norges perle, den fantastiske metropolen, Ålesund. Vi vakre ålesundere setter høye krav til vårt produkt utvalg, og denne brusen mener jeg finnes overalt her!

Tror Dr.Pepper er en slik love or hate ting, og ikke noe i mellom. Personlig avskyr jeg den, men lenge siden jeg har smakt, tror jeg var 14 og det var på samme tid jeg hata ribbe og øl over alt på jord, men se på meg nå.. Mulig smaken min har modnet litt og jeg bør smake igjen

Skjønner ikke problemet med å ta i mot noe fra en hyggelig fyr på gata, brusene er jo forseilet, og om noen foreldre hisset seg opp av at TS gir brus til noen barn hadde jo vært fullstendig latterlig. Folk har blitt så vanvittig overbeskyttende de siste åra, lar barna knapt nok gå ut av huset.

Er vel heller mer skeptisk til de som står å gir ut gratisprøver av noe lunkent hjemmelaga syltetøy elns.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av nobels Vis innlegg
.
Men TS kan alltids sende noen bokser i min retning
Vis hele sitatet...
Send meg pm med adresse, så ordner vi det.
Smakte min først Dr.Pepper idag (vi snakker da 0.5 liter flaske - produsert i EU)
grunnen til at jeg kjøpte en flaske (18 kr- billig?) var nettopp denne tråden!

Til tross for at mange forguder denne brusen, kan jeg ikke si meg overbevist.. Smaken minnet veldig om pistasj (eller hvordan man skriver det). Hadde vært artig å smake den "orginale", importerte brusen, men har ikke sett noe til den i nærområdet :-/

TS: vil du si at det er stor forskjell mellom de to variantene? (EU vs USA) - isåfall, er det verdt å prøve den andre?


Må virkelig si at jeg er imponert over ditt engasjemang TS! Stå på! illsjeler som deg (litt rar illsjel du :P ) setter jeg og MANGE andre pris på!
Fikk sykt lyst på Dr. Pepper Men har desverre ingen butikker her som selger
Ts ? (A)
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av Znerk Vis innlegg
Smakte min først Dr.Pepper idag (vi snakker da 0.5 liter flaske - produsert i EU)
grunnen til at jeg kjøpte en flaske (18 kr- billig?) var nettopp denne tråden!

Til tross for at mange forguder denne brusen, kan jeg ikke si meg overbevist.. Smaken minnet veldig om pistasj (eller hvordan man skriver det). Hadde vært artig å smake den "orginale", importerte brusen, men har ikke sett noe til den i nærområdet :-/

TS: vil du si at det er stor forskjell mellom de to variantene? (EU vs USA) - isåfall, er det verdt å prøve den andre?


Må virkelig si at jeg er imponert over ditt engasjemang TS! Stå på! illsjeler som deg (litt rar illsjel du :P ) setter jeg og MANGE andre pris på!
Vis hele sitatet...
Kult at du smakte!
Greit nok at den kansje ikke falt i helt smak hos deg, men vi er jo faen forskjellige allemann.
Vil råde deg til å få tak i den ekte import brusen, denne er faktisk bedre på smak og ganske mektig i forhold til den Europeiske.
Men for meg spiller det ingen rolle hvilken jeg drikker av de to, synes begge to er helt insane.

Vil ikke si at jeg er rar på noen måte, bare ute etter å gjøre noe gudd for alle folka man treffer tilfeldig på gata.
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
Vil ikke si at jeg er rar på noen måte, bare ute etter å gjøre noe gudd for alle folka man treffer tilfeldig på gata.
Vis hele sitatet...
xD var ikke sånn ment :P Men de tradisjonelle "illsjelene" pleier å brenne for noe annet enn brus for å si det sånn ;P Tror du er mer eller mindre unik med ditt enestående engasjemang for "brusen i ditt liv" - derfor ser jeg på deg som en litt "rar" illsjel :P (på en positiv måte seff) For å si det slik, jeg kunne ikke gjort noe slik selv, og tror ikke jeg kjenner andre som ville gjort noe slik heller ( vi er noen egoistiske, engasjemangfattige, late mennesker hele gjengen! - ikke du da :P)

Stå på videre! Og, ikke minst hold oss oppdatert!
Til TS:
Fantastisk idé, jeg støtter deg fullt ut og mener det du gjør er helt utrolig. Jeg er enig med deg i at Dr. Pepper er verdens beste brus. Jeg har egen t-skjorte som jeg stolt går med.

Brusen er dyr, men den er absolutt verdt det, jeg prøver selv å ikke drikke så mye brus, men har som regel at dersom jeg skal drikke brus skal jeg drikke Dr. Pepper.

Til deg som ikke hadde funnet den i Trondheim, så vet jeg at den selges på Ultra/Meny, Prinsen Kino, Narvesen Søndre, 7/11 Nordre og Pair-A-Dice i Prinsenkrysset.

Magisk brus, og TS, hvor kjøpte du capsen? Jeg fikk veldig lyst på en slik selv om jeg ser dust ut med caps.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
Sitat av ACHaavard Vis innlegg
Til TS:
Fantastisk idé, jeg støtter deg fullt ut og mener det du gjør er helt utrolig. Jeg er enig med deg i at Dr. Pepper er verdens beste brus. Jeg har egen t-skjorte som jeg stolt går med.

Brusen er dyr, men den er absolutt verdt det, jeg prøver selv å ikke drikke så mye brus, men har som regel at dersom jeg skal drikke brus skal jeg drikke Dr. Pepper.

Til deg som ikke hadde funnet den i Trondheim, så vet jeg at den selges på Ultra/Meny, Prinsen Kino, Narvesen Søndre, 7/11 Nordre og Pair-A-Dice i Prinsenkrysset.

Magisk brus, og TS, hvor kjøpte du capsen? Jeg fikk veldig lyst på en slik selv om jeg ser dust ut med caps.
Vis hele sitatet...

Takk for et flott svar!
Du kan kjøpe capsen her, men den har vært utsolgt en god stund.
Har selv venta over 1 måned på å bestille.
Den kom på markedet for 1 - 2 måneder siden, fresh!
TS, jeg fikk lyst til a prove dr.pepper. shipper du til Kina og?

Tror de kan ha det her I landet, siden de har wall mart, men ikke her I byen.
Sist endret av Yutao; 11. juni 2011 kl. 10:17.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av nobels Vis innlegg
Glemte å si at jeg bor i Volda atm. Blir litt langt å kjøre til Åndalsnes for litt brus :P finnes det ikke noen onlinebutikker enn kan bestille fra da?
Vis hele sitatet...
Eurospar i Ørsta
Sitat av BjQrhusdal Vis innlegg
Fikk sykt lyst på Dr. Pepper Men har desverre ingen butikker her som selger
Ts ? (A)
Vis hele sitatet...
Tror shell/7-Eleven på Selfors har.
Smakte den isted. Den var ikke god, men smakte definitivt ikke som analleketøyet til Siv Jensen. Kjenner forøvrig ingen som liker den.
Sitat av G-force Vis innlegg
Jeg personlig bare elsker Dr Pepper..!
Det at verdens tredje mest solgte brus ikke er mer tilgjengelig i Norge er alt for dårlig. Det er sant at den selges på Meny, Ultra og utvalgte andre butikker i boksform. Det er den Dr Pepper-typen som importeres fra USA av selskapet Oluf Lorentzen. (link) Og det er heller ikke rart at den koster fra 25 kr og oppover når innkjøpsprisen fra importøren er på 20 kroner...

*snip*
Vis hele sitatet...
Det at den er verdens tredje mest solgte brus betyr ikke nødvendigvis at den passer det norske markedet.
Amerikanske smaksløker er anderledes utviklet enn nordmenns og derfor vil den ikke nødvendigvis slå ann her.

Er derfor div brus, feks fanta smaker litt forskjellig i andre land enn i norge, pga forskjellig utviklet smaksløker. De blir da tilpasset hvert enkelt land. Godt eksempel på dette er norsk og svensk fanta.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Kjøpte en flaske med Dr. Pepper i Bodø. Smakte bare "rart". Verken god eller dårlig. Skal neste gang prøve å kjøpe flere og prøve å få "smaken" på de, som flere tidligere har anbefalt. Og kanskje fyre opp en joint, for det vil nok hjelpe på.
Noen som hvet om de har det Grenland i Telemark - Skien - Porsgrunn eller Langesund ? Den høres god ut .
No offence, men den brusen der smaker værre en pepsi MAX! og jeg hater den brusen. Hva er det som gjør denne brusen så god for dere som liker den? CocaCola smaker derimot himmelsk!